Kan ook prima wanneer je zegt dat de massavernietigingswapens hebben.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef benx het volgende:
"Zeker weten dat het een inside job was" reden op het land in te vallen en olie te halen.
Olie te halen is nieuw, het ging toch zogenaamd om de oliepijplijn? Volgens mij is er niet zo heel veel opgeboord in Afghanistan.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef benx het volgende:
"Zeker weten dat het een inside job was" reden op het land in te vallen en olie te halen.
Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan wel overal over twijfelen... maar wat heeft het voor nut?
Dat betwijfel ik. Ik denk niet dat de VS genoeg momentum had kunnen creeeren in de publieke opinie als ze gewoon hadden geroepen dat er WMD's waren, zonder dat daar echt bewijs voor was.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Kan ook prima wanneer je zegt dat de massavernietigingswapens hebben.
ja maar internet is sowieso een slechte bron... je komt er nooit achter behalve als je het zelf hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.
ook hebben de grote bedrijven de macht over de olie zoals Shell enz... heeft de VS idd niks mee te maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Olie te halen is nieuw, het ging toch zogenaamd om de oliepijplijn? Volgens mij is er niet zo heel veel opgeboord in Afghanistan.
Dat neemt niet weg dat je je kunt laten informeren en daarbij kritisch kunt kijken naar de informatie die je wordt voorgeschoteld. Dat WTC gebouw 7 op een manier instort die onmogelijk is volgens de officiele lezing, dat kun je zelf zien gebeuren op camera. Ook wanneer men demolition experts vraagt hoe het instorten van gebouw 7 eruit ziet in hun ogen, kan belangrijke informatie opleveren.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja maar internet is sowieso een slechte bron... je komt er nooit achter behalve als je het zelf hebt meegemaakt.
Ik geloof ook dat we naar de maan zijn geweest.... dat neem je ook aan.
Beter nog:quote:Op donderdag 1 september 2011 17:55 schreef DeRakker. het volgende:
ook hebben de grote bedrijven de macht over de olie zoals Shell enz... heeft de VS idd niks mee te maken.
De VS heeft de oliebedrijven niet overgenomen.
quote:Not a single U.S. company secured a deal in the auction of contracts that will shape the Iraqi oil industry for the next couple of decades. Two of the most lucrative of the multi-billion-dollar oil contracts went to two countries which bitterly opposed the U.S. invasion — Russia and China — while even Total Oil of France, which led the charge to deny international approval for the war at the U.N. Security Council in 2003, won a bigger stake than the Americans in the most recent auction.
Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz1WiW3ue3N
Dat weet ik... maar explosieven plaatsen kost maanden werk en dat is goed zichtbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je je kunt laten informeren en daarbij kritisch kunt kijken naar de informatie die je wordt voorgeschoteld. Dat WTC gebouw 7 op een manier instort die onmogelijk is volgens de officiele lezing, dat kun je zelf zien gebeuren op camera. Ook wanneer men demolition experts vraagt hoe het instorten van gebouw 7 eruit ziet in hun ogen, kan belangrijke informatie opleveren.
het verbaast me niksquote:
Bij gebouw 7 zijn er getuigen geweest die explosies hebben gemeld beneden in het gebouw. Vervolgens stort het gebouw in op een manier die precies overeenkomt met controlled demolition. Toch vreemd dat een heel stalen gebouw over de gehele voetprint gelijkmatig instort als er een stuk van het WTC op het dak is gevallen. Dit is in principe onmogelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat weet ik... maar explosieven plaatsen kost maanden werk en dat is goed zichtbaar.
Dus dat kan sowieso niet.
Ik studeer zelf bouwkunde en vind het niet zo raar wat er is gebeurd...
Iedereen moet dit voor zich zelf beslissen.
We hebben het hier over gebouw 7. De explosies daar vonden plaats voordat de twin towers waren ingestort.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:05 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk hoor je luide knallen, sjongejonge.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Bij gebouw 7 zijn er getuigen geweest die explosies hebben gemeld beneden in het gebouw. Vervolgens stort het gebouw in op een manier die precies overeenkomt met controlled demolition. Toch vreemd dat een heel stalen gebouw over de gehele voetprint gelijkmatig instort als er een stuk van het WTC op het dak is gevallen. Dit is in principe onmogelijk.
Met alle respect, maar ik volg hierin toch liever de mening van experts.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Vind ik niet.
De explosie is misschien wel het stuk van de toren dat op gebouw 7 valt of gasleidingen enz.
Een stalen constructie is sterk in het geheel... wanneer je een deel weghaalt verliest het de stabiliteit.
Ook het vuur verzwakt het staal.
Wanneer een bovenste deel instort.... valt het in een kaartenhuis ineen omdat de vloeren eronder niet op berekend zijn dat ze een extra verdieping kunnen opvangen.
Over het algemeen zijn gebouwen ook gemaakt dat de mensen tijd genoeg hebben om te vluchten, ze zijn er niet op gemaakt dat ze blijven staan.
Het is vrij normaal dat een gebouw in elkaar stort na een brand, ook omdat het daarna toch gesloopt moet worden doordat wanneer staal is bloot gesteld aan vuur het verzwakt is en moet worden vervangen.
Hoe dit is bij wolkenkrabbers weet ik niet.
Ik neem aan dat je met experts niet de National Institute of Standards and Technology bedoelt...quote:Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik volg hierin toch liever de mening van experts.
prima, dat doe ik ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik volg hierin toch liever de mening van experts.
Ik volg hierin liever onafhankelijke experts die geen duidelijke links hebben met de overheid:quote:Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met experts niet de National Institute of Standards and Technology bedoelt...
Ik kijk liever naar de bouwkundige mensen.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik volg hierin liever onafhankelijke experts die geen duidelijke links hebben met de overheid:
On August 21, 2002, with funding from the U.S. Congress through FEMA, the National Institute of Standards and Technology (NIST) announced its building and fire safety investigation of the World Trade Center (WTC) disaster that occured on September 11, 2001. The NIST WTC Investigation was conducted under the authority of the National Construction Safety Team Act.
Waarom is dit onzin? Als het idd gewoon puur en alleen Al Qaida is geweest, dan lijkt het me toch belangrijk dat een groot deel van de bevolking de lezing van de overheid niet vertrouwt? Je kunt dit wel willen marginaliseren, maar is dat wel verstandig als er zoveel mensen zijn die de overheid wantrouwen?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan deze onzin naar tru of bnw verplaatst worden, dan zie ik deze zever namelijk niet meer in de AT opduiken.
Laten we het erop houden dat ik iets kritischer ben. Ik zeg niet dat het 1 of het ander waar is, maar ik vind beide kanten van het verhaal niet overtuigend. Ik heb trouwens ook bouwkunde gestudeerd in dat gebouwquote:Op donderdag 1 september 2011 18:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de bouwkundige mensen.
Hoe gebouwen in elkaar zitten en met wat voor doel ze worden gebouwd.
http://nl.wikipedia.org/w(...)kunde_%28TU_Delft%29
Mooi voorbeeld, brand is bekende reden dat gebouwen instorten.
Das is ook het doel van het gebouw.
Dan moet je dus beter weten als je bouwkunde hebt gestudeerdquote:Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik iets kritischer ben. Ik zeg niet dat het 1 of het ander waar is, maar ik vind beide kanten van het verhaal niet overtuigend. Ik heb trouwens ook bouwkunde gestudeerd in dat gebouw
Jouw mening.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan moet je dus beter weten als je bouwkunde hebt gestudeerd
Op dit moment heeft bijna 50% van de posters op zn minst twijfels bij de officiele lezing en dit topic staat niet eens in TRU of BNW. Maw wat is er aan de hand? Zijn zoveel mensen zo makkelijk te beinvloeden door de conspiracy-denkers? Of zijn er dan toch zwaarwegende tegenstrijdigheden in de officiele lezing voor veel GC-posters?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan deze onzin naar tru of bnw verplaatst worden, dan zie ik deze zever namelijk niet meer in de AT opduiken.
?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Op dit moment heeft bijna 50% van de posters op zn minst twijfels bij de officiele lezing en dit topic staat niet eens in TRU of BNW. Maw wat is er aan de hand? Zijn zoveel mensen zo makkelijk te beinvloeden door de conspiracy-denkers? Of zijn er dan toch zwaarwegende tegenstrijdigheden in de officiele lezing voor veel GC-posters?
Je mist de optiequote:[b]Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/125986]
Poll: Wat is de waarheid rondom 9/11
• Alleen Al Qaida is verantwoordelijk
• Al Qaida maar VS faalde want had informatie
• Al Qaida maar overheid VS kneep oogje dicht
• Zou het niet weten
• Er zijn aanwijzingen voor een inside job
quote:“I think the problem of conspiracy nuttery has got worse, and is part of a general trend. There really were serious questions about the Kennedy assassination, an unusual number of them, and it wasn’t too crazy to come to the wrong conclusion. There wasn’t a single serious question about 9-11. The main engine of the 9-11 conspiracy cult is nothing political; it’s the death of any conception of evidence.
Complotdenkers, ik deel jullie diepe wantrouwen van de hele heersende clique. Ik walg van wat er allemaal gebeurt in de wereld, maar zo simpel werkt de wereld niet. Ga serieus onderzoek doen.quote:These days a dwindling number of leftists learn their political economy from Marx. Into the theoretical and strategic void has crept a diffuse, peripatic conspiracist view of the world that tends to locate ruling class devilry not in the crises of capital accumulation, or the falling rate of profit, or inter-imperial competition, but in locale (the Bohemian Grove, Bilderberg, Ditchley, Davos) or supposedly “rogue” agencies, with the CIA still at the head of the list. The 9/11 “conspiracy”, or “inside job”, is the Summa of all this foolishness.
Er zijn een heleboel toevalligheden omtrent 9/11. Bijvoorbeeld dat net op die dag wargames werden gedaan door Norad waardoor de gebruikelijke interceptie straaljagers ver van New York en Washington vandaan waren. Ook het instorten van gebouw 7 roept een aantal vragen op en zo zijn er nog wat zaken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:50 schreef Louis22 het volgende:
Ook een rake:
[..]
Complotdenkers, ik deel jullie diepe wantrouwen van de hele heersende clique. Ik walg van wat er allemaal gebeurt in de wereld, maar zo simpel werkt de wereld niet. Ga serieus onderzoek doen.
Waarom zou de wereld niet zo simpel werken? Wat ik heb begrepen is dat er aanwijzingen waren dat de Japanners Pearl Harbor zouden gaan aanvallen en dat de Amerikanen het hebben laten gebeuren om zo het volk achter een oorlog te krijgen. Laten we de machthebbers destijds op onze blote knieen danken dat ze dat toen hebben gedaan. Anders hadden we hier in Europa nu allemaal Duits gesproken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:50 schreef Louis22 het volgende:
Ook een rake:
[..]
Complotdenkers, ik deel jullie diepe wantrouwen van de hele heersende clique. Ik walg van wat er allemaal gebeurt in de wereld, maar zo simpel werkt de wereld niet. Ga serieus onderzoek doen.
Hoe weet je dat "Wij" (Als in zijnde heel FOK!) geen users in die kringen hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2011 02:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom zou de wereld niet zo simpel werken? Wat ik heb begrepen is dat er aanwijzingen waren dat de Japanners Pearl Harbor zouden gaan aanvallen en dat de Amerikanen het hebben laten gebeuren om zo het volk achter een oorlog te krijgen. Laten we de machthebbers destijds op onze blote knieen danken dat ze dat toen hebben gedaan. Anders hadden we hier in Europa nu allemaal Duits gesproken.
Wij gewone mensen moeten ook niet onderschatten wat macht met je doet. Men zegt dat macht corrumpeert, maar wie hier weet nou werkelijk wat daarmee bedoeld wordt. Wie van ons heeft dat nou echt van heel dichtbij meegemaakt. Wij begeven ons niet in de kringen van de hoge officials die landen en ook de wereld besturen.
alleen de terroristen zelf weten de waarheid, lijkt me sterk dat hier mensen rondlopen van de groepquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat "Wij" (Als in zijnde heel FOK!) geen users in die kringen hebben?
Ik vind het grappig hoe jij selectief omgaat met 'aanwijzingen'. Er zijn aanwijzingen dat Amerikerikanen op de hoogte waren, dus Amerikaase machthebbers waren op de hoogte. Maar wat dan te denken van alle aanwijzingen die er op duiden dat de Amerikanen niet op de hoogte waren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 02:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom zou de wereld niet zo simpel werken? Wat ik heb begrepen is dat er aanwijzingen waren dat de Japanners Pearl Harbor zouden gaan aanvallen en dat de Amerikanen het hebben laten gebeuren om zo het volk achter een oorlog te krijgen. Laten we de machthebbers destijds op onze blote knieen danken dat ze dat toen hebben gedaan. Anders hadden we hier in Europa nu allemaal Duits gesproken.
Wij gewone mensen moeten ook niet onderschatten wat macht met je doet. Men zegt dat macht corrumpeert, maar wie hier weet nou werkelijk wat daarmee bedoeld wordt. Wie van ons heeft dat nou echt van heel dichtbij meegemaakt. Wij begeven ons niet in de kringen van de hoge officials die landen en ook de wereld besturen.
DAT IS JUIST WAT ZE WILLEN DAT JE GELOOFT!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef QBay het volgende:
Bij het Pentagon zijn nooit onderdelen van vliegtuigen gevonden, ook was er in het gat in de muren geen spoor te ontdekken van een vleugel van het vliegtuig. Van vlucht 93 (die is neergestort in het weiland) werden over een straal van 5 miles nog onderdelen/brokstukken gevonden van het vliegtuig...duidelijk genoeg lijkt mij. Het Pentagon is niet geraakt door een vliegtuig.
In een weiland zonder verdere bebouwing is het gevonden materiaal van een vliegtuig SPANNEND VERTEL ME MEER.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef QBay het volgende:
Bij het Pentagon zijn nooit onderdelen van vliegtuigen gevonden, ook was er in het gat in de muren geen spoor te ontdekken van een vleugel van het vliegtuig. Van vlucht 93 (die is neergestort in het weiland) werden over een straal van 5 miles nog onderdelen/brokstukken gevonden van het vliegtuig...duidelijk genoeg lijkt mij. Het Pentagon is niet geraakt door een vliegtuig.
He, ik beweer niet te weten wat er nou werkelijk gebeurd is. Tot voor kort nam ik dit alles ook niet zo heel serieus, maar toen wist ik nog niet van het Business Plot af met generaal Smedley Butler en Operation Northwoords had ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jij selectief omgaat met 'aanwijzingen'. Er zijn aanwijzingen dat Amerikerikanen op de hoogte waren, dus Amerikaase machthebbers waren op de hoogte. Maar wat dan te denken van alle aanwijzingen die er op duiden dat de Amerikanen niet op de hoogte waren?
Ik hoop dat onze machthebbers betere dingen te doen hebben dan fokkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat "Wij" (Als in zijnde heel FOK!) geen users in die kringen hebben?
Dit zijn idd ook weer van die vaagheden. Op de een of andere manier als je kijkt naar alle gegevens van die dag zijn er veel dingen gebeurd die niet helemaal lijken te kloppen. En soms gebeurt er gewoon iets raars dat je niet kunt verklaren, maar bij 9/11 lijken er gewoon teveel van dit soort zaken te zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef QBay het volgende:
tja er zijn ook mensen die geloven.... helaas bestaan ze.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Louis22 het volgende:
Meer mensen die geloven dat het een inside job was, dan mensen die geloven dat het door AQ is gedaan. Best droevig.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef QBay het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)#Rescue_and_recoveryquote:Various pieces of aircraft debris were found within the wreckage at the Pentagon. While on fire himself, and escaping from the Navy Command Center, Lt. Kevin Shaeffer observed a chunk of the aircraft's nose cone and the nose landing gear in the service road between rings B and C.[66] Early in the morning on Friday, September 14, Fairfax County Urban Search and Rescue Team members Carlton Burkhammer and Brian Moravitz came across an "intact seat from the plane's cockpit",[67] while paramedics and firefighters located the two black boxes near the punch out hole in the A-E drive,[68] nearly 300 feet (91 m) into the building.[38] The cockpit voice recorder was too badly damaged and charred to retrieve any information,[69] though the flight data recorder yielded useful information.[34] Investigators also found a part of Nawaf al-Hazmi's driver's license in the North Parking Lot rubble pile.[70] Personal effects belonging to victims were also found, and taken to Fort Myer.[71]
http://en.wikipedia.org/w(...)heories#The_Pentagonquote:Evidence contradicting some conspiracy theorists' claim of a missile's hitting the Pentagon have been described by researchers within the 9/11 Truth Movement, such as Jim Hoffman, in his essay, The Pentagon Attack: What the Physical Evidence Shows[112], and by others broadly refuting alternative accounts of the events of 9/11/01. The evidence refuting missile claims includes airplane debris including Flight 77's black boxes,[113] the nose cone, landing gear,[114] an airplane tire,[115] and an intact cockpit seat[116] were observed at the crash site. The remains of passengers from Flight 77 were indeed found at the Pentagon crash site and their identities confirmed by DNA analysis.[117] Many eyewitnesses saw the plane strike the Pentagon. Further, Flight 77 passengers made phone calls reporting that their airplane had been hijacked. For example, passenger Renee May called her mother to tell her that the plane had been hijacked and that the passengers had been herded to the back of the plane. Another passenger named Barbara Olson called her husband (U.S. Solicitor General Theodore Olson) and said that the flight had been hijacked, and that the hijackers had knives and box cutters.[6][105][118][119]
Dat hoop ik dan maar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef speknek het volgende:
Had ik wel verwacht, mensen die gewoon denken dat AQ het heeft gedaan zullen zich niet zo geroepen voelen met zo'n poll mee te doen.
Waarvoor is het nodig om zo'n houding aan te nemen? Wat denk jij bijv. wat Eisenhower bedoelde met "beware of the Military-Industrial complex"? Hij zei dat er een kans was op een desastreuze situatie als wij dit complex niet genoeg zouden controleren. En het lijkt erop dat dit complex sinds de jaren 50 alleen maar in omvang is toegenomen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef speknek het volgende:
Er zijn, naast de ooggetuigenverslagen (allemaal ingehuurd door de cia) ook behoorlijk wat vliegtuigonderdelen gevonden (allemaal geplant door de cia). Wel wat minder dan in een weiland, maar dat is logisch in een fikkend ingestort gebouw (deze post is geschreven door een reptilian in de zesde cirkel van de illuminati).
Heb jij wel eens conspiracy docu's gezien over 9/11? (serieuze vraag)quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Louis22 het volgende:
Meer mensen die geloven dat het een inside job was, dan mensen die geloven dat het door AQ is gedaan. Best droevig.![]()
Als wijze en ware woorden. Het militair-industrieel(-congressioneel) complex is een factor die eraan heeft bijgedragen dat Amerika de afgelopen 10 jaar voortdurend in oorlog is geweest en dat het einde voorlopig niet in zicht is. Maar wat dan nog?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarvoor is het nodig om zo'n houding aan te nemen? Wat denk jij bijv. wat Eisenhower bedoelde met "beware of the Military-Industrial complex"? Hij zei dat er een kans was op een desastreuze situatie als wij dit complex niet genoeg zouden controleren. En het lijkt erop dat dit complex sinds de jaren 50 alleen maar in omvang is toegenomen.
Hoe weeg jij de woorden van Eisenhower?
Heb je ook foto's van wrakstukken op locatie? (wederom serieuze vraag)quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Modus het volgende:
[..],
.
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)#Rescue_and_recovery
[ afbeelding ]
A photograph of the cockpit voice recorder from American Airlines Flight 77, as used in an exhibit at the Moussaoui trial
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)heories#The_Pentagon
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Daarnaast is WTC7 volstrekt doodgezwegen.
Ja. De technische vragen interesseren me niet. Ik heb daar geen verstand van, dus op dat gebied kan me van alles wijsgemaakt worden. Ik weet wel dat politiek, of meer algemeen gezegd, mensen zo niet werken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Heb jij wel eens conspiracy docu's gezien over 9/11? (serieuze vraag)
Jij denkt dat het niet mogelijk is dat duistere krachten binnen dit complex (mensen op zoek naar macht) in staat zouden zijn een false flag operatie uit te voeren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:14 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Als wijze en ware woorden. Het militair-industrieel(-congressioneel) complex is een factor die eraan heeft bijgedragen dat Amerika de afgelopen 10 jaar voortdurend in oorlog is geweest en dat het einde voorlopig niet in zicht is. Maar wat dan nog?
Is dat geen gevaarlijke aanname? Het grote geld heeft toch allang bewezen dat ze geen respect hebben voor mensenrechten en voor de aarde? Geld en macht gaat voor alles voor een klein deel van de mensheid, daar hoeven we volgens mij geen discussie over te voeren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ja. De technische vragen interesseren me niet. Ik heb daar geen verstand van, dus op dat gebied kan me van alles wijsgemaakt worden. Ik weet wel dat politiek, of meer algemeen gezegd, mensen zo niet werken.
Eens, maar de manier waarop dat werkt is subtieler. Machtswellustelingen en geldwolven zien zichzelf niet zo, maar hebben allerlei verhaaltjes (ideologieën) om zichzelf wijs te maken dat ze goed bezig zijn. Ze zijn bereid over lijken te gaan, maar niet zoveel, zeker niet als het hun landgenoten betreft en op zo'n brute manier. Begrijp me goed, ik heb geen goed woord over voor mensen als Bush of Cheney, maar ze zijn niet het vleesgeworden kwaad. Ook zij hebben gevoelens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Is dat geen gevaarlijke aanname? Het grote geld heeft toch allang bewezen dat ze geen respect hebben voor mensenrechten en voor de aarde? Geld en macht gaat voor alles voor een klein deel van de mensheid, daar hoeven we volgens mij geen discussie over te voeren.
Nee, maar van de torens worden die verder ook nauwelijks gegeven. Een stuk landingsgestel, stuk motor, foto's van gezien, maar in de grote puinberg is veel meer teruggevonden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb je ook foto's van wrakstukken op locatie? (wederom serieuze vraag)
quote:
fout. in mijn geboortestad alleen al zie ik diverse exxonmobil installaties.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het verbaast me niks![]()
Libië daarentegen is wel voor hen eigen voordeel.
Omdat de olieprijs te hoog werd.
Maar hoe weet je dat zo zeker? Er zijn zoveel voorbeelden vanuit de menselijke geschiedenis waarbij machthebbers heel duidelijk geen enkel respect hadden voor hun burgers.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Eens, maar de manier waarop dat werkt is subtieler. Machtswellustelingen en geldwolven zien zichzelf niet zo, maar hebben allerlei verhaaltjes (ideologieën) om zichzelf wijs te maken dat ze goed bezig zijn. Ze zijn bereid over lijken te gaan, maar niet zoveel, zeker niet als het hun landgenoten betreft en op zo'n brute manier. Begrijp me goed, ik heb geen goed woord over voor mensen als Bush of Cheney, maar ze zijn niet het vleesgeworden kwaad. Ook zij hebben gevoelens.
Mijn belangrijkste punt is dat snoodaards hun euvele daden zelf niet als slecht zien. Het menselijk vermogen tot zelfbedrog is onbevattelijk groot en kent mysterieuze wegen. Het is makkelijker om te geloven in zoiets als puur kwaad, maar het is te simpel. Zet je intelligentie, nieuwsgierigheid en onvrede met de toestand in de wereld liever productiever in. Ga Marx lezen, om te beginnen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat zo zeker? Er zijn zoveel voorbeelden vanuit de menselijke geschiedenis waarbij machthebbers heel duidelijk geen enkel respect hadden voor hun burgers.
Neem verder ook de financiele crisis; het is de gewone man die de pijn moet voelen en op het gebied van regulering en wetgeving voor de financiele wereld zijn er geen drastische veranderingen geweest. Er zijn misschien wel miljoenen gewone mensen die de pijn van de crisis elke dag voelen en de politiek kijkt de andere kant op en schaart zich weer aan de kant van het grote geld. Waar is hier de empathie naar hen die zij behoren te vertegenwoordigen? Dit is een duidelijke indicatie dat onze machthebbers helemaal niet het beste met ons voor hebben.
Of ze zover zouden gaan om duizenden mensen te vermoorden lijkt vergezocht. Maar in de geschiedenis van de mensheid is al vaker gebleken dat zij in de ivoren toren niet zo veel geven om een mensenleven.
Wat is er niet productief aan het twijfelen aan autoriteit?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:45 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Mijn belangrijkste punt is dat snoodaards hun euvele daden zelf niet als slecht zien. Het menselijk vermogen tot zelfbedrog is onbevattelijk groot en kent mysterieuze wegen. Het is makkelijker om te geloven in zoiets als puur kwaad, maar het is te simpel. Zet je intelligentie, nieuwsgierigheid en onvrede met de toestand in de wereld liever productiever in. Ga Marx lezen, om te beginnen.
Ja maar massa's mensen accepteren wel kritiekloos suggestieve documentaires van huisknutselaars.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.
Kijk hier eensquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef dakraam het volgende:
Veel mensen zeggen toch ook dat het gebouw nooit zo in heeft kunnen storten door alleen een vliegtuig. Maar dan vraag ik me af... Waarom zou Al-Qaida geen bommen kunnen hebben geplaatst in het WTC? Ik heb geen verstand van het hele WTC gebeuren, dus als dit nergens op slaat... Vergeef het me
Voor al dat soort berichten zijn minstens net zoveel meldingen te vinden die dat allemaal weer tegenspreken, dus tja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Kijk hier eens
http://www.waarheid911.nl
enjoy!
Ja de bron spreekt zichzelf tegen, want daar staat ook dat ExxonMobil wat contractjes heeft. Ik denk dat de nadruk gelegd wordt op dat alle grote contracten aan de russen, chinezen en fransen zijn vergeven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:39 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
[..]
fout. in mijn geboortestad alleen al zie ik diverse exxonmobil installaties.
"ExxonMobil Iraq Limited (EMIL), an affiliate of Exxon Mobil Corporation, signed an agreement with the South Oil Company of the Iraq Ministry of Oil to rehabilitate and redevelop the West Qurna I field in southern Iraq".
net als BP etc.
Eén generaal stelde dat voor, en die werd meteen ontslagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:30 schreef penny-wise het volgende:
De Amerikanen hebben wel eens eerder (Cubacrisis) met het idee rondgelopen om een onbemand vliegtuig te laten neerstorten en Cuba de schuld te geven..
Hier een linkje, staat ergens halverwege
http://www.eqgen.nl/archi(...)oods_documenten.html
Ook al zijn er complottheorieën die geloofwaardig zijn verzonnen, het is gewoon een aanslag door Al-Qaeda en wat Arabische handlangers.
Grappig topic daar in BNW héquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:40 schreef Modus het volgende:
Ik lees net dat het een inside job is en dat alle maar dan ook alle (amateur)beelden CGI-vervaardigd zijn en dat er zo goed als geen ooggetuigen op straat waren tijdens de aanslag en dat er letterlijk niks is gebeurd die dag.
Waar is het WTC dan ineens gebleven, vraag ik me af..
zelfde mensen die de holocaust ontkennen....quote:Ik lees net dat het een inside job is en dat alle maar dan ook alle (amateur)beelden CGI-vervaardigd zijn en dat er zo goed als geen ooggetuigen op straat waren tijdens de aanslag en dat er letterlijk niks is gebeurd die dag.
Waar is het WTC dan ineens gebleven, vraag ik me af..
Of je komt gewoon met echte bewijzen dat deze twee erachter zitten, of je post nietquote:
quote:Any fellow on dialysis years prior to 9/11 would not still be living. You may see that Osama Bin Laden's death in December of 2001 was reported by FOX, Guardian, Telegraph, CNN and even the Pentagon.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/osama_dead.php
So either we were being lied to back then by mainstream press and the Government, or else we are being lied to today about his recent ''second'' reported death. You decide.
http://www.blissful-wisdo(...)as-election-day.html
The hoax is on us
But today is Canada's election day. It will subtly manipulate the mindset of uninformed television viewers to believe more of the hogwash about "the war on terror". It is one of the biggest cock and bull stories I have seen being used to influence public opinion since 9/11.
It reminds me of the massive television broadcasts on the day of, and after, 9/11 pushing the White House conspiracy theory that "Bin Laden and his boys pulled off the project". Then quietly, with barely a report from the mass media, we are informed months later by US Administration rare interviews that "there is no evidence to indicate that Bin Laden had anything to do with 9/11"....even half the 'alleged' hijackers were found to be 'fabricated'. Yet, for years, we were still shown 'faked' and 'doctored' Bin Laden videos.
My conclusion is that the Canadian/American people have just been dished the biggest cock and bull story of them all, on election day. As if to say to Canadians: "Well, aren't you voters glad our forces are here bombing the Afghanis, the Iraqis and now the Libyans. We are not here to allow corporateers to overtake the opium fields or oil fields. We use your warfare tax dollars to catch guys like Bin Laden"
...And if people can't put it all together, if voters can't see that on Canada's election day we are being fed another fairytale story, if people can't figure it out with their thinker, then we deserve the fairy tale lies being aired daily on radio and television broadcasts....We deserve to be misled into warfare again, and again.
Why would the 'White House conspiracy theory' that "Bin Laden did it", have any interest to those who have done a sincere investigation? Even the US Administration admitted, months after 9/11, they had no evidence linking Bin Laden to the 9/11 project....But because people neither listen nor read beyond their nightly newscasts, the Bin Laden conspiracy theory which was originally promoted by the White House...has lived on.
I got so tired of the horse manure aired daily by CNN, CBC, BBC, NBC, FOX and the rest that I took a month and compiled a web blog titled:
"My Thoughts on 9/11 and False Flag Terrorism - by Bill Woollam" Just Google search that title and it will come up.
http://www.blissful-wisdo(...)-flag-terrorism.html
The 'Muslim Terrorist apparatus' was a creation of Central Intelligence. Easily discovered if people will take the time to investigate and read a little.
Falsified evidence of non-existent weapons of mass destruction, faked 'bin laden videos', fictitious hijackers, incomplete study by the National Institute For Standards in Technology, cover-up of the controlled demolition factor of the 3 towers, and cover-up of the explosive material (Thermate) found in the dust of ground zero.....All pointed to a major operation used to garner support to war on both Afghanistan (for their opium and lithium resources) and Iraq (for their oil resources).
Both illegally invaded countries now have 'privatized' banking systems where International bankers control the profits and cash flow...and affiliated corporateers control the oil and opium fields.
Regarding the present assault on Libya:
Google search "The Battle For Libyan Oil Fields - by Bill Woollam"
http://www.blissful-wisdo(...)byan-oil-fields.html
Die zijn toch allemaal bezig met een conspiracy om onze westerse staten in anarchie te doen belanden man.quote:Op zondag 11 september 2011 08:19 schreef oink_oink het volgende:
http://ae911truth.org/ goede site door bouwkunde professionals.
Staan wel treffende dingen inquote:Op zondag 11 september 2011 08:11 schreef oink_oink het volgende:
Deze omschrijft het wel treffend: (sorry voor hen die het geen Engels niet machtig zijn)
[..]
Ook een hele goeie docu. Ook hieruit blijkt overduidelijk dat de gewone burger gebruikt wordt door een steeds rijker wordende heersende elite.quote:Op zondag 11 september 2011 12:50 schreef Adam1981 het volgende:
Dezelfde klootzakken die de wereldeconomie hebben verpest waardoor wij moeten bezuinigen, hebben geprofiteerd van 9/11:
Inside Job (2010), narrator: Matt Damon
http://www.imdb.com/title/tt1645089/
Belangrijk voor wat?quote:
Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.quote:
Het zegt niks en betekent dus ook niks.quote:Op maandag 12 september 2011 00:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.
Heb je de aantallen gezien in de OP? Misschien is het toch iets meer mainstream dan jij wil aanvaarden. Daarnaast heb ik een aantal zaken genoemd die ervoor gezorgd hebben dat ik de conspiracy theorie rond 9/11 wat serieuzer ben gaan nemen:quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Jammer dat een BNW topic de oversteek heeft gemaakt naar GC.
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
Het zegt dat het idee van een false flag aanval helemaal niet zo vreemd is. Of het iets betekent in de context van 9/11 is idd maar de vraag.quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zegt niks en betekent dus ook niks.
Pffff...quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zegt niks en betekent dus ook niks.
Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.
Dit is een interessant artikel wat even bewijs leverd voor de manier hoe het WTC instortte en dat er geen bommen aanwezig waren;quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef dakraam het volgende:
Veel mensen zeggen toch ook dat het gebouw nooit zo in heeft kunnen storten door alleen een vliegtuig. Maar dan vraag ik me af... Waarom zou Al-Qaida geen bommen kunnen hebben geplaatst in het WTC? Ik heb geen verstand van het hele WTC gebeuren, dus als dit nergens op slaat... Vergeef het me
Ik ook. Iedereen zou toch moeten weten dat de VS super lief en cuddlywuddly zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Ga de documentaire hierboven maar eens bekijken. Durf te wedden dat je nog vele malen misselijker wordt als je de mening hoort van experts en niet de mening van een organisatie die is ingehuurd door de Amerikaanse overheid.quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Zo "vernietigd" met een "quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....
Ook is internet een erg slechte bron... ook al lijkt het echt.
Zijn ook al zat documentaires waar alle complot theorieën worden vernietigd.
Wat een vraagstelling ook weer.quote:Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zijn deze experts (die heel wat meer ervaring hebben dan jij) helemaal gek geworden?
Het is hersenen...quote:Op donderdag 15 september 2011 03:54 schreef OeJ het volgende:
De POLL heeft niet eens de meest logische optie: de idioten/piloten die het WTC invlogen. HERSENS!
Ok, heb hem zojuist gezien en de wetenschappelijke data (geanalyseerd in de docu door ervaren architecten en engineers met tientallen jaren ervaring) wijst er toch echt op dat sowieso gebouw 7 en naar alle waarschijnlijkheid ook de twin towers, zijn verwoest dmv explosieven. En even voor alle duidelijkheid: de docu gaat niet over complottheorieen maar belicht gewoon puur de data op een wetenschappelijke manier.quote:Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":
ja heel veel meer.....quote:Op donderdag 15 september 2011 03:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Zoals 9/11 al direct werd gebruikt voor geopolitieke doeleinden met nog meer offers is allang niet meer logisch. Ik bedoel het gaat allang niet meer over redneck-zandnegers. er spelt meer mee. veel meer. dat gezegd kun je teruggaan naar 9/11 en dat ook in twijvel trekken.
Er was sowieso sprake van een conspiracy, niemand kan zoiets in zijn eentje doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 05:07 schreef SpecialK het volgende:
>52% gelooft dus in een of andere consipracy (C + E + F)
>7% weet het niet
>44% gelooft niet in een conspiracy (A + B)
Wat neer komt op 103% maar dit komt waarschijnlijk door afrondingsfouten in de poll
Wel een treurige stand van zaken.
Sorry een overheidsconspiracyquote:Op donderdag 2 januari 2014 05:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er was sowieso sprake van een conspiracy, niemand kan zoiets in zijn eentje regelen.
+Gulf of Tonkin, Pearl Harbor en nog tig andere zaken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 05:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voor wie het topic niet heeft doorgelezen, even deze belangrijke zaken:
In 1934 is de Amerikaanse generaal Smedley Butler benaderd door een groep rijke industriëlen voor een machtsgreep. Hun plan was om Roosevelt van de troon te stoten en de macht over te nemen. Butler voelde niets voor het plan en trad in de openbaarheid. Hij heeft getuigt voor een commissie dat dit is gebeurt. Meer op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Business_Plot
En dan hebben we Operation Northwoods. Toen John F. Kennedy president was heeft hij het plan afgewezen om Amerikaanse doelen aan te vallen om vervolgens de Cubanen de schuld te geven. Dit plan was bedacht door de CIA en had de goedkeuring van de Joint Chiefs of Staff (dus het leger, de marine en de luchtmacht). Dit plan om nep-aanvallen uit te voeren om zo een oorlog te rechtvaardigen was maar 1 handtekening verwijderd van uitvoering. John F. Kennedy heeft destijds de verantwoordelijke mensen ontslagen. Meer hierover in dit topic:
BNW / Operation Northwoods - Echt False flag plan door de overheid
En als laatste de afscheidstoespraak van Eisenhower, die de wereld waarschuwde voor de "sought and unsought power of the military-industrial complex":
Deze drie zaken lijken mij voldoende voor elk weldenkend persoon, om argwanend te staan tegenover onze machthebbers en de dingen die zij ons als waarheid proberen te verkopen.
Heb je ook zo mooi artikel over WTC7. Ik was erg sceptisch over de theorie dat 9/11 een insider job was. Sinds ik las over WTC7 ben ik overtuigd van het feit dat 9/11 een inside job is geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Dit is een interessant artikel wat even bewijs leverd voor de manier hoe het WTC instortte en dat er geen bommen aanwezig waren;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |