Belangrijk voor wat?quote:
Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.quote:
Het zegt niks en betekent dus ook niks.quote:Op maandag 12 september 2011 00:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.
Heb je de aantallen gezien in de OP? Misschien is het toch iets meer mainstream dan jij wil aanvaarden. Daarnaast heb ik een aantal zaken genoemd die ervoor gezorgd hebben dat ik de conspiracy theorie rond 9/11 wat serieuzer ben gaan nemen:quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Jammer dat een BNW topic de oversteek heeft gemaakt naar GC.
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
Het zegt dat het idee van een false flag aanval helemaal niet zo vreemd is. Of het iets betekent in de context van 9/11 is idd maar de vraag.quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zegt niks en betekent dus ook niks.
Pffff...quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zegt niks en betekent dus ook niks.
Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.
Dit is een interessant artikel wat even bewijs leverd voor de manier hoe het WTC instortte en dat er geen bommen aanwezig waren;quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef dakraam het volgende:
Veel mensen zeggen toch ook dat het gebouw nooit zo in heeft kunnen storten door alleen een vliegtuig. Maar dan vraag ik me af... Waarom zou Al-Qaida geen bommen kunnen hebben geplaatst in het WTC? Ik heb geen verstand van het hele WTC gebeuren, dus als dit nergens op slaat... Vergeef het me
Ik ook. Iedereen zou toch moeten weten dat de VS super lief en cuddlywuddly zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Ga de documentaire hierboven maar eens bekijken. Durf te wedden dat je nog vele malen misselijker wordt als je de mening hoort van experts en niet de mening van een organisatie die is ingehuurd door de Amerikaanse overheid.quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Zo "vernietigd" met een "quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....
Ook is internet een erg slechte bron... ook al lijkt het echt.
Zijn ook al zat documentaires waar alle complot theorieën worden vernietigd.
" erbij. nou..
Wat een vraagstelling ook weer.quote:Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zijn deze experts (die heel wat meer ervaring hebben dan jij) helemaal gek geworden?
Het is hersenen...quote:Op donderdag 15 september 2011 03:54 schreef OeJ het volgende:
De POLL heeft niet eens de meest logische optie: de idioten/piloten die het WTC invlogen. HERSENS!
Ok, heb hem zojuist gezien en de wetenschappelijke data (geanalyseerd in de docu door ervaren architecten en engineers met tientallen jaren ervaring) wijst er toch echt op dat sowieso gebouw 7 en naar alle waarschijnlijkheid ook de twin towers, zijn verwoest dmv explosieven. En even voor alle duidelijkheid: de docu gaat niet over complottheorieen maar belicht gewoon puur de data op een wetenschappelijke manier.quote:Op donderdag 15 september 2011 03:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb hier de volledige documentaire gevonden van "Experts Speak Out":
ja heel veel meer.....quote:Op donderdag 15 september 2011 03:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Zoals 9/11 al direct werd gebruikt voor geopolitieke doeleinden met nog meer offers is allang niet meer logisch. Ik bedoel het gaat allang niet meer over redneck-zandnegers. er spelt meer mee. veel meer. dat gezegd kun je teruggaan naar 9/11 en dat ook in twijvel trekken.
Er was sowieso sprake van een conspiracy, niemand kan zoiets in zijn eentje doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 05:07 schreef SpecialK het volgende:
>52% gelooft dus in een of andere consipracy (C + E + F)
>7% weet het niet
>44% gelooft niet in een conspiracy (A + B)
Wat neer komt op 103% maar dit komt waarschijnlijk door afrondingsfouten in de poll
Wel een treurige stand van zaken.
Sorry een overheidsconspiracyquote:Op donderdag 2 januari 2014 05:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er was sowieso sprake van een conspiracy, niemand kan zoiets in zijn eentje regelen.
+Gulf of Tonkin, Pearl Harbor en nog tig andere zaken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 05:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voor wie het topic niet heeft doorgelezen, even deze belangrijke zaken:
In 1934 is de Amerikaanse generaal Smedley Butler benaderd door een groep rijke industriëlen voor een machtsgreep. Hun plan was om Roosevelt van de troon te stoten en de macht over te nemen. Butler voelde niets voor het plan en trad in de openbaarheid. Hij heeft getuigt voor een commissie dat dit is gebeurt. Meer op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Business_Plot
En dan hebben we Operation Northwoods. Toen John F. Kennedy president was heeft hij het plan afgewezen om Amerikaanse doelen aan te vallen om vervolgens de Cubanen de schuld te geven. Dit plan was bedacht door de CIA en had de goedkeuring van de Joint Chiefs of Staff (dus het leger, de marine en de luchtmacht). Dit plan om nep-aanvallen uit te voeren om zo een oorlog te rechtvaardigen was maar 1 handtekening verwijderd van uitvoering. John F. Kennedy heeft destijds de verantwoordelijke mensen ontslagen. Meer hierover in dit topic:
BNW / Operation Northwoods - Echt False flag plan door de overheid
En als laatste de afscheidstoespraak van Eisenhower, die de wereld waarschuwde voor de "sought and unsought power of the military-industrial complex":
Deze drie zaken lijken mij voldoende voor elk weldenkend persoon, om argwanend te staan tegenover onze machthebbers en de dingen die zij ons als waarheid proberen te verkopen.
Heb je ook zo mooi artikel over WTC7. Ik was erg sceptisch over de theorie dat 9/11 een insider job was. Sinds ik las over WTC7 ben ik overtuigd van het feit dat 9/11 een inside job is geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Dit is een interessant artikel wat even bewijs leverd voor de manier hoe het WTC instortte en dat er geen bommen aanwezig waren;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |