Wat een gemekker! Kom hier voor m'n rust!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de reclames van Andrelon stom.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En nóg weet niemand waar het over gaat.
citaat van Menno ter Braak die zo in deze tijd zou kunnen passen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, hierna houd ik ermee op, maar ga naar 29 minuten.
http://lowlands.vpro.nl/2(...)F11853A999EA5CB.html
Leuk voor youtube!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een gemekker! Kom hier voor m'n rust!
'en de intellectuelen houden hun kop in het zand.'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmmm, ik neem het met een korrel zout. Ik heb maar half geluisterd maar ik word een beetje moe van al die mensen die de Wilders situatie van nu vergelijken met eind jaren 30.
Ik heb de hele discussie niet gevolgd, maar mensen slaan idd soms goed door met hun paranoia.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmmm, ik neem het met een korrel zout. Ik heb maar half geluisterd maar ik word een beetje moe van al die mensen die de Wilders situatie van nu vergelijken met eind jaren 30.
Dat klopt dus niet. Je kunt niet meer om de zgn intellectuelen heen die allemaal hun zegje willen doen in de krant of op tv. En die allemaal hetzelfde zeggen waardoor half NL afgestompt raakt en zich beperkt tot het luisteren naar mensen die alles in hapklare brokken uitleggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'en de intellectuelen houden hun kop in het zand.'
En tadaa, verschil no.1 met de jaren 30 is er al.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Je kunt niet meer om de zgn intellectuelen heen die allemaal hun zegje willen doen in de krant of op tv. En die allemaal hetzelfde zeggen waardoor half NL afgestompt raakt en zich beperkt tot het luisteren naar mensen die alles in hapklare brokken uitleggen.
Mensen willen geen analyse, mensen willen horen wat ze moeten vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Je kunt niet meer om de zgn intellectuelen heen die allemaal hun zegje willen doen in de krant of op tv. En die allemaal hetzelfde zeggen waardoor half NL afgestompt raakt en zich beperkt tot het luisteren naar mensen die alles in hapklare brokken uitleggen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom is een Nederlandse film nagesynchroniseerd in het Nederlands.
[ afbeelding ]
Ja dat is het precies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat hebben de mensen altijd al gewild. Politieke leiders hebben over het algemeen een populairiteitswedstrijd gewonnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen willen geen analyse, mensen willen horen wat ze moeten vinden.. Tenminste, dat idee krijg ik steeds meer.
Zie daar het failliet van de democratie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat hebben de mensen altijd al gewild. Politieke leiders hebben over het algemeen een populairiteitswedstrijd gewonnen.
Ja meine fatti.quote:
Noem jij een beter systeem?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie daar het failliet van de democratie.
Ik heb dat gevoel nu meer dan wanneer ik terug kijk naar vroeger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat hebben de mensen altijd al gewild. Politieke leiders hebben over het algemeen een populairiteitswedstrijd gewonnen.
Oh em giquote:
Eng he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
Gaat het nou nog steeds over politiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |