abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101843819
Last but not least:

Zbigniew Brzezinski - Polish American political scientist, geostrategist, and statesman who served as United States National Security Advisor to President Jimmy Carter from 1977 to 1981.

Hij was dus US National Security Advisor en is bekend van het boek "The Grand Chessboard". Deze man schijnt te hebben geroepen dat de VS een false flag operatie wil gebruiken om Iran aan te vallen.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Grand_Chessboard
http://www.wanttoknow.info/falseflag
http://en.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Brzezinski
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 12 september 2011 @ 00:27:27 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_101843851
quote:
4s.gif Op maandag 12 september 2011 00:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ook belangrijk:
Belangrijk voor wat?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101844404
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 00:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Belangrijk voor wat?
Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.
  maandag 12 september 2011 @ 03:25:29 #104
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_101846766
Het was de schuld van de Vikingen. Als zij immers Amerika hadden bewoond was het Amerika van nu een ander Amerika, waardoor Al Qaida geen hekel aan ze heeft. Dus eigenlijk kan je ook de Engelsen de schuld geven. En George Washington.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_101847210
het is de wraak van de indianen! :D
  maandag 12 september 2011 @ 07:48:02 #106
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_101847279
Jammer dat een BNW topic de oversteek heeft gemaakt naar GC.
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_101848759
Ik zou ook niet bij voorbaat durven stellen dat het een samenzwering was, maar er zijn toch een aantal vreemde omstandigheden.
De vliegtuigen die de Twin Towers binnen vlogen bijvoorbeeld, waarvan getuigen hebben gezien dat er geen ramen in zaten en dus geen passagiersvliegtuigen waren .
We zullen er toch nooit achterkomen hoe de vork in de steel heeft gezeten, vrees ik .

[ Bericht 0% gewijzigd door WethouderHekking op 12-09-2011 09:59:37 ]
  maandag 12 september 2011 @ 09:47:13 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_101848854
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 00:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.
Het zegt niks en betekent dus ook niks.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101848910
Waaron staat dries roelvink er niet bij :?
Ik ben terug.
pi_101884866
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
Heb je de aantallen gezien in de OP? Misschien is het toch iets meer mainstream dan jij wil aanvaarden. Daarnaast heb ik een aantal zaken genoemd die ervoor gezorgd hebben dat ik de conspiracy theorie rond 9/11 wat serieuzer ben gaan nemen:

-Generaal Butler getuigt in 1934 voor het Amerikaanse congres dat hij is benaderd voor een coup
-President en voormalig generaal Eisenhower waarschuwt ons nadrukkelijk voor het Militaire-Industriele complex en heeft het over een mogelijk desastreuze invloed hiervan.
-Operation Northwoods zegt dat het een idee is om een passagiersvliegtuig op te blazen om vervolgens de Cubanen de schuld te geven en daarna een oorlog te kunnen beginnen.

En zo zijn er nog wat zaken die ervoor zorgen dat we erg kritisch moeten zijn en niet zomaar de woorden van Eisenhower van de tafel moeten vegen.
pi_101884979
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Het zegt dat het idee van een false flag aanval helemaal niet zo vreemd is. Of het iets betekent in de context van 9/11 is idd maar de vraag.
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:01:10 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101885169
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Pffff... :{

Je hebt zeker ook je vingers in je oren en "LA-LA-LA-LA-LA!"
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:04:52 #113
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101885345
Deze man legt het heel mooi uit over het fenomeen "complotten"

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:10:00 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101885568
quote:
Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.
pi_101889217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.
De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....

Ook is internet een erg slechte bron... ook al lijkt het echt.
Zijn ook al zat documentaires waar alle complot theorieën worden vernietigd.
pi_101905350
Ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen, dwz of de foto's echt zijn, maar op de foto's van de vliegtuigen die de WTC torens invlogen, zie ik amper ramen zitten in de toestellen en komen ze volledig overeen met militaire toestellen. Het zou gaan om deze toestellen;

pi_101905680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef dakraam het volgende:
Veel mensen zeggen toch ook dat het gebouw nooit zo in heeft kunnen storten door alleen een vliegtuig. Maar dan vraag ik me af... Waarom zou Al-Qaida geen bommen kunnen hebben geplaatst in het WTC? Ik heb geen verstand van het hele WTC gebeuren, dus als dit nergens op slaat... Vergeef het me :)
Dit is een interessant artikel wat even bewijs leverd voor de manier hoe het WTC instortte en dat er geen bommen aanwezig waren;

dinsdag 13 september 2011 @ 17:54:48 #118
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101905880
quote:
Ik ook. Iedereen zou toch moeten weten dat de VS super lief en cuddlywuddly zijn?
AFC AJAX
pi_101965862

Benieuwd hoe bijv. Speknek denkt over deze documentaire.....
pi_101965864
quote:
Ga de documentaire hierboven maar eens bekijken. Durf te wedden dat je nog vele malen misselijker wordt als je de mening hoort van experts en niet de mening van een organisatie die is ingehuurd door de Amerikaanse overheid.
  donderdag 15 september 2011 @ 03:10:12 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101965897
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 07:20 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....

Ook is internet een erg slechte bron... ook al lijkt het echt.
Zijn ook al zat documentaires waar alle complot theorieën worden vernietigd.
Zo "vernietigd" met een " 10.gif " erbij. nou..
Geen complot-theorie is 100% vernietigd of weerlegd. Dat hele officiele verhaal van de amerikaanse overheid is een complot-theorie op zich. Bin Laden zat nieteens te springen om aansprakelikjheid opte eisen voor 9/11.

En je zegt dat het heel dom is dat zij het zichzelf hebben aangedaan. Maar wat doet de Am, regering nu om bv. de economie te redden. Meer gaten boren op het dek van het schip om het schip drijvende te houden. Jij begrijpt echt geen ene fuck he?
pi_101965995
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":

Nou Rakker, jij studeert bouwkunde en vond dat ik misleid was... wat is jouw mening na het zien van deze docu? Zijn deze experts (die heel wat meer ervaring hebben dan jij) helemaal gek geworden?
pi_101966004
De POLL heeft niet eens de meest logische optie: de idioten/piloten die het WTC invlogen. HERSENS!
pi_101966005
Ik denk toch wel een paar kwade moslims gewoon.
  donderdag 15 september 2011 @ 03:56:45 #125
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101966009
Zoals 9/11 al direct werd gebruikt voor geopolitieke doeleinden met nog meer offers is allang niet meer logisch. Ik bedoel het gaat allang niet meer over redneck-zandnegers. er spelt meer mee. veel meer. dat gezegd kun je teruggaan naar 9/11 en dat ook in twijvel trekken.
  donderdag 15 september 2011 @ 04:00:27 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101966015
Als echte troefer moet ik jullie natuurlijk lastig vallen met een youtube filmpje:

link veranderd met minder reklame en bullshit. en geen jezus-link eronder.

[ Bericht 20% gewijzigd door Schenkstroop op 15-09-2011 04:11:00 ]
pi_101966016
Primair zijn de daders van de aanslagen natuurlijk verantwoordelijk. In hoeverre Al-Quaida er direct achter zat vind ik lastig te zeggen, daarvoor weet ik er niet genoeg vanaf. Er waren wel diverse aanwijzingen dat er iets op til was, zoals de aanslagen op Amerikaanse ambassades, de USS Cole en de dreigementen van Al-Quaida in de persoon van Bin Laden. Ongetwijfeld hebben de Amerikaanse inlichtingendienst nog veel meer informatie gehad. 9/11 heeft denk vooral het onvermogen (niet perse falen dus) van inlichtingendiensten om dreigingen te herkennen, te concretiseren in de vorm van acties die uit die dreiging volgen en vervolgens passende maatregelen te treffen om het te voorkomen, laten zien.
pi_101966020
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zijn deze experts (die heel wat meer ervaring hebben dan jij) helemaal gek geworden?
Wat een vraagstelling ook weer. :') :')
pi_101966146
quote:
19s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:54 schreef OeJ het volgende:
De POLL heeft niet eens de meest logische optie: de idioten/piloten die het WTC invlogen. HERSENS!
Het is hersenen...
pi_101966149
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":

Ok, heb hem zojuist gezien en de wetenschappelijke data (geanalyseerd in de docu door ervaren architecten en engineers met tientallen jaren ervaring) wijst er toch echt op dat sowieso gebouw 7 en naar alle waarschijnlijkheid ook de twin towers, zijn verwoest dmv explosieven. En even voor alle duidelijkheid: de docu gaat niet over complottheorieen maar belicht gewoon puur de data op een wetenschappelijke manier.

Blijkbaar is het dan toch tijd dat we allemaal wakker worden en in gaan zien dat er een heersende rijke elite is die alleen maar het beste voor heeft met zichzelf en geen fuck geeft om de burgers.
pi_101966364
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 03:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Zoals 9/11 al direct werd gebruikt voor geopolitieke doeleinden met nog meer offers is allang niet meer logisch. Ik bedoel het gaat allang niet meer over redneck-zandnegers. er spelt meer mee. veel meer. dat gezegd kun je teruggaan naar 9/11 en dat ook in twijvel trekken.
ja heel veel meer..... :') :O
Aanslagen in Madrid was ook een complot :')
pi_134974654
Ik hoop dat de mods het niet erg vinden dat ik deze weer omhoog schop. Ik ben benieuwd of de meningen van mensen zijn veranderd t.o.v. deze kwestie. Dit is de huidige tussenstand:

pi_134974696
Zou het niet weten, maar de conspiracy theories van de overheid vind ik ongeloofwaardig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 2 januari 2014 @ 05:07:04 #134
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_134974701
>52% gelooft dus in een of andere consipracy (C + E + F)
>7% weet het niet
>44% gelooft niet in een conspiracy (A + B)

Wat neer komt op 103% maar dit komt waarschijnlijk door afrondingsfouten in de poll

Wel een treurige stand van zaken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_134974707
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 05:07 schreef SpecialK het volgende:
>52% gelooft dus in een of andere consipracy (C + E + F)
>7% weet het niet
>44% gelooft niet in een conspiracy (A + B)

Wat neer komt op 103% maar dit komt waarschijnlijk door afrondingsfouten in de poll

Wel een treurige stand van zaken.
Er was sowieso sprake van een conspiracy, niemand kan zoiets in zijn eentje doen.

Welk van deze cijfers vind jij treurig?
  donderdag 2 januari 2014 @ 05:15:27 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_134974708
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 05:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er was sowieso sprake van een conspiracy, niemand kan zoiets in zijn eentje regelen.
Sorry een overheidsconspiracy
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_134974720
Voor wie het topic niet heeft doorgelezen, even deze 3 belangrijke zaken:

In 1934 is de Amerikaanse generaal Smedley Butler benaderd door een groep rijke industriëlen voor een machtsgreep. Hun plan was om Roosevelt van de troon te stoten en de macht over te nemen. Butler voelde niets voor het plan en trad in de openbaarheid. Hij heeft getuigt voor een commissie dat dit is gebeurt. Meer op wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Business_Plot

En dan hebben we Operation Northwoods. Toen John F. Kennedy president was heeft hij het plan afgewezen om Amerikaanse doelen aan te vallen om vervolgens de Cubanen de schuld te geven. Dit plan was bedacht door de CIA en had de goedkeuring van de Joint Chiefs of Staff (dus het leger, de marine en de luchtmacht). Dit plan om nep-aanvallen uit te voeren om zo een oorlog te rechtvaardigen was maar 1 handtekening verwijderd van uitvoering. John F. Kennedy heeft destijds de verantwoordelijke mensen ontslagen. Meer hierover in dit topic:

BNW / Operation Northwoods - Echt False flag plan door de overheid

En als laatste de afscheidstoespraak van Eisenhower, die de wereld waarschuwde voor de "sought and unsought power of the military-industrial complex":

Deze drie zaken lijken mij voldoende voor elk weldenkend persoon, om argwanend te staan tegenover onze machthebbers en de dingen die zij ons als waarheid proberen te verkopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 02-01-2014 05:42:04 ]
pi_134974729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 05:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voor wie het topic niet heeft doorgelezen, even deze belangrijke zaken:

In 1934 is de Amerikaanse generaal Smedley Butler benaderd door een groep rijke industriëlen voor een machtsgreep. Hun plan was om Roosevelt van de troon te stoten en de macht over te nemen. Butler voelde niets voor het plan en trad in de openbaarheid. Hij heeft getuigt voor een commissie dat dit is gebeurt. Meer op wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Business_Plot

En dan hebben we Operation Northwoods. Toen John F. Kennedy president was heeft hij het plan afgewezen om Amerikaanse doelen aan te vallen om vervolgens de Cubanen de schuld te geven. Dit plan was bedacht door de CIA en had de goedkeuring van de Joint Chiefs of Staff (dus het leger, de marine en de luchtmacht). Dit plan om nep-aanvallen uit te voeren om zo een oorlog te rechtvaardigen was maar 1 handtekening verwijderd van uitvoering. John F. Kennedy heeft destijds de verantwoordelijke mensen ontslagen. Meer hierover in dit topic:

BNW / Operation Northwoods - Echt False flag plan door de overheid

En als laatste de afscheidstoespraak van Eisenhower, die de wereld waarschuwde voor de "sought and unsought power of the military-industrial complex":

Deze drie zaken lijken mij voldoende voor elk weldenkend persoon, om argwanend te staan tegenover onze machthebbers en de dingen die zij ons als waarheid proberen te verkopen.
+Gulf of Tonkin, Pearl Harbor en nog tig andere zaken.

(Btw, 'onze' machthebbers? Wat een slavenlingo.)
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:42:54 #139
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_134978023
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:48 schreef Clan het volgende:

[..]

Dit is een interessant artikel wat even bewijs leverd voor de manier hoe het WTC instortte en dat er geen bommen aanwezig waren;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je ook zo mooi artikel over WTC7. Ik was erg sceptisch over de theorie dat 9/11 een insider job was. Sinds ik las over WTC7 ben ik overtuigd van het feit dat 9/11 een inside job is geweest.

Moet je kijken wat er door 9/11 allemaal mogelijk is geworden voor overheden, overheden hebben echt enorm veel meer macht sinds 9/11. Daarnaast zijn veel mensen erg rijk geworden van 9/11?

Onze westerse wereld is sinds 9/11 voorgoed veranderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')