Als je post ergens wordt verwijderd dan staat ie niet meer in MyAt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:56 schreef BusterPosey het volgende:
Er was toch al een vervolgtopic aangemaakt? Ik zag hem ineens niet meer bij 'My Active Topics' staan, kijk in VBL en zie dit topic, wat ik schijnbaar nog niet volg?
Welke spammert is er deaud?
Oke, makes sense. Maar dan vraag ik me nog wel af waarom mijn post werd verwijderdquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je post ergens wordt verwijderd dan staat ie niet meer in MyAt.
Je reageerde op mij, en ik reageerde weer op die spammer met zijn flop 10 pauperlijstje.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oke, makes sense. Maar dan vraag ik me nog wel af waarom mijn post werd verwijderd
Oke, laten we daar inderdaad maar geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je reageerde op mij, en ik reageerde weer op die spammer met zijn flop 10 pauperlijstje.
Is die baas nou al voor ons aan het scouten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Caland het volgende:
Bezoek vandaag op de training, waar trouwens de resterende eerste elftal spelers met de A1 hebben getraind.
[ afbeelding ]
Heeft hij niks met de huur van Guidetti te maken gehad. Hij had toch ook een lijntje bij Man City, of niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is die baas nou al voor ons aan het scouten?
Laatste wat ik hier las is dat hij benaderd is door City maar vriendelijk bedankt heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:24 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heeft hij niks met de huur van Guidetti te maken gehad. Hij had toch ook een lijntje bij Man City, of niet?
Zal wel niets worden danquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Geel stond Guidetti al jaren op het lijstje bij Feyenoord en is hij vooral getipt door Lipponen en Beukers.
Die Guidetti kan wel iets met een bal hoor. Beter dan de Larsens en Smolovs van deze wereldquote:
Doel meer op dat als 'ie door de scouting van Feyenoord wordt aanbevolen je het altijd nog maar moet zienquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Guidetti kan wel iets met een bal hoor. Beter dan de Larsens en Smolovs van deze wereld
Dat kan ik alleen hardgrondig met je eens zijn jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Doel meer op dat als 'ie door de scouting van Feyenoord wordt aanbevolen je het altijd nog maar moet zien
Ach ja, werd misbruikt als spits, maar zelfs dan bracht 'ie nog te weinig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Smolov was toch een best aardige speler?
Hij heeft nooit een echte kans gehad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach ja, werd misbruikt als spits, maar zelfs dan bracht 'ie nog te weinig.
Als hij nog bij Feyenoord speelde was het zeker een super goal?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:09 schreef voice-over het volgende:
[..]
Was absoluut de slechtste goal van Oranje sinds 20 jaar.
Zou wel eens tijd worden ja. Ongelofelijk eigenlijk dat ze die gast niet gewoon polsen om alvast wat spelers in het goedkopere segment te scouten voor Feyenoord als we volgend jaar weer wat kunnen investeren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is die baas nou al voor ons aan het scouten?
Nee joh, maar hij heeft gewoon mooiere gemaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij nog bij Feyenoord speelde was het zeker een super goal?
Mooi doelpunt vooral voor PSV. Heeft hij toen goed gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh, maar hij heeft gewoon mooiere gemaakt.
![]()
Die van vanavond leek nergens op.
Zal wel een hele goede reden hebben maar die krijgen we van jou niet te horen, is het niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:28 schreef Happel het volgende:
Wel fijn om te weten dat Feijenoord er alles aan doet om kritische geluiden uit te bannen in de Kuip. Accreditatie van hoofdredatrice Hand in Hand is ingetrokken, alsmede die van enkele leden van het TIFO team.
Misschien omdat ik die niet weet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:02 schreef voice-over het volgende:
[..]
Zal wel een hele goede reden hebben maar die krijgen we van jou niet te horen, is het niet?
Maar je suggereert van alles.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien omdat ik die niet weet?
Gelukkig heb jij je daar nooit schuldig aan gemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar je suggereert van alles.
Dat is jouw standaard modus operandi.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar je suggereert van alles.
Ik suggereert nooit wat, ik zeg altijd waar het op staat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:01 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat is jouw standaard modus operandi.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik suggereert nooit wat, ik zeg altijd waar het op staat.
[..]
[..]
De volledige 6 pagina's, klik.quote:‘Er zit een zweem omheen van eigenbelang’
Vandaag valt bij alle leden van de Feyenoord Supportersvereniging de maandelijkse Hand in Hand in de bus. De vorige Hand in Hand kwam net te laat om er artikelen in op te nemen over het wanbeleid bij Feyenoord – afgezien van de gebruikelijke katernen natuurlijk – en het opzeggen van vertrouwen door de FSV, SsF en de Samenwerkende Supportersorganisaties, toen nog gebundeld in “De Varkenoordgroep”. Hand in Hand neemt in een 6 pagina’s tellend verhaal de lezers mee over het wat, waarom en hoe het komt dat deze directie nooit meer het vertrouwen van sponsors en supporters zal genieten.
Het verhaal is uitsluitend vanuit het oogpunt van de bestuurders van de FSV. Deze paar supporters die ook bestuurders zijn, zitten van alle supporters die Feyenoord rijk is het dichtst op het vuur. Niemand krijgt meer informatie dan deze mensen, een verhaal om serieus te nemen dus! “Er zit een zweem omheen van eigenbelang”, “Mark Koevermans heeft in het bijzijn van agenten in functie meerdere keren verklaart in Talentpool II te participeren”, “Afspraken met sponsors waarbij de directie te laat komt, of erger, een miep van de commerciële afdeling stuurt, waardoor een sponsordeal van miljoenen euro’s afketste omdat ze er geen goed gevoel meer bij hadden”… en als laatste 2 hele pagina’s met punten waarom de FSV geen toekomst meer ziet met deze directie. Boeiend leesvoer, objectief geschreven na het door Feyenoord zo gekoesterde hoor en wederhoor. Dít is buiten het sportieve aspect om, de realiteit bij Feyenoord!
Jammer van die spelfouten inderdaad, beetje slordig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Volgens mij was dit allemaal al bekend inderdaad/ oud stuk. Maar staat het vandaag wat uitgebreider in de hand in hand. Wel vergeten om de spelfouten eruit te halen zie ik. Van Hooijdonck
Wat moeten de mensen die geld hebben gestort zich genaaid voelen zegquote:FSV stelde al vragen omtrent SsF miljoen.
Op 13 maart van dit jaar tijdens de wedstrijd NAC – Feyenoord, maakte de “Vrienden van Feyenoord” via een groots spandoek wereldkundig dat “het Supportersmiljoen” bereikt was. Na die 13e maart liep het verhaal rond het SsF op zijn zachtst gezegd ‘niet soepel’.
Vanuit de club werd er door diverse mensen vertragingstactieken toegepast rondom de vereniging SsF. Zo was een simpele formaliteit als de oprichting van het STAK, ineens een onoverkombare hobbel die maanden zou moeten duren. Dit tot grote onvrede van Hennie Huigen (voorzitter SsF namens de VvF) en Menno Been (bestuurder namens de FSV).
Deze onvrede nam op een bepaald moment dusdanige proporties aan dat beide heren hun vertrouwen in de directie opzegde waardoor de vereniging SsF stuurloos werd met een éénkoppig bestuur in de vorm van Mark van Beek (namens Feyenoord Rotterdam N.V.). Het feit dat hier vanuit de club nooit rugbaarheid aan is gegeven baart de FSV grote zorgen, ook al is het een sterk staaltje van bestuurlijk falen, de leden hebben het recht om geinformeerd te worden bij dergelijke ontwikkelingen.
Erger nog is dat een half jaar na het behalen van “het miljoen” nog altijd onduidelijk is wat er met het geld is gebeurd. Feyenoord heeft enkele maanden geleden een keurig persbericht geschreven waarin de supporters werd voorgehouden dat “het miljoen” was overgemaakt. Dat is mooi zou u denken, maar niets is minder waar. In de statuten van de vereniging SsF is namelijk opgenomen dat een enkel bestuurslid niet kan bepalen wat er met het opgehaalde geld gebeurd is. Het is dus maar de vraag of het geld echt overgemaakt is. In theorie zou de FSV elke stap van de route op de hoogte gehouden moeten worden door de club, in de praktijk is dit niet gebeurd.
Deze ontwikkelingen baren ons grote zorgen en om die reden heeft de FSV recent de volgende vragen neergelegd bij Mark van Beek:
Is er al meer bekend over het supportersmiljoen?
Zijn de statuten van de SsF al gereed voor publicatie?
Is er al een datum gepland voor de Algemene Ledenvergadering van de SsF?
Tot dusverre is hier nog geen antwoord op gekomen, maar gezien de gigantische verontwaardiging onder de supporters over het handelen omtrent het SsF zal dat antwoord spoedig komen. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen in deze zorgelijke zaak.
quote:Mulder: 'Let op die kruising, zei Pierre'
Geschreven op 2011-09-04 om 11:08:47 | Bekeken: 2324 | Reacties: 28 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalzone.nl
Erwin Mulder heeft in zijn nog prille loopbaan met veel aanvallers te maken gekregen, maar één steekt er toch bovenuit. "Roy Makaay schoot gewoon alles tussen de palen", herinnert de doelman van Feyenoord zich in gesprek met Voetbal International. "Was eigenlijk te ziek voor woorden. Als hij ging schieten, wist ik dat ik hoe dan ook in actie moest komen. Echt een fenomeen."
In de tijd dat Pierre van Hooijdonk deel uitmaakte van de selectie van Feyenoord, was Mulder 'de lul'. "Had je net anderhalf uur met Pim Doesburg getraind en ging Pierre nog even dertig vrije trappen op je nemen", vertelt de doelman van Feyenoord. "Met terugwerkende kracht vind ik dat wel mooi. "Let op", zei Pierre, "die kruising". En dan ging die bal in die kruising. Echt bizar."
"Ik wist meteen waarom Feyenoord toen de UEFA Cup had gewonnen. Die vrije trappen van hem waren gewoon niet te stoppen. Was een mooie tijd. Sindsdien heb ik het middagdutje uitgevonden. Eerst Doesburg, daarna Pierre; ik werd helemaal gesloopt. Mijn vrienden wisten dat ze me tussen drie en zes niet hoefden te bellen, want dan lag ik op bed. Die periode heeft me gevormd."
Sowieso vond ik de hele actie een beetje schichtig... ik ga liever naar een wedstrijd of koop een shirt dan dat ik geld naar zoiets overmaak.quote:Op zondag 4 september 2011 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moeten de mensen die geld hebben gestort zich genaaid voelen zeg
Dat sowieso. Daarom heb ik een aantal shirtjes besteld.quote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso vond ik de hele actie een beetje schichtig... ik ga liever naar een wedstrijd of koop een shirt dan dat ik geld naar zoiets overmaak.
Zijn toch verschillende spelers? Volgens mij is Bakkal wat aanvallender dan Leerdamquote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Bakkal?
Ik denk dat hij zelf best van waarde kan zijn. Alleen ik vind het jammer, want zo wordt Leerdam waarschijnlijk geslachtofferd op het middenveld. Hoopte eigenlijk dat hij de plaats van Fer zou innemen..
Ik vind het namelijk zelf moeilijk om nu een basiselftal op te zetten.
Inderdaad.quote:
De corners voortaan op zn Barcelona's nemen. Kort, en gelijk weer de combinatie zoeken. Er zit weinig anders op ben ik bang.quote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef Caland het volgende:
Het is in ieder geval een makkelijk scorende middenvelder met een goede diepgang, dat misten we.
Hopelijk komt hierdoor El Ahmadi wat minder vaak in scoringspositie
Alleen jammer dat je bij corners e.d. alleen nog Vlaar overhebt die redelijk kan koppen.
Jij bent duidelijk geen fijnproever van het spel, is het niet?quote:Op zondag 4 september 2011 11:42 schreef Happel het volgende:
Doe mij gewoon Feijenoord maar. Interlands
Leerdam gaat de plaats van El Ahmadi hoop ik inpikken. Die is niet te handhaven als hij zo blijft klooien met "afstandsschoten" en zijn estafettedrang ("Hier, *hobbel hobbel* heb je de bal. Geef jij m even door? Dan ga ik eens kijken waar mijn positie ook alweer was. *Sjok sjok*")quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat hij zelf best van waarde kan zijn. Alleen ik vind het jammer, want zo wordt Leerdam waarschijnlijk geslachtofferd op het middenveld. Hoopte eigenlijk dat hij de plaats van Fer zou innemen..
Bakkal is beter dan Fer, dus een prima deal.quote:Op zondag 4 september 2011 13:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bakkal is beter dan Fer, dus een prima deal.
El Ahmadi was de eerste paar wedstrijden de beste man op het veld, iets meer krediet mag daarom wel. Dat hij kan voetballen staat buiten kijf. Hopelijk kan het een leuk koppeltje vormen met Bakkal, net als in de Twente-tijd van die twee.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leerdam gaat de plaats van El Ahmadi hoop ik inpikken. Die is niet te handhaven als hij zo blijft klooien met "afstandsschoten" en zijn estafettedrang ("Hier, *hobbel hobbel* heb je de bal. Geef jij m even door? Dan ga ik eens kijken waar mijn positie ook alweer was. *Sjok sjok*")
Hopelijk niet lang meer, is ook niet zijn positie.quote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Leerdam staat toch 'gewoon' rechtsback?
El Ahmadi is juist heel aardig gestart dit seizoen. Het zou wel heel stom zijn om hem nu eruit te halen. Is in potentie namelijk nog steeds de beste speler binnen de selectie, dat het er nooit uit is gekomen is jammer maar ik heb het gevoel dat dit weleens zijn jaar kan worden.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leerdam gaat de plaats van El Ahmadi hoop ik inpikken. Die is niet te handhaven als hij zo blijft klooien met "afstandsschoten" en zijn estafettedrang ("Hier, *hobbel hobbel* heb je de bal. Geef jij m even door? Dan ga ik eens kijken waar mijn positie ook alweer was. *Sjok sjok*")
Dat ik het nog eens met jou eens zou zijn. Moet niet gekker worden..quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Is natuurlijk uit nood. Is eigenlijk gewoon middenvelder.quote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Leerdam staat toch 'gewoon' rechtsback?
Ik hoop wel dat ie wat minuutjes gaat maken, maar de basis zal er niet inzitten lijkt me.quote:Op zondag 4 september 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
Guidetti zal zondag wel niet gelijk basis staan neem ik aan? Als hij donderdag of vrijdag pas voor het eerst mee traint.
Eerst zien. Fer was de man in vorm en bij Bakkal weet je het maar nooit. Rutten zei eens over Bakkal dat hij alleen wil voetballen als het mooi weer is, een mentaal probleem dus.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
Met Clasie, El Ahmadi en Bakkal kom je toch gewoon op 3 mensen?quote:Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
Bakkal beter dan Fer?![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt..
Maargoed, Clasie kan er niet uit, je kan El Ahmadi er niet uit halen, je wilt denk ik Bakkal erin zetten. Een overvloed aan mensen op het middenveld. Misschien dan toch 4-4-2 ofzo?
Waar ik op doelde is dat Leerdam waarschijnlijk dus niet in de basis komt, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik vind hem een speler met belachelijk veel potentie, die door het gros van de mensen zwaar onderschat wordt. Mokotjo wordt wel goed gewaardeerd door het Legioen, ook terecht, maar ook hij krijgt weer eens geen kans in de basis.quote:Op zondag 4 september 2011 14:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met Clasie, El Ahmadi en Bakkal kom je toch gewoon op 3 mensen?En dan heb je Leerdam en Mokotjo nog achter de hand die zo rustig gebracht kunnen worden..
Bakkal vind ik inderdaad beter dan Fer. Dat wil zeggen Fer vind ik behoorlijk overschat tegenover Bakkal behoorlijk onderschat. Komt nog bij dat hij ook nog de nodige ervaring heeft. Ik denk dat we er zeker niet op achteruit gaan. Met Bakkal heb je gewoon een goede middenvelder met aardig wat ervaring en veel scorend vermogen. Met Fer had je weliswaar een talentvolle speler in huis maar ook een die het veel te weinig liet zien..
Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met Clasie, El Ahmadi en Bakkal kom je toch gewoon op 3 mensen?En dan heb je Leerdam en Mokotjo nog achter de hand die zo rustig gebracht kunnen worden..
Bakkal vind ik inderdaad beter dan Fer. Dat wil zeggen Fer vind ik behoorlijk overschat tegenover Bakkal behoorlijk onderschat. Komt nog bij dat hij ook nog de nodige ervaring heeft. Ik denk dat we er zeker niet op achteruit gaan. Met Bakkal heb je gewoon een goede middenvelder met aardig wat ervaring en veel scorend vermogen. Met Fer had je weliswaar een talentvolle speler in huis maar ook een die het veel te weinig liet zien..
Hup Oranje hup.quote:Cabral haakt geblesseerd af bij Jong Oranje
4 september 2011 Telegraaf.nl
Jerson Cabral heeft het kamp van Jong Oranje moeten verlaten. De aanvaller hield aan het duel tegen Bulgarije een blessure over en is niet op tijd speelklaar voor het duel tegen Luxemburg van aanstaande dinsdag. Inmiddels werd Lerin Duarte als vervanger opgeroepen. Over de ernst van de blessure is ons nog niets bekend
Als Kaká beter is dan Fer dan zou hij bij Real wel in de basis staan..quote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef Caland het volgende:
Vind het niet echt vergelijkbare spelers. En als Bakkal beter was dan Fer had hij bij PSV wel basis gestaan.
Ik ben het met je eens dat Leerdam nog weleens onderschat word inderdaad. Niettemin ben ik er van overtuigd dat hij genoeg kansen zal krijgen, evenals Mokotjo overigens. Je moet eventuele blessures en schorsingen ook op kunnen vangen en daar komen eerder genoemden kijken. Zolang ze gewoon aan voldoende speeltijd komen zie ik het probleem niet. Het zijn allebei behoorlijke talenten met veel potentie maar laten we niet vergeten dat ze nog erg jong zijn en normaal gesproken al blij zouden mogen zijn dat ze volwaardig selectiespeler zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 14:34 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is dat Leerdam waarschijnlijk dus niet in de basis komt, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Ik vind hem een speler met belachelijk veel potentie, die door het gros van de mensen zwaar onderschat wordt. Mokotjo wordt wel goed gewaardeerd door het Legioen, ook terecht, maar ook hij krijgt weer eens geen kans in de basis.
Door Bakkal hebben we zeker extra scorend vermogen, met Guidetti wordt dat nog eens verdubbeld, dat moet het probleem niet meer zijn, maar de kracht van Fer en de rushes van hem ga ik zeker wel missen. We zullen zien of dat is op te vangen.
Onzin. Clasie word helemaal niet overschat. Een middenveld met een Clasie, El Ahmadi en Bakkal zit enorm veel voetbal in. Als dat eenmaal écht gaat lopen kun je daar nog heel veel plezier aan beleven.quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie is overschat hier, Mokotjo is veel beter. Middenveld met Clasie en El Ahmadi wordt elke keer overlopen.
Ik hoop het. Ik heb altijd zo'n gevoel dat de contracten bij Feyenoord niet zo goed geregeld worden waardoor ik bang ben dat ze niet verlengen en weer vertrekken. Maargoed ik ben misschien een beetje pessimistisch. We moeten goed gaan draaien en volgend jaar gewoon Europa in.quote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef inZanity het volgende:
Ik ben het met je eens dat Leerdam nog weleens onderschat word inderdaad. Niettemin ben ik er van overtuigd dat hij genoeg kansen zal krijgen, evenals Mokotjo overigens. Je moet eventuele blessures en schorsingen ook op kunnen vangen en daar komen eerder genoemden kijken. Zolang ze gewoon aan voldoende speeltijd komen zie ik het probleem niet. Het zijn allebei behoorlijke talenten met veel potentie maar laten we niet vergeten dat ze nog erg jong zijn en normaal gesproken al blij zouden mogen zijn dat ze volwaardig selectiespeler zijn.
Clasie, El Ahmadi en Bakkal is een super middenveld. Met Guidetti, Biseswar en Cisse/Fernandez heb je onwijs veel snelheid en voetbal en kunnen we zeker wel met goed voetbal en snelle uitbraken onwijs gevaarlijk worden.quote:[..]
Onzin. Clasie word helemaal niet overschat. Een middenveld met een Clasie, El Ahmadi en Bakkal zit enorm veel voetbal in. Als dat eenmaal écht gaat lopen kun je daar nog heel veel plezier aan beleven.
Voetballend misschien wel ja. Ik heb zo mijn bedenkingen bij dit middenveld als we onder druk komen te staan.quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Clasie, El Ahmadi en Bakkal is een super middenveld.
En dan heb je dus een Leerdam achter de hand die je op zo'n moment in kan brengenquote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetballend misschien wel ja. Ik heb zo mijn bedenkingen bij dit middenveld als we onder druk komen te staan.
Ja, klopt. Dat zullen we binnenkort vast zienquote:Op zondag 4 september 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetballend misschien wel ja. Ik heb zo mijn bedenkingen bij dit middenveld als we onder druk komen te staan.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dan heb je dus een Leerdam achter de hand die je op zo'n moment in kan brengen
Sinds de komst van Geel heb ik er wel wat meer vertrouwen in dat dat soort dingen wel goed komen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb altijd zo'n gevoel dat de contracten bij Feyenoord niet zo goed geregeld worden waardoor ik bang ben dat ze niet verlengen en weer vertrekken. Maargoed ik ben misschien een beetje pessimistisch. We moeten goed gaan draaien en volgend jaar gewoon Europa in.
[..]
Gisteren was er een typerende aktie van El Ahmadi te zien bij Studio Voetbal. Fer zet in de buurt van de 16 van de tegenstander een één-tweetje met Karim op. Alleen na de 1 volgt de 2 niet. Nee, eerst even drentelen. In tweede instantie kan Ahmadi de bal alsnog geven maar doet het weer niet. Uiteindelijk volgt een pass naar achteren, omdat de tegenstander zich inmiddels gehergroepeerd heeft.quote:Op zondag 4 september 2011 21:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Clasie, El Ahmadi en Bakkal is een super middenveld. Met Guidetti, Biseswar en Cisse/Fernandez heb je onwijs veel snelheid en voetbal en kunnen we zeker wel met goed voetbal en snelle uitbraken onwijs gevaarlijk worden.
veel beter ja, zag je duidelijk toen hij erin kwam laatst. Ging het veel beter lopen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie toch liever Mokotjo dan Leerdam.
Ook op een middenveld met Clasie en Bakkal?quote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
Jep.quote:Op maandag 5 september 2011 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook op een middenveld met Clasie en Bakkal?
Ik vind het prima dat Clasie nu gewoon een kans krijgt. Ben ook een groot Mokotjo fan, maar kan niet zeggen dat Clasie het slecht doet. Ik hoop dat El Ahmadi dit jaar eindelijk eens begint te draaien. De hoop op Cissé heb ik inmiddels opgegeven en ik blijf het zeggen: Leerdam is de meest onderschatte speler van onze selectie...quote:Op maandag 5 september 2011 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
De eerste 2/3 wedstrijden speelde hij heel goed dus laat maar gewoon staan. Als je nu alweer dingen gat veranderen krijg je nooit een goed lopend elftal.quote:Op maandag 5 september 2011 11:15 schreef Gert het volgende:
Dat gedraai en gedrentel van El Ahmadi. Geld krijg je toch niet meer voor 'm, schrijf hem maar af en zet er een youngster in.
die gast die al 4 jaar niet gescoord heeft ??quote:Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Is Arouna Koné niks voor volgend jaar?
Idd, daar legde vriend van Halst even haarfijn uit wat ie nou precies verkeerd deed. Schrijnend om te zien.quote:Op maandag 5 september 2011 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren was er een typerende aktie van El Ahmadi te zien bij Studio Voetbal. Fer zet in de buurt van de 16 van de tegenstander een één-tweetje met Karim op. Alleen na de 1 volgt de 2 niet. Nee, eerst even drentelen. In tweede instantie kan Ahmadi de bal alsnog geven maar doet het weer niet. Uiteindelijk volgt een pass naar achteren, omdat de tegenstander zich inmiddels gehergroepeerd heeft.
Is een middenveld met Clasie, Leerdam en Bakkal niet in balans?
Zulke fragmentjes kun je van bijna iedere voetballer laten zien hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, daar legde vriend van Halst even haarfijn uit wat ie nou precies verkeerd deed. Schrijnend om te zien.
Alleen bij El Ahmadi iets vaker.quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zulke fragmentjes kun je van bijna iedere voetballer laten zien hoor.
Da's een dooddoener. Het was typerend. En het is al heel vaak aangehaald dat dit het grote manco van El Ahmadi is. Van Halst illustreerde dat met een treffend voorbeeld. De vaart gaat eruit.quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zulke fragmentjes kun je van bijna iedere voetballer laten zien hoor.
Klopt.quote:Op maandag 5 september 2011 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's een dooddoener. Het was typerend. En het is al heel vaak aangehaald dat dit het grote manco van El Ahmadi is. Van Halst illustreerde dat met een treffend voorbeeld. De vaart gaat eruit.
Denk het wel.quote:Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Toch kijk ik alweer uit naar komend weekend. Stomme interland potjes tussen door
Zou Bakkal meteen een basisplaats krijgen?
Wacht even, dus meneer is transfervrij, niemand wil hem hebben, komt er eindelijk een club die ook nog eens CL speelt en dan moet Bruins een beslissing nemen?quote:Bruins neemt vlot beslissing over Genk.
Luigi Bruins zal binnen enkele dagen beslissen of hij ingaat op het aanbod van Racing Genk. Bij de Belgische kampioen wordt hij mogelijk herenigd met trainer Mario Been.
Bruins, die zonder club zit, was de afgelopen periode op proef in België en liet in een oefenwedstrijd tegen Alemannia Aachen een prima indruk achter. De voormalig speler van Feyenoord zal één dezer dagen beslissen of hij zijn oud-trainer Been achterna gaat, meldt het Belgische Voetbalkrant.
Bruins en Been, die onlangs door Genk werd aangesteld, werkten bij Excelsior en Feyenoord al met elkaar samen. Afgelopen zomer haalde de middenvelder nog uit naar zijn voormalig oefenmeester. Bruins kon niet rekenen op een basisplaats in De Kuip.
Inderdaad ja. Meneer is nu niet echt in de positie om extreem kritisch te zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht even, dus meneer is transfervrij, niemand wil hem hebben, komt er eindelijk een club die ook nog eens CL speelt en dan moet Bruins een beslissing nemen?
Was hij niet juist heel kritisch over Been in een interview laatst?. Zowel begrijp ik zijn twijfel wel hij heeft waarschijnlijk geen zin weer op de tribune te belanden onder Been.quote:Op maandag 5 september 2011 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht even, dus meneer is transfervrij, niemand wil hem hebben, komt er eindelijk een club die ook nog eens CL speelt en dan moet Bruins een beslissing nemen?
Snap trouwens niet waarom een andere eredivisieclub hem niet gehaald heeft. Het is gewoon een goede voetballer én transfervrij. Heeft het alleen bij Feyenoord niet waargemaakt.quote:Op maandag 5 september 2011 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij niet juist heel kritisch over Been in een interview laatst?. Zowel begrijp ik zijn twijfel wel hij heeft waarschijnlijk geen zin weer op de tribune te belanden onder Been.
heb je zijn interview niet gezien op TV ? Meneer heeft totaal geen zelfkritiek en voetbalt alleen voor degenen die hem lief zijn. Andere meningen doen er niet toe.quote:Op maandag 5 september 2011 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap trouwens niet waarom een andere eredivisieclub hem niet gehaald heeft. Het is gewoon een goede voetballer én transfervrij. Heeft het alleen bij Feyenoord niet waargemaakt.
Nee...niet gezien? Nog ergens terug te kijken?quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
heb je zijn interview niet gezien op TV ? Meneer heeft totaal geen zelfkritiek en voetbalt alleen voor degenen die hem lief zijn. Andere meningen doen er niet toe.
Pfff, Bruins kan echt niet normaal praten. Best een eng mannetje eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef Caland het volgende:
(filmpje is al stopgezet bij interview Bruins)
Inderdaad, dan beter deze man:quote:Op maandag 5 september 2011 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pfff, Bruins kan echt niet normaal praten. Best een eng mannetje eigenlijk.
Precies, gewoon iemand die normaal kan praten in volzinnen vanuit zichzelf.quote:Op maandag 5 september 2011 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, dan beter deze man:
Topper die Vormer.
Als je voetbalt zoals Van Persie is het minder belangrijk, als je voetbalt zoals Bruins is het een ander verhaal. Als je als kritiekpunt altijd te horen krijgt dat er geen passie/inzet achter zit en je praat ook nog een als een emotieloos dood vogeltje over dat onderwerp met een accent dat nog het meest gangbaar is op de Antillen is dat niet echt positief. Ik vraag me af hij wel voldoende zelfreflectie heeft.quote:
Van mij mag Cissé voorlopig nog even lekker meespelen met Jong Feyenoord of op de bank beginnen, zoals hij nu speelt is hij niet van meerwaarde.quote:Biseswar en Cissé terug op trainingsveld Feyenoord
05/09/2011 14:14
Ronald Koeman kon maandagmiddag twee terugkerende aanvallers begroeten op het trainingsveld bij Feyenoord. Diego Biseswar (foto) en Sekou Cissé maakten hun opwachting tijdens de oefensessie.
Biseswar kampt al weken met een buikspierblessure. Hoewel de aanvaller de afsluitende partijvorm aan zich voorbij liet gaan, was hij tevreden over het gedeelte dat hij wel kon volmaken.
'Het ging lekker', aldus Biseswar op de clubwebsite. 'Ik heb geen last gehad en dat is een goed teken. In overleg met de medische staf heb ik gekozen voor een rustige opbouw in mijn herstelprogramma. De volgende stap die ik moet zetten is volledig meetrainen met het elftal. Dat is nu het doel. Verder kijk ik nog niet.'
Cissé kreeg vorige week weer last van zijn teen. De aanvaller stond vorig seizoen maandenlang aan de kant vanwege die voortslepende kwetsuur. Ook hij liet nog verstek gaan tijdens de partijvorm.
Feyenoord speelt zondag een uitduel bij NAC Breda. Of de twee aanvallers daarbij zijn, is evenwel nog niet zeker.
1) Je hebt gelijkquote:Op maandag 5 september 2011 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je voetbalt zoals Van Persie is het minder belangrijk, als je voetbalt zoals Bruins is het een ander verhaal. Als je als kritiekpunt altijd te horen krijgt dat er geen passie/inzet achter zit en je praat ook nog een als een emotieloos dood vogeltje over dat onderwerp met een accent dat nog het meest gangbaar is op de Antillen is dat niet echt positief. Ik vraag me af hij wel voldoende zelfreflectie heeft.
Maar laten we het over Feyenoord hebben.
[..]
Van mij mag Cissé voorlopig nog even lekker meespelen met Jong Feyenoord of op de bank beginnen, zoals hij nu speelt is hij niet van meerwaarde.
Niet geheel toevallig komt Feyenoord na alle kritiek van de laatste tijd in de vorm van de ondemocratisch verkozen trekpop Mark van Beek opeens met een reactie inzake 'het miljoen van het legioen'.quote:Stand van zaken Vereniging Supporters Steunen Feyenoord
Op verzoek van de Vrienden van Feyenoord en de vereniging Supporters Steunen Feyenoord plaatsen wij onderstaand bericht dat afkomstig is van de site www.supporterssteunenfeyenoord.nl.
Beste leden van de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord.
Bij de afdeling Service & Tickets van Feyenoord zijn de laatste tijd enkele vragen binnengekomen over de stand van zaken van het project ‘Supporters Steunen Feyenoord’. Zoals ik op 29 juni jl. op www.feyenoord.nl in een bericht al mededeelde is dankzij het gezamenlijke bijeengebrachte bedrag van 1 miljoen euro via de acties ‘Supporters Steunen Feyenoord’ (SSF) en ‘Bedrijven Steunen Feyenoord’ (BSF) een participatie genomen in de ‘Vrienden van Feyenoord’ (VvF). In ruil voor het geld hebben de VvF aandelen verworven in Feyenoord en daarop certificaten (van aandelen) uitgegeven aan de zogeheten STAK’s (stichting administratiekantoren) van de steunacties. Kortom, de 1 miljoen Euro is volledig aangewend voor de financiële gezondmaking van de club met dank aan de supporters. Klik hier voor het bericht van 29 juni jl.
Bestuursfuncties.
In het bericht van 29 juni jl. liet ik ook weten dat een aantal plekken in het bestuur is opengevallen. Mijn twee collega bestuurders hebben begin juni 2011, kort na de oprichting van de vereniging, besloten om hun bestuursfunctie per direct neer te leggen. In de tussentijd zijn kandidaat-bestuursleden benaderd om voorgedragen te worden als bestuurslid tijdens een te houden Algemene Leden Vergadering. Deze ALV zal uiterlijk begin oktober worden gehouden, waarover de leden binnen afzienbare tijd, onder meer via de websites www.supporterssteunenfeyenoord.nl en www.feyenoord.nl, worden geïnformeerd.
Vrienden van Feyenoord.
Ondergetekende heeft de eerste Aandeelhouders Vergadering van de VvF bijgewoond, mede namens de Bedrijven Steunen Feyenoord. Hiermee is zowel voor de Supporters Steunen Feyenoord als voor de Bedrijven Steunen Feyenoord de inspraak tijdens deze Aandeelhouders Vergadering van de VvF gewaarborgd.
Belevingspakket.
De leden van de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord hebben dit seizoen en de komende seizoenen de beschikking over vier Business Seats per wedstrijd. Voor elke wedstrijd in dit seizoen worden twee leden ad-random geselecteerd die samen met een introducé de wedstrijd mogen bezoeken. Zo hebben de eerste vier leden tijdens de eerste twee thuiswedstrijden van het seizoen hiervan al gebruik gemaakt. Een notaris zal de namen trekken van leden die daarvoor tijdens de resterende wedstrijden van het seizoen in aanmerking komen. Tevens zal een lid worden geloot die in aanmerking komt om een trainingskamp van de Feyenoord selectie bij te wonen.
Ik vertrouw erop dat ik hiermee eventuele onduidelijkheden uit de wereld heb geholpen en de vragen die bij Feyenoord zijn binnengekomen voldoende heb beantwoord. Alle afspraken welke op voorhand zijn gemaakt door Feyenoord en de Vrienden van Feyenoord met de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord worden nagekomen. En boven alles is het door de supporters gestorte geld volledig op de plek terecht komen waarvoor het was bedoeld; namelijk ter ondersteuning van Feyenoord.
Ik houd u ook in de toekomst uiteraard geregeld op de hoogte en vertrouw erop dat we met elkaar een mooi seizoen gaan beleven!
Met sportieve groet,
Mark van Beek, bestuurslid Supporters Steunen Feyenoord.
Moeten ze dan nu opeens geen reactie geven?quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig komt Feyenoord na alle kritiek van de laatste tijd in de vorm van de ondemocratisch verkozen trekpop Mark van Beek opeens met een reactie inzake 'het miljoen van het legioen'.
Komen bij mij de volgende vragen op:
-Wie de fuck is Mark van Beek?
-Wat is er tijdens die ledenvergadering besproken en wat is zijn inbreng hierin geweest namens de SSF? (notulen, iemand?).
-Waarom is er geen enkel lid van de SSF op de hoogte van dergelijke vergaderingen?
-Waarom moet er telkens eerst kritiek komen voordat Feyenoord met een reactie komt?
-Waarom beloofde men jaren geleden een transparant en open beleid naar de supporters toe terwijl juist het tegenovergestelde het geval is?
Wat een luiheid. Is zo te vinden.quote:
Jullie moeten eens ophouden met zeuren. Het begint vermoeiend te worden.quote:Op maandag 5 september 2011 18:36 schreef Caland het volgende:
Ja, ik weet dat hij de voorzitter is van het farce genaamd het legioen. Ook doet hij iets in de stichting continuïteit. Je weet wel, die stichting die een paar jaar geleden riep dat Feyenoord voortaan altijd de stadskleuren naar voren moet laten komen in het uitshirt terwijl we dit jaar doodleuk met een babyblauw shirt spelen.
Maar op basis van wat is hij verkozen als vertegenwoordiger (en momenteel zelfs enige bestuurder) in de SSF? En waarom worden de statuten van de SSF niet nagekomen door deze Van Beek?
Ik vind dat jullie zeuren. Is gewoon mijn mening en sinds dit nog steeds a free country is .......quote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef Caland het volgende:
En jij moet eens ophouden met die vervelende one-liners.
Reageer inhoudelijk of reageer niet.
Welke actie Feijenoord ook onderneemt, het is in jouw ogen toch nooit goed.quote:Op maandag 5 september 2011 18:30 schreef Caland het volgende:
In principe geven ze ook nog steeds geen reactie
Wanneer ze gewoon eens met een duidelijke reactie komen hoor je mij niet klagen hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef eight het volgende:
[..]
Welke actie Feijenoord ook onderneemt, het is in jouw ogen toch nooit goed.
Wat dat betreft ben je wel constant
Ijzersterk inderdaad, viel me tegen Oranje <21 ook al op.quote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Die Guidetti oogt echt als een fysiek sterke en tevens zekere spits.
Omdat er ondertussen een update is:quote:Op maandag 5 september 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer ze gewoon eens met een duidelijke reactie komen hoor je mij niet klagen hoor.
Tussen neus en lippen door wordt er bijvoorbeeld nog even gezegd dat twee bestuurders zijn opgestapt. Waarom?
Als ze dit pas volgende maand bekend maken zou je geklaagd hebben dat ze alles te laat melden.quote:In de tussentijd zijn kandidaat-bestuursleden benaderd om voorgedragen te worden als bestuurslid tijdens een te houden Algemene Leden Vergadering. Deze ALV zal uiterlijk begin oktober worden gehouden
Ja, daar gaat het mij niet om. Waarom zijn deze twee bestuursleden (waaronder een financier) opgestapt. Daar moet hij op ingaan.quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat er ondertussen een update is:
[..]
Als ze dit pas volgende maand bekend maken zou je geklaagd hebben dat ze alles te laat melden.
Ik hoop het.quote:Op maandag 5 september 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
Guidetti trouwens gewisseld. Net op tijd voor VI.
Wel constant in beweging zeg, altijd aanbieden, combinaties aangaan. Benieuwd of hij tegen NAC al speelt.
En bij Eredivisie Live zei hij nog dat hij één keer zijn verhaal zou doen en dat het daarna zou zijn afgesloten. Maar nu ga je woensdag/Donderdag weer reacties van spelers enz. krijgen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
Been gaat woensdag in de VI nog maar eens uithalen naar Feyenoord. O.a. De Vrij krijgt kritiek volgens de snor. Wat een pleurisidioot is dat toch man. Pff, dat laatste beetje krediet heeft hij nu ook wel verspeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |