abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101454070
Het is nu bijna precies 10 jaar geleden dat Amerika werd aangevallen door Al Qaida.. of toch niet? Er is een grote groep mensen in de VS en in de wereld die twijfelen aan het officiele verhaal omtrent 9/11. Ik vroeg mij af wat de kijk is van Fok! op 9/11.

-Is het puur het werk geweest van Al Qaida?
-Was het Al Qaida en heeft de overheid van de VS gefaald omdat ze informatie hadden dat er een grote aanslag dreigde?
-Was het Al Qaida, maar heeft de overheid van de VS het expres laten gebeuren omdat het hen wel goed uitkwam voor haar eigen doeleinden?
-Of geloven jullie dat er aanwijzingen zijn dat het een inside job was vanuit de Amerikaanse overheid?
-Of zijn jullie er misschien van overtuigd dat het een inside job was?

Poll: Wat is de waarheid rondom 9/11
Alleen Al Qaida is verantwoordelijk
Al Qaida maar VS faalde want had informatie
Al Qaida maar overheid VS kneep oogje dicht
Zou het niet weten
Er zijn aanwijzingen voor een inside job
Zeker weten dat het een inside job was
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ben benieuwd :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 1 september 2011 @ 17:49:34 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_101454176
De keuzes zijn niet echt mutual exclusive. Ik bedoel na de aanslagen op de ambassades en de uss cole, en de dreigementen van bin laden en consorten, wist iedereen dat een aanslag op amerikaanse bodem in de planning zat. En gefaald hebben ze sowieso.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101454200
Je kan wel overal over twijfelen... maar wat heeft het voor nut?
Als je het echt wilt weten kan je het best zelf onderzoek gaan doen in de VS.

Ik geloof het gewoon...
Was eerst wel periode dat ik dacht van mmmh... misschien heeft de VS er wat mee te maken, maar ik geloof daar niet in.
Hadden ze prima maar 1 toren kunnen invliegen... hadden ze prima excuus om Irak aan te vallen.
Dus nee...
Ook zal het gaan lekken omdat het een beste organisatie is.
pi_101454213
"Zeker weten dat het een inside job was" reden op het land in te vallen en olie te halen.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101454232
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef benx het volgende:
"Zeker weten dat het een inside job was" reden op het land in te vallen en olie te halen.
Kan ook prima wanneer je zegt dat de massavernietigingswapens hebben.
  donderdag 1 september 2011 @ 17:52:34 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_101454270
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef benx het volgende:
Olie te halen is nieuw, het ging toch zogenaamd om de oliepijplijn? Volgens mij is er niet zo heel veel opgeboord in Afghanistan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101454274
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan wel overal over twijfelen... maar wat heeft het voor nut?
Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.
pi_101454317
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Kan ook prima wanneer je zegt dat de massavernietigingswapens hebben.
Dat betwijfel ik. Ik denk niet dat de VS genoeg momentum had kunnen creeeren in de publieke opinie als ze gewoon hadden geroepen dat er WMD's waren, zonder dat daar echt bewijs voor was.
pi_101454337
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.
ja maar internet is sowieso een slechte bron... je komt er nooit achter behalve als je het zelf hebt meegemaakt.

Ik geloof ook dat we naar de maan zijn geweest.... dat neem je ook aan.
pi_101454376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Olie te halen is nieuw, het ging toch zogenaamd om de oliepijplijn? Volgens mij is er niet zo heel veel opgeboord in Afghanistan.
ook hebben de grote bedrijven de macht over de olie zoals Shell enz... heeft de VS idd niks mee te maken.
De VS heeft de oliebedrijven niet overgenomen.
  donderdag 1 september 2011 @ 17:56:36 #11
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101454397
Het viel niet om dat mensen vlieglessen namen, maar niet wilden leren hoe ze moesten landen :') Derhalve VS-intelligence-faal.
pi_101454412
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja maar internet is sowieso een slechte bron... je komt er nooit achter behalve als je het zelf hebt meegemaakt.

Ik geloof ook dat we naar de maan zijn geweest.... dat neem je ook aan.
Dat neemt niet weg dat je je kunt laten informeren en daarbij kritisch kunt kijken naar de informatie die je wordt voorgeschoteld. Dat WTC gebouw 7 op een manier instort die onmogelijk is volgens de officiele lezing, dat kun je zelf zien gebeuren op camera. Ook wanneer men demolition experts vraagt hoe het instorten van gebouw 7 eruit ziet in hun ogen, kan belangrijke informatie opleveren.
  donderdag 1 september 2011 @ 17:58:39 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_101454460
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:55 schreef DeRakker. het volgende:
ook hebben de grote bedrijven de macht over de olie zoals Shell enz... heeft de VS idd niks mee te maken.
De VS heeft de oliebedrijven niet overgenomen.
Beter nog:
quote:
Not a single U.S. company secured a deal in the auction of contracts that will shape the Iraqi oil industry for the next couple of decades. Two of the most lucrative of the multi-billion-dollar oil contracts went to two countries which bitterly opposed the U.S. invasion — Russia and China — while even Total Oil of France, which led the charge to deny international approval for the war at the U.N. Security Council in 2003, won a bigger stake than the Americans in the most recent auction.

Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz1WiW3ue3N
pi_101454516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat je je kunt laten informeren en daarbij kritisch kunt kijken naar de informatie die je wordt voorgeschoteld. Dat WTC gebouw 7 op een manier instort die onmogelijk is volgens de officiele lezing, dat kun je zelf zien gebeuren op camera. Ook wanneer men demolition experts vraagt hoe het instorten van gebouw 7 eruit ziet in hun ogen, kan belangrijke informatie opleveren.
Dat weet ik... maar explosieven plaatsen kost maanden werk en dat is goed zichtbaar.
Dus dat kan sowieso niet.

Ik studeer zelf bouwkunde en vind het niet zo raar wat er is gebeurd...
Iedereen moet dit voor zich zelf beslissen.
pi_101454544
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Beter nog:

[..]

het verbaast me niks :)

Libië daarentegen is wel voor hen eigen voordeel.
Omdat de olieprijs te hoog werd.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:02:25 #16
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_101454561
Er zijn wel zat filmpjes op youtube waarin politie- en brandweermannen mensen waarschuwen dat er een bom is gevonden in de gebouwen... Maar ik denk dat zelfs de VS zoiets niet zou doen.
leuk
pi_101454596
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dat weet ik... maar explosieven plaatsen kost maanden werk en dat is goed zichtbaar.
Dus dat kan sowieso niet.

Ik studeer zelf bouwkunde en vind het niet zo raar wat er is gebeurd...
Iedereen moet dit voor zich zelf beslissen.
Bij gebouw 7 zijn er getuigen geweest die explosies hebben gemeld beneden in het gebouw. Vervolgens stort het gebouw in op een manier die precies overeenkomt met controlled demolition. Toch vreemd dat een heel stalen gebouw over de gehele voetprint gelijkmatig instort als er een stuk van het WTC op het dak is gevallen. Dit is in principe onmogelijk.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:05:03 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_101454620
Natuurlijk hoor je luide knallen, sjongejonge. (en de rest is ook al lang en breed achterhaald, maar goed)
pi_101454662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:05 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk hoor je luide knallen, sjongejonge.
We hebben het hier over gebouw 7. De explosies daar vonden plaats voordat de twin towers waren ingestort.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:07:12 #20
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_101454681

Deze is ook wel vaag, gaat over het vluchtnummer..

*zet aluhoedje op*
leuk
pi_101454718
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Bij gebouw 7 zijn er getuigen geweest die explosies hebben gemeld beneden in het gebouw. Vervolgens stort het gebouw in op een manier die precies overeenkomt met controlled demolition. Toch vreemd dat een heel stalen gebouw over de gehele voetprint gelijkmatig instort als er een stuk van het WTC op het dak is gevallen. Dit is in principe onmogelijk.
Vind ik niet.
De explosie is misschien wel het stuk van de toren dat op gebouw 7 valt of gasleidingen enz.
Een stalen constructie is sterk in het geheel... wanneer je een deel weghaalt verliest het de stabiliteit.
Ook het vuur verzwakt het staal.
Wanneer een bovenste deel instort.... valt het in een kaartenhuis ineen omdat de vloeren eronder niet op berekend zijn dat ze een extra verdieping kunnen opvangen.

Over het algemeen zijn gebouwen ook gemaakt dat de mensen tijd genoeg hebben om te vluchten, ze zijn er niet op gemaakt dat ze blijven staan.
Het is vrij normaal dat een gebouw in elkaar stort na een brand, ook omdat het daarna toch gesloopt moet worden doordat wanneer staal is bloot gesteld aan vuur het verzwakt is en moet worden vervangen.

Hoe dit is bij wolkenkrabbers weet ik niet.
pi_101454771
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:08 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Vind ik niet.
De explosie is misschien wel het stuk van de toren dat op gebouw 7 valt of gasleidingen enz.
Een stalen constructie is sterk in het geheel... wanneer je een deel weghaalt verliest het de stabiliteit.
Ook het vuur verzwakt het staal.
Wanneer een bovenste deel instort.... valt het in een kaartenhuis ineen omdat de vloeren eronder niet op berekend zijn dat ze een extra verdieping kunnen opvangen.

Over het algemeen zijn gebouwen ook gemaakt dat de mensen tijd genoeg hebben om te vluchten, ze zijn er niet op gemaakt dat ze blijven staan.
Het is vrij normaal dat een gebouw in elkaar stort na een brand, ook omdat het daarna toch gesloopt moet worden doordat wanneer staal is bloot gesteld aan vuur het verzwakt is en moet worden vervangen.

Hoe dit is bij wolkenkrabbers weet ik niet.
Met alle respect, maar ik volg hierin toch liever de mening van experts.
pi_101454972
Wat trouwens ook wel "grappig" is, is dat veel mensen dit hele onderwerp meteen wegzetten als een alu-hoedjes verhaal. Dat terwijl generaal Smedley Butler naar buiten is gekomen als whistle blower omtrent een plot van een zekere elite om president Roosevelt van de troon te stoten:

Smedley Darlington Butler (July 30, 1881 – June 21, 1940), nicknamed "The Fighting Quaker" and "Old Gimlet Eye", was a Major General in the U.S. Marine Corps, and at the time of his death the most decorated Marine in U.S. history. During his 34-year career as a Marine, he participated in military actions in the Philippines, China, in Central America and the Caribbean during the Banana Wars, and France in World War I. By the end of his career he had received 16 medals, five of which were for heroism. He is one of 19 people to twice receive the Medal of Honor, one of three to be awarded both the Marine Corps Brevet Medal and the Medal of Honor, and the only person to be awarded the Brevet Medal and two Medals of Honor, all for separate actions.

In addition to his military achievements, he served as the Director of Public Safety in Philadelphia for two years and was an outspoken critic of U.S. military adventurism. In his 1935 book War is a Racket, he described the workings of the military-industrial complex and, after retiring from service, became a popular speaker at meetings organized by veterans, pacifists and church groups in the 1930s.

In 1934 he was involved in a controversy known as the Business Plot when he told a congressional committee that a group of wealthy industrialists had approached him to lead a military coup to overthrow Franklin D. Roosevelt. The individuals that were involved denied the existence of a plot, and the media ridiculed the allegations. The final report of the committee stated that there was evidence that such a plot existed, but no charges were ever filed. The opinion of most historians is that while planning for a coup was not very advanced, wild schemes were discussed.

Butler continued his speaking engagements in an extended tour but in June 1940 checked himself into a naval hospital, dying a few weeks later from what was believed to be cancer. He was buried at Oaklands Cemetery in West Chester, Pennsylvania; his home has been maintained as a memorial and contains memorabilia collected during his various careers.

http://en.wikipedia.org/wiki/Smedley_Butler

Blijkbaar geloven mensen graag dat dat wat er in Duitsland gebeurde in de jaren 30 nooit weer zou kunnen gebeuren. Zelfs de mensen met veel geld en macht zijn blijkbaar schoothondjes die nooit iets kwaads in de zin zouden kunnen hebben. We leven immers in 2011 en daarom kunnen dit soort complotten nooit meer plaatsvinden. Ik zeg niet dat ik precies weet wat er gebeurd is, maar er zijn goeie aanwijzingen dat er meer achter zit dan alleen maar een aanslag van Al Qaida. Ik ben alleen bang dat een groot deel van de westerse wereld in slaap is gesukkeld en zich maar al te graag laat hypnotiseren door de media en het materialisme.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:17:54 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_101455001
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je met experts niet de National Institute of Standards and Technology bedoelt...
pi_101455075
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

prima, dat doe ik ook.
pi_101455137
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je met experts niet de National Institute of Standards and Technology bedoelt...
Ik volg hierin liever onafhankelijke experts die geen duidelijke links hebben met de overheid:

On August 21, 2002, with funding from the U.S. Congress through FEMA, the National Institute of Standards and Technology (NIST) announced its building and fire safety investigation of the World Trade Center (WTC) disaster that occured on September 11, 2001. The NIST WTC Investigation was conducted under the authority of the National Construction Safety Team Act.
  Donald Duck held donderdag 1 september 2011 @ 18:23:03 #27
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_101455164
Kan deze onzin naar tru of bnw verplaatst worden, dan zie ik deze zever namelijk niet meer in de AT opduiken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_101455193
Topic nr. #1924856 over de aanslagen en de conspiracy theorieën van de VS. -.-'
pi_101455243
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik volg hierin liever onafhankelijke experts die geen duidelijke links hebben met de overheid:

On August 21, 2002, with funding from the U.S. Congress through FEMA, the National Institute of Standards and Technology (NIST) announced its building and fire safety investigation of the World Trade Center (WTC) disaster that occured on September 11, 2001. The NIST WTC Investigation was conducted under the authority of the National Construction Safety Team Act.
Ik kijk liever naar de bouwkundige mensen.
Hoe gebouwen in elkaar zitten en met wat voor doel ze worden gebouwd.

http://nl.wikipedia.org/w(...)kunde_%28TU_Delft%29

Mooi voorbeeld, brand is bekende reden dat gebouwen instorten.
Das is ook het doel van het gebouw.
pi_101455278
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan deze onzin naar tru of bnw verplaatst worden, dan zie ik deze zever namelijk niet meer in de AT opduiken.
Waarom is dit onzin? Als het idd gewoon puur en alleen Al Qaida is geweest, dan lijkt het me toch belangrijk dat een groot deel van de bevolking de lezing van de overheid niet vertrouwt? Je kunt dit wel willen marginaliseren, maar is dat wel verstandig als er zoveel mensen zijn die de overheid wantrouwen?
pi_101455346
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:25 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ik kijk liever naar de bouwkundige mensen.
Hoe gebouwen in elkaar zitten en met wat voor doel ze worden gebouwd.

http://nl.wikipedia.org/w(...)kunde_%28TU_Delft%29

Mooi voorbeeld, brand is bekende reden dat gebouwen instorten.
Das is ook het doel van het gebouw.
Laten we het erop houden dat ik iets kritischer ben. Ik zeg niet dat het 1 of het ander waar is, maar ik vind beide kanten van het verhaal niet overtuigend. Ik heb trouwens ook bouwkunde gestudeerd in dat gebouw :P
pi_101455378
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat ik iets kritischer ben. Ik zeg niet dat het 1 of het ander waar is, maar ik vind beide kanten van het verhaal niet overtuigend. Ik heb trouwens ook bouwkunde gestudeerd in dat gebouw :P
Dan moet je dus beter weten als je bouwkunde hebt gestudeerd :)
pi_101455434
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:29 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dan moet je dus beter weten als je bouwkunde hebt gestudeerd :)
Jouw mening.
pi_101456071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Op dit moment heeft bijna 50% van de posters op zn minst twijfels bij de officiele lezing en dit topic staat niet eens in TRU of BNW. Maw wat is er aan de hand? Zijn zoveel mensen zo makkelijk te beinvloeden door de conspiracy-denkers? Of zijn er dan toch zwaarwegende tegenstrijdigheden in de officiele lezing voor veel GC-posters?
pi_101481611
Ik denk:

pi_101736932
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Op dit moment heeft bijna 50% van de posters op zn minst twijfels bij de officiele lezing en dit topic staat niet eens in TRU of BNW. Maw wat is er aan de hand? Zijn zoveel mensen zo makkelijk te beinvloeden door de conspiracy-denkers? Of zijn er dan toch zwaarwegende tegenstrijdigheden in de officiele lezing voor veel GC-posters?
?
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:50:57 #37
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_101738344
Ik vind het grappig dat wij allemaal de richting van Al Qaida opkijken.
Stel nou dat het iets heel anders is geweest? Misschien waren het de Russen :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:16:07 #38
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_101738817
Het internationale Joodse complot zit er samen met de Bilderberggroep achter.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:17:12 #39
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_101738840
Suggestieve poll-opties trouwens.
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2011 @ 01:24:55 #40
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_101738964
quote:
2s.gif [b]Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/125986]

Poll: Wat is de waarheid rondom 9/11
• Alleen Al Qaida is verantwoordelijk
• Al Qaida maar VS faalde want had informatie
• Al Qaida maar overheid VS kneep oogje dicht
• Zou het niet weten
• Er zijn aanwijzingen voor een inside job

Je mist de optie

• False Flag

Het enige juiste antwoord imo.
pi_101739028
Dat zevende gebouw heeft vanuit daar de detonators ontstoken zodat de fundamenten van 1 en 2 konden worden verzwakt. Daarna vernietigde het gebouw 7 en de betrokken medewerkers zichzelf.

Toen kwamen de vliegtuigen. En nu zit Obama er.

Ik vind het vrij verdacht allemaal.
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:47:28 #42
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101739303
Natuurlijk is het door Al Qaeda gedaan. Complotdenkers zouden er beter aan doen hun energie en achterdocht te besteden aan de échte, structurele euvelen, die aan het zich worden onttrokken door zulke gemakzuchtige complottheorieën. Lees dit bijvoorbeeld: http://www.counterpunch.o(...)ter-all-these-years/ .

quote:
“I think the problem of conspiracy nuttery has got worse, and is part of a general trend. There really were serious questions about the Kennedy assassination, an unusual number of them, and it wasn’t too crazy to come to the wrong conclusion. There wasn’t a single serious question about 9-11. The main engine of the 9-11 conspiracy cult is nothing political; it’s the death of any conception of evidence.
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:50:26 #43
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101739340
Ook een rake:

quote:
These days a dwindling number of leftists learn their political economy from Marx. Into the theoretical and strategic void has crept a diffuse, peripatic conspiracist view of the world that tends to locate ruling class devilry not in the crises of capital accumulation, or the falling rate of profit, or inter-imperial competition, but in locale (the Bohemian Grove, Bilderberg, Ditchley, Davos) or supposedly “rogue” agencies, with the CIA still at the head of the list. The 9/11 “conspiracy”, or “inside job”, is the Summa of all this foolishness.
Complotdenkers, ik deel jullie diepe wantrouwen van de hele heersende clique. Ik walg van wat er allemaal gebeurt in de wereld, maar zo simpel werkt de wereld niet. Ga serieus onderzoek doen.
pi_101739467

In het begin van de documentaire komt ook de Nederlandse explosievenexpert Danny Jowenko die een van de eerste die publiekelijk aangaf niet te geloven dat het gebouw nummer 7 zonder explosieven op die manier kon zijn ingestort. Na even wat googlen op zijn naam blijkt dat Danny Jowenko kortgeleden omgekomen is bij een auto-ongeluk te Serooskerke, wat natuurlijk weer voer is voor de extreme complotdenkers
pi_101739496
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:50 schreef Louis22 het volgende:
Ook een rake:

[..]

Complotdenkers, ik deel jullie diepe wantrouwen van de hele heersende clique. Ik walg van wat er allemaal gebeurt in de wereld, maar zo simpel werkt de wereld niet. Ga serieus onderzoek doen.
Er zijn een heleboel toevalligheden omtrent 9/11. Bijvoorbeeld dat net op die dag wargames werden gedaan door Norad waardoor de gebruikelijke interceptie straaljagers ver van New York en Washington vandaan waren. Ook het instorten van gebouw 7 roept een aantal vragen op en zo zijn er nog wat zaken.

Wat mij ertoe brengt om deze zaken wat nauwkeuriger te bekijken is het volgende:

The Business Plot

Smedley Darlington Butler (July 30, 1881 – June 21, 1940), nicknamed "The Fighting Quaker" and "Old Gimlet Eye", was a Major General in the U.S. Marine Corps, and at the time of his death the most decorated Marine in U.S. history. During his 34-year career as a Marine, he participated in military actions in the Philippines, China, in Central America and the Caribbean during the Banana Wars, and France in World War I. By the end of his career he had received 16 medals, five of which were for heroism. He is one of 19 people to twice receive the Medal of Honor, one of three to be awarded both the Marine Corps Brevet Medal and the Medal of Honor, and the only person to be awarded the Brevet Medal and two Medals of Honor, all for separate actions.

In addition to his military achievements, he served as the Director of Public Safety in Philadelphia for two years and was an outspoken critic of U.S. military adventurism. In his 1935 book War is a Racket, he described the workings of the military-industrial complex and, after retiring from service, became a popular speaker at meetings organized by veterans, pacifists and church groups in the 1930s.

In 1934 he was involved in a controversy known as the Business Plot when he told a congressional committee that a group of wealthy industrialists had approached him to lead a military coup to overthrow Franklin D. Roosevelt. The individuals that were involved denied the existence of a plot, and the media ridiculed the allegations. The final report of the committee stated that there was evidence that such a plot existed, but no charges were ever filed. The opinion of most historians is that while planning for a coup was not very advanced, wild schemes were discussed.

Butler continued his speaking engagements in an extended tour but in June 1940 checked himself into a naval hospital, dying a few weeks later from what was believed to be cancer. He was buried at Oaklands Cemetery in West Chester, Pennsylvania; his home has been maintained as a memorial and contains memorabilia collected during his various careers.

-----------------------

Verder is er ook bewijs dat een deel van onze machthebbers niets schromen als het aankomt op het nastreven van hun agenda:

Operation Northwoords

US PLANNED FAKE TERROR ATTACKS ON CITIZENS
TO CREATE SUPPORT FOR CUBAN WAR

According to secret and long-hidden documents obtained for Body of Secrets, the Joint Chiefs of Staff drew up and approved plans for what may be the most corrupt plan ever created by the U.S. government. In the name of antiCommunism, they proposed launching a secret and bloody war of terrorism against their own country in order to trick the American public into supporting an ill-conceived war they intended to launch against Cuba.

Dit is geen conspiracy theorie, maar een onderdeel van de Amerikaanse politieke geschiedenis. Op de volgende site kun je meer info vinden, waaronder documenten:

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/northwoods.html

En als laatste was er nog de speech van Eisenhower, een oud-generaal notabene, die ons waarschuwde voor het militaire industriele complex:

Waarom zou Eisenhower ons daarvoor waarschuwen? Hij zal in ieder geval in de positie hebben gezeten om daar een uitspraak over te doen, dus wie zijn wij om niet naar hem te luisteren?

[ Bericht 8% gewijzigd door Probably_on_pcp op 09-09-2011 02:12:13 ]
pi_101739540
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:50 schreef Louis22 het volgende:
Ook een rake:

[..]

Waarom zou de wereld niet zo simpel werken? Wat ik heb begrepen is dat er aanwijzingen waren dat de Japanners Pearl Harbor zouden gaan aanvallen en dat de Amerikanen het hebben laten gebeuren om zo het volk achter een oorlog te krijgen. Laten we de machthebbers destijds op onze blote knieen danken dat ze dat toen hebben gedaan. Anders hadden we hier in Europa nu allemaal Duits gesproken.

Wij gewone mensen moeten ook niet onderschatten wat macht met je doet. Men zegt dat macht corrumpeert, maar wie hier weet nou werkelijk wat daarmee bedoeld wordt. Wie van ons heeft dat nou echt van heel dichtbij meegemaakt. Wij begeven ons niet in de kringen van de hoge officials die landen en ook de wereld besturen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 07:29:48 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_101740353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 02:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarom zou de wereld niet zo simpel werken? Wat ik heb begrepen is dat er aanwijzingen waren dat de Japanners Pearl Harbor zouden gaan aanvallen en dat de Amerikanen het hebben laten gebeuren om zo het volk achter een oorlog te krijgen. Laten we de machthebbers destijds op onze blote knieen danken dat ze dat toen hebben gedaan. Anders hadden we hier in Europa nu allemaal Duits gesproken.

Wij gewone mensen moeten ook niet onderschatten wat macht met je doet. Men zegt dat macht corrumpeert, maar wie hier weet nou werkelijk wat daarmee bedoeld wordt. Wie van ons heeft dat nou echt van heel dichtbij meegemaakt. Wij begeven ons niet in de kringen van de hoge officials die landen en ook de wereld besturen.
Hoe weet je dat "Wij" (Als in zijnde heel FOK!) geen users in die kringen hebben?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_101740361
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat "Wij" (Als in zijnde heel FOK!) geen users in die kringen hebben?
alleen de terroristen zelf weten de waarheid, lijkt me sterk dat hier mensen rondlopen van de groep :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:06:40 #49
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_101742395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 02:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik vind het grappig hoe jij selectief omgaat met 'aanwijzingen'. Er zijn aanwijzingen dat Amerikerikanen op de hoogte waren, dus Amerikaase machthebbers waren op de hoogte. Maar wat dan te denken van alle aanwijzingen die er op duiden dat de Amerikanen niet op de hoogte waren?
pi_101742675
Bij het Pentagon zijn nooit onderdelen van vliegtuigen gevonden, ook was er in het gat in de muren geen spoor te ontdekken van een vleugel van het vliegtuig. Van vlucht 93 (die is neergestort in het weiland) werden over een straal van 5 miles nog onderdelen/brokstukken gevonden van het vliegtuig...duidelijk genoeg lijkt mij. Het Pentagon is niet geraakt door een vliegtuig.
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:23:40 #51
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_101742824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef QBay het volgende:
Bij het Pentagon zijn nooit onderdelen van vliegtuigen gevonden, ook was er in het gat in de muren geen spoor te ontdekken van een vleugel van het vliegtuig. Van vlucht 93 (die is neergestort in het weiland) werden over een straal van 5 miles nog onderdelen/brokstukken gevonden van het vliegtuig...duidelijk genoeg lijkt mij. Het Pentagon is niet geraakt door een vliegtuig.
DAT IS JUIST WAT ZE WILLEN DAT JE GELOOFT!
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:55:55 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_101743621
quote:
In een weiland zonder verdere bebouwing is het gevonden materiaal van een vliegtuig SPANNEND VERTEL ME MEER.
pi_101756998
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef Ensaf het volgende:

[..]

Ik vind het grappig hoe jij selectief omgaat met 'aanwijzingen'. Er zijn aanwijzingen dat Amerikerikanen op de hoogte waren, dus Amerikaase machthebbers waren op de hoogte. Maar wat dan te denken van alle aanwijzingen die er op duiden dat de Amerikanen niet op de hoogte waren?
He, ik beweer niet te weten wat er nou werkelijk gebeurd is. Tot voor kort nam ik dit alles ook niet zo heel serieus, maar toen wist ik nog niet van het Business Plot af met generaal Smedley Butler en Operation Northwoords had ik ook nog nooit van gehoord.

En als laatste is er de waarschuwing van Eisenhower, een voormalig generaal, die de wereld waarschuwde voor het militaire-industriele complex. Wat denk je zelf dat er gebeurd is na het Business Plot? Dat de mensen die daarbij betrokken waren gewoon hebben opgegeven en lekker zijn gaan rentenieren in de zon? Of is het waarschijnlijker dat ze hun zucht naar macht op een andere manier hebben proberen te bevredigen?

Het enige wat ik doe is de waarschuwing van Eisenhower serieus nemen. We weten inmiddels hoeveel geld er omgaat in de grootste bedrijven ter wereld en we weten hoeveel macht ze hebben.
pi_101757038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik hoop dat onze machthebbers betere dingen te doen hebben dan fokken :P
pi_101757119
quote:
Dit zijn idd ook weer van die vaagheden. Op de een of andere manier als je kijkt naar alle gegevens van die dag zijn er veel dingen gebeurd die niet helemaal lijken te kloppen. En soms gebeurt er gewoon iets raars dat je niet kunt verklaren, maar bij 9/11 lijken er gewoon teveel van dit soort zaken te zijn.

Dat bewijst nog niets, maar het geeft wel aan dat we de waarschuwing van Eisenhower misschien wat serieuzer moeten nemen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:46:19 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_101757351
Er zijn, naast de ooggetuigenverslagen (allemaal ingehuurd door de cia) ook behoorlijk wat vliegtuigonderdelen gevonden (allemaal geplant door de cia). Wel wat minder dan in een weiland, maar dat is logisch in een fikkend ingestort gebouw (deze post is geschreven door een reptilian in de zesde cirkel van de illuminati).
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:53:11 #57
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101757586
Meer mensen die geloven dat het een inside job was, dan mensen die geloven dat het door AQ is gedaan. Best droevig. :N
pi_101757670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Louis22 het volgende:
Meer mensen die geloven dat het een inside job was, dan mensen die geloven dat het door AQ is gedaan. Best droevig. :N
tja er zijn ook mensen die geloven.... helaas bestaan ze.
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:55:58 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_101757682
Had ik wel verwacht, mensen die gewoon denken dat AQ het heeft gedaan zullen zich niet zo geroepen voelen met zo'n poll mee te doen ;).
pi_101758094
quote:
:'), :|W.
quote:
Various pieces of aircraft debris were found within the wreckage at the Pentagon. While on fire himself, and escaping from the Navy Command Center, Lt. Kevin Shaeffer observed a chunk of the aircraft's nose cone and the nose landing gear in the service road between rings B and C.[66] Early in the morning on Friday, September 14, Fairfax County Urban Search and Rescue Team members Carlton Burkhammer and Brian Moravitz came across an "intact seat from the plane's cockpit",[67] while paramedics and firefighters located the two black boxes near the punch out hole in the A-E drive,[68] nearly 300 feet (91 m) into the building.[38] The cockpit voice recorder was too badly damaged and charred to retrieve any information,[69] though the flight data recorder yielded useful information.[34] Investigators also found a part of Nawaf al-Hazmi's driver's license in the North Parking Lot rubble pile.[70] Personal effects belonging to victims were also found, and taken to Fort Myer.[71]
http://en.wikipedia.org/w(...)#Rescue_and_recovery

A photograph of the cockpit voice recorder from American Airlines Flight 77, as used in an exhibit at the Moussaoui trial

quote:
Evidence contradicting some conspiracy theorists' claim of a missile's hitting the Pentagon have been described by researchers within the 9/11 Truth Movement, such as Jim Hoffman, in his essay, The Pentagon Attack: What the Physical Evidence Shows[112], and by others broadly refuting alternative accounts of the events of 9/11/01. The evidence refuting missile claims includes airplane debris including Flight 77's black boxes,[113] the nose cone, landing gear,[114] an airplane tire,[115] and an intact cockpit seat[116] were observed at the crash site. The remains of passengers from Flight 77 were indeed found at the Pentagon crash site and their identities confirmed by DNA analysis.[117] Many eyewitnesses saw the plane strike the Pentagon. Further, Flight 77 passengers made phone calls reporting that their airplane had been hijacked. For example, passenger Renee May called her mother to tell her that the plane had been hijacked and that the passengers had been herded to the back of the plane. Another passenger named Barbara Olson called her husband (U.S. Solicitor General Theodore Olson) and said that the flight had been hijacked, and that the hijackers had knives and box cutters.[6][105][118][119]
http://en.wikipedia.org/w(...)heories#The_Pentagon
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:07:47 #61
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101758210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef speknek het volgende:
Had ik wel verwacht, mensen die gewoon denken dat AQ het heeft gedaan zullen zich niet zo geroepen voelen met zo'n poll mee te doen ;).
Dat hoop ik dan maar.
pi_101758300
Sowieso de FBI, door een miscommunicatie in de bureaucratie hebben ze terroristen, waarvan ze al wisten dat ze een aanslag wilden plegen, laten lopen.. Die uiteindelijk vliegtuigen gekaapt hebben. Nice one, FBI :')
pi_101758444
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef speknek het volgende:
Er zijn, naast de ooggetuigenverslagen (allemaal ingehuurd door de cia) ook behoorlijk wat vliegtuigonderdelen gevonden (allemaal geplant door de cia). Wel wat minder dan in een weiland, maar dat is logisch in een fikkend ingestort gebouw (deze post is geschreven door een reptilian in de zesde cirkel van de illuminati).
Waarvoor is het nodig om zo'n houding aan te nemen? Wat denk jij bijv. wat Eisenhower bedoelde met "beware of the Military-Industrial complex"? Hij zei dat er een kans was op een desastreuze situatie als wij dit complex niet genoeg zouden controleren. En het lijkt erop dat dit complex sinds de jaren 50 alleen maar in omvang is toegenomen.

Hoe weeg jij de woorden van Eisenhower?
pi_101758449
Interssante site http://www.waarheid911.nl/

Het is natuurlijk nogal "typisch" dat dit WTC7 is ingestort als je naar de locatie kijkt.
Daarnaast is WTC7 volstrekt doodgezwegen.

Opmerking van wijlen Danny Jowenko (Omgekomen bij een auto ongeluk). Een week voor zijn tragisch overlijden werd hij nog door Amerikaans militair insider, Dr. Sabrosky, aangehaald als iemand die hem overtuigde van de ongerijmdheden op 9/11

Apart vind je niet? Ik ben zelf op ground zero geweest en als je de afstanden en de omgeving zelf hebt gezien is het helemaal bizar om te aanschouwen.

Ach.... vroeger dacht ook iedereen dat de aarde plat was en werden andersdenkende ook als dorpsgek neergezet.
pi_101758491
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Louis22 het volgende:
Heb jij wel eens conspiracy docu's gezien over 9/11? (serieuze vraag)
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:14:44 #66
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101758548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarvoor is het nodig om zo'n houding aan te nemen? Wat denk jij bijv. wat Eisenhower bedoelde met "beware of the Military-Industrial complex"? Hij zei dat er een kans was op een desastreuze situatie als wij dit complex niet genoeg zouden controleren. En het lijkt erop dat dit complex sinds de jaren 50 alleen maar in omvang is toegenomen.

Hoe weeg jij de woorden van Eisenhower?
Als wijze en ware woorden. Het militair-industrieel(-congressioneel) complex is een factor die eraan heeft bijgedragen dat Amerika de afgelopen 10 jaar voortdurend in oorlog is geweest en dat het einde voorlopig niet in zicht is. Maar wat dan nog?
pi_101758549
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Modus het volgende:

[..]

:'), :|W.

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)#Rescue_and_recovery

[ afbeelding ]
A photograph of the cockpit voice recorder from American Airlines Flight 77, as used in an exhibit at the Moussaoui trial

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)heories#The_Pentagon
Heb je ook foto's van wrakstukken op locatie? (wederom serieuze vraag)
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:15:43 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_101758591
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef Revolution-NL het volgende:

Daarnaast is WTC7 volstrekt doodgezwegen.

_O-.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:16:17 #69
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101758618
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb jij wel eens conspiracy docu's gezien over 9/11? (serieuze vraag)
Ja. De technische vragen interesseren me niet. Ik heb daar geen verstand van, dus op dat gebied kan me van alles wijsgemaakt worden. Ik weet wel dat politiek, of meer algemeen gezegd, mensen zo niet werken.
pi_101758667
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:14 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Als wijze en ware woorden. Het militair-industrieel(-congressioneel) complex is een factor die eraan heeft bijgedragen dat Amerika de afgelopen 10 jaar voortdurend in oorlog is geweest en dat het einde voorlopig niet in zicht is. Maar wat dan nog?
Jij denkt dat het niet mogelijk is dat duistere krachten binnen dit complex (mensen op zoek naar macht) in staat zouden zijn een false flag operatie uit te voeren?

Vergeet niet dat Hitler het verbranden van de Reichstag waarschijnlijk in scene heeft gezet. Wat we nu weten van Hitler maakt dat zeker niet onmogelijk. Toendertijd wist men nog niet wat voor persoon Hitler was en daardoor was het makkelijker te aanvaarden dat 1 enkele communist het zou hebben gedaan.
pi_101758795
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ja. De technische vragen interesseren me niet. Ik heb daar geen verstand van, dus op dat gebied kan me van alles wijsgemaakt worden. Ik weet wel dat politiek, of meer algemeen gezegd, mensen zo niet werken.
Is dat geen gevaarlijke aanname? Het grote geld heeft toch allang bewezen dat ze geen respect hebben voor mensenrechten en voor de aarde? Geld en macht gaat voor alles voor een klein deel van de mensheid, daar hoeven we volgens mij geen discussie over te voeren.

Wat nou als dit kleine deel van de mensheid zich op bepaalde plekken heeft verzameld binnen dit militaire-industriele complex? Als je een heleboel slechte mensen bij elkaar zet, gaan ze niet plotseling goede dingen doen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:20:24 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_101758816
http://www.rense.com/general32/phot.htm

eerste google hit bij airplane pentagon
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:24:23 #73
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101759014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Is dat geen gevaarlijke aanname? Het grote geld heeft toch allang bewezen dat ze geen respect hebben voor mensenrechten en voor de aarde? Geld en macht gaat voor alles voor een klein deel van de mensheid, daar hoeven we volgens mij geen discussie over te voeren.
Eens, maar de manier waarop dat werkt is subtieler. Machtswellustelingen en geldwolven zien zichzelf niet zo, maar hebben allerlei verhaaltjes (ideologieën) om zichzelf wijs te maken dat ze goed bezig zijn. Ze zijn bereid over lijken te gaan, maar niet zoveel, zeker niet als het hun landgenoten betreft en op zo'n brute manier. Begrijp me goed, ik heb geen goed woord over voor mensen als Bush of Cheney, maar ze zijn niet het vleesgeworden kwaad. Ook zij hebben gevoelens.
pi_101759226
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb je ook foto's van wrakstukken op locatie? (wederom serieuze vraag)
Nee, maar van de torens worden die verder ook nauwelijks gegeven. Een stuk landingsgestel, stuk motor, foto's van gezien, maar in de grote puinberg is veel meer teruggevonden.
pi_101759799
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Beter nog:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

het verbaast me niks :)

Libië daarentegen is wel voor hen eigen voordeel.
Omdat de olieprijs te hoog werd.
fout. in mijn geboortestad alleen al zie ik diverse exxonmobil installaties.

"ExxonMobil Iraq Limited (EMIL), an affiliate of Exxon Mobil Corporation, signed an agreement with the South Oil Company of the Iraq Ministry of Oil to rehabilitate and redevelop the West Qurna I field in southern Iraq".

net als BP etc.
dehket, ya3ni hassat hawak!
pi_101759828
Simpel. Dat was TS natuurlijk!!!!! Het is allemaal enene groten komplot ts is eigenlijk de amerikaanse overheid!!!!11111!!!
pi_101759834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Eens, maar de manier waarop dat werkt is subtieler. Machtswellustelingen en geldwolven zien zichzelf niet zo, maar hebben allerlei verhaaltjes (ideologieën) om zichzelf wijs te maken dat ze goed bezig zijn. Ze zijn bereid over lijken te gaan, maar niet zoveel, zeker niet als het hun landgenoten betreft en op zo'n brute manier. Begrijp me goed, ik heb geen goed woord over voor mensen als Bush of Cheney, maar ze zijn niet het vleesgeworden kwaad. Ook zij hebben gevoelens.
Maar hoe weet je dat zo zeker? Er zijn zoveel voorbeelden vanuit de menselijke geschiedenis waarbij machthebbers heel duidelijk geen enkel respect hadden voor hun burgers.

Neem verder ook de financiele crisis; het is de gewone man die de pijn moet voelen en op het gebied van regulering en wetgeving voor de financiele wereld zijn er geen drastische veranderingen geweest. Er zijn misschien wel miljoenen gewone mensen die de pijn van de crisis elke dag voelen en de politiek kijkt de andere kant op en schaart zich weer aan de kant van het grote geld. Waar is hier de empathie naar hen die zij behoren te vertegenwoordigen? Dit is een duidelijke indicatie dat onze machthebbers helemaal niet het beste met ons voor hebben.

Of ze zover zouden gaan om duizenden mensen te vermoorden lijkt vergezocht. Maar in de geschiedenis van de mensheid is al vaker gebleken dat zij in de ivoren toren niet zo veel geven om een mensenleven.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:45:29 #78
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101760063
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat zo zeker? Er zijn zoveel voorbeelden vanuit de menselijke geschiedenis waarbij machthebbers heel duidelijk geen enkel respect hadden voor hun burgers.

Neem verder ook de financiele crisis; het is de gewone man die de pijn moet voelen en op het gebied van regulering en wetgeving voor de financiele wereld zijn er geen drastische veranderingen geweest. Er zijn misschien wel miljoenen gewone mensen die de pijn van de crisis elke dag voelen en de politiek kijkt de andere kant op en schaart zich weer aan de kant van het grote geld. Waar is hier de empathie naar hen die zij behoren te vertegenwoordigen? Dit is een duidelijke indicatie dat onze machthebbers helemaal niet het beste met ons voor hebben.

Of ze zover zouden gaan om duizenden mensen te vermoorden lijkt vergezocht. Maar in de geschiedenis van de mensheid is al vaker gebleken dat zij in de ivoren toren niet zo veel geven om een mensenleven.
Mijn belangrijkste punt is dat snoodaards hun euvele daden zelf niet als slecht zien. Het menselijk vermogen tot zelfbedrog is onbevattelijk groot en kent mysterieuze wegen. Het is makkelijker om te geloven in zoiets als puur kwaad, maar het is te simpel. Zet je intelligentie, nieuwsgierigheid en onvrede met de toestand in de wereld liever productiever in. Ga Marx lezen, om te beginnen.
pi_101760302
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:45 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Mijn belangrijkste punt is dat snoodaards hun euvele daden zelf niet als slecht zien. Het menselijk vermogen tot zelfbedrog is onbevattelijk groot en kent mysterieuze wegen. Het is makkelijker om te geloven in zoiets als puur kwaad, maar het is te simpel. Zet je intelligentie, nieuwsgierigheid en onvrede met de toestand in de wereld liever productiever in. Ga Marx lezen, om te beginnen.
Wat is er niet productief aan het twijfelen aan autoriteit?
pi_101781717
Veel mensen zeggen toch ook dat het gebouw nooit zo in heeft kunnen storten door alleen een vliegtuig. Maar dan vraag ik me af... Waarom zou Al-Qaida geen bommen kunnen hebben geplaatst in het WTC? Ik heb geen verstand van het hele WTC gebeuren, dus als dit nergens op slaat... Vergeef het me :)
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:14:13 #81
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_101781862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja maar massa's mensen accepteren wel kritiekloos suggestieve documentaires van huisknutselaars.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:30:58 #82
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101782325
De Amerikanen hebben wel eens eerder (Cubacrisis) met het idee rondgelopen om een onbemand vliegtuig te laten neerstorten en Cuba de schuld te geven..

Hier een linkje, staat ergens halverwege

http://www.eqgen.nl/archi(...)oods_documenten.html

Ook al zijn er complottheorieën die geloofwaardig zijn verzonnen, het is gewoon een aanslag door Al-Qaeda en wat Arabische handlangers.
pi_101790867
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef dakraam het volgende:
Veel mensen zeggen toch ook dat het gebouw nooit zo in heeft kunnen storten door alleen een vliegtuig. Maar dan vraag ik me af... Waarom zou Al-Qaida geen bommen kunnen hebben geplaatst in het WTC? Ik heb geen verstand van het hele WTC gebeuren, dus als dit nergens op slaat... Vergeef het me :)
Kijk hier eens
http://www.waarheid911.nl

enjoy! :)
pi_101791140
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Kijk hier eens
http://www.waarheid911.nl

enjoy! :)
Voor al dat soort berichten zijn minstens net zoveel meldingen te vinden die dat allemaal weer tegenspreken, dus tja.
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:16:06 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_101791297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:39 schreef Irakeesje het volgende:

[..]

[..]

fout. in mijn geboortestad alleen al zie ik diverse exxonmobil installaties.

"ExxonMobil Iraq Limited (EMIL), an affiliate of Exxon Mobil Corporation, signed an agreement with the South Oil Company of the Iraq Ministry of Oil to rehabilitate and redevelop the West Qurna I field in southern Iraq".

net als BP etc.
Ja de bron spreekt zichzelf tegen, want daar staat ook dat ExxonMobil wat contractjes heeft. Ik denk dat de nadruk gelegd wordt op dat alle grote contracten aan de russen, chinezen en fransen zijn vergeven.
pi_101791327
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:30 schreef penny-wise het volgende:
De Amerikanen hebben wel eens eerder (Cubacrisis) met het idee rondgelopen om een onbemand vliegtuig te laten neerstorten en Cuba de schuld te geven..

Hier een linkje, staat ergens halverwege

http://www.eqgen.nl/archi(...)oods_documenten.html

Ook al zijn er complottheorieën die geloofwaardig zijn verzonnen, het is gewoon een aanslag door Al-Qaeda en wat Arabische handlangers.
Eén generaal stelde dat voor, en die werd meteen ontslagen.
pi_101791893
AQ maar VS faalde
pi_101792109
De baarden natuurlijk.
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:37:51 #89
344173 VladimirPoetin
is geen Poetin-fan
pi_101792127
Zeker weten dat het een inside job was :Y
pi_101792211
Ik lees net dat het een inside job is en dat alle maar dan ook alle (amateur)beelden CGI-vervaardigd zijn en dat er zo goed als geen ooggetuigen op straat waren tijdens de aanslag en dat er letterlijk niks is gebeurd die dag.

Waar is het WTC dan ineens gebleven, vraag ik me af. :').

Ohja en op een ander forum zag ik 1 of andere nut die doodleuk beweerde dat de FBI alle vermeende slachtoffers eerst zelf gedood had, in stukjes gesneden en later op de plaatsen delict had verspreid om zodoende DNA 'bewijs' te creëren.

Ehhh. 8)7.
pi_101792252
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:40 schreef Modus het volgende:
Ik lees net dat het een inside job is en dat alle maar dan ook alle (amateur)beelden CGI-vervaardigd zijn en dat er zo goed als geen ooggetuigen op straat waren tijdens de aanslag en dat er letterlijk niks is gebeurd die dag.

Grappig topic daar in BNW hé :')
pi_101804176
quote:

zelfde mensen die de holocaust ontkennen.... :r
  zondag 11 september 2011 @ 06:09:32 #93
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101807211
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef no1uknow het volgende:
Ik denk:

[ afbeelding ]
Of je komt gewoon met echte bewijzen dat deze twee erachter zitten, of je post niet :N

Schijtziek word ik van dat vingerwijzen naar deze gasten :r

Omdat het zeer waarschijnlijk is dat Bert op gebied van terrorsime wel het een en ander geflikt heeft doen sommigen nu alsof deze twee gasten achter ALLE terroristische aanslagen zitten |:(
Krekker is de bom!
pi_101807405
Deze omschrijft het wel treffend: (sorry voor hen die het geen Engels niet machtig zijn)

quote:
Any fellow on dialysis years prior to 9/11 would not still be living. You may see that Osama Bin Laden's death in December of 2001 was reported by FOX, Guardian, Telegraph, CNN and even the Pentagon.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/osama_dead.php
So either we were being lied to back then by mainstream press and the Government, or else we are being lied to today about his recent ''second'' reported death. You decide.
http://www.blissful-wisdo(...)as-election-day.html
The hoax is on us

But today is Canada's election day. It will subtly manipulate the mindset of uninformed television viewers to believe more of the hogwash about "the war on terror". It is one of the biggest cock and bull stories I have seen being used to influence public opinion since 9/11.

It reminds me of the massive television broadcasts on the day of, and after, 9/11 pushing the White House conspiracy theory that "Bin Laden and his boys pulled off the project". Then quietly, with barely a report from the mass media, we are informed months later by US Administration rare interviews that "there is no evidence to indicate that Bin Laden had anything to do with 9/11"....even half the 'alleged' hijackers were found to be 'fabricated'. Yet, for years, we were still shown 'faked' and 'doctored' Bin Laden videos.

My conclusion is that the Canadian/American people have just been dished the biggest cock and bull story of them all, on election day. As if to say to Canadians: "Well, aren't you voters glad our forces are here bombing the Afghanis, the Iraqis and now the Libyans. We are not here to allow corporateers to overtake the opium fields or oil fields. We use your warfare tax dollars to catch guys like Bin Laden"

...And if people can't put it all together, if voters can't see that on Canada's election day we are being fed another fairytale story, if people can't figure it out with their thinker, then we deserve the fairy tale lies being aired daily on radio and television broadcasts....We deserve to be misled into warfare again, and again.

Why would the 'White House conspiracy theory' that "Bin Laden did it", have any interest to those who have done a sincere investigation? Even the US Administration admitted, months after 9/11, they had no evidence linking Bin Laden to the 9/11 project....But because people neither listen nor read beyond their nightly newscasts, the Bin Laden conspiracy theory which was originally promoted by the White House...has lived on.

I got so tired of the horse manure aired daily by CNN, CBC, BBC, NBC, FOX and the rest that I took a month and compiled a web blog titled:
"My Thoughts on 9/11 and False Flag Terrorism - by Bill Woollam" Just Google search that title and it will come up.
http://www.blissful-wisdo(...)-flag-terrorism.html

The 'Muslim Terrorist apparatus' was a creation of Central Intelligence. Easily discovered if people will take the time to investigate and read a little.

Falsified evidence of non-existent weapons of mass destruction, faked 'bin laden videos', fictitious hijackers, incomplete study by the National Institute For Standards in Technology, cover-up of the controlled demolition factor of the 3 towers, and cover-up of the explosive material (Thermate) found in the dust of ground zero.....All pointed to a major operation used to garner support to war on both Afghanistan (for their opium and lithium resources) and Iraq (for their oil resources).

Both illegally invaded countries now have 'privatized' banking systems where International bankers control the profits and cash flow...and affiliated corporateers control the oil and opium fields.

Regarding the present assault on Libya:
Google search "The Battle For Libyan Oil Fields - by Bill Woollam"
http://www.blissful-wisdo(...)byan-oil-fields.html
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
pi_101807443
http://ae911truth.org/ goede site door bouwkunde professionals.
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
  zondag 11 september 2011 @ 11:38:24 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_101809773
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:19 schreef oink_oink het volgende:
http://ae911truth.org/ goede site door bouwkunde professionals.
Die zijn toch allemaal bezig met een conspiracy om onze westerse staten in anarchie te doen belanden man.
pi_101811936
Dezelfde klootzakken die de wereldeconomie hebben verpest waardoor wij moeten bezuinigen, hebben geprofiteerd van 9/11:

Inside Job (2010), narrator: Matt Damon
http://www.imdb.com/title/tt1645089/
pi_101843188
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:11 schreef oink_oink het volgende:
Deze omschrijft het wel treffend: (sorry voor hen die het geen Engels niet machtig zijn)

[..]

Staan wel treffende dingen in ^O^

Mensen doen idd geen onderzoek. Mijn mening is ook wat aangepast door het zien van de docu "The power of nightmares" door Adam Curtis en de BBC. Dit is GEEN conspiricay docu, maar wel een docu die duidelijk laat zien hoe onze politieke elite nou werkelijk denkt over hoe de massa gecontroleerd moet worden. Uit deze (professionele) documentaire blijkt wel hoe bepaalde elementen binnen de overheid tegen ons allen aankijken als domme schapen.

http://www.imdb.com/title/tt0430484/

The Power of Nightmares is een driedelige documentaire van de Engelse filmmaker Adam Curtis die de simultane opkomst van de neoconservatieve beweging in de Verenigde Staten en het moslimfundamentalisme in (voornamelijk) het Midden-Oosten sinds de jaren '50 in beeld brengt. De documentaire laat vervolgens de ontwikkeling van en interactie tussen beide stromingen zien, cumulerend in de terroristische aanslagen op 11 september 2001 en de huidige 'Oorlog tegen het terrorisme'. De drie delen werden eind oktober 2004 voor het eerst door de BBC uitgezonden en in januari 2005 herhaald.

http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Power_of_Nightmares

http://www.youtube.com/re(...)wer+of+nightmares%5C
pi_101843232
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:50 schreef Adam1981 het volgende:
Dezelfde klootzakken die de wereldeconomie hebben verpest waardoor wij moeten bezuinigen, hebben geprofiteerd van 9/11:

Inside Job (2010), narrator: Matt Damon
http://www.imdb.com/title/tt1645089/
Ook een hele goeie docu. Ook hieruit blijkt overduidelijk dat de gewone burger gebruikt wordt door een steeds rijker wordende heersende elite.

Benieuwd naar hoe de financiele wereld ons genept heeft? (Inside Job)
pi_101843500
Ook belangrijk:

Project for the New American Century

The Project for the New American Century (PNAC) was an American think tank based in Washington, D.C.. It was co-founded as a non-profit educational organization by neoconservatives William Kristol and Robert Kagan. The PNAC's stated goal was "to promote American global leadership."

"New Pearl Harbor"

Section V of Rebuilding America's Defenses, entitled "Creating Tomorrow's Dominant Force", includes the sentence: "Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event––like a new Pearl Harbor".

Though not arguing that Bush administration PNAC members were complicit in those attacks, other social critics such as commentator Manuel Valenzuela and journalist Mark Danner,investigative journalist John Pilger, in New Statesman, and former editor of The San Francisco Chronicle Bernard Weiner, in CounterPunch, all argue that PNAC members used the events of 9/11 as the "Pearl Harbor" that they needed––that is, as an "opportunity" to "capitalize on" (in Pilger's words), in order to enact long-desired plans.

http://en.wikipedia.org/wiki/Project_for_the_New_American_Century
pi_101843819
Last but not least:

Zbigniew Brzezinski - Polish American political scientist, geostrategist, and statesman who served as United States National Security Advisor to President Jimmy Carter from 1977 to 1981.

Hij was dus US National Security Advisor en is bekend van het boek "The Grand Chessboard". Deze man schijnt te hebben geroepen dat de VS een false flag operatie wil gebruiken om Iran aan te vallen.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Grand_Chessboard
http://www.wanttoknow.info/falseflag
http://en.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Brzezinski
  maandag 12 september 2011 @ 00:27:27 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_101843851
quote:
4s.gif Op maandag 12 september 2011 00:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ook belangrijk:
Belangrijk voor wat?
pi_101844404
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 00:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Belangrijk voor wat?
Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.
  maandag 12 september 2011 @ 03:25:29 #104
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_101846766
Het was de schuld van de Vikingen. Als zij immers Amerika hadden bewoond was het Amerika van nu een ander Amerika, waardoor Al Qaida geen hekel aan ze heeft. Dus eigenlijk kan je ook de Engelsen de schuld geven. En George Washington.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_101847210
het is de wraak van de indianen! :D
pi_101847279
Jammer dat een BNW topic de oversteek heeft gemaakt naar GC.
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
Juin uit Eigen Tuin!
pi_101848759
Ik zou ook niet bij voorbaat durven stellen dat het een samenzwering was, maar er zijn toch een aantal vreemde omstandigheden.
De vliegtuigen die de Twin Towers binnen vlogen bijvoorbeeld, waarvan getuigen hebben gezien dat er geen ramen in zaten en dus geen passagiersvliegtuigen waren .
We zullen er toch nooit achterkomen hoe de vork in de steel heeft gezeten, vrees ik .

[ Bericht 0% gewijzigd door WethouderHekking op 12-09-2011 09:59:37 ]
  maandag 12 september 2011 @ 09:47:13 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_101848854
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 00:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.
Het zegt niks en betekent dus ook niks.
pi_101848910
Waaron staat dries roelvink er niet bij :?
Ik ben terug.
pi_101884866
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
Heb je de aantallen gezien in de OP? Misschien is het toch iets meer mainstream dan jij wil aanvaarden. Daarnaast heb ik een aantal zaken genoemd die ervoor gezorgd hebben dat ik de conspiracy theorie rond 9/11 wat serieuzer ben gaan nemen:

-Generaal Butler getuigt in 1934 voor het Amerikaanse congres dat hij is benaderd voor een coup
-President en voormalig generaal Eisenhower waarschuwt ons nadrukkelijk voor het Militaire-Industriele complex en heeft het over een mogelijk desastreuze invloed hiervan.
-Operation Northwoods zegt dat het een idee is om een passagiersvliegtuig op te blazen om vervolgens de Cubanen de schuld te geven en daarna een oorlog te kunnen beginnen.

En zo zijn er nog wat zaken die ervoor zorgen dat we erg kritisch moeten zijn en niet zomaar de woorden van Eisenhower van de tafel moeten vegen.
pi_101884979
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Het zegt dat het idee van een false flag aanval helemaal niet zo vreemd is. Of het iets betekent in de context van 9/11 is idd maar de vraag.
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:01:10 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101885169
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Pffff... :{

Je hebt zeker ook je vingers in je oren en "LA-LA-LA-LA-LA!"
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:04:52 #113
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101885345
Deze man legt het heel mooi uit over het fenomeen "complotten"

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:10:00 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101885568
quote:
Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.
pi_101889217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.
De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....

Ook is internet een erg slechte bron... ook al lijkt het echt.
Zijn ook al zat documentaires waar alle complot theorieën worden vernietigd.
pi_101905350
Ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen, dwz of de foto's echt zijn, maar op de foto's van de vliegtuigen die de WTC torens invlogen, zie ik amper ramen zitten in de toestellen en komen ze volledig overeen met militaire toestellen. Het zou gaan om deze toestellen;

pi_101905680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef dakraam het volgende:
Dit is een interessant artikel wat even bewijs leverd voor de manier hoe het WTC instortte en dat er geen bommen aanwezig waren;

dinsdag 13 september 2011 @ 17:54:48 #118
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101905880
quote:
Ik ook. Iedereen zou toch moeten weten dat de VS super lief en cuddlywuddly zijn?
AFC AJAX
pi_101965862

Benieuwd hoe bijv. Speknek denkt over deze documentaire.....
pi_101965864
quote:
Ga de documentaire hierboven maar eens bekijken. Durf te wedden dat je nog vele malen misselijker wordt als je de mening hoort van experts en niet de mening van een organisatie die is ingehuurd door de Amerikaanse overheid.
  donderdag 15 september 2011 @ 03:10:12 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101965897
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 07:20 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....

Ook is internet een erg slechte bron... ook al lijkt het echt.
Zijn ook al zat documentaires waar alle complot theorieën worden vernietigd.
Zo "vernietigd" met een " 10.gif " erbij. nou..
Geen complot-theorie is 100% vernietigd of weerlegd. Dat hele officiele verhaal van de amerikaanse overheid is een complot-theorie op zich. Bin Laden zat nieteens te springen om aansprakelikjheid opte eisen voor 9/11.

En je zegt dat het heel dom is dat zij het zichzelf hebben aangedaan. Maar wat doet de Am, regering nu om bv. de economie te redden. Meer gaten boren op het dek van het schip om het schip drijvende te houden. Jij begrijpt echt geen ene fuck he?
pi_101965995
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":

Nou Rakker, jij studeert bouwkunde en vond dat ik misleid was... wat is jouw mening na het zien van deze docu? Zijn deze experts (die heel wat meer ervaring hebben dan jij) helemaal gek geworden?
pi_101966004
De POLL heeft niet eens de meest logische optie: de idioten/piloten die het WTC invlogen. HERSENS!
pi_101966005
Ik denk toch wel een paar kwade moslims gewoon.
  donderdag 15 september 2011 @ 03:56:45 #125
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101966009
Zoals 9/11 al direct werd gebruikt voor geopolitieke doeleinden met nog meer offers is allang niet meer logisch. Ik bedoel het gaat allang niet meer over redneck-zandnegers. er spelt meer mee. veel meer. dat gezegd kun je teruggaan naar 9/11 en dat ook in twijvel trekken.
  donderdag 15 september 2011 @ 04:00:27 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101966015
Als echte troefer moet ik jullie natuurlijk lastig vallen met een youtube filmpje:

link veranderd met minder reklame en bullshit. en geen jezus-link eronder.

[ Bericht 20% gewijzigd door Schenkstroop op 15-09-2011 04:11:00 ]
pi_101966016
Primair zijn de daders van de aanslagen natuurlijk verantwoordelijk. In hoeverre Al-Quaida er direct achter zat vind ik lastig te zeggen, daarvoor weet ik er niet genoeg vanaf. Er waren wel diverse aanwijzingen dat er iets op til was, zoals de aanslagen op Amerikaanse ambassades, de USS Cole en de dreigementen van Al-Quaida in de persoon van Bin Laden. Ongetwijfeld hebben de Amerikaanse inlichtingendienst nog veel meer informatie gehad. 9/11 heeft denk vooral het onvermogen (niet perse falen dus) van inlichtingendiensten om dreigingen te herkennen, te concretiseren in de vorm van acties die uit die dreiging volgen en vervolgens passende maatregelen te treffen om het te voorkomen, laten zien.
pi_101966020
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zijn deze experts (die heel wat meer ervaring hebben dan jij) helemaal gek geworden?
Wat een vraagstelling ook weer. :') :')
pi_101966146
quote:
19s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:54 schreef OeJ het volgende:
De POLL heeft niet eens de meest logische optie: de idioten/piloten die het WTC invlogen. HERSENS!
Het is hersenen...
pi_101966149
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":

Ok, heb hem zojuist gezien en de wetenschappelijke data (geanalyseerd in de docu door ervaren architecten en engineers met tientallen jaren ervaring) wijst er toch echt op dat sowieso gebouw 7 en naar alle waarschijnlijkheid ook de twin towers, zijn verwoest dmv explosieven. En even voor alle duidelijkheid: de docu gaat niet over complottheorieen maar belicht gewoon puur de data op een wetenschappelijke manier.

Blijkbaar is het dan toch tijd dat we allemaal wakker worden en in gaan zien dat er een heersende rijke elite is die alleen maar het beste voor heeft met zichzelf en geen fuck geeft om de burgers.
pi_101966364
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Zoals 9/11 al direct werd gebruikt voor geopolitieke doeleinden met nog meer offers is allang niet meer logisch. Ik bedoel het gaat allang niet meer over redneck-zandnegers. er spelt meer mee. veel meer. dat gezegd kun je teruggaan naar 9/11 en dat ook in twijvel trekken.
ja heel veel meer..... :') :O
Aanslagen in Madrid was ook een complot :')
pi_134974654
Ik hoop dat de mods het niet erg vinden dat ik deze weer omhoog schop. Ik ben benieuwd of de meningen van mensen zijn veranderd t.o.v. deze kwestie. Dit is de huidige tussenstand:

pi_134974696
Zou het niet weten, maar de conspiracy theories van de overheid vind ik ongeloofwaardig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 2 januari 2014 @ 05:07:04 #134
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_134974701
>52% gelooft dus in een of andere consipracy (C + E + F)
>7% weet het niet
>44% gelooft niet in een conspiracy (A + B)

Wat neer komt op 103% maar dit komt waarschijnlijk door afrondingsfouten in de poll

Wel een treurige stand van zaken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_134974707
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 05:07 schreef SpecialK het volgende:
>52% gelooft dus in een of andere consipracy (C + E + F)
>7% weet het niet
>44% gelooft niet in een conspiracy (A + B)

Wat neer komt op 103% maar dit komt waarschijnlijk door afrondingsfouten in de poll

Wel een treurige stand van zaken.
Er was sowieso sprake van een conspiracy, niemand kan zoiets in zijn eentje doen.

Welk van deze cijfers vind jij treurig?
  donderdag 2 januari 2014 @ 05:15:27 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_134974708
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 05:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er was sowieso sprake van een conspiracy, niemand kan zoiets in zijn eentje regelen.
Sorry een overheidsconspiracy
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_134974720
Voor wie het topic niet heeft doorgelezen, even deze 3 belangrijke zaken:

In 1934 is de Amerikaanse generaal Smedley Butler benaderd door een groep rijke industriëlen voor een machtsgreep. Hun plan was om Roosevelt van de troon te stoten en de macht over te nemen. Butler voelde niets voor het plan en trad in de openbaarheid. Hij heeft getuigt voor een commissie dat dit is gebeurt. Meer op wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Business_Plot

En dan hebben we Operation Northwoods. Toen John F. Kennedy president was heeft hij het plan afgewezen om Amerikaanse doelen aan te vallen om vervolgens de Cubanen de schuld te geven. Dit plan was bedacht door de CIA en had de goedkeuring van de Joint Chiefs of Staff (dus het leger, de marine en de luchtmacht). Dit plan om nep-aanvallen uit te voeren om zo een oorlog te rechtvaardigen was maar 1 handtekening verwijderd van uitvoering. John F. Kennedy heeft destijds de verantwoordelijke mensen ontslagen. Meer hierover in dit topic:

BNW / Operation Northwoods - Echt False flag plan door de overheid

En als laatste de afscheidstoespraak van Eisenhower, die de wereld waarschuwde voor de "sought and unsought power of the military-industrial complex":

Deze drie zaken lijken mij voldoende voor elk weldenkend persoon, om argwanend te staan tegenover onze machthebbers en de dingen die zij ons als waarheid proberen te verkopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 02-01-2014 05:42:04 ]
pi_134974729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 05:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voor wie het topic niet heeft doorgelezen, even deze belangrijke zaken:

In 1934 is de Amerikaanse generaal Smedley Butler benaderd door een groep rijke industriëlen voor een machtsgreep. Hun plan was om Roosevelt van de troon te stoten en de macht over te nemen. Butler voelde niets voor het plan en trad in de openbaarheid. Hij heeft getuigt voor een commissie dat dit is gebeurt. Meer op wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Business_Plot

En dan hebben we Operation Northwoods. Toen John F. Kennedy president was heeft hij het plan afgewezen om Amerikaanse doelen aan te vallen om vervolgens de Cubanen de schuld te geven. Dit plan was bedacht door de CIA en had de goedkeuring van de Joint Chiefs of Staff (dus het leger, de marine en de luchtmacht). Dit plan om nep-aanvallen uit te voeren om zo een oorlog te rechtvaardigen was maar 1 handtekening verwijderd van uitvoering. John F. Kennedy heeft destijds de verantwoordelijke mensen ontslagen. Meer hierover in dit topic:

BNW / Operation Northwoods - Echt False flag plan door de overheid

En als laatste de afscheidstoespraak van Eisenhower, die de wereld waarschuwde voor de "sought and unsought power of the military-industrial complex":

Deze drie zaken lijken mij voldoende voor elk weldenkend persoon, om argwanend te staan tegenover onze machthebbers en de dingen die zij ons als waarheid proberen te verkopen.
+Gulf of Tonkin, Pearl Harbor en nog tig andere zaken.

(Btw, 'onze' machthebbers? Wat een slavenlingo.)
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:42:54 #139
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_134978023
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:48 schreef Clan het volgende:

[..]

Dit is een interessant artikel wat even bewijs leverd voor de manier hoe het WTC instortte en dat er geen bommen aanwezig waren;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je ook zo mooi artikel over WTC7. Ik was erg sceptisch over de theorie dat 9/11 een insider job was. Sinds ik las over WTC7 ben ik overtuigd van het feit dat 9/11 een inside job is geweest.

Moet je kijken wat er door 9/11 allemaal mogelijk is geworden voor overheden, overheden hebben echt enorm veel meer macht sinds 9/11. Daarnaast zijn veel mensen erg rijk geworden van 9/11?

Onze westerse wereld is sinds 9/11 voorgoed veranderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')