Een mooi pakket gratis aanstekers, lauw bier en een mooi fluitconcert kan 'ie wel krijgen ja. Ergens in december.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef Stokstaart het volgende:
Zou Fer nou nog een afscheid krijgen?
Godverdomme, m'n koffie.quote:
Een 'warm' welkom zal je bedoelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Een mooi pakket gratis aanstekers, lauw bier en een mooi fluitconcert kan 'ie wel krijgen ja. Ergens in december.
quote:
Dit kan echt niet...quote:
quote:
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit topic zitten die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit forum zijn die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit topic zitten die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.
Neem alles lekker veel te serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit topic zitten die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.
Doe ik ook. Ik maak me er voor de rest niet zo druk om, maar het is me wel een paar keer opgevallen.quote:
Maak je niet zo dik.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij de KFC?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik maak me er voor de rest niet zo druk om, maar het is me wel een paar keer opgevallen.
Als jullie me nu willen excuseren ga ik een broodje kip en een blikje Fernandes halen.
Als je dat klapper-publiek gewend bent dan ben je natuurlijk snel onder de indrukquote:Schaars: "Sporting is Feyenoord, maar dan groter
Stijn Schaars geniet bij Sporting Portugal. De middenvelder verruilde deze zomer AZ voor een avontuur bij de Portugese topclub en heeft er geen spijt van. "Het is Feyenoord, maar dan veel groter."
De 27-jarige Schaars was eerder in de zomer nog dichtbij een overgang naar PSV. "Ik had PSV een mooie club gevonden, maar voor mijn ontwikkeling als speler en mens is dit nog veel mooier", vervolgde de Nederlander in Sp!ts. "Bovendien is Sporting nog groter dan PSV."
Sporting wil zich weer mengen in de strijd om de titel. De ploeg trok daarom zeventien spelers aan deze zomer, waaronder aanvaller Ricky van Wolfswinkel. "Het gat naar Porto en Benfica was te groot geworden, vonden ze binnen de club en dat willen ze nu dichten. Vandaar deze rigoureuze maatregelen. Wat er allemaal rondloopt? Van alles, noem het maar op. Brazilianen, Chilenen, Argentijnen, een Bulgaar, een Amerikaan, teveel om op te noemen."
De international van Nederland denkt dat het niveau in Portugal hoger is dan in Nederland. "Het niveau is een stuk hoger dan in Nederland. Vooral kleine clubs spelen hier veel slimmer. Niet zo naïef als in de Eredivisie. Excelsior verliest met 6-1 van PSV, waarom? Omdat ze proberen te voetballen. Hier werpen ze gewoon een blok op van zes jongens achterin en hopen dan op een snelle counter. Heel anders dan in Nederland."
"Het is ook moeilijk te vergelijken", aldus Schaars. "Maar Porto is zeg maar Ajax, Benfica PSV en wij dan Feyenoord, al schat ik ons wel hoger in hoor. Maar Sporting is wel een club met een geweldig trouwe supporters in het hele land en zelfs in het buitenland. We speelden laatst een oefenwedstrijd in Canada en toen zaten daar gewoon tienduizend Sporting-fans op de tribune, ongelooflijk. Dus het is Feyenoord maar dan veel groter."
http://www.soccernews.nl/(...)ord,_maar_dan_groter
Bakkal vandaag al, Guidetti wss. volgende week woensdag denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand toevallig per wanneer Bakkal en Guidetti meetrainen?
quote:Bakkal op schot tijdens eerste groepstraining.
Otman Bakkal heeft donderdagochtend tijdens zijn eerste training als Feyenoorder meteen zijn visitekaartje afgegeven. De van PSV overgekomen middenvelder vond tijdens de afsluitende partijvorm drie tegen drie direct meerdere keren het net. ‘Het ging lekker’, zei Bakkal na afloop. ‘Kleine partijtjes vind ik leuk om te doen. Ik ben blij dat ik me nu weer volledig op voetbal kan richten na de rompslomp rondom de overgang.’
Bakkal kwam donderdag in Rotterdam-Zuid meerdere oude bekenden tegen. Met hoofdtrainer Ronald Koeman werkte hij eerder samen bij PSV en met Karim El Ahmadi speelde hij bij FC Twente reeds samen op het middenveld. ‘Ron Vlaar en Diego Biseswar ken ik nog van de vertegenwoordigende elftallen’, zei Bakkal. ‘Ik ben prima opgevangen door de andere jongens.’
Met zijn zesentwintig jaar is Bakkal direct een van de oudste spelers in de selectie van Feyenoord. ‘Ik heb inderdaad meer ervaring dan een groot deel van de selectie’, zei de middenvelder. ‘Ik zal alles doen om de andere jongens te helpen. Ik hoop dit seizoen veel en goed te spelen voor Feyenoord.’
Feyenoord traint deze week ook nog op vrijdag, als ’s ochtends om 11.00 uur op Varkenoord een oefensessie op het programma staat. Komend weekend is de selectie vrij, waarna de spelers aanstaande maandag de draad weer oppakken. Die dag wordt er om 10.30 uur getraind.
quote:De van PSV overgekomen middenvelder vond tijdens de afsluitende partijvorm drie tegen drie direct meerdere keren het net
Heeft toch totaal geen nieuwswaarde, dat Bakkal in een partijvorm van 3 tegen 3 een aantal keren scoort??quote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog nooit naar een training geweest zeker?
Het is hopen op een veel scorende Guidetti.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef Caland het volgende:
Zou wel leuk zijn ja als Bakkal - El Ahmadi enorm gaat draaien, daarbij bdan een Clasie/Mokotjo/Leerdam die zich aan die 2 kunnen optrekken. Een dodelijke aanval met Biseswar - Guidetti - Cabral. Fernandez achter de hand als je de laatste 20 minuten wilt uitlopen op de counter. Stabiele verdediging met V2 en een herboren D. Fernandez en Indi op de flanken met een stabiele 5e plaats als gevolg.
En toen werd ik wakker.
Ik vind het wel nieuwswaarde hebben dat een nieuwe speler van Feyenoord zich tijdens zijn eerste training direct laat zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Heeft toch totaal geen nieuwswaarde, dat Bakkal in een partijvorm van 3 tegen 3 een aantal keren scoort??
Fout. Het middenveld is er wel minder op geworden, Fer is gewoon een unieke speler voor de Eredivisie. Vandaar dat Twente hem ook zo graag zag komen. Bakkal kan de klap natuurlijk wel enigszins opvangen, maar is niet eenzelfde type speler.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:24 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Het is hopen op een veel scorende Guidetti.
Het middenveld is er zoiezo niet minder op geworden.
Hehe dacht al precies hetzelfde, het lijkt nog wat te gaan worden met ons cluppie ook, benieuwd hoe lang de hosana stemming blijft.....quote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef Caland het volgende:
Zou wel leuk zijn ja als Bakkal - El Ahmadi enorm gaat draaien, daarbij bdan een Clasie/Mokotjo/Leerdam die zich aan die 2 kunnen optrekken. Een dodelijke aanval met Biseswar - Guidetti - Cabral. Fernandez achter de hand als je de laatste 20 minuten wilt uitlopen op de counter. Stabiele verdediging met V2 en een herboren D. Fernandez en Indi op de flanken met een stabiele 5e plaats als gevolg.
En toen werd ik wakker.
Het kan ook net zo goed weer als een kaartenhuis in elkaar zakken.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:28 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Hehe dacht al precies hetzelfde, het lijkt nog wat te gaan worden met ons cluppie ook, benieuwd hoe lang de hosana stemming blijft.....
Genoeg om europees te kunnen halen in mijn ogen. En hopelijk wordt het duo bakkal el ahmadhi wat.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fout. Het middenveld is er wel minder op geworden, Fer is gewoon een unieke speler voor de Eredivisie. Vandaar dat Twente hem ook zo graag zag komen. Bakkal kan de klap natuurlijk wel enigszins opvangen, maar is niet eenzelfde type speler.
Waar baseer jij op dat dit middenveld genoeg is om Europees voetbal mee te halen? Een Marokkaan die al 2 seizoenen onder zijn niveau speelt, een 19-jarig spelertje dat van Excelsior komt (toegegeven hij doet het niet slecht) en dan nog een speler die bij PSV niet eens bij de selectie zat. En zo kan je het de andere (positieve) kant, natuurlijk ook op beargumenteren.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:29 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Genoeg om europees te kunnen halen in mijn ogen. En hopelijk wordt het duo bakkal el ahmadhi wat.
Het zal ook echt niet op het 8uur journaal komen, hoor... Maar dit topic gaat nou eenmaal over Feyenoordquote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Heeft toch totaal geen nieuwswaarde, dat Bakkal in een partijvorm van 3 tegen 3 een aantal keren scoort??
Een kaartenhuis is het denk ik niet, want Koeman/JP/Gio zijn nu juist bezig om een fundament te leggen. In plaats van het toevalsvoetbal onder Been.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het kan ook net zo goed weer als een kaartenhuis in elkaar zakken.
Het is eigenlijk meer de hoop die ik tegen beter weten in elk seizoen weer heb en de wedstrijden tot nu toe + de afgelopen transferperiode versterken die hoop.(vandaar ook dat ik me afvroeg hoe lang de hosanna stemming zou blijven). Het moet toch ook een keer de goede kant op kunnen vallen ipv altijd maar de verkeerde?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat dit middenveld genoeg is om Europees voetbal mee te halen? Een Marokkaan die al 2 seizoenen onder zijn niveau speelt, een 19-jarig spelertje dat van Excelsior komt (toegegeven hij doet het niet slecht) en dan nog een speler die bij PSV niet eens bij de selectie zat. En zo kan je het de andere (positieve) kant, natuurlijk ook op beargumenteren.
Het moet maar net 'op z'n plek vallen' denk ik.
Op basis waar van?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fout. Het middenveld is er wel minder op geworden, Fer is gewoon een unieke speler voor de Eredivisie. Vandaar dat Twente hem ook zo graag zag komen.
Een elftal als dat van ons staat of valt gewoon met een paar gewonnen wedstrijden achter elkaar: Vertrouwen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Een kaartenhuis is het denk ik niet, want Koeman/JP/Gio zijn nu juist bezig om een fundament te leggen. In plaats van het toevalsvoetbal onder Been.
Maar als NAC uit volgende week klote gaat, dan is het geen hosanna meer nee.
Alleen draait NAC slecht, kan wel eens op een goed moment komen die wedstrijd.
Ik ben Leerdam echt gaan beginnen waarderen. Gewoon nuttig, niet zeiken en het vuile werk opknappen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:38 schreef Caland het volgende:
NAC uit zijn altijd kutwedstrijden de laatste jaren, voor hun de wedstrijd van het jaar.
Ach ja, we zullen zien. In principe is dit wel een middenveld wat gemakkelijker overlopen kan worden. Als dat gebeurt zou je altijd nog voor Leerdam kunnen kiezen ipv Clasie.
Als back is het wel wat behelpen, maar vorig seizoen op het middenveld deed hij het prima. Moet wel aan zijn techniek gaan werken.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben Leerdam echt gaan beginnen waarderen. Gewoon nuttig, niet zeiken en het vuile werk opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |