Hoezo VHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.
omdat je lichaam nog niet is uitgegroeidquote:
Je bent in de groei, denk ik.quote:
Dat sowieso, maar er is natuurlijk meer wat je als simpele burger niet ziet. Verdiep je maar eens in de relatie tussen Bea en de minister presidentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar ons Bea kan wel een formateur aanwijzen, en als ze iemand aanwijst die het met haar eens is op politiek vlak, dan heeft ze wel wat invloed ja. Maar nog blijft het weinig.
ONZ partijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zijn we eensgezind, politieke partij op starten?
Wat LoLa zegt. Je spieren zitten in de groei en kunnen beschadigd raken als je krachttraining doet.quote:
Bea en Mark hebben inderdaad die beruchte klaverjassen get-togethers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar er is natuurlijk meer wat je als simpele burger niet ziet. Verdiep je maar eens in de relatie tussen Bea en de minister president
De minister-president is verantwoordelijk voor alles wat Bea zegt, dat bedoel je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar er is natuurlijk meer wat je als simpele burger niet ziet. Verdiep je maar eens in de relatie tussen Bea en de minister president
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat LoLa zegt. Je spieren zitten in de groei en kunnen beschadigd raken als je krachttraining doet.
en ze hebben er nog veel meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef ToT het volgende:
Jezus, ik heb er echt niet bij stil gestaan dat UB40 zo veel bekende nummers had zeg!
Dat vergroot de kans op besluiteloosheid, zoals in België.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Overigens ben ik wel voor een ceremoniële rol voor het koningshuis. Monarchie past niet in een democratie..
Welk artikel, dat van die belgische toestanden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
Dat artikel dat net gepost werd is wel echt een geweldig goed geschreven artikel en volkomen waar ook nog.
Ach die heb je idd ook nog ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en ze hebben er nog veel meer
Baby Come Back bijvoorbeeld
die had ik ook nog willen draaien
Hoezo dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans op besluiteloosheid, zoals in België.
Deze uitspraak kun je weggooien. Elk politiek klimaat is anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Voiceover Dat roept de angstige vraag op of het denkbaar is dat de woorden van Wilders ook in Nederland kunnen leiden tot etnisch geweld.
In Parijs woont professor Jacques Semelin. Hij heeft onderzocht wat er moet gebeuren voordat mensen uiteindelijk overgaan tot bloedvergieten.
[ondertiteling]
Semelin Ik weet niks van de politieke situatie in Nederland. Ik kan u alleen vertellen over m'n eigen onderzoek naar geweld.
Voiceover Semelin concludeert daarin dat geen enkel land gevrijwaard is tegen etnisch geweld. Wat daarvoor nodig is, is een economische crisis, een immigratieprobleem en een politicus die daar zondebokken voor aanwijst.
[titel in beeld] J. Semelin, historicus/politicoloog
Semelin In hun uitspraken, die behoorlijk extreem kunnen zijn, zal het draaien om identiteit. Zij of wij. Dat is de basis. Bijvoorbeeld we moeten ons verdedigen tegen een of andere groep en onze identiteit doen gelden.
http://zembla.vara.nl/?id=6817
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welk artikel, dat van die belgische toestanden?
Want zoals het nu gaat, gaat het wel lekker, wilde je zeggen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vergroot de kans op besluiteloosheid, zoals in België.
Ook. De minister-president is soms ook een buikspreekpop van Bea. Alleen weet je nooit wanneer hij zijn eigen mening uitdraagt of die van Bea.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De minister-president is verantwoordelijk voor alles wat Bea zegt, dat bedoel je?
Klopt, maar hij heeft een algemeen onderzoek naar geweld gedaan, met hoogstwaarschijnlijk alle mogelijke politieke klimaten. Dan nog: denk eens in dat het rechts-populisme stijgende is met de dag in geheel West-Europa.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deze uitspraak kun je weggooien. Elk politiek klimaat is anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |