Je zag een opening en je had zin ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zag nog een opening om elf uur
ik heb hem gepakt
Ik zal jou eens pakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zag nog een opening om elf uur
ik heb hem gepakt
Niveau, waar is het heen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je zag een opening en je had zin ?![]()
En dan zeggen 'Tikkie! Ik heb je!' om vervolgens hard weg te rennen?quote:
Maar goed dat je jezelf al meteen verbeterdequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Niveau, waar is het heen?![]()
Oh ja dit was het Radio 49 topic ik had even de illusie dat het er ooit was.
Shhhhhhhhhhtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan zeggen 'Tikkie! Ik heb je!' om vervolgens hard weg te rennen?.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Tuurlijk, komt altijd van pasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Je hebt hem opgeslagen ?![]()
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Knettert; heb het gewoon nog een paar keer geluisterd. Ik lig nog steeds in een deuk
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hihi.. ik doe vaak onzinnige dingen als ik me verveel.. en ben in een zwaar flauwe bui.. dat beloofd wat voor elf uur
Present.quote:
Ligt er aan welke.quote:
Oh. Andere bitch dusquote:
Oh die slet laat maar zitten dan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die slet laat maar zitten dan.
Wholla allemaal viese chickas jwzquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
allemaal smatjes hier, meisje vieeessss
Het is vallahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Wholla allemaal viese chickas jwz
Dus bij het woord slet in het woordenboek vind ik jouw foto?quote:
Niet hier hoor.quote:
neequote:
Goed initiatief inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
Eindelijk iets van de PVV dat me wel aanspreekt...
http://www.spitsnieuws.nl(...)pak-in-kwestie-ricky
Zowaar een goed standpunt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
Eindelijk iets van de PVV dat me wel aanspreekt...
http://www.spitsnieuws.nl(...)pak-in-kwestie-ricky
Bedoel je niet je platjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Kennelijk heb ik een harem aan sletjes, maar ik bedoelde mijn eigen sletjedie speciale
In jouw gebied is alles anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ook nog ter discussie durven te stellen
Ik hoor het al ik ben niet speciaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Kennelijk heb ik een harem aan sletjes, maar ik bedoelde mijn eigen sletjedie speciale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |