Kan ook prima wanneer je zegt dat de massavernietigingswapens hebben.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef benx het volgende:
"Zeker weten dat het een inside job was" reden op het land in te vallen en olie te halen.
Olie te halen is nieuw, het ging toch zogenaamd om de oliepijplijn? Volgens mij is er niet zo heel veel opgeboord in Afghanistan.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef benx het volgende:
"Zeker weten dat het een inside job was" reden op het land in te vallen en olie te halen.
Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan wel overal over twijfelen... maar wat heeft het voor nut?
Dat betwijfel ik. Ik denk niet dat de VS genoeg momentum had kunnen creeeren in de publieke opinie als ze gewoon hadden geroepen dat er WMD's waren, zonder dat daar echt bewijs voor was.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Kan ook prima wanneer je zegt dat de massavernietigingswapens hebben.
ja maar internet is sowieso een slechte bron... je komt er nooit achter behalve als je het zelf hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.
ook hebben de grote bedrijven de macht over de olie zoals Shell enz... heeft de VS idd niks mee te maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Olie te halen is nieuw, het ging toch zogenaamd om de oliepijplijn? Volgens mij is er niet zo heel veel opgeboord in Afghanistan.
Dat neemt niet weg dat je je kunt laten informeren en daarbij kritisch kunt kijken naar de informatie die je wordt voorgeschoteld. Dat WTC gebouw 7 op een manier instort die onmogelijk is volgens de officiele lezing, dat kun je zelf zien gebeuren op camera. Ook wanneer men demolition experts vraagt hoe het instorten van gebouw 7 eruit ziet in hun ogen, kan belangrijke informatie opleveren.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja maar internet is sowieso een slechte bron... je komt er nooit achter behalve als je het zelf hebt meegemaakt.
Ik geloof ook dat we naar de maan zijn geweest.... dat neem je ook aan.
Beter nog:quote:Op donderdag 1 september 2011 17:55 schreef DeRakker. het volgende:
ook hebben de grote bedrijven de macht over de olie zoals Shell enz... heeft de VS idd niks mee te maken.
De VS heeft de oliebedrijven niet overgenomen.
quote:Not a single U.S. company secured a deal in the auction of contracts that will shape the Iraqi oil industry for the next couple of decades. Two of the most lucrative of the multi-billion-dollar oil contracts went to two countries which bitterly opposed the U.S. invasion — Russia and China — while even Total Oil of France, which led the charge to deny international approval for the war at the U.N. Security Council in 2003, won a bigger stake than the Americans in the most recent auction.
Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz1WiW3ue3N
Dat weet ik... maar explosieven plaatsen kost maanden werk en dat is goed zichtbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je je kunt laten informeren en daarbij kritisch kunt kijken naar de informatie die je wordt voorgeschoteld. Dat WTC gebouw 7 op een manier instort die onmogelijk is volgens de officiele lezing, dat kun je zelf zien gebeuren op camera. Ook wanneer men demolition experts vraagt hoe het instorten van gebouw 7 eruit ziet in hun ogen, kan belangrijke informatie opleveren.
het verbaast me niksquote:
Bij gebouw 7 zijn er getuigen geweest die explosies hebben gemeld beneden in het gebouw. Vervolgens stort het gebouw in op een manier die precies overeenkomt met controlled demolition. Toch vreemd dat een heel stalen gebouw over de gehele voetprint gelijkmatig instort als er een stuk van het WTC op het dak is gevallen. Dit is in principe onmogelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat weet ik... maar explosieven plaatsen kost maanden werk en dat is goed zichtbaar.
Dus dat kan sowieso niet.
Ik studeer zelf bouwkunde en vind het niet zo raar wat er is gebeurd...
Iedereen moet dit voor zich zelf beslissen.
We hebben het hier over gebouw 7. De explosies daar vonden plaats voordat de twin towers waren ingestort.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:05 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk hoor je luide knallen, sjongejonge.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Bij gebouw 7 zijn er getuigen geweest die explosies hebben gemeld beneden in het gebouw. Vervolgens stort het gebouw in op een manier die precies overeenkomt met controlled demolition. Toch vreemd dat een heel stalen gebouw over de gehele voetprint gelijkmatig instort als er een stuk van het WTC op het dak is gevallen. Dit is in principe onmogelijk.
Met alle respect, maar ik volg hierin toch liever de mening van experts.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Vind ik niet.
De explosie is misschien wel het stuk van de toren dat op gebouw 7 valt of gasleidingen enz.
Een stalen constructie is sterk in het geheel... wanneer je een deel weghaalt verliest het de stabiliteit.
Ook het vuur verzwakt het staal.
Wanneer een bovenste deel instort.... valt het in een kaartenhuis ineen omdat de vloeren eronder niet op berekend zijn dat ze een extra verdieping kunnen opvangen.
Over het algemeen zijn gebouwen ook gemaakt dat de mensen tijd genoeg hebben om te vluchten, ze zijn er niet op gemaakt dat ze blijven staan.
Het is vrij normaal dat een gebouw in elkaar stort na een brand, ook omdat het daarna toch gesloopt moet worden doordat wanneer staal is bloot gesteld aan vuur het verzwakt is en moet worden vervangen.
Hoe dit is bij wolkenkrabbers weet ik niet.
Ik neem aan dat je met experts niet de National Institute of Standards and Technology bedoelt...quote:Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik volg hierin toch liever de mening van experts.
prima, dat doe ik ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik volg hierin toch liever de mening van experts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |