Belangrijk voor wat?quote:
Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.quote:
Het zegt niks en betekent dus ook niks.quote:Op maandag 12 september 2011 00:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Belangrijk om in je achterhoofd te houden wanneer je nadenkt over 9/11.
Heb je de aantallen gezien in de OP? Misschien is het toch iets meer mainstream dan jij wil aanvaarden. Daarnaast heb ik een aantal zaken genoemd die ervoor gezorgd hebben dat ik de conspiracy theorie rond 9/11 wat serieuzer ben gaan nemen:quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Jammer dat een BNW topic de oversteek heeft gemaakt naar GC.
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
Het zegt dat het idee van een false flag aanval helemaal niet zo vreemd is. Of het iets betekent in de context van 9/11 is idd maar de vraag.quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zegt niks en betekent dus ook niks.
Pffff...quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Het zegt niks en betekent dus ook niks.
Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Op persoonlijke titel: ik word echt. kotsmisselijk van die conspiracy theorieën, maar dan ook echt heeel erg kotsmisselijk
De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik word misselijk van mensen die steevast de andere kant opkijken met de vingers in hun oren "La-la-la-la". griezelig zoals deze mensen in mekaar steken. echt heel erg enge mensen waar je niet op kun tbouwen.
Dit is een interessant artikel wat even bewijs leverd voor de manier hoe het WTC instortte en dat er geen bommen aanwezig waren;quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef dakraam het volgende:
Veel mensen zeggen toch ook dat het gebouw nooit zo in heeft kunnen storten door alleen een vliegtuig. Maar dan vraag ik me af... Waarom zou Al-Qaida geen bommen kunnen hebben geplaatst in het WTC? Ik heb geen verstand van het hele WTC gebeuren, dus als dit nergens op slaat... Vergeef het me
Ik ook. Iedereen zou toch moeten weten dat de VS super lief en cuddlywuddly zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Ga de documentaire hierboven maar eens bekijken. Durf te wedden dat je nog vele malen misselijker wordt als je de mening hoort van experts en niet de mening van een organisatie die is ingehuurd door de Amerikaanse overheid.quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Zo "vernietigd" met een "quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
De VS zou wel erg dom zijn als ze dit zelf hebben gedaan, ze zitten daardoor nu in economische crisis....
Ook is internet een erg slechte bron... ook al lijkt het echt.
Zijn ook al zat documentaires waar alle complot theorieën worden vernietigd.
" erbij. nou..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |