SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
prima dat je die juist niet gedraaid hebt, dat vind ik echt een brrr nrquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en ze hebben er nog veel meer
Baby Come Back bijvoorbeeld
die had ik ook nog willen draaien
Ik heb een kwart vd show meegekregen (ivm onderweg zijn), maar was leuk ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef Insomnium het volgende:
Lola wat een geweldige show![]()
Echt super !
Ik vind die reclame zo leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb een flesje Grolsch erbij opengeplopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef Insomnium het volgende:
Lola wat een geweldige show![]()
Echt super !
Merciquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik heb een kwart vd show meegekregen (ivm onderweg zijn), maar was leuk ja!
Samen met iemand afwassen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
afwassen - dansen = leuk afwassen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Samen met iemand afwassen.
En dan dansen.
En met sop gooien
pricelessquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Samen met iemand afwassen.
En dan dansen.
En met sop gooien
Vaatwasser vullen en dansenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
afwassen + dansen = leuk afwassen
mwaw, btje flauw en gejat van oudere reclames ookquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kale kano.. dit nr is verpest.. voor eeuwig
Daarom dans ik liever nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat kan een vrouw nog wel maken, maar een man
Wat hij in het begin zegt kun je net zo goed over religie zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, hierna houd ik ermee op, maar ga naar 29 minuten.
http://lowlands.vpro.nl/2(...)F11853A999EA5CB.html
ik hoor m niet hoor... vergezocht...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kale kano.. dit nr is verpest.. voor eeuwig
die Menno ter Braak? (daar gaat het nl om)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat hij in het begin zegt kun je net zo goed over religie zeggen.
Nee, wat hij er voor zegt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die Menno ter Braak? (daar gaat het nl om)
En nóg weet niemand waar het over gaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
En toen zei ik 2 keer, daar gaat het mij om...
Hmmm, ik neem het met een korrel zout. Ik heb maar half geluisterd maar ik word een beetje moe van al die mensen die de Wilders situatie van nu vergelijken met eind jaren 30.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij nl om, het is een citaat die ook volstrekt in deze tijd zou kunnen passen.
Wat een gemekker! Kom hier voor m'n rust!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de reclames van Andrelon stom.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En nóg weet niemand waar het over gaat.
citaat van Menno ter Braak die zo in deze tijd zou kunnen passen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, hierna houd ik ermee op, maar ga naar 29 minuten.
http://lowlands.vpro.nl/2(...)F11853A999EA5CB.html
Leuk voor youtube!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een gemekker! Kom hier voor m'n rust!
'en de intellectuelen houden hun kop in het zand.'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmmm, ik neem het met een korrel zout. Ik heb maar half geluisterd maar ik word een beetje moe van al die mensen die de Wilders situatie van nu vergelijken met eind jaren 30.
Ik heb de hele discussie niet gevolgd, maar mensen slaan idd soms goed door met hun paranoia.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmmm, ik neem het met een korrel zout. Ik heb maar half geluisterd maar ik word een beetje moe van al die mensen die de Wilders situatie van nu vergelijken met eind jaren 30.
Dat klopt dus niet. Je kunt niet meer om de zgn intellectuelen heen die allemaal hun zegje willen doen in de krant of op tv. En die allemaal hetzelfde zeggen waardoor half NL afgestompt raakt en zich beperkt tot het luisteren naar mensen die alles in hapklare brokken uitleggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'en de intellectuelen houden hun kop in het zand.'
En tadaa, verschil no.1 met de jaren 30 is er al.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Je kunt niet meer om de zgn intellectuelen heen die allemaal hun zegje willen doen in de krant of op tv. En die allemaal hetzelfde zeggen waardoor half NL afgestompt raakt en zich beperkt tot het luisteren naar mensen die alles in hapklare brokken uitleggen.
Mensen willen geen analyse, mensen willen horen wat ze moeten vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Je kunt niet meer om de zgn intellectuelen heen die allemaal hun zegje willen doen in de krant of op tv. En die allemaal hetzelfde zeggen waardoor half NL afgestompt raakt en zich beperkt tot het luisteren naar mensen die alles in hapklare brokken uitleggen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom is een Nederlandse film nagesynchroniseerd in het Nederlands.
[ afbeelding ]
Ja dat is het precies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat hebben de mensen altijd al gewild. Politieke leiders hebben over het algemeen een populairiteitswedstrijd gewonnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen willen geen analyse, mensen willen horen wat ze moeten vinden.. Tenminste, dat idee krijg ik steeds meer.
Zie daar het failliet van de democratie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat hebben de mensen altijd al gewild. Politieke leiders hebben over het algemeen een populairiteitswedstrijd gewonnen.
Ja meine fatti.quote:
Noem jij een beter systeem?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie daar het failliet van de democratie.
Ik heb dat gevoel nu meer dan wanneer ik terug kijk naar vroeger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat hebben de mensen altijd al gewild. Politieke leiders hebben over het algemeen een populairiteitswedstrijd gewonnen.
Oh em giquote:
Eng he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
Gaat het nou nog steeds over politiek?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
Gaat het nou nog steeds over politiek?
Tja, dat is meer achteraf geneuzel en het verleden is altijd romantischer dan dat het daadwerkelijk was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel nu meer dan wanneer ik terug kijk naar vroeger.. Toen ik nog niet bestond en zo
. Er was een periode dat mensen echt voor zichzelf dachten, of iig meer dan nu gebeurt.
Uitleg zou cool zijn.quote:
Ik ben van mening dat dit het failliet van de indirecte democratie betekend. Kijk naar Athene, het beste voorbeeld van een goed democratisch systeem. Men komt naar volksvergaderingen, iedereen is daar bij en de man die het beste spreekt, die wordt gekozen. Ze zijn er echt bij betrokken en iedereen kan zijn vinger opsteken als hij wat wilt zeggen. Tegenwoordig kijken mensen vanuit hun luie stoel naar een systematisch debat, je kan van tevoren eigenlijk al elke dialoog uitschrijven... Dat maakt mensen minder betrokken en bovendien voeren de politici helemaal niet de plannen uit die het volk wilt, om maar even populistisch te spreken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie daar het failliet van de democratie.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
Goedenavond
Hoe leuk, we kregen vandaag op werk te horen dat ons team (werk bij een schoenenwinkel) per morgen wordt overgeplaatst naar de beste winkel, omdat we zo geweldig verkopen![]()
En nu hebben we dakterras & magazijnmedewerkers !
Nee heur.quote:
Merites = verdiensten. Dus niet jan en alleman verkiesbaar stellen, maar mensen die zich aantoonbaar verdienstelijk gemaakt hebben. Heel kort door de bocht dan hè.quote:
Nee, niet achteraf geneuzel. Gewoon een constatering.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, dat is meer achteraf geneuzel en het verleden is altijd romantischer dan dat het daadwerkelijk was.
[..]
Uitleg zou cool zijn.
Alsof bij de Grieken alles koek en ei wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat dit het failliet van de indirecte democratie betekend. Kijk naar Athene, het beste voorbeeld van een goed democratisch systeem. Men komt naar volksvergaderingen, iedereen is daar bij en de man die het beste spreekt, die wordt gekozen. Ze zijn er echt bij betrokken en iedereen kan zijn vinger opsteken als hij wat wilt zeggen. Tegenwoordig kijken mensen vanuit hun luie stoel naar een systematisch debat, je kan van tevoren eigenlijk al elke dialoog uitschrijven... Dat maakt mensen minder betrokken en bovendien voeren de politici helemaal niet de plannen uit die het volk wilt, om maar even populistisch te spreken.
En wie bepalen dan wie zich aantoonbaar verdienstelijk hebben gemaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Merites = verdiensten. Dus niet jan en alleman verkiesbaar stellen, maar mensen die zich aantoonbaar verdienstelijk gemaakt hebben. Heel kort door de bocht dan hè.
En ondertussen is Griekenland zo goed als failliet en heeft Nederland nog een relatief gezonde economie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat dit het failliet van de indirecte democratie betekend. Kijk naar Athene, het beste voorbeeld van een goed democratisch systeem. Men komt naar volksvergaderingen, iedereen is daar bij en de man die het beste spreekt, die wordt gekozen. Ze zijn er echt bij betrokken en iedereen kan zijn vinger opsteken als hij wat wilt zeggen. Tegenwoordig kijken mensen vanuit hun luie stoel naar een systematisch debat, je kan van tevoren eigenlijk al elke dialoog uitschrijven... Dat maakt mensen minder betrokken en bovendien voeren de politici helemaal niet de plannen uit die het volk wilt, om maar even populistisch te spreken.
Is dit niet heel makkelijk corrupt te maken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Merites = verdiensten. Dus niet jan en alleman verkiesbaar stellen, maar mensen die zich aantoonbaar verdienstelijk gemaakt hebben. Heel kort door de bocht dan hè.
Niet dan? Afgezien van de minderwaardige posities mocht iedereen stemmen en er werd wat uitgevoerd. Dat systeem is uitgestorven, omdat het direct was en directe verkiezingen met 16 miljoen mensen lijkt me nou niet zo praktisch als je bij elkaar komt op een plein.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof bij de Grieken alles koek en ei wasDat model is niet voor niets uitgestorven.
De Grieken zijn ook de uitvinders van de democratie. Maar ik vrees dat het onwerkbaar wordt om alle inwoners van een land hun zegje te laten doen d.m.v. een volksvergadering.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
Goedenavond
Hoe leuk, we kregen vandaag op werk te horen dat ons team (werk bij een schoenenwinkel) per morgen wordt overgeplaatst naar de beste winkel, omdat we zo geweldig verkopen![]()
En nu hebben we dakterras & magazijnmedewerkers !
Daarvoor zijn ook teveel mensen. Daarom kiezen we afgevaardigden van het volk, die voor ons hun zegje mogen doen. Praktischere vorm van democratie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De Grieken zijn ook de uitvinders van de democratie. Maar ik vrees dat het onwerkbaar wordt om alle inwoners van een land hun zegje te laten doen d.m.v. een volksvergadering.
Dankjequote:
Ook in een directe democratie kun je prima inspelen op onderbuikgevoelens. Of zelf onderbuikgevoelens creëren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet dan? Afgezien van de minderwaardige posities mocht iedereen stemmen en er werd wat uitgevoerd. Dat systeem is uitgestorven, omdat het direct was en directe verkiezingen met 16 miljoen mensen lijkt me nou niet zo praktisch als je bij elkaar komt op een plein.
Niet alleen de schoenen.. Men waste zich niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ik zou echt niet in de middeleeuwen willen leven... De schoenen waren zó lelijk.
Ja, en 2500 jaar geleden was Griekenland het centrum van kennis (en macht dus ook) en was dat het centrum van de wereld. 2500 jaar geleden bestond Nederland niet eens. Op die manier moet je dan ook niet verbanden leggen. Griekenland is inmiddels corrupt en indirect democratisch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ondertussen is Griekenland zo goed als failliet en heeft Nederland nog een relatief gezonde economie.
Whahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef WickedTunes het volgende:
This just in: Zelfs Lady GaGa is fan![]()
[ afbeelding ]
Ben je gek, komt hélemaal terug dit najaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ik zou echt niet in de middeleeuwen willen leven... De schoenen waren zó lelijk.
whahahahahahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dan is er wel meteen iemand bij om daar op te reageren en zullen de debatten langer duren dan 2 minuten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook in een directe democratie kun je prima inspelen op onderbuikgevoelens. Of zelf onderbuikgevoelens creëren.
Da's niet waar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet alleen de schoenen.. Men waste zich niet.
Klopt. Maar ik denk dat die terugval er sowieso was gekomen, en dan liever in een tijd dat ik niet leefdequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
In heel veel dingen waren de Grieken en Romeinen toentertijd verder dan wij nu. Maar toen kwamen de Middeleeuwen en vielen we terug.
En zoiets moet je definiëren in het ontwerp van een bestuursvorm. Je zou bv. opleidingseisen kunnen stellen, ik noem maar wat. Op dit moment kan zelfs een zwerver een partij beginnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef ValHallen het volgende:
En wie bepalen dan wie zich aantoonbaar verdienstelijk hebben gemaakt?
Het gevaar is dat er een soort aristocratie ontstaat waar slechts een enkeling tot de happy few horen die iets mogen zeggen. Het is vooral een kwestie van goede definities maken. Noch een zuiver meritocratie noch democratie zijn perfect. De kunst is het vinden van een gulden middenweg waar verschillende partijen elkaar controleren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef 92Merel het volgende:
Is dit niet heel makkelijk corrupt te maken?
Zo zie je maar, niks goeds geworden van dat land.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en 2500 jaar geleden was Griekenland het centrum van kennis (en macht dus ook) en was dat het centrum van de wereld. 2500 jaar geleden bestond Nederland niet eens. Op die manier moet je dan ook niet verbanden leggen. Griekenland is inmiddels corrupt en indirect democratisch.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
Daarvoor is het internet, maar ik ben er nog mee bezig. Het is al een keer bedacht, naar ik weet. Ben op zoek naar het artikel en ja, er zijn verschillende manieren mogelijk om zo'n twitterdemocratie uit te voeren. Even kijken of ik mijn stuk nog kan vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De Grieken zijn ook de uitvinders van de democratie. Maar ik vrees dat het onwerkbaar wordt om alle inwoners van een land hun zegje te laten doen d.m.v. een volksvergadering.
Romeinen waren nog net iets machtiger hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en 2500 jaar geleden was Griekenland het centrum van kennis (en macht dus ook) en was dat het centrum van de wereld. 2500 jaar geleden bestond Nederland niet eens. Op die manier moet je dan ook niet verbanden leggen. Griekenland is inmiddels corrupt en indirect democratisch.
Weetje hoe dat komt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo zie je maar, niks goeds geworden van dat land.
Klopt, maar waar kwamen Plato, Aristoteles en Socrates vandaan? Bovendien, waar baseerde de Romeinen zich op?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Romeinen waren nog net iets machtiger hoor
Er was een koningin die "overdreven proper genoemd werd omdat ze MAARLIEFST 2x per jaar in bad ging.quote:
Ja, hoor. Dat weet ik.quote:
Dus een beetje met oligarchische elementen erin verwerkt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En zoiets moet je definiëren in het ontwerp van een bestuursvorm. Je zou bv. opleidingseisen kunnen stellen, ik noem maar wat. Op dit moment kan zelfs een zwerver een partij beginnen.
[..]
Het gevaar is dat er een soort aristocratie ontstaat waar slechts een enkeling tot de happy few horen die iets mogen zeggen. Het is vooral een kwestie van goede definities maken. Noch een zuiver meritocratie noch democratie zijn perfect. De kunst is het vinden van een gulden middenweg waar verschillende partijen elkaar controleren.
Zoiets had ik ook uitgedacht, maar dan stemmen met DigIDquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarvoor is het internet, maar ik ben er nog mee bezig. Het is al een keer bedacht, naar ik weet. Ben op zoek naar het artikel en ja, er zijn verschillende manieren mogelijk om zo'n twitterdemocratie uit te voeren. Even kijken of ik mijn stuk nog kan vinden.
SPOILER: stuk over twitterdemocratie van mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef mr-green het volgende:
oja zal ik ook gewoon Heloef zijn nummer er doorheen doen?
De elite waste zich dus gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was een koningin die "overdreven proper genoemd werd omdat ze MAARLIEFST 2x per jaar in bad ging.
Boeren lieten zich voor de winter in hun ondergoed naaien en dat ging pas tegen de lente weer uit.
Daarom moet je daar oplossingen voor vinden. Vroeger kwam je bij elkaar op een plein, nu kan je discussiëren via een forum of via twitter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Dat weet ik.. Maar Griekenland is niet meer wat het was en modellen van vroeger zijn lastig toepasbaar in een wereld zoals het nu is.
Jij weet dat de Grieken bezet waren door de Romeinen? Wegen bouwen > gewauwel over de zin van het leven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar waar kwamen Plato, Aristoteles en Socrates vandaan? Bovendien, waar baseerde de Romeinen zich op?
Het gaat niet om kwantiteitquote:
Moet kunnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whehe al dat serieuze gedoe.. en dan kom straks om elf uur
whahaha
Dat neigt naar aristocratie. Het is wel de bedoeling dat iedereen die geboren wordt de kans heeft om president te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus een beetje met oligarchische elementen erin verwerkt?
Eens.quote:
Ja, dat weet ik, maar dat was na Socrates en Plato, die leerschool van Athene was toch echt voor de Romeinse overheersing.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij weet dat de Grieken bezet waren door de Romeinen? Wegen bouwen > gewauwel over de zin van het leven.
thanxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
Deze mix klopt gewoon... lekker hoor!
Ik wacht er anders met smart opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whehe al dat serieuze gedoe.. en dan kom ik straks om elf uur
whahaha
Familie van senor Chang.quote:
Weet ik schatje. Ik ben het punt van de discussie kwijt volgens mijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar dat was na Socrates en Plato, die leerschool van Athene was toch echt voor de Romeinse overheersing.
Maar wat is mijn plaat nou? The Pope of Dope?quote:
Al enig idee wat je wilt draaien?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whehe al dat serieuze gedoe.. en dan kom ik straks om elf uur
whahaha
Dirty south represent.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is mijn plaat nou? The Pope of Dope?
Niks zeggen! White Lies?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Let's grow old together, and die the same time!
Ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik schatje. Ik ben het punt van de discussie kwijt volgens mij_!
Joa!quote:
Patatje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:34 schreef Insomnium het volgende:
Ik wou even zeggen.
Dat ik van de kapsalon hou.
Fatty foodquote:
Debiel, afgewisselt met minder debiel, afgewisselt met leuk, afgewisselt met mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Al enig idee wat je wilt draaien?
Daarom bemoei ik me er niet meer mee.quote:
Wait... jij had toch tagliatelle met zalm op?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Fatty food
Patat + shoarma + salade + kaas
Kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait... jij had toch tagliatelle met zalm op?![]()
D van debiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Debiel, afgewisselt met minder debiel, afgewisselt met leuk, afgewisselt met mooi
Nee dan deze:quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
Green... Je bent mijn held vandaag*blijft nog wat dansen
*
Oh The Bingo Playersquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga te bed. Shawshank Redemption tijd.
.
Slaap lekker straks ! En kijk ze !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
.
Die lach en die show.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee dan deze:![]()
![]()
Dit meisje kijkt naar een show en moet lachen![]()
Ze blijkt naar deze show te kijken![]()
![]()
![]()
quote:
Niks mis met jouw lach.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die lach en die show._! Dacht dat ik een kutlach had.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
.
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die lach en die show._! Dacht dat ik een kutlach had.
Soms is het net die lach uit Thriller van Jackson.quote:
nou , de meeste female stylistes zien er toch jummie uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die heb ik idd nog niet eerder gehoord ofzo...
Ik ken alleen je hoge lach, en die is tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms is het net die lach uit Thriller van Jackson.
Ik heb verschillende ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken alleen je hoge lach, en die is tof
Tsss prejudicesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nou , de meeste female stylistes zien er toch jummie uit
Nee hoor, eigen ervaring... okee, nu kies ik ook de juiste salons uit natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tsss prejudicesNet zoals IT vrouwen er nooit uitzien...
Dus stiekem toch heel erg subjectiefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee hoor, eigen ervaring... okee, nu kies ik ook de juiste salons uit natuurlijk
Waarom heb ik die nog niet gehoord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms is het net die lach uit Thriller van Jackson.
Nee, als ik mijn hoofd lange tijd in mijn nek gooi komt er zo'n horreurlach uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De hoge is een soort algemene lach en de horrorlach eentje als het grappiger is?
Moet je vaker bij TALmeets zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik die nog niet gehoord.
Oh zo 1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn hoofd lange tijd in mijn nek gooi komt er zo'n horreurlach uit.
Das dan weer jammerquote:
niet echt... want: stylistes hebben vaak goede smaak en weten goed te camoufleren en te accentueren... Ogen, haar en ronde vormen weten ze nog vrouwelijker te krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus stiekem toch heel erg subjectief
Lekker creabeaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
niet echt... want: stylistes hebben vaak goede smaak en weten goed te camoufleren en te accentueren... Ogen, haar en ronde vormen weten ze nog vrouwelijker te krijgen.
Kijk ik ben vormgever en de meeste vormgevers hebben ook een eigenwijze manier van kleden en stylen hun huis altijd net ff anders... heeft met creativiteit en gevoel voor smaak te maken denk ik
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn openings nummer past hier echt zo goed bij
echt net een kut op een plank..
Begrepen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je vaker bij TALmeets zijn.
Hoi Faye.quote:
Als ik echt moet lachen dan lach ik als een mongool.quote:
ik denk dan altijd aan rene froger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:50 schreef ValHallen het volgende:
Hello! Is it me you're looking for?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:50 schreef ValHallen het volgende:
Hello! Is it me you're looking for?
quote:
wat versta je onder house? Er zijn zoveel subgenres...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef Insomnium het volgende:
Urgh ook nog een kwartier house.
Ik doorsta het wel voor Knetter
Dat klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
wat versta je onder house? Er zijn zoveel subgenres...
Mr. Green, ken jij deze site al. Zeer handig en informatief... Als dj zijnde heb ik er veel aan gehad.
http://techno.org/electronic-music-guide/
Hier screendumpje:
[ afbeelding ]
Gruwelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mr. Green, ken jij deze site al. Zeer handig en informatief... Als dj zijnde heb ik er veel aan gehad.
Hier screendumpje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hier screendumpje:
[ afbeelding ]
Jungle is mijn hoekiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hier screendumpje:
[ afbeelding ]
Glasvezelbehang gebruiken dat jeukt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Sommige mensen kan ik echt achter het behang plakken.
Wat heeft die dekselse naat nu weer gedaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat heeft naatje nou weer gedaan dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat heeft die dekselse naat nu weer gedaan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat heeft die dekselse naat nu weer gedaan?
Jullie waren me voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heeft naatje nou weer gedaan dan?
Ademt dat nou makkelijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry, ik ben al achter het behang.
Ja, eigenlijk mag je er wel lekker bijhangen, mij niet terugmailen,je verzint maar watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry, ik ben al achter het behang.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk mag je er wel lekker bijhangen, mij niet terugmailen,je verzint maar wat
Hoe kan ik er bijhangen als ik er al hang?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk mag je er wel lekker bijhangen, mij niet terugmailen,je verzint maar wat
quote:
Elektronische muziek moet je ook eerst ontdekken en voelen voordat je ervan kan genietenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb niet veel met elektronische muziek.
Maar dingen zoals Goa en industrial en dergelijke wel ontzettend goed vinden en echt van genieten.
EDIT: En dubstep.
Muziekquote:
Ik wil gewoon mijn mail terugquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik er bijhangen als ik er al hang?
Zeur niet zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn mail terug
Ik heb altijd al brede smaak gehad, maar als ik die site weer es uitpluis, kom ik steeds weer genres en subgenres tegen die nog es flink moet aanschaffen.quote:
Amen sis!quote:
Bedoelde je die van wicked?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
welke site?
Ik moet eigenlijk naar bed he?
morgen shoppen in Haarlem
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hier screendumpje:
[ afbeelding ]
This isn't music, this is just a gigantic dick-wagging, more-hardcore-than-thou staring contest between Hardcore producers to see which of them can be assaulted with "BPM = 1000" on their drum machines and not flinch. I can't possibly think of any drug that would make you want to dance this fast. Or even headbang to it. I get a headache after two minutes of doing that anyway. I guess that's why 90 percent of the tracks are 30 seconds long. It's the music equivalent of holding your breath; that is, if done for long enough, you will pass out.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Lol op die site van wickedIk ging bij hardcore kijken en klikte op speedcore....
Die tekst die daar bij staat
Love it.....
quote:
Ja ik heb net ook een blik snackballetjes m'n bakkes in gegooid!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
even wat doen(tot zo)
Mijn oren ging bloeden.. Ik zweer hetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
This isn't music, this is just a gigantic dick-wagging, more-hardcore-than-thou staring contest between Hardcore producers to see which of them can be assaulted with "BPM = 1000" on their drum machines and not flinch. I can't possibly think of any drug that would make you want to dance this fast. Or even headbang to it. I get a headache after two minutes of doing that anyway. I guess that's why 90 percent of the tracks are 30 seconds long. It's the music equivalent of holding your breath; that is, if done for long enough, you will pass out.
Dit dus
Wat een toeval dat Morph tijdens dit nummer binnenkomt.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een toeval dat Morph tijdens dit nummer binnenkomt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Whut? Wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nevermind.quote:
quote:
Ik gok Knetterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef 92Merel het volgende:
Grappig nummer![]()
Wie draait eigenlijk?
Geniale site... heel vet om al die lijntjes zo te zien en te weten waar de housemuziek vandaan komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:11 schreef mr-green het volgende:
Haha check net op die site het onderdeel Hardcore: Rotterdam. Staat er op het einde: the music is really quite harmless, though
bitterballenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb net ook een blik snackballetjes m'n bakkes in gegooid!
Ik leer er wel veel vanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Geniale site... heel vet om al die lijntjes zo te zien en te weten waar de housemuziek vandaan komt.
Dreiging radio 49...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |