abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101759828
Simpel. Dat was TS natuurlijk!!!!! Het is allemaal enene groten komplot ts is eigenlijk de amerikaanse overheid!!!!11111!!!
pi_101759834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:24 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Eens, maar de manier waarop dat werkt is subtieler. Machtswellustelingen en geldwolven zien zichzelf niet zo, maar hebben allerlei verhaaltjes (ideologieën) om zichzelf wijs te maken dat ze goed bezig zijn. Ze zijn bereid over lijken te gaan, maar niet zoveel, zeker niet als het hun landgenoten betreft en op zo'n brute manier. Begrijp me goed, ik heb geen goed woord over voor mensen als Bush of Cheney, maar ze zijn niet het vleesgeworden kwaad. Ook zij hebben gevoelens.
Maar hoe weet je dat zo zeker? Er zijn zoveel voorbeelden vanuit de menselijke geschiedenis waarbij machthebbers heel duidelijk geen enkel respect hadden voor hun burgers.

Neem verder ook de financiele crisis; het is de gewone man die de pijn moet voelen en op het gebied van regulering en wetgeving voor de financiele wereld zijn er geen drastische veranderingen geweest. Er zijn misschien wel miljoenen gewone mensen die de pijn van de crisis elke dag voelen en de politiek kijkt de andere kant op en schaart zich weer aan de kant van het grote geld. Waar is hier de empathie naar hen die zij behoren te vertegenwoordigen? Dit is een duidelijke indicatie dat onze machthebbers helemaal niet het beste met ons voor hebben.

Of ze zover zouden gaan om duizenden mensen te vermoorden lijkt vergezocht. Maar in de geschiedenis van de mensheid is al vaker gebleken dat zij in de ivoren toren niet zo veel geven om een mensenleven.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:45:29 #78
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101760063
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat zo zeker? Er zijn zoveel voorbeelden vanuit de menselijke geschiedenis waarbij machthebbers heel duidelijk geen enkel respect hadden voor hun burgers.

Neem verder ook de financiele crisis; het is de gewone man die de pijn moet voelen en op het gebied van regulering en wetgeving voor de financiele wereld zijn er geen drastische veranderingen geweest. Er zijn misschien wel miljoenen gewone mensen die de pijn van de crisis elke dag voelen en de politiek kijkt de andere kant op en schaart zich weer aan de kant van het grote geld. Waar is hier de empathie naar hen die zij behoren te vertegenwoordigen? Dit is een duidelijke indicatie dat onze machthebbers helemaal niet het beste met ons voor hebben.

Of ze zover zouden gaan om duizenden mensen te vermoorden lijkt vergezocht. Maar in de geschiedenis van de mensheid is al vaker gebleken dat zij in de ivoren toren niet zo veel geven om een mensenleven.
Mijn belangrijkste punt is dat snoodaards hun euvele daden zelf niet als slecht zien. Het menselijk vermogen tot zelfbedrog is onbevattelijk groot en kent mysterieuze wegen. Het is makkelijker om te geloven in zoiets als puur kwaad, maar het is te simpel. Zet je intelligentie, nieuwsgierigheid en onvrede met de toestand in de wereld liever productiever in. Ga Marx lezen, om te beginnen.
pi_101760302
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:45 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Mijn belangrijkste punt is dat snoodaards hun euvele daden zelf niet als slecht zien. Het menselijk vermogen tot zelfbedrog is onbevattelijk groot en kent mysterieuze wegen. Het is makkelijker om te geloven in zoiets als puur kwaad, maar het is te simpel. Zet je intelligentie, nieuwsgierigheid en onvrede met de toestand in de wereld liever productiever in. Ga Marx lezen, om te beginnen.
Wat is er niet productief aan het twijfelen aan autoriteit?
pi_101781717
Veel mensen zeggen toch ook dat het gebouw nooit zo in heeft kunnen storten door alleen een vliegtuig. Maar dan vraag ik me af... Waarom zou Al-Qaida geen bommen kunnen hebben geplaatst in het WTC? Ik heb geen verstand van het hele WTC gebeuren, dus als dit nergens op slaat... Vergeef het me :)
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:14:13 #81
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_101781862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.
Ja maar massa's mensen accepteren wel kritiekloos suggestieve documentaires van huisknutselaars.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:30:58 #82
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101782325
De Amerikanen hebben wel eens eerder (Cubacrisis) met het idee rondgelopen om een onbemand vliegtuig te laten neerstorten en Cuba de schuld te geven..

Hier een linkje, staat ergens halverwege

http://www.eqgen.nl/archi(...)oods_documenten.html

Ook al zijn er complottheorieën die geloofwaardig zijn verzonnen, het is gewoon een aanslag door Al-Qaeda en wat Arabische handlangers.
pi_101790867
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef dakraam het volgende:
Veel mensen zeggen toch ook dat het gebouw nooit zo in heeft kunnen storten door alleen een vliegtuig. Maar dan vraag ik me af... Waarom zou Al-Qaida geen bommen kunnen hebben geplaatst in het WTC? Ik heb geen verstand van het hele WTC gebeuren, dus als dit nergens op slaat... Vergeef het me :)
Kijk hier eens
http://www.waarheid911.nl

enjoy! :)
pi_101791140
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Kijk hier eens
http://www.waarheid911.nl

enjoy! :)
Voor al dat soort berichten zijn minstens net zoveel meldingen te vinden die dat allemaal weer tegenspreken, dus tja.
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:16:06 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_101791297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:39 schreef Irakeesje het volgende:

[..]

[..]

fout. in mijn geboortestad alleen al zie ik diverse exxonmobil installaties.

"ExxonMobil Iraq Limited (EMIL), an affiliate of Exxon Mobil Corporation, signed an agreement with the South Oil Company of the Iraq Ministry of Oil to rehabilitate and redevelop the West Qurna I field in southern Iraq".

net als BP etc.
Ja de bron spreekt zichzelf tegen, want daar staat ook dat ExxonMobil wat contractjes heeft. Ik denk dat de nadruk gelegd wordt op dat alle grote contracten aan de russen, chinezen en fransen zijn vergeven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101791327
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:30 schreef penny-wise het volgende:
De Amerikanen hebben wel eens eerder (Cubacrisis) met het idee rondgelopen om een onbemand vliegtuig te laten neerstorten en Cuba de schuld te geven..

Hier een linkje, staat ergens halverwege

http://www.eqgen.nl/archi(...)oods_documenten.html

Ook al zijn er complottheorieën die geloofwaardig zijn verzonnen, het is gewoon een aanslag door Al-Qaeda en wat Arabische handlangers.
Eén generaal stelde dat voor, en die werd meteen ontslagen.
pi_101791893
AQ maar VS faalde
pi_101792109
De baarden natuurlijk.
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:37:51 #89
344173 VladimirPoetin
is geen Poetin-fan
pi_101792127
Zeker weten dat het een inside job was :Y
pi_101792211
Ik lees net dat het een inside job is en dat alle maar dan ook alle (amateur)beelden CGI-vervaardigd zijn en dat er zo goed als geen ooggetuigen op straat waren tijdens de aanslag en dat er letterlijk niks is gebeurd die dag.

Waar is het WTC dan ineens gebleven, vraag ik me af. :').

Ohja en op een ander forum zag ik 1 of andere nut die doodleuk beweerde dat de FBI alle vermeende slachtoffers eerst zelf gedood had, in stukjes gesneden en later op de plaatsen delict had verspreid om zodoende DNA 'bewijs' te creëren.

Ehhh. 8)7.
pi_101792252
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:40 schreef Modus het volgende:
Ik lees net dat het een inside job is en dat alle maar dan ook alle (amateur)beelden CGI-vervaardigd zijn en dat er zo goed als geen ooggetuigen op straat waren tijdens de aanslag en dat er letterlijk niks is gebeurd die dag.

Grappig topic daar in BNW hé :')
pi_101804176
quote:

zelfde mensen die de holocaust ontkennen.... :r
  zondag 11 september 2011 @ 06:09:32 #93
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_101807211
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef no1uknow het volgende:
Ik denk:

[ afbeelding ]
Of je komt gewoon met echte bewijzen dat deze twee erachter zitten, of je post niet :N

Schijtziek word ik van dat vingerwijzen naar deze gasten :r

Omdat het zeer waarschijnlijk is dat Bert op gebied van terrorsime wel het een en ander geflikt heeft doen sommigen nu alsof deze twee gasten achter ALLE terroristische aanslagen zitten |:(
Krekker is de bom!
pi_101807405
Deze omschrijft het wel treffend: (sorry voor hen die het geen Engels niet machtig zijn)

quote:
Any fellow on dialysis years prior to 9/11 would not still be living. You may see that Osama Bin Laden's death in December of 2001 was reported by FOX, Guardian, Telegraph, CNN and even the Pentagon.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/osama_dead.php
So either we were being lied to back then by mainstream press and the Government, or else we are being lied to today about his recent ''second'' reported death. You decide.
http://www.blissful-wisdo(...)as-election-day.html
The hoax is on us

But today is Canada's election day. It will subtly manipulate the mindset of uninformed television viewers to believe more of the hogwash about "the war on terror". It is one of the biggest cock and bull stories I have seen being used to influence public opinion since 9/11.

It reminds me of the massive television broadcasts on the day of, and after, 9/11 pushing the White House conspiracy theory that "Bin Laden and his boys pulled off the project". Then quietly, with barely a report from the mass media, we are informed months later by US Administration rare interviews that "there is no evidence to indicate that Bin Laden had anything to do with 9/11"....even half the 'alleged' hijackers were found to be 'fabricated'. Yet, for years, we were still shown 'faked' and 'doctored' Bin Laden videos.

My conclusion is that the Canadian/American people have just been dished the biggest cock and bull story of them all, on election day. As if to say to Canadians: "Well, aren't you voters glad our forces are here bombing the Afghanis, the Iraqis and now the Libyans. We are not here to allow corporateers to overtake the opium fields or oil fields. We use your warfare tax dollars to catch guys like Bin Laden"

...And if people can't put it all together, if voters can't see that on Canada's election day we are being fed another fairytale story, if people can't figure it out with their thinker, then we deserve the fairy tale lies being aired daily on radio and television broadcasts....We deserve to be misled into warfare again, and again.

Why would the 'White House conspiracy theory' that "Bin Laden did it", have any interest to those who have done a sincere investigation? Even the US Administration admitted, months after 9/11, they had no evidence linking Bin Laden to the 9/11 project....But because people neither listen nor read beyond their nightly newscasts, the Bin Laden conspiracy theory which was originally promoted by the White House...has lived on.

I got so tired of the horse manure aired daily by CNN, CBC, BBC, NBC, FOX and the rest that I took a month and compiled a web blog titled:
"My Thoughts on 9/11 and False Flag Terrorism - by Bill Woollam" Just Google search that title and it will come up.
http://www.blissful-wisdo(...)-flag-terrorism.html

The 'Muslim Terrorist apparatus' was a creation of Central Intelligence. Easily discovered if people will take the time to investigate and read a little.

Falsified evidence of non-existent weapons of mass destruction, faked 'bin laden videos', fictitious hijackers, incomplete study by the National Institute For Standards in Technology, cover-up of the controlled demolition factor of the 3 towers, and cover-up of the explosive material (Thermate) found in the dust of ground zero.....All pointed to a major operation used to garner support to war on both Afghanistan (for their opium and lithium resources) and Iraq (for their oil resources).

Both illegally invaded countries now have 'privatized' banking systems where International bankers control the profits and cash flow...and affiliated corporateers control the oil and opium fields.

Regarding the present assault on Libya:
Google search "The Battle For Libyan Oil Fields - by Bill Woollam"
http://www.blissful-wisdo(...)byan-oil-fields.html
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
pi_101807443
http://ae911truth.org/ goede site door bouwkunde professionals.
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
  zondag 11 september 2011 @ 11:38:24 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_101809773
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:19 schreef oink_oink het volgende:
http://ae911truth.org/ goede site door bouwkunde professionals.
Die zijn toch allemaal bezig met een conspiracy om onze westerse staten in anarchie te doen belanden man.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101811936
Dezelfde klootzakken die de wereldeconomie hebben verpest waardoor wij moeten bezuinigen, hebben geprofiteerd van 9/11:

Inside Job (2010), narrator: Matt Damon
http://www.imdb.com/title/tt1645089/
pi_101843188
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:11 schreef oink_oink het volgende:
Deze omschrijft het wel treffend: (sorry voor hen die het geen Engels niet machtig zijn)

[..]

Staan wel treffende dingen in ^O^

Mensen doen idd geen onderzoek. Mijn mening is ook wat aangepast door het zien van de docu "The power of nightmares" door Adam Curtis en de BBC. Dit is GEEN conspiricay docu, maar wel een docu die duidelijk laat zien hoe onze politieke elite nou werkelijk denkt over hoe de massa gecontroleerd moet worden. Uit deze (professionele) documentaire blijkt wel hoe bepaalde elementen binnen de overheid tegen ons allen aankijken als domme schapen.

http://www.imdb.com/title/tt0430484/

The Power of Nightmares is een driedelige documentaire van de Engelse filmmaker Adam Curtis die de simultane opkomst van de neoconservatieve beweging in de Verenigde Staten en het moslimfundamentalisme in (voornamelijk) het Midden-Oosten sinds de jaren '50 in beeld brengt. De documentaire laat vervolgens de ontwikkeling van en interactie tussen beide stromingen zien, cumulerend in de terroristische aanslagen op 11 september 2001 en de huidige 'Oorlog tegen het terrorisme'. De drie delen werden eind oktober 2004 voor het eerst door de BBC uitgezonden en in januari 2005 herhaald.

http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Power_of_Nightmares

http://www.youtube.com/re(...)wer+of+nightmares%5C
pi_101843232
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:50 schreef Adam1981 het volgende:
Dezelfde klootzakken die de wereldeconomie hebben verpest waardoor wij moeten bezuinigen, hebben geprofiteerd van 9/11:

Inside Job (2010), narrator: Matt Damon
http://www.imdb.com/title/tt1645089/
Ook een hele goeie docu. Ook hieruit blijkt overduidelijk dat de gewone burger gebruikt wordt door een steeds rijker wordende heersende elite.

Benieuwd naar hoe de financiele wereld ons genept heeft? (Inside Job)
pi_101843500
Ook belangrijk:

Project for the New American Century

The Project for the New American Century (PNAC) was an American think tank based in Washington, D.C.. It was co-founded as a non-profit educational organization by neoconservatives William Kristol and Robert Kagan. The PNAC's stated goal was "to promote American global leadership."

"New Pearl Harbor"

Section V of Rebuilding America's Defenses, entitled "Creating Tomorrow's Dominant Force", includes the sentence: "Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event––like a new Pearl Harbor".

Though not arguing that Bush administration PNAC members were complicit in those attacks, other social critics such as commentator Manuel Valenzuela and journalist Mark Danner,investigative journalist John Pilger, in New Statesman, and former editor of The San Francisco Chronicle Bernard Weiner, in CounterPunch, all argue that PNAC members used the events of 9/11 as the "Pearl Harbor" that they needed––that is, as an "opportunity" to "capitalize on" (in Pilger's words), in order to enact long-desired plans.

http://en.wikipedia.org/wiki/Project_for_the_New_American_Century
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')