abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101454070
Het is nu bijna precies 10 jaar geleden dat Amerika werd aangevallen door Al Qaida.. of toch niet? Er is een grote groep mensen in de VS en in de wereld die twijfelen aan het officiele verhaal omtrent 9/11. Ik vroeg mij af wat de kijk is van Fok! op 9/11.

-Is het puur het werk geweest van Al Qaida?
-Was het Al Qaida en heeft de overheid van de VS gefaald omdat ze informatie hadden dat er een grote aanslag dreigde?
-Was het Al Qaida, maar heeft de overheid van de VS het expres laten gebeuren omdat het hen wel goed uitkwam voor haar eigen doeleinden?
-Of geloven jullie dat er aanwijzingen zijn dat het een inside job was vanuit de Amerikaanse overheid?
-Of zijn jullie er misschien van overtuigd dat het een inside job was?

Poll: Wat is de waarheid rondom 9/11
Alleen Al Qaida is verantwoordelijk
Al Qaida maar VS faalde want had informatie
Al Qaida maar overheid VS kneep oogje dicht
Zou het niet weten
Er zijn aanwijzingen voor een inside job
Zeker weten dat het een inside job was
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ben benieuwd :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 1 september 2011 @ 17:49:34 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_101454176
De keuzes zijn niet echt mutual exclusive. Ik bedoel na de aanslagen op de ambassades en de uss cole, en de dreigementen van bin laden en consorten, wist iedereen dat een aanslag op amerikaanse bodem in de planning zat. En gefaald hebben ze sowieso.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101454200
Je kan wel overal over twijfelen... maar wat heeft het voor nut?
Als je het echt wilt weten kan je het best zelf onderzoek gaan doen in de VS.

Ik geloof het gewoon...
Was eerst wel periode dat ik dacht van mmmh... misschien heeft de VS er wat mee te maken, maar ik geloof daar niet in.
Hadden ze prima maar 1 toren kunnen invliegen... hadden ze prima excuus om Irak aan te vallen.
Dus nee...
Ook zal het gaan lekken omdat het een beste organisatie is.
pi_101454213
"Zeker weten dat het een inside job was" reden op het land in te vallen en olie te halen.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101454232
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef benx het volgende:
"Zeker weten dat het een inside job was" reden op het land in te vallen en olie te halen.
Kan ook prima wanneer je zegt dat de massavernietigingswapens hebben.
  donderdag 1 september 2011 @ 17:52:34 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_101454270
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef benx het volgende:
Olie te halen is nieuw, het ging toch zogenaamd om de oliepijplijn? Volgens mij is er niet zo heel veel opgeboord in Afghanistan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101454274
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:50 schreef DeRakker. het volgende:
Je kan wel overal over twijfelen... maar wat heeft het voor nut?
Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.
pi_101454317
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:51 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Kan ook prima wanneer je zegt dat de massavernietigingswapens hebben.
Dat betwijfel ik. Ik denk niet dat de VS genoeg momentum had kunnen creeeren in de publieke opinie als ze gewoon hadden geroepen dat er WMD's waren, zonder dat daar echt bewijs voor was.
pi_101454337
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Vragen stellen en niet zomaar de officiele lezing accepteren van een autoriteit lijkt mij een teken van een gezonde levensinstelling.
ja maar internet is sowieso een slechte bron... je komt er nooit achter behalve als je het zelf hebt meegemaakt.

Ik geloof ook dat we naar de maan zijn geweest.... dat neem je ook aan.
pi_101454376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Olie te halen is nieuw, het ging toch zogenaamd om de oliepijplijn? Volgens mij is er niet zo heel veel opgeboord in Afghanistan.
ook hebben de grote bedrijven de macht over de olie zoals Shell enz... heeft de VS idd niks mee te maken.
De VS heeft de oliebedrijven niet overgenomen.
  donderdag 1 september 2011 @ 17:56:36 #11
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101454397
Het viel niet om dat mensen vlieglessen namen, maar niet wilden leren hoe ze moesten landen :') Derhalve VS-intelligence-faal.
pi_101454412
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja maar internet is sowieso een slechte bron... je komt er nooit achter behalve als je het zelf hebt meegemaakt.

Ik geloof ook dat we naar de maan zijn geweest.... dat neem je ook aan.
Dat neemt niet weg dat je je kunt laten informeren en daarbij kritisch kunt kijken naar de informatie die je wordt voorgeschoteld. Dat WTC gebouw 7 op een manier instort die onmogelijk is volgens de officiele lezing, dat kun je zelf zien gebeuren op camera. Ook wanneer men demolition experts vraagt hoe het instorten van gebouw 7 eruit ziet in hun ogen, kan belangrijke informatie opleveren.
  donderdag 1 september 2011 @ 17:58:39 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_101454460
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:55 schreef DeRakker. het volgende:
ook hebben de grote bedrijven de macht over de olie zoals Shell enz... heeft de VS idd niks mee te maken.
De VS heeft de oliebedrijven niet overgenomen.
Beter nog:
quote:
Not a single U.S. company secured a deal in the auction of contracts that will shape the Iraqi oil industry for the next couple of decades. Two of the most lucrative of the multi-billion-dollar oil contracts went to two countries which bitterly opposed the U.S. invasion — Russia and China — while even Total Oil of France, which led the charge to deny international approval for the war at the U.N. Security Council in 2003, won a bigger stake than the Americans in the most recent auction.

Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz1WiW3ue3N
pi_101454516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat je je kunt laten informeren en daarbij kritisch kunt kijken naar de informatie die je wordt voorgeschoteld. Dat WTC gebouw 7 op een manier instort die onmogelijk is volgens de officiele lezing, dat kun je zelf zien gebeuren op camera. Ook wanneer men demolition experts vraagt hoe het instorten van gebouw 7 eruit ziet in hun ogen, kan belangrijke informatie opleveren.
Dat weet ik... maar explosieven plaatsen kost maanden werk en dat is goed zichtbaar.
Dus dat kan sowieso niet.

Ik studeer zelf bouwkunde en vind het niet zo raar wat er is gebeurd...
Iedereen moet dit voor zich zelf beslissen.
pi_101454544
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Beter nog:

[..]

het verbaast me niks :)

Libië daarentegen is wel voor hen eigen voordeel.
Omdat de olieprijs te hoog werd.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:02:25 #16
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_101454561
Er zijn wel zat filmpjes op youtube waarin politie- en brandweermannen mensen waarschuwen dat er een bom is gevonden in de gebouwen... Maar ik denk dat zelfs de VS zoiets niet zou doen.
leuk
pi_101454596
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dat weet ik... maar explosieven plaatsen kost maanden werk en dat is goed zichtbaar.
Dus dat kan sowieso niet.

Ik studeer zelf bouwkunde en vind het niet zo raar wat er is gebeurd...
Iedereen moet dit voor zich zelf beslissen.
Bij gebouw 7 zijn er getuigen geweest die explosies hebben gemeld beneden in het gebouw. Vervolgens stort het gebouw in op een manier die precies overeenkomt met controlled demolition. Toch vreemd dat een heel stalen gebouw over de gehele voetprint gelijkmatig instort als er een stuk van het WTC op het dak is gevallen. Dit is in principe onmogelijk.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:05:03 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_101454620
Natuurlijk hoor je luide knallen, sjongejonge. (en de rest is ook al lang en breed achterhaald, maar goed)
pi_101454662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:05 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk hoor je luide knallen, sjongejonge.
We hebben het hier over gebouw 7. De explosies daar vonden plaats voordat de twin towers waren ingestort.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:07:12 #20
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_101454681

Deze is ook wel vaag, gaat over het vluchtnummer..

*zet aluhoedje op*
leuk
pi_101454718
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Bij gebouw 7 zijn er getuigen geweest die explosies hebben gemeld beneden in het gebouw. Vervolgens stort het gebouw in op een manier die precies overeenkomt met controlled demolition. Toch vreemd dat een heel stalen gebouw over de gehele voetprint gelijkmatig instort als er een stuk van het WTC op het dak is gevallen. Dit is in principe onmogelijk.
Vind ik niet.
De explosie is misschien wel het stuk van de toren dat op gebouw 7 valt of gasleidingen enz.
Een stalen constructie is sterk in het geheel... wanneer je een deel weghaalt verliest het de stabiliteit.
Ook het vuur verzwakt het staal.
Wanneer een bovenste deel instort.... valt het in een kaartenhuis ineen omdat de vloeren eronder niet op berekend zijn dat ze een extra verdieping kunnen opvangen.

Over het algemeen zijn gebouwen ook gemaakt dat de mensen tijd genoeg hebben om te vluchten, ze zijn er niet op gemaakt dat ze blijven staan.
Het is vrij normaal dat een gebouw in elkaar stort na een brand, ook omdat het daarna toch gesloopt moet worden doordat wanneer staal is bloot gesteld aan vuur het verzwakt is en moet worden vervangen.

Hoe dit is bij wolkenkrabbers weet ik niet.
pi_101454771
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:08 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Vind ik niet.
De explosie is misschien wel het stuk van de toren dat op gebouw 7 valt of gasleidingen enz.
Een stalen constructie is sterk in het geheel... wanneer je een deel weghaalt verliest het de stabiliteit.
Ook het vuur verzwakt het staal.
Wanneer een bovenste deel instort.... valt het in een kaartenhuis ineen omdat de vloeren eronder niet op berekend zijn dat ze een extra verdieping kunnen opvangen.

Over het algemeen zijn gebouwen ook gemaakt dat de mensen tijd genoeg hebben om te vluchten, ze zijn er niet op gemaakt dat ze blijven staan.
Het is vrij normaal dat een gebouw in elkaar stort na een brand, ook omdat het daarna toch gesloopt moet worden doordat wanneer staal is bloot gesteld aan vuur het verzwakt is en moet worden vervangen.

Hoe dit is bij wolkenkrabbers weet ik niet.
Met alle respect, maar ik volg hierin toch liever de mening van experts.
pi_101454972
Wat trouwens ook wel "grappig" is, is dat veel mensen dit hele onderwerp meteen wegzetten als een alu-hoedjes verhaal. Dat terwijl generaal Smedley Butler naar buiten is gekomen als whistle blower omtrent een plot van een zekere elite om president Roosevelt van de troon te stoten:

Smedley Darlington Butler (July 30, 1881 – June 21, 1940), nicknamed "The Fighting Quaker" and "Old Gimlet Eye", was a Major General in the U.S. Marine Corps, and at the time of his death the most decorated Marine in U.S. history. During his 34-year career as a Marine, he participated in military actions in the Philippines, China, in Central America and the Caribbean during the Banana Wars, and France in World War I. By the end of his career he had received 16 medals, five of which were for heroism. He is one of 19 people to twice receive the Medal of Honor, one of three to be awarded both the Marine Corps Brevet Medal and the Medal of Honor, and the only person to be awarded the Brevet Medal and two Medals of Honor, all for separate actions.

In addition to his military achievements, he served as the Director of Public Safety in Philadelphia for two years and was an outspoken critic of U.S. military adventurism. In his 1935 book War is a Racket, he described the workings of the military-industrial complex and, after retiring from service, became a popular speaker at meetings organized by veterans, pacifists and church groups in the 1930s.

In 1934 he was involved in a controversy known as the Business Plot when he told a congressional committee that a group of wealthy industrialists had approached him to lead a military coup to overthrow Franklin D. Roosevelt. The individuals that were involved denied the existence of a plot, and the media ridiculed the allegations. The final report of the committee stated that there was evidence that such a plot existed, but no charges were ever filed. The opinion of most historians is that while planning for a coup was not very advanced, wild schemes were discussed.

Butler continued his speaking engagements in an extended tour but in June 1940 checked himself into a naval hospital, dying a few weeks later from what was believed to be cancer. He was buried at Oaklands Cemetery in West Chester, Pennsylvania; his home has been maintained as a memorial and contains memorabilia collected during his various careers.

http://en.wikipedia.org/wiki/Smedley_Butler

Blijkbaar geloven mensen graag dat dat wat er in Duitsland gebeurde in de jaren 30 nooit weer zou kunnen gebeuren. Zelfs de mensen met veel geld en macht zijn blijkbaar schoothondjes die nooit iets kwaads in de zin zouden kunnen hebben. We leven immers in 2011 en daarom kunnen dit soort complotten nooit meer plaatsvinden. Ik zeg niet dat ik precies weet wat er gebeurd is, maar er zijn goeie aanwijzingen dat er meer achter zit dan alleen maar een aanslag van Al Qaida. Ik ben alleen bang dat een groot deel van de westerse wereld in slaap is gesukkeld en zich maar al te graag laat hypnotiseren door de media en het materialisme.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:17:54 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_101455001
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je met experts niet de National Institute of Standards and Technology bedoelt...
pi_101455075
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

prima, dat doe ik ook.
pi_101455137
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je met experts niet de National Institute of Standards and Technology bedoelt...
Ik volg hierin liever onafhankelijke experts die geen duidelijke links hebben met de overheid:

On August 21, 2002, with funding from the U.S. Congress through FEMA, the National Institute of Standards and Technology (NIST) announced its building and fire safety investigation of the World Trade Center (WTC) disaster that occured on September 11, 2001. The NIST WTC Investigation was conducted under the authority of the National Construction Safety Team Act.
  Donald Duck held donderdag 1 september 2011 @ 18:23:03 #27
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_101455164
Kan deze onzin naar tru of bnw verplaatst worden, dan zie ik deze zever namelijk niet meer in de AT opduiken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_101455193
Topic nr. #1924856 over de aanslagen en de conspiracy theorieën van de VS. -.-'
pi_101455243
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik volg hierin liever onafhankelijke experts die geen duidelijke links hebben met de overheid:

On August 21, 2002, with funding from the U.S. Congress through FEMA, the National Institute of Standards and Technology (NIST) announced its building and fire safety investigation of the World Trade Center (WTC) disaster that occured on September 11, 2001. The NIST WTC Investigation was conducted under the authority of the National Construction Safety Team Act.
Ik kijk liever naar de bouwkundige mensen.
Hoe gebouwen in elkaar zitten en met wat voor doel ze worden gebouwd.

http://nl.wikipedia.org/w(...)kunde_%28TU_Delft%29

Mooi voorbeeld, brand is bekende reden dat gebouwen instorten.
Das is ook het doel van het gebouw.
pi_101455278
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan deze onzin naar tru of bnw verplaatst worden, dan zie ik deze zever namelijk niet meer in de AT opduiken.
Waarom is dit onzin? Als het idd gewoon puur en alleen Al Qaida is geweest, dan lijkt het me toch belangrijk dat een groot deel van de bevolking de lezing van de overheid niet vertrouwt? Je kunt dit wel willen marginaliseren, maar is dat wel verstandig als er zoveel mensen zijn die de overheid wantrouwen?
pi_101455346
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:25 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ik kijk liever naar de bouwkundige mensen.
Hoe gebouwen in elkaar zitten en met wat voor doel ze worden gebouwd.

http://nl.wikipedia.org/w(...)kunde_%28TU_Delft%29

Mooi voorbeeld, brand is bekende reden dat gebouwen instorten.
Das is ook het doel van het gebouw.
Laten we het erop houden dat ik iets kritischer ben. Ik zeg niet dat het 1 of het ander waar is, maar ik vind beide kanten van het verhaal niet overtuigend. Ik heb trouwens ook bouwkunde gestudeerd in dat gebouw :P
pi_101455378
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat ik iets kritischer ben. Ik zeg niet dat het 1 of het ander waar is, maar ik vind beide kanten van het verhaal niet overtuigend. Ik heb trouwens ook bouwkunde gestudeerd in dat gebouw :P
Dan moet je dus beter weten als je bouwkunde hebt gestudeerd :)
pi_101455434
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:29 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dan moet je dus beter weten als je bouwkunde hebt gestudeerd :)
Jouw mening.
pi_101456071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Op dit moment heeft bijna 50% van de posters op zn minst twijfels bij de officiele lezing en dit topic staat niet eens in TRU of BNW. Maw wat is er aan de hand? Zijn zoveel mensen zo makkelijk te beinvloeden door de conspiracy-denkers? Of zijn er dan toch zwaarwegende tegenstrijdigheden in de officiele lezing voor veel GC-posters?
pi_101481611
Ik denk:

pi_101736932
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Op dit moment heeft bijna 50% van de posters op zn minst twijfels bij de officiele lezing en dit topic staat niet eens in TRU of BNW. Maw wat is er aan de hand? Zijn zoveel mensen zo makkelijk te beinvloeden door de conspiracy-denkers? Of zijn er dan toch zwaarwegende tegenstrijdigheden in de officiele lezing voor veel GC-posters?
?
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:50:57 #37
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_101738344
Ik vind het grappig dat wij allemaal de richting van Al Qaida opkijken.
Stel nou dat het iets heel anders is geweest? Misschien waren het de Russen :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:16:07 #38
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_101738817
Het internationale Joodse complot zit er samen met de Bilderberggroep achter.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:17:12 #39
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_101738840
Suggestieve poll-opties trouwens.
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2011 @ 01:24:55 #40
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_101738964
quote:
2s.gif [b]Op donderdag 1 september 2011 17:45 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/125986]

Poll: Wat is de waarheid rondom 9/11
• Alleen Al Qaida is verantwoordelijk
• Al Qaida maar VS faalde want had informatie
• Al Qaida maar overheid VS kneep oogje dicht
• Zou het niet weten
• Er zijn aanwijzingen voor een inside job

Je mist de optie

• False Flag

Het enige juiste antwoord imo.
pi_101739028
Dat zevende gebouw heeft vanuit daar de detonators ontstoken zodat de fundamenten van 1 en 2 konden worden verzwakt. Daarna vernietigde het gebouw 7 en de betrokken medewerkers zichzelf.

Toen kwamen de vliegtuigen. En nu zit Obama er.

Ik vind het vrij verdacht allemaal.
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:47:28 #42
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101739303
Natuurlijk is het door Al Qaeda gedaan. Complotdenkers zouden er beter aan doen hun energie en achterdocht te besteden aan de échte, structurele euvelen, die aan het zich worden onttrokken door zulke gemakzuchtige complottheorieën. Lees dit bijvoorbeeld: http://www.counterpunch.o(...)ter-all-these-years/ .

quote:
“I think the problem of conspiracy nuttery has got worse, and is part of a general trend. There really were serious questions about the Kennedy assassination, an unusual number of them, and it wasn’t too crazy to come to the wrong conclusion. There wasn’t a single serious question about 9-11. The main engine of the 9-11 conspiracy cult is nothing political; it’s the death of any conception of evidence.
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:50:26 #43
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101739340
Ook een rake:

quote:
These days a dwindling number of leftists learn their political economy from Marx. Into the theoretical and strategic void has crept a diffuse, peripatic conspiracist view of the world that tends to locate ruling class devilry not in the crises of capital accumulation, or the falling rate of profit, or inter-imperial competition, but in locale (the Bohemian Grove, Bilderberg, Ditchley, Davos) or supposedly “rogue” agencies, with the CIA still at the head of the list. The 9/11 “conspiracy”, or “inside job”, is the Summa of all this foolishness.
Complotdenkers, ik deel jullie diepe wantrouwen van de hele heersende clique. Ik walg van wat er allemaal gebeurt in de wereld, maar zo simpel werkt de wereld niet. Ga serieus onderzoek doen.
pi_101739467

In het begin van de documentaire komt ook de Nederlandse explosievenexpert Danny Jowenko die een van de eerste die publiekelijk aangaf niet te geloven dat het gebouw nummer 7 zonder explosieven op die manier kon zijn ingestort. Na even wat googlen op zijn naam blijkt dat Danny Jowenko kortgeleden omgekomen is bij een auto-ongeluk te Serooskerke, wat natuurlijk weer voer is voor de extreme complotdenkers
pi_101739496
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:50 schreef Louis22 het volgende:
Ook een rake:

[..]

Complotdenkers, ik deel jullie diepe wantrouwen van de hele heersende clique. Ik walg van wat er allemaal gebeurt in de wereld, maar zo simpel werkt de wereld niet. Ga serieus onderzoek doen.
Er zijn een heleboel toevalligheden omtrent 9/11. Bijvoorbeeld dat net op die dag wargames werden gedaan door Norad waardoor de gebruikelijke interceptie straaljagers ver van New York en Washington vandaan waren. Ook het instorten van gebouw 7 roept een aantal vragen op en zo zijn er nog wat zaken.

Wat mij ertoe brengt om deze zaken wat nauwkeuriger te bekijken is het volgende:

The Business Plot

Smedley Darlington Butler (July 30, 1881 – June 21, 1940), nicknamed "The Fighting Quaker" and "Old Gimlet Eye", was a Major General in the U.S. Marine Corps, and at the time of his death the most decorated Marine in U.S. history. During his 34-year career as a Marine, he participated in military actions in the Philippines, China, in Central America and the Caribbean during the Banana Wars, and France in World War I. By the end of his career he had received 16 medals, five of which were for heroism. He is one of 19 people to twice receive the Medal of Honor, one of three to be awarded both the Marine Corps Brevet Medal and the Medal of Honor, and the only person to be awarded the Brevet Medal and two Medals of Honor, all for separate actions.

In addition to his military achievements, he served as the Director of Public Safety in Philadelphia for two years and was an outspoken critic of U.S. military adventurism. In his 1935 book War is a Racket, he described the workings of the military-industrial complex and, after retiring from service, became a popular speaker at meetings organized by veterans, pacifists and church groups in the 1930s.

In 1934 he was involved in a controversy known as the Business Plot when he told a congressional committee that a group of wealthy industrialists had approached him to lead a military coup to overthrow Franklin D. Roosevelt. The individuals that were involved denied the existence of a plot, and the media ridiculed the allegations. The final report of the committee stated that there was evidence that such a plot existed, but no charges were ever filed. The opinion of most historians is that while planning for a coup was not very advanced, wild schemes were discussed.

Butler continued his speaking engagements in an extended tour but in June 1940 checked himself into a naval hospital, dying a few weeks later from what was believed to be cancer. He was buried at Oaklands Cemetery in West Chester, Pennsylvania; his home has been maintained as a memorial and contains memorabilia collected during his various careers.

-----------------------

Verder is er ook bewijs dat een deel van onze machthebbers niets schromen als het aankomt op het nastreven van hun agenda:

Operation Northwoords

US PLANNED FAKE TERROR ATTACKS ON CITIZENS
TO CREATE SUPPORT FOR CUBAN WAR

According to secret and long-hidden documents obtained for Body of Secrets, the Joint Chiefs of Staff drew up and approved plans for what may be the most corrupt plan ever created by the U.S. government. In the name of antiCommunism, they proposed launching a secret and bloody war of terrorism against their own country in order to trick the American public into supporting an ill-conceived war they intended to launch against Cuba.

Dit is geen conspiracy theorie, maar een onderdeel van de Amerikaanse politieke geschiedenis. Op de volgende site kun je meer info vinden, waaronder documenten:

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/northwoods.html

En als laatste was er nog de speech van Eisenhower, een oud-generaal notabene, die ons waarschuwde voor het militaire industriele complex:

Waarom zou Eisenhower ons daarvoor waarschuwen? Hij zal in ieder geval in de positie hebben gezeten om daar een uitspraak over te doen, dus wie zijn wij om niet naar hem te luisteren?

[ Bericht 8% gewijzigd door Probably_on_pcp op 09-09-2011 02:12:13 ]
pi_101739540
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:50 schreef Louis22 het volgende:
Ook een rake:

[..]

Waarom zou de wereld niet zo simpel werken? Wat ik heb begrepen is dat er aanwijzingen waren dat de Japanners Pearl Harbor zouden gaan aanvallen en dat de Amerikanen het hebben laten gebeuren om zo het volk achter een oorlog te krijgen. Laten we de machthebbers destijds op onze blote knieen danken dat ze dat toen hebben gedaan. Anders hadden we hier in Europa nu allemaal Duits gesproken.

Wij gewone mensen moeten ook niet onderschatten wat macht met je doet. Men zegt dat macht corrumpeert, maar wie hier weet nou werkelijk wat daarmee bedoeld wordt. Wie van ons heeft dat nou echt van heel dichtbij meegemaakt. Wij begeven ons niet in de kringen van de hoge officials die landen en ook de wereld besturen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 07:29:48 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_101740353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 02:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarom zou de wereld niet zo simpel werken? Wat ik heb begrepen is dat er aanwijzingen waren dat de Japanners Pearl Harbor zouden gaan aanvallen en dat de Amerikanen het hebben laten gebeuren om zo het volk achter een oorlog te krijgen. Laten we de machthebbers destijds op onze blote knieen danken dat ze dat toen hebben gedaan. Anders hadden we hier in Europa nu allemaal Duits gesproken.

Wij gewone mensen moeten ook niet onderschatten wat macht met je doet. Men zegt dat macht corrumpeert, maar wie hier weet nou werkelijk wat daarmee bedoeld wordt. Wie van ons heeft dat nou echt van heel dichtbij meegemaakt. Wij begeven ons niet in de kringen van de hoge officials die landen en ook de wereld besturen.
Hoe weet je dat "Wij" (Als in zijnde heel FOK!) geen users in die kringen hebben?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_101740361
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat "Wij" (Als in zijnde heel FOK!) geen users in die kringen hebben?
alleen de terroristen zelf weten de waarheid, lijkt me sterk dat hier mensen rondlopen van de groep :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:06:40 #49
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_101742395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 02:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik vind het grappig hoe jij selectief omgaat met 'aanwijzingen'. Er zijn aanwijzingen dat Amerikerikanen op de hoogte waren, dus Amerikaase machthebbers waren op de hoogte. Maar wat dan te denken van alle aanwijzingen die er op duiden dat de Amerikanen niet op de hoogte waren?
pi_101742675
Bij het Pentagon zijn nooit onderdelen van vliegtuigen gevonden, ook was er in het gat in de muren geen spoor te ontdekken van een vleugel van het vliegtuig. Van vlucht 93 (die is neergestort in het weiland) werden over een straal van 5 miles nog onderdelen/brokstukken gevonden van het vliegtuig...duidelijk genoeg lijkt mij. Het Pentagon is niet geraakt door een vliegtuig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')