En het veldspel onder Koeman is ook 10x verzorgder dan onder Been.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden. Dat maakt Van Geel in zijn eerste maanden helemaal waar. En dat kon je van de "echte Rotterdammer" Leo niet zeggen. Die moest het uitsluitend hebben van z'n populairdoenerige gewauwel. Met z'n Coolsingel.
Denk meer dat het het totaalplaatje is hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
En iedereen maar belachelijk doen toen ik zei dat ik het goed vond dat ze op de training de keeper niet mochten aanspelen, uiteindelijk werkt zoiets echt wel zijn vrucht af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk meer dat het het totaalplaatje is hoor
En het feit dat er ongeveer 3x vaker getraind word nu t.o.v. de periode Been.
Kijken hoe hij het in Gent doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Maar het is wel iets wat de druk op de training groter maakt waardoor spelers vaker de voetballende oplossing gaan zoeken en niet voor het trage gedoe met iedere keer het balletje terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Lunaticnewsquote:Martin, grote klasse!
Als Feyenoord-supporters zijn we nogal eens kritisch op onze directieleden. In dit stukje ga ik daar niet over uitweiden, noch over het feit waarom Feyenoord er financieel zo slecht voorstaat en hoe pijnlijk het is grote talenten te moeten verkopen. Wel wil ik stilstaan bij het professionele, slimme werk van Martin van Geel gedurende de afgelopen transferperiode. Wijnaldum, Ake, Rekik, Bahia en Castaignos werden al in een eerder stadium verkocht waarvoor bruikbare, transfervrije, leergierige jongens zijn teruggekomen. Absoluut huzarenstukje is wat mij betreft de coup Fer-Bakkal-Giudetti. Martin is er in geslaagd het op dit moment maximale voor Fer eruit te slepen, met kans op toekomstige additionele inkomsten en heeft dit zo laat mogelijk in de transferwindow gedaan waardoor Fer nog 4 potjes van grote waarde is geweest. Binnen no time kwam Bakkal, transfervrij!, uit de hoge hoed en Giudetti stond keurig in de wachtkamer.
Waar bestuurders nogal eens vol van zichzelf willen zijn, heb ik Martin hier niet op kunnen betrappen, eerder het tegenovergestelde. Laten we hopen dat Martin zo slim voor Feyenoord blijft opereren en nog van veel waarde kan zijn.
Martin, grote klasse!
[..]
En in Genk, hoe zijn daar de golfbanen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Het is wel opvallend hoeveel gestructureerder Feyenoord nu al speelt. Is dit dan toch gewoon keihard falen van Been (die het bij NEC zo goed deed)? Het begint er wel op te lijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En het veldspel onder Koeman is ook 10x verzorgder dan onder Been.
So far zijn de aantijgingen en de kritiek die de spelers hadden op Mario volkomen terecht gebleken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel gestructureerder Feyenoord nu al speelt. Is dit dan toch gewoon keihard falen van Been (die het bij NEC zo goed deed)? Het begint er wel op te lijken.
Hopelijk levert de trainerswissel behalve meer visie ook meer punten op.
En blijft Feyenoord eens een seizoen verstoken van ernstig blessureleed bij sleutelspelers.
Uurtje rijden naar Gent. Mario neemt graag de tijd voor zulke belangrijke excursies.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef Muto het volgende:
[..]
En in Genk, hoe zijn daar de golfbanen?
Ben voor die wedstrijd tegen Heerenveen een keer gaan kijken, maar het is ook wel mooi hoe fanatiek JP over dat veld loopt. Bijna bezeten. Dat is toch ook wel het fanatisme dat ik vorig jaar vaak mistte op trainingen, was allemaal veel te vrijblijvend en speels.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoeveel gestructureerder Feyenoord nu al speelt. Is dit dan toch gewoon keihard falen van Been (die het bij NEC zo goed deed)? Het begint er wel op te lijken.
Hopelijk levert de trainerswissel behalve meer visie ook meer punten op.
En blijft Feyenoord eens een seizoen verstoken van ernstig blessureleed bij sleutelspelers.
quote:Fer: Best even moeten huilen, Feyenoord zit in mijn hart
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman toonde zich gisteren verguld met de komst van Leroy Fer. 'We zijn blij dat we hem hebben kunnen aantrekken. Het duurde wat langer dan verwacht en gehoopt, maar met hem zijn we een sterke en talentvolle middenvelder rijker.'
Ook Fer zelf is dolblij. De middenvelder is in het Bulgaarse Lovech in voorbereiding op de interland tegen Jong Bulgarije. 'Ik heb het al langer aangegeven, dit is waar ik op hoopte', zegt Fer vandaag tegen het AD. 'Het is prachtig dat het alsnog is rondgekomen.'
Fer is Feyenoord dankbaar voor de jaren dat hij op Varkenoord heeft rond mogen lopen. Elf seizoenen was hij Feyenoorder. 'Ik heb er best even om moeten huilen. Maar dit is de voetballerij. Twente heeft een prima elftal, ik kan mij in Enschede ontwikkelen.'
'Ik ga Europa League spelen, dat is een mooi vooruitzicht. Een andere omgeving is mooi. Feyenoord zit in mijn hart, ik hoop dat de club een mooi seizoen zal draaien', aldus de international van Jong Oranje.
Bij Fer komt er verbale diarree uit: daarover sproei ik mijn diarree...quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
Mijn maag keert altijd om bij dit soort verhalen.
Fer is een beste jongen maar de zoveelste schijnheilige in een lange reeks.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 12:54 schreef Caland het volgende:
Ik vond die songtekst nog best toepasselijk ook.
Ja, ik heb hem afgeluisterd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |