SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Ook leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shoppen bij Ikea met vriendinnen
zonder kinderen![]()
Wat stond er in de TT dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee maar er was ook al zo'n bagger user jaen toen heeft morph de TT aangepast
Eigen naamtopicquote:
Alhoewel hij redelijk (lees: volslagen) irrelevant is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zelfde user.
maar deze tt is wel oke toch
lolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet zorgen dat ik me niet te vaak verveel.. ik ga dan achterlijke dingen opnemen![]()
Maar als zo'n iemand dan ook gewoon in het topic post zou t nog beter zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alhoewel hij redelijk (lees: volslagen) irrelevant is.
Hoi Knetter
Wat dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet zorgen dat ik me niet te vaak verveel.. ik ga dan achterlijke dingen opnemen![]()
Delenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
alleen lola krijgt dat plezierquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Troll geef je een GO in het topic zo?
Gemeenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen lola krijgt dat plezierwheheheh
Hoe was het vanochtend?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Leukquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef Trollscience het volgende:
Van deze moet ik altijd bijna huilen
Jij mag dat altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee of ik ze mag uitzenden
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
Playlist klaar voor morgen. Mijn ode aan de vrouw.
Das nog lulliger, want ik moet nu dus gaan werkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee of ik ze mag uitzenden
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
Playlist klaar voor morgen. Mijn ode aan de vrouw.
Succesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga verf in mijn haar gooien.. tozo
Rood?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga verf in mijn haar gooien.. tozo
primaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:57 schreef Trollscience het volgende:
Degene die het volgende liedje afluisterd krijgt van mij een pluim.
LoLa ik geef zo een GO, ik loop misschien een mintuutje uit
Doegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, deze loonslaaf gaat zijn taak eens uitvoeren
Tschuss!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Werk zequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus omdat ik wel naar de Radio luister moet ik ook daadwerkelijk in het topic posten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar als zo'n iemand dan ook gewoon in het topic post zou t nog beter zijn
liever nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Dus omdat ik wel naar de Radio luister moet ik ook daadwerkelijk in het topic posten?
Lijkt me wel zo leuk jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Dus omdat ik wel naar de Radio luister moet ik ook daadwerkelijk in het topic posten?
quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef Trollscience het volgende:
Ik houd niet van UB40, ik ga De Kevers luisteren![]()
have funquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef Trollscience het volgende:
Ik houd niet van UB40, ik ga De Kevers luisteren![]()
Ik hoor gewoon muziek.quote:
Heb hier gewoon muziek.quote:
hihi..quote:
quote:
*sopperdesopsopsop*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi..
ik probeerde je te hosselen via een geluidsopname.. werkt het? * springt* *springt* *springt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*sopperdesopsopsop*kheb nog glaswerk staan.. gewoon via tnt werkt? of heb je een aparte koeriersdienst die ik kan gebruiken? geen zin in afwassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:08 schreef Insomnium het volgende:
Door deze muziek krijg ik zin om te blowen![]()
ik had dat met bob marleyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:08 schreef Insomnium het volgende:
Och waarom ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Jij vuige hippie.
DHL mag ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb nog glaswerk staan.. gewoon via tnt werkt? of heb je een aparte koeriersdienst die ik kan gebruiken? geen zin in afwassen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:08 schreef Insomnium het volgende:
quote:
quote:
Je zag een opening en je had zin ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zag nog een opening om elf uur
ik heb hem gepakt
Ik zal jou eens pakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zag nog een opening om elf uur
ik heb hem gepakt
Niveau, waar is het heen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je zag een opening en je had zin ?![]()
En dan zeggen 'Tikkie! Ik heb je!' om vervolgens hard weg te rennen?quote:
Maar goed dat je jezelf al meteen verbeterdequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Niveau, waar is het heen?![]()
Oh ja dit was het Radio 49 topic ik had even de illusie dat het er ooit was.
Shhhhhhhhhhtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan zeggen 'Tikkie! Ik heb je!' om vervolgens hard weg te rennen?.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Tuurlijk, komt altijd van pasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Je hebt hem opgeslagen ?![]()
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Knettert; heb het gewoon nog een paar keer geluisterd. Ik lig nog steeds in een deuk
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hihi.. ik doe vaak onzinnige dingen als ik me verveel.. en ben in een zwaar flauwe bui.. dat beloofd wat voor elf uur
Present.quote:
Ligt er aan welke.quote:
Oh. Andere bitch dusquote:
Oh die slet laat maar zitten dan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die slet laat maar zitten dan.
Wholla allemaal viese chickas jwzquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
allemaal smatjes hier, meisje vieeessss
Het is vallahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Wholla allemaal viese chickas jwz
Dus bij het woord slet in het woordenboek vind ik jouw foto?quote:
Niet hier hoor.quote:
neequote:
Goed initiatief inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
Eindelijk iets van de PVV dat me wel aanspreekt...
http://www.spitsnieuws.nl(...)pak-in-kwestie-ricky
Zowaar een goed standpunt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
Eindelijk iets van de PVV dat me wel aanspreekt...
http://www.spitsnieuws.nl(...)pak-in-kwestie-ricky
Bedoel je niet je platjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Kennelijk heb ik een harem aan sletjes, maar ik bedoelde mijn eigen sletjedie speciale
In jouw gebied is alles anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ook nog ter discussie durven te stellen
Ik hoor het al ik ben niet speciaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Kennelijk heb ik een harem aan sletjes, maar ik bedoelde mijn eigen sletjedie speciale
tuurlijk welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor het al ik ben niet speciaal.
Het gras is hier gewoon groenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In jouw gebied is alles anders.
Twente toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gras is hier gewoon groenVallah!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
vinden jullie het nog een beetje leuk
SPquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ironie, vervolgens zie ik een tweet met deze link: http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)n_geert_wilders.html
Ik kan nou niet zeggen dat dit verrassend is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ironie, vervolgens zie ik een tweet met deze link: http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)n_geert_wilders.html
Kan gebeuren.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef WickedTunes het volgende:
is weer thuis... tuned in, hoort red, red wine... maar blijft luisteren naar LoLa, want LoLa!! 'Nuf said
quote:
Zoveel verschillen ze niet eens qua standpunten, behalve allochtonenstandpunt dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Zokunen het volgende:
En toch zou ik eerder pvv stemmen als SP.
whehehehequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef WickedTunes het volgende:
Shit, ik zit hier gewoon heen en weer te wiegen op de maat
Ik zou geen van beiden stemmen, al stond er een pistool tegen mijn slaap gedrukt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Zokunen het volgende:
Probleem is dat is hun enige echte standpunt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoveel verschillen ze niet eens qua standpunten, behalve allochtonenstandpunt dan.
Ik zou blanco stemmen of helemaal nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb er niet echt een mening over denk ik.quote:
Waarom heeft het geen zin?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet meer stemmen, denk ik. Het heeft toch geen zin.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een mening over denk ik.
Onjuist, als je niet stemt stem je voor de grootste partij (restzetels)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Dan ook nooit meer zeiken op het kabinet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben muzikant, kan er niks aan doen... dat nr klonk wel lekker, hahaquote:
Gewoon je eigen politieke partij opdrichtenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Blijf luisteren ... er komt nog meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ben muzikant, kan er niks aan doen... dat nr klonk wel lekker, haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 21:30:46 ]
wat is opdrichten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon je eigen politieke partij opdrichten
klopt, behalve zeuren over de samenzweringen achter de schermen en de reden waaarom ze niet stemmenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Insomnium het volgende:
Mensen die niet stemmen mogen er ook niet over zeuren.
D van democratie?quote:
Dat was echt heel pijnlijk jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Al is het jammer dat je soms toch voor iets stemt, en dat de regering er niets van aantrekt. Met dat referendumdebacle toentertijd.
opdebielrichten !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
D van democratie?
demotivatie?
debiel?
D van Dat raad je nooitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
D van democratie?
demotivatie?
debiel?
Ik heb alleen maar gestemd zodat ik mag zeiken. Zegt genoeg, toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan ook nooit meer zeiken op het kabinet.
Dus ik snap dat er dan deukjes komen in het vertrouwen van de mens in democratie. Maar feit blijft dat het in Nederland nog niet zo verkeerd werkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was echt heel pijnlijk jaSchijndemocratie.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijf luisteren ... er komt nog meerJa, ik blijf wel luisteren en de meeste nummers ken ik ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
In het licht van België doet elk land het helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus ik snap dat er dan deukjes komen in het vertrouwen van de mens in democratie. Maar feit blijft dat het in Nederland nog niet zo verkeerd werkt.
Wat nou onjuist?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Onjuist, als je niet stemt stem je voor de grootste partij (restzetels)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, ik blijf wel luisteren en de meeste nummers ken ik ook wel hoor
Je komt sowieso nergens meer zonder een dosis opportunisme.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Als ik een eigen partij op zou richten zou dat zo verschrikkelijk liberaal zijn dat ik mezelf overal tegenspreek en de partij klapt na een maand.
Nee inderdaad, blijft een verschrikking daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In het licht van België doet elk land het helemaal niet verkeerd
Volgens mij ben ik ook zo liberaal als de pestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Als ik een eigen partij op zou richten zou dat zo verschrikkelijk liberaal zijn dat ik mezelf overal tegenspreek en de partij klapt na een maand.
Oh maar ik heb ook nergens gezegd dat we het slecht hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus ik snap dat er dan deukjes komen in het vertrouwen van de mens in democratie. Maar feit blijft dat het in Nederland nog niet zo verkeerd werkt.
Ik slaap dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef WickedTunes het volgende:
Oh ik zie dt Knetter uurtje van 23-00 al vult...
Dan vraagje aan jullie: wie is er nog wakker voor een klein uurtje een "bordspel speciaaltje" van 00-01?
Vanavond niet vrees ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef WickedTunes het volgende:
Oh ik zie dt Knetter uurtje van 23-00 al vult...
Dan vraagje aan jullie: wie is er nog wakker voor een klein uurtje een "bordspel speciaaltje" van 00-01?
Anders ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook zo liberaal als de pest.
Ja maar ik ben geen oppurtunist. Partij v/d Twijfel is mijn partij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je komt sowieso nergens meer zonder een dosis opportunisme.
Nederland is alleen een land van compromissen. Alles is half-half. Iedereen krijgt een beetje gelijk maar er komen nooit echt goede, volle besluiten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar ik heb ook nergens gezegd dat we het slecht hebbenNederland is natuurlijk ook een democratische bakermat. Alles zit mee, de instelling van de mensen, het economische klimaat etc. Hell, we hebben de moderne democratie uitgevonden.
http://www.demorgen.be/dm(...)dse-toestanden.dhtmlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In het licht van België doet elk land het helemaal niet verkeerd
Ik heb een periode gehad dat ze van mij iedere mogelijke vorm van bijstond mochten afschaffenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Sommigen vinden mij een anarchist
Wat een perectie voeding is voor democratie. Nederland is het laatste land ter wereld waar een dictator aan de macht zou komen. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederland is alleen een land van compromissen. Alles is half-half. Iedereen krijgt een beetje gelijk maar er komen nooit echt goede, volle besluiten.
Joa, en daar gaat juist dat artikel over wat ik net postte...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een perectie voeding is voor democratie. Nederland is het laatste land ter wereld waar een dictator aan de macht zou komen. Ben ik heilig van overtuigd.
En uiteindelijk komen we nergens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederland is alleen een land van compromissen. Alles is half-half. Iedereen krijgt een beetje gelijk maar er komen nooit echt goede, volle besluiten.
Waarom verbaast mij dit niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)dse-toestanden.dhtml
Daar mag sowieso in gesneden worden. En al helemaal kinderbijslagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ze van mij iedere mogelijke vorm van bijstond mochten afschaffen. Dus dan ook echt alles.
Goed geschreven, lekker doordrenkt met steken ook. Maar hij/zij heeft zeker een punt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een op zijn pik getrapte Belg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Met de huidige grondwet en de trias politica is dat praktisch onmogelijk. Maar, het kan wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een perectie voeding is voor democratie. Nederland is het laatste land ter wereld waar een dictator aan de macht zou komen. Ben ik heilig van overtuigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Geen één West-Europees land zal naar alle waarschijnlijkheid nog een dictator krijgen,quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als Wilders het voor elkaar gaat krijgen de grondwet te veranderen, dan schiet het al aardig op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met de huidige grondwet en de trias politica is dat praktisch onmogelijk. Maar, het kan wel.
Ja, dat laatste sowieso.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar mag sowieso in gesneden worden. En al helemaal kinderbijslag
Hoe weet je dat zo zeker? Hitler is ook democratisch gekozen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Geen één West-Europees land zal naar alle waarschijnlijkheid nog een dictator krijgen,
Ik ben even in de war. Wat wil Wilders veranderen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als Wilders het voor elkaar gaat krijgen de grondwet te veranderen, dan schiet het al aardig op.
Ook vrijheid van geloof staat er in. En dat weegt in Nederland nog steeds achterlijk zwaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
De grondwet wordt sowieso niet nageleefd. Niet discrimineren op basis van sekse staat er onder andere in, en wat doet de SGP.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom moet ik hier zo vreselijk om lachenRoses are red,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
violins are blue.
I'm schrisofranic
and so am I."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef WickedTunes het volgende:
Take me by the end
take me by the hand is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze falen alleen met uitspraak![]()
Eh, Nederland is een monarchie. Een monarch is een alleenheerserquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zeg naar alle waarschijnlijkheid, nergens zeg ik dat ik zeker ben. Maar Hitler en Stalin liggen nog ietwat te vers in het geheugen om in de volgende 30 wat jaar een dictator te krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Hitler is ook democratisch gekozen...
Andere tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Hitler is ook democratisch gekozen...
Artikel 1.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben even in de war. Wat wil Wilders veranderen?
Persoonlijk vind ik discriminatie zwaarder tillen dan geloof, maar jammer dat er inderdaad nog een deel is die dat niet lijkt te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook vrijheid van geloof staat er in. En dat weegt in Nederland nog steeds achterlijk zwaar.
Tja, en wat betreft de trias politica: Wilders begint al te roepen dat de recherlijke macht niet deugd.quote:
Niet helemaal, hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eh, Nederland is een monarchie. Een monarch is een alleenheerser
Monarchie voor de vorm ja. Jij denkt dat Bea lekker blijft zitten als ze wat meer eigen standpunten er doorheen wil jagen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eh, Nederland is een monarchie. Een monarch is een alleenheerser
Schrappen dat artikel en onderbrengen onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook vrijheid van geloof staat er in. En dat weegt in Nederland nog steeds achterlijk zwaar.
Ik moest hier om lachen maar wil eigenlijk huilen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Artikel 1.
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/2085
http://vorige.nrc.nl/binn(...)tikel_1_uit_Grondwet
Ik ook, hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik discriminatie zwaarder tillen dan geloof, maar jammer dat er inderdaad nog een deel is die dat niet lijkt te vinden.
Bea jaagt meer standpunten doorheen dan jij denkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Monarchie voor de vorm ja. Jij denkt dat Bea lekker blijft zitten als ze wat meer eigen standpunten er doorheen wil jagen?
En jij denkt dat hem dat gaat lukken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Artikel 1.
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/2085
http://vorige.nrc.nl/binn(...)tikel_1_uit_Grondwet
quote:Wat een rare discussie. Alsof niemand zich verdiept heeft in Wilders z'n achtergronden, terwijl er toch prima documentaires zijn geweest op diverse TV-zenders.
Wilders wordt op allerlei manieren (o.a. gedachtengoed, geld, strategie) gesteund door rabiaat en extreem-rechtse groepen, bedrijven en mensen uit verschillende landen. Dat zijn publiek beschikbare feiten.
Moslims spelen in Wilders' strategie een vergelijkbare rol als Joden in de jaren '30 voor de nazi's. Dat wil niet zeggen dat er nu dus een massamoord op moslims aan zit te komen, of dat Wilders dat zou willen, maar mag er pas krachtig tegen dergelijke strategieën gewaarschuwd worden als het meest afschuwelijke mogelijke gevolg bewaarheid wordt?
Er wordt een klimaat gecreëerd waarin (in dit geval) moslim-discriminatie via een glijdende schaal steeds erger mag worden en steeds breder gedragen kan worden, salonfähig wordt.
Een van de grote problemen in de jaren '20/'30 in de strijd tegen nazi's en fascisme was dat de tegengeluiden ontbraken (of met geweld werden onderdrukt). Een ander probleem was de grote verdeeldheid onder diegenen met een tegengeluid. Maak nu niet ook die fouten! Steun elkaar in een diversiteit aan kritiek op Wilders e.d. En gebruik alle platforms (ja, ook muziek, en ook je werkomgeving. Cultuur staat midden in de samenleving).
Terzijde, maar ook vreemd: communisme en fascisme op een hoop gooien. Naar mijn beste weten hebben fascisten en nationaal-socialisten in Italië en in Duitsland bijna een eeuw geleden wel zo'n beetje het systeem kunnen invoeren dat ze wilden. Communisme is nergens op een vergelijkbare schaal ingevoerd; Stalin was alles behalve een communist. Lenin wilde hem niet als z'n opvolger, en Rosa Luxemburg waarschuwde ook voor Stalin. Mao's regime was een modificatie op dat van Stalin. Wat ik wil zeggen: fascisme en nazisme hebben bewezen tot foute systemen te leiden; communisme heeft die 'kans' niet gehad.
http://3voor12.vpro.nl/ar(...)n=addComment&number=
Wilders roept alleen maar. Wat dat betreft is het ideaal dat hij nu in dit parket zit. Als over 3 jaar blijkt dat hij amper wat bij heeft gedragen aan alle kabinetsbesluiten gaan zijn kiezers morren en stappen gewoon weer naar de gevestigde partijen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, en wat betreft de trias politica: Wilders begint al te roepen dat de recherlijke macht niet deugd.
Niet alleen Bea. De regering, waar Bea toevallig deel van uitmaakt omdat het zo in de wet staat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bea jaagt meer standpunten doorheen dan jij denkt.
Weet het niet precies, maar ons Bea kan wel een formateur aanwijzen, en als ze iemand aanwijst die het met haar eens is op politiek vlak, dan heeft ze wel wat invloed ja. Maar nog blijft het weinig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bea jaagt meer standpunten doorheen dan jij denkt.
Als mensen het vertrouwen in de politiek verliezen en dan blanco gaan stemmen, niet gaan stemmen, wordt de kans groter dat de PVV uiteindelijk de meerderheid krijgt. Vooralsnog geloof ik daar niet in, maar als steeds meer mensen niet meer naar de feiten gaan kijken, dan voorspel ik weinig goeds.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt dat hem dat gaat lukken?.
Dat hoop ik dan maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wilders roept alleen maar. Wat dat betreft is het ideaal dat hij nu in dit parket zit. Als over 3 jaar blijkt dat hij amper wat bij heeft gedragen aan alle kabinetsbesluiten gaan zijn kiezers morren en stappen gewoon weer naar de gevestigde partijen.
Ik denk dat de kans dat dit gebeurt heel klein is. Het is heel erg lastig de grondwet gewijzigd te krijgen. En dan heb je ook nog Europese Wetgeving, die gaat in dat geval boven Nederlandse.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als mensen het vertrouwen in de politiek verliezen en dan blanco gaan stemmen, niet gaan stemmen, wordt de kans groter dat de PVV uiteindelijk de meerderheid krijgt. Vooralsnog geloof ik daar niet in, maar als steeds meer mensen niet meer naar de feiten gaan kijken, dan voorspel ik weinig goeds.
Diegene die dat geschreven heeft is nooit in Azie geweest met dat communisme?quote:
Je doemdenkt te veel. Onze politiek blijft veel te log om echt grote veranderingen door te voeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als mensen het vertrouwen in de politiek verliezen en dan blanco gaan stemmen, niet gaan stemmen, wordt de kans groter dat de PVV uiteindelijk de meerderheid krijgt. Vooralsnog geloof ik daar niet in, maar als steeds meer mensen niet meer naar de feiten gaan kijken, dan voorspel ik weinig goeds.
Dat is niet het echte communisme wat er bedoeld werd, dat is een kopie van het Stalinistische communisme, zegt hij dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Diegene die dat geschreven heeft is nooit in Azie geweest met dat communisme?
En helemaal veranderingen op Grondrechtelijk gebiedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je doemdenkt te veel. Onze politiek blijft veel te log om echt grote veranderingen door te voeren.
Eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Overigens ben ik wel voor een ceremoniële rol voor het koningshuis. Monarchie past niet in een democratie..
Meer hoe je het doet. Rustig, duidelijk verstaanbaar, mooie accenten op bepaalde woorden. Gewoon goede radiovrouw, klaar!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
not really ik heb gewoon wat wiki voorgelezen
hihiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Meer hoe je het doet. Rustig, duidelijk verstaanbaar, mooie accenten op bepaalde woorden. Gewoon goede radiovrouw, klaar!
Ja, hier ben ik het ook eens mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Overigens ben ik wel voor een ceremoniële rol voor het koningshuis. Monarchie past niet in een democratie..
daar is iedereen het wel mee eens denk ikquote:
Hoezo VHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.
omdat je lichaam nog niet is uitgegroeidquote:
Je bent in de groei, denk ik.quote:
Dat sowieso, maar er is natuurlijk meer wat je als simpele burger niet ziet. Verdiep je maar eens in de relatie tussen Bea en de minister presidentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar ons Bea kan wel een formateur aanwijzen, en als ze iemand aanwijst die het met haar eens is op politiek vlak, dan heeft ze wel wat invloed ja. Maar nog blijft het weinig.
ONZ partijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zijn we eensgezind, politieke partij op starten?
Wat LoLa zegt. Je spieren zitten in de groei en kunnen beschadigd raken als je krachttraining doet.quote:
Bea en Mark hebben inderdaad die beruchte klaverjassen get-togethers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar er is natuurlijk meer wat je als simpele burger niet ziet. Verdiep je maar eens in de relatie tussen Bea en de minister president
De minister-president is verantwoordelijk voor alles wat Bea zegt, dat bedoel je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar er is natuurlijk meer wat je als simpele burger niet ziet. Verdiep je maar eens in de relatie tussen Bea en de minister president
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat LoLa zegt. Je spieren zitten in de groei en kunnen beschadigd raken als je krachttraining doet.
en ze hebben er nog veel meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef ToT het volgende:
Jezus, ik heb er echt niet bij stil gestaan dat UB40 zo veel bekende nummers had zeg!
Dat vergroot de kans op besluiteloosheid, zoals in België.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Welk artikel, dat van die belgische toestanden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
Dat artikel dat net gepost werd is wel echt een geweldig goed geschreven artikel en volkomen waar ook nog.
Ach die heb je idd ook nog ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en ze hebben er nog veel meer
Baby Come Back bijvoorbeeld
die had ik ook nog willen draaien
Hoezo dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans op besluiteloosheid, zoals in België.
Deze uitspraak kun je weggooien. Elk politiek klimaat is anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Voiceover Dat roept de angstige vraag op of het denkbaar is dat de woorden van Wilders ook in Nederland kunnen leiden tot etnisch geweld.
In Parijs woont professor Jacques Semelin. Hij heeft onderzocht wat er moet gebeuren voordat mensen uiteindelijk overgaan tot bloedvergieten.
[ondertiteling]
Semelin Ik weet niks van de politieke situatie in Nederland. Ik kan u alleen vertellen over m'n eigen onderzoek naar geweld.
Voiceover Semelin concludeert daarin dat geen enkel land gevrijwaard is tegen etnisch geweld. Wat daarvoor nodig is, is een economische crisis, een immigratieprobleem en een politicus die daar zondebokken voor aanwijst.
[titel in beeld] J. Semelin, historicus/politicoloog
Semelin In hun uitspraken, die behoorlijk extreem kunnen zijn, zal het draaien om identiteit. Zij of wij. Dat is de basis. Bijvoorbeeld we moeten ons verdedigen tegen een of andere groep en onze identiteit doen gelden.
http://zembla.vara.nl/?id=6817
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welk artikel, dat van die belgische toestanden?
Want zoals het nu gaat, gaat het wel lekker, wilde je zeggen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans op besluiteloosheid, zoals in België.
Ook. De minister-president is soms ook een buikspreekpop van Bea. Alleen weet je nooit wanneer hij zijn eigen mening uitdraagt of die van Bea.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De minister-president is verantwoordelijk voor alles wat Bea zegt, dat bedoel je?
Klopt, maar hij heeft een algemeen onderzoek naar geweld gedaan, met hoogstwaarschijnlijk alle mogelijke politieke klimaten. Dan nog: denk eens in dat het rechts-populisme stijgende is met de dag in geheel West-Europa.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deze uitspraak kun je weggooien. Elk politiek klimaat is anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |