Een mooi pakket gratis aanstekers, lauw bier en een mooi fluitconcert kan 'ie wel krijgen ja. Ergens in december.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef Stokstaart het volgende:
Zou Fer nou nog een afscheid krijgen?
Godverdomme, m'n koffie.quote:
Een 'warm' welkom zal je bedoelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Een mooi pakket gratis aanstekers, lauw bier en een mooi fluitconcert kan 'ie wel krijgen ja. Ergens in december.
quote:
Dit kan echt niet...quote:
quote:
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit topic zitten die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit forum zijn die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit topic zitten die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.
Neem alles lekker veel te serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...eigenlijk is het triest dat er een aantal hier op dit topic zitten die bij de afgelopen transfers zelfs de huidskleur van een speler erbij betrekken. Zegt al genoeg wat mij betreft.
Doe ik ook. Ik maak me er voor de rest niet zo druk om, maar het is me wel een paar keer opgevallen.quote:
Maak je niet zo dik.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij de KFC?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik maak me er voor de rest niet zo druk om, maar het is me wel een paar keer opgevallen.
Als jullie me nu willen excuseren ga ik een broodje kip en een blikje Fernandes halen.
Als je dat klapper-publiek gewend bent dan ben je natuurlijk snel onder de indrukquote:Schaars: "Sporting is Feyenoord, maar dan groter
Stijn Schaars geniet bij Sporting Portugal. De middenvelder verruilde deze zomer AZ voor een avontuur bij de Portugese topclub en heeft er geen spijt van. "Het is Feyenoord, maar dan veel groter."
De 27-jarige Schaars was eerder in de zomer nog dichtbij een overgang naar PSV. "Ik had PSV een mooie club gevonden, maar voor mijn ontwikkeling als speler en mens is dit nog veel mooier", vervolgde de Nederlander in Sp!ts. "Bovendien is Sporting nog groter dan PSV."
Sporting wil zich weer mengen in de strijd om de titel. De ploeg trok daarom zeventien spelers aan deze zomer, waaronder aanvaller Ricky van Wolfswinkel. "Het gat naar Porto en Benfica was te groot geworden, vonden ze binnen de club en dat willen ze nu dichten. Vandaar deze rigoureuze maatregelen. Wat er allemaal rondloopt? Van alles, noem het maar op. Brazilianen, Chilenen, Argentijnen, een Bulgaar, een Amerikaan, teveel om op te noemen."
De international van Nederland denkt dat het niveau in Portugal hoger is dan in Nederland. "Het niveau is een stuk hoger dan in Nederland. Vooral kleine clubs spelen hier veel slimmer. Niet zo naïef als in de Eredivisie. Excelsior verliest met 6-1 van PSV, waarom? Omdat ze proberen te voetballen. Hier werpen ze gewoon een blok op van zes jongens achterin en hopen dan op een snelle counter. Heel anders dan in Nederland."
"Het is ook moeilijk te vergelijken", aldus Schaars. "Maar Porto is zeg maar Ajax, Benfica PSV en wij dan Feyenoord, al schat ik ons wel hoger in hoor. Maar Sporting is wel een club met een geweldig trouwe supporters in het hele land en zelfs in het buitenland. We speelden laatst een oefenwedstrijd in Canada en toen zaten daar gewoon tienduizend Sporting-fans op de tribune, ongelooflijk. Dus het is Feyenoord maar dan veel groter."
http://www.soccernews.nl/(...)ord,_maar_dan_groter
Bakkal vandaag al, Guidetti wss. volgende week woensdag denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand toevallig per wanneer Bakkal en Guidetti meetrainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |