abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:23:40 #51
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_101742824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef QBay het volgende:
Bij het Pentagon zijn nooit onderdelen van vliegtuigen gevonden, ook was er in het gat in de muren geen spoor te ontdekken van een vleugel van het vliegtuig. Van vlucht 93 (die is neergestort in het weiland) werden over een straal van 5 miles nog onderdelen/brokstukken gevonden van het vliegtuig...duidelijk genoeg lijkt mij. Het Pentagon is niet geraakt door een vliegtuig.
DAT IS JUIST WAT ZE WILLEN DAT JE GELOOFT!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:55:55 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_101743621
quote:
Bij het Pentagon zijn nooit onderdelen van vliegtuigen gevonden, ook was er in het gat in de muren geen spoor te ontdekken van een vleugel van het vliegtuig. Van vlucht 93 (die is neergestort in het weiland) werden over een straal van 5 miles nog onderdelen/brokstukken gevonden van het vliegtuig...duidelijk genoeg lijkt mij. Het Pentagon is niet geraakt door een vliegtuig.
In een weiland zonder verdere bebouwing is het gevonden materiaal van een vliegtuig SPANNEND VERTEL ME MEER.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101756998
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef Ensaf het volgende:

[..]

Ik vind het grappig hoe jij selectief omgaat met 'aanwijzingen'. Er zijn aanwijzingen dat Amerikerikanen op de hoogte waren, dus Amerikaase machthebbers waren op de hoogte. Maar wat dan te denken van alle aanwijzingen die er op duiden dat de Amerikanen niet op de hoogte waren?
He, ik beweer niet te weten wat er nou werkelijk gebeurd is. Tot voor kort nam ik dit alles ook niet zo heel serieus, maar toen wist ik nog niet van het Business Plot af met generaal Smedley Butler en Operation Northwoords had ik ook nog nooit van gehoord.

En als laatste is er de waarschuwing van Eisenhower, een voormalig generaal, die de wereld waarschuwde voor het militaire-industriele complex. Wat denk je zelf dat er gebeurd is na het Business Plot? Dat de mensen die daarbij betrokken waren gewoon hebben opgegeven en lekker zijn gaan rentenieren in de zon? Of is het waarschijnlijker dat ze hun zucht naar macht op een andere manier hebben proberen te bevredigen?

Het enige wat ik doe is de waarschuwing van Eisenhower serieus nemen. We weten inmiddels hoeveel geld er omgaat in de grootste bedrijven ter wereld en we weten hoeveel macht ze hebben.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101757038
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat "Wij" (Als in zijnde heel FOK!) geen users in die kringen hebben?
Ik hoop dat onze machthebbers betere dingen te doen hebben dan fokken :P
pi_101757119
quote:
Dit zijn idd ook weer van die vaagheden. Op de een of andere manier als je kijkt naar alle gegevens van die dag zijn er veel dingen gebeurd die niet helemaal lijken te kloppen. En soms gebeurt er gewoon iets raars dat je niet kunt verklaren, maar bij 9/11 lijken er gewoon teveel van dit soort zaken te zijn.

Dat bewijst nog niets, maar het geeft wel aan dat we de waarschuwing van Eisenhower misschien wat serieuzer moeten nemen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:46:19 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_101757351
Er zijn, naast de ooggetuigenverslagen (allemaal ingehuurd door de cia) ook behoorlijk wat vliegtuigonderdelen gevonden (allemaal geplant door de cia). Wel wat minder dan in een weiland, maar dat is logisch in een fikkend ingestort gebouw (deze post is geschreven door een reptilian in de zesde cirkel van de illuminati).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:53:11 #57
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101757586
Meer mensen die geloven dat het een inside job was, dan mensen die geloven dat het door AQ is gedaan. Best droevig. :N
pi_101757670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Louis22 het volgende:
Meer mensen die geloven dat het een inside job was, dan mensen die geloven dat het door AQ is gedaan. Best droevig. :N
tja er zijn ook mensen die geloven.... helaas bestaan ze.
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:55:58 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_101757682
Had ik wel verwacht, mensen die gewoon denken dat AQ het heeft gedaan zullen zich niet zo geroepen voelen met zo'n poll mee te doen ;).
pi_101758094
quote:
:'), :|W.
quote:
Various pieces of aircraft debris were found within the wreckage at the Pentagon. While on fire himself, and escaping from the Navy Command Center, Lt. Kevin Shaeffer observed a chunk of the aircraft's nose cone and the nose landing gear in the service road between rings B and C.[66] Early in the morning on Friday, September 14, Fairfax County Urban Search and Rescue Team members Carlton Burkhammer and Brian Moravitz came across an "intact seat from the plane's cockpit",[67] while paramedics and firefighters located the two black boxes near the punch out hole in the A-E drive,[68] nearly 300 feet (91 m) into the building.[38] The cockpit voice recorder was too badly damaged and charred to retrieve any information,[69] though the flight data recorder yielded useful information.[34] Investigators also found a part of Nawaf al-Hazmi's driver's license in the North Parking Lot rubble pile.[70] Personal effects belonging to victims were also found, and taken to Fort Myer.[71]
http://en.wikipedia.org/w(...)#Rescue_and_recovery

A photograph of the cockpit voice recorder from American Airlines Flight 77, as used in an exhibit at the Moussaoui trial

quote:
Evidence contradicting some conspiracy theorists' claim of a missile's hitting the Pentagon have been described by researchers within the 9/11 Truth Movement, such as Jim Hoffman, in his essay, The Pentagon Attack: What the Physical Evidence Shows[112], and by others broadly refuting alternative accounts of the events of 9/11/01. The evidence refuting missile claims includes airplane debris including Flight 77's black boxes,[113] the nose cone, landing gear,[114] an airplane tire,[115] and an intact cockpit seat[116] were observed at the crash site. The remains of passengers from Flight 77 were indeed found at the Pentagon crash site and their identities confirmed by DNA analysis.[117] Many eyewitnesses saw the plane strike the Pentagon. Further, Flight 77 passengers made phone calls reporting that their airplane had been hijacked. For example, passenger Renee May called her mother to tell her that the plane had been hijacked and that the passengers had been herded to the back of the plane. Another passenger named Barbara Olson called her husband (U.S. Solicitor General Theodore Olson) and said that the flight had been hijacked, and that the hijackers had knives and box cutters.[6][105][118][119]
http://en.wikipedia.org/w(...)heories#The_Pentagon
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:07:47 #61
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101758210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef speknek het volgende:
Had ik wel verwacht, mensen die gewoon denken dat AQ het heeft gedaan zullen zich niet zo geroepen voelen met zo'n poll mee te doen ;).
Dat hoop ik dan maar.
pi_101758300
Sowieso de FBI, door een miscommunicatie in de bureaucratie hebben ze terroristen, waarvan ze al wisten dat ze een aanslag wilden plegen, laten lopen.. Die uiteindelijk vliegtuigen gekaapt hebben. Nice one, FBI :')
pi_101758444
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef speknek het volgende:
Er zijn, naast de ooggetuigenverslagen (allemaal ingehuurd door de cia) ook behoorlijk wat vliegtuigonderdelen gevonden (allemaal geplant door de cia). Wel wat minder dan in een weiland, maar dat is logisch in een fikkend ingestort gebouw (deze post is geschreven door een reptilian in de zesde cirkel van de illuminati).
Waarvoor is het nodig om zo'n houding aan te nemen? Wat denk jij bijv. wat Eisenhower bedoelde met "beware of the Military-Industrial complex"? Hij zei dat er een kans was op een desastreuze situatie als wij dit complex niet genoeg zouden controleren. En het lijkt erop dat dit complex sinds de jaren 50 alleen maar in omvang is toegenomen.

Hoe weeg jij de woorden van Eisenhower?
pi_101758449
Interssante site http://www.waarheid911.nl/

Het is natuurlijk nogal "typisch" dat dit WTC7 is ingestort als je naar de locatie kijkt.
Daarnaast is WTC7 volstrekt doodgezwegen.

Opmerking van wijlen Danny Jowenko (Omgekomen bij een auto ongeluk). Een week voor zijn tragisch overlijden werd hij nog door Amerikaans militair insider, Dr. Sabrosky, aangehaald als iemand die hem overtuigde van de ongerijmdheden op 9/11

Apart vind je niet? Ik ben zelf op ground zero geweest en als je de afstanden en de omgeving zelf hebt gezien is het helemaal bizar om te aanschouwen.

Ach.... vroeger dacht ook iedereen dat de aarde plat was en werden andersdenkende ook als dorpsgek neergezet.
pi_101758491
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef Louis22 het volgende:
Heb jij wel eens conspiracy docu's gezien over 9/11? (serieuze vraag)
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:14:44 #66
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101758548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarvoor is het nodig om zo'n houding aan te nemen? Wat denk jij bijv. wat Eisenhower bedoelde met "beware of the Military-Industrial complex"? Hij zei dat er een kans was op een desastreuze situatie als wij dit complex niet genoeg zouden controleren. En het lijkt erop dat dit complex sinds de jaren 50 alleen maar in omvang is toegenomen.

Hoe weeg jij de woorden van Eisenhower?
Als wijze en ware woorden. Het militair-industrieel(-congressioneel) complex is een factor die eraan heeft bijgedragen dat Amerika de afgelopen 10 jaar voortdurend in oorlog is geweest en dat het einde voorlopig niet in zicht is. Maar wat dan nog?
pi_101758549
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef Modus het volgende:

[..]

:'), :|W.

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)#Rescue_and_recovery

[ afbeelding ]
A photograph of the cockpit voice recorder from American Airlines Flight 77, as used in an exhibit at the Moussaoui trial

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)heories#The_Pentagon
Heb je ook foto's van wrakstukken op locatie? (wederom serieuze vraag)
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:15:43 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_101758591
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef Revolution-NL het volgende:

Daarnaast is WTC7 volstrekt doodgezwegen.

_O-.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:16:17 #69
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101758618
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb jij wel eens conspiracy docu's gezien over 9/11? (serieuze vraag)
Ja. De technische vragen interesseren me niet. Ik heb daar geen verstand van, dus op dat gebied kan me van alles wijsgemaakt worden. Ik weet wel dat politiek, of meer algemeen gezegd, mensen zo niet werken.
pi_101758667
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:14 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Als wijze en ware woorden. Het militair-industrieel(-congressioneel) complex is een factor die eraan heeft bijgedragen dat Amerika de afgelopen 10 jaar voortdurend in oorlog is geweest en dat het einde voorlopig niet in zicht is. Maar wat dan nog?
Jij denkt dat het niet mogelijk is dat duistere krachten binnen dit complex (mensen op zoek naar macht) in staat zouden zijn een false flag operatie uit te voeren?

Vergeet niet dat Hitler het verbranden van de Reichstag waarschijnlijk in scene heeft gezet. Wat we nu weten van Hitler maakt dat zeker niet onmogelijk. Toendertijd wist men nog niet wat voor persoon Hitler was en daardoor was het makkelijker te aanvaarden dat 1 enkele communist het zou hebben gedaan.
pi_101758795
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Ja. De technische vragen interesseren me niet. Ik heb daar geen verstand van, dus op dat gebied kan me van alles wijsgemaakt worden. Ik weet wel dat politiek, of meer algemeen gezegd, mensen zo niet werken.
Is dat geen gevaarlijke aanname? Het grote geld heeft toch allang bewezen dat ze geen respect hebben voor mensenrechten en voor de aarde? Geld en macht gaat voor alles voor een klein deel van de mensheid, daar hoeven we volgens mij geen discussie over te voeren.

Wat nou als dit kleine deel van de mensheid zich op bepaalde plekken heeft verzameld binnen dit militaire-industriele complex? Als je een heleboel slechte mensen bij elkaar zet, gaan ze niet plotseling goede dingen doen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:20:24 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_101758816
http://www.rense.com/general32/phot.htm

eerste google hit bij airplane pentagon
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:24:23 #73
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_101759014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Is dat geen gevaarlijke aanname? Het grote geld heeft toch allang bewezen dat ze geen respect hebben voor mensenrechten en voor de aarde? Geld en macht gaat voor alles voor een klein deel van de mensheid, daar hoeven we volgens mij geen discussie over te voeren.
Eens, maar de manier waarop dat werkt is subtieler. Machtswellustelingen en geldwolven zien zichzelf niet zo, maar hebben allerlei verhaaltjes (ideologieën) om zichzelf wijs te maken dat ze goed bezig zijn. Ze zijn bereid over lijken te gaan, maar niet zoveel, zeker niet als het hun landgenoten betreft en op zo'n brute manier. Begrijp me goed, ik heb geen goed woord over voor mensen als Bush of Cheney, maar ze zijn niet het vleesgeworden kwaad. Ook zij hebben gevoelens.
pi_101759226
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb je ook foto's van wrakstukken op locatie? (wederom serieuze vraag)
Nee, maar van de torens worden die verder ook nauwelijks gegeven. Een stuk landingsgestel, stuk motor, foto's van gezien, maar in de grote puinberg is veel meer teruggevonden.
pi_101759799
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Beter nog:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:01 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

het verbaast me niks :)

Libië daarentegen is wel voor hen eigen voordeel.
Omdat de olieprijs te hoog werd.
fout. in mijn geboortestad alleen al zie ik diverse exxonmobil installaties.

"ExxonMobil Iraq Limited (EMIL), an affiliate of Exxon Mobil Corporation, signed an agreement with the South Oil Company of the Iraq Ministry of Oil to rehabilitate and redevelop the West Qurna I field in southern Iraq".

net als BP etc.
dehket, ya3ni hassat hawak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')