In het licht van België doet elk land het helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus ik snap dat er dan deukjes komen in het vertrouwen van de mens in democratie. Maar feit blijft dat het in Nederland nog niet zo verkeerd werkt.
Wat nou onjuist?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Onjuist, als je niet stemt stem je voor de grootste partij (restzetels)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, ik blijf wel luisteren en de meeste nummers ken ik ook wel hoor
Je komt sowieso nergens meer zonder een dosis opportunisme.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Als ik een eigen partij op zou richten zou dat zo verschrikkelijk liberaal zijn dat ik mezelf overal tegenspreek en de partij klapt na een maand.
Nee inderdaad, blijft een verschrikking daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In het licht van België doet elk land het helemaal niet verkeerd
Volgens mij ben ik ook zo liberaal als de pestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Als ik een eigen partij op zou richten zou dat zo verschrikkelijk liberaal zijn dat ik mezelf overal tegenspreek en de partij klapt na een maand.
Oh maar ik heb ook nergens gezegd dat we het slecht hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus ik snap dat er dan deukjes komen in het vertrouwen van de mens in democratie. Maar feit blijft dat het in Nederland nog niet zo verkeerd werkt.
Ik slaap dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef WickedTunes het volgende:
Oh ik zie dt Knetter uurtje van 23-00 al vult...
Dan vraagje aan jullie: wie is er nog wakker voor een klein uurtje een "bordspel speciaaltje" van 00-01?
Vanavond niet vrees ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef WickedTunes het volgende:
Oh ik zie dt Knetter uurtje van 23-00 al vult...
Dan vraagje aan jullie: wie is er nog wakker voor een klein uurtje een "bordspel speciaaltje" van 00-01?
Anders ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook zo liberaal als de pest.
Ja maar ik ben geen oppurtunist. Partij v/d Twijfel is mijn partij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je komt sowieso nergens meer zonder een dosis opportunisme.
Nederland is alleen een land van compromissen. Alles is half-half. Iedereen krijgt een beetje gelijk maar er komen nooit echt goede, volle besluiten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar ik heb ook nergens gezegd dat we het slecht hebbenNederland is natuurlijk ook een democratische bakermat. Alles zit mee, de instelling van de mensen, het economische klimaat etc. Hell, we hebben de moderne democratie uitgevonden.
http://www.demorgen.be/dm(...)dse-toestanden.dhtmlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In het licht van België doet elk land het helemaal niet verkeerd
Ik heb een periode gehad dat ze van mij iedere mogelijke vorm van bijstond mochten afschaffenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Sommigen vinden mij een anarchist
Wat een perectie voeding is voor democratie. Nederland is het laatste land ter wereld waar een dictator aan de macht zou komen. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederland is alleen een land van compromissen. Alles is half-half. Iedereen krijgt een beetje gelijk maar er komen nooit echt goede, volle besluiten.
Joa, en daar gaat juist dat artikel over wat ik net postte...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een perectie voeding is voor democratie. Nederland is het laatste land ter wereld waar een dictator aan de macht zou komen. Ben ik heilig van overtuigd.
En uiteindelijk komen we nergens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederland is alleen een land van compromissen. Alles is half-half. Iedereen krijgt een beetje gelijk maar er komen nooit echt goede, volle besluiten.
Waarom verbaast mij dit niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)dse-toestanden.dhtml
Daar mag sowieso in gesneden worden. En al helemaal kinderbijslagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ze van mij iedere mogelijke vorm van bijstond mochten afschaffen. Dus dan ook echt alles.
Goed geschreven, lekker doordrenkt met steken ook. Maar hij/zij heeft zeker een punt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een op zijn pik getrapte Belg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Met de huidige grondwet en de trias politica is dat praktisch onmogelijk. Maar, het kan wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een perectie voeding is voor democratie. Nederland is het laatste land ter wereld waar een dictator aan de macht zou komen. Ben ik heilig van overtuigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Geen één West-Europees land zal naar alle waarschijnlijkheid nog een dictator krijgen,quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als Wilders het voor elkaar gaat krijgen de grondwet te veranderen, dan schiet het al aardig op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met de huidige grondwet en de trias politica is dat praktisch onmogelijk. Maar, het kan wel.
Ja, dat laatste sowieso.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar mag sowieso in gesneden worden. En al helemaal kinderbijslag
Hoe weet je dat zo zeker? Hitler is ook democratisch gekozen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Geen één West-Europees land zal naar alle waarschijnlijkheid nog een dictator krijgen,
Ik ben even in de war. Wat wil Wilders veranderen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als Wilders het voor elkaar gaat krijgen de grondwet te veranderen, dan schiet het al aardig op.
Ook vrijheid van geloof staat er in. En dat weegt in Nederland nog steeds achterlijk zwaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
De grondwet wordt sowieso niet nageleefd. Niet discrimineren op basis van sekse staat er onder andere in, en wat doet de SGP.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom moet ik hier zo vreselijk om lachenRoses are red,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
violins are blue.
I'm schrisofranic
and so am I."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef WickedTunes het volgende:
Take me by the end
take me by the hand is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze falen alleen met uitspraak![]()
Eh, Nederland is een monarchie. Een monarch is een alleenheerserquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zeg naar alle waarschijnlijkheid, nergens zeg ik dat ik zeker ben. Maar Hitler en Stalin liggen nog ietwat te vers in het geheugen om in de volgende 30 wat jaar een dictator te krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Hitler is ook democratisch gekozen...
Andere tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Hitler is ook democratisch gekozen...
Artikel 1.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben even in de war. Wat wil Wilders veranderen?
Persoonlijk vind ik discriminatie zwaarder tillen dan geloof, maar jammer dat er inderdaad nog een deel is die dat niet lijkt te vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook vrijheid van geloof staat er in. En dat weegt in Nederland nog steeds achterlijk zwaar.
Tja, en wat betreft de trias politica: Wilders begint al te roepen dat de recherlijke macht niet deugd.quote:
Niet helemaal, hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eh, Nederland is een monarchie. Een monarch is een alleenheerser
Monarchie voor de vorm ja. Jij denkt dat Bea lekker blijft zitten als ze wat meer eigen standpunten er doorheen wil jagen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eh, Nederland is een monarchie. Een monarch is een alleenheerser
Schrappen dat artikel en onderbrengen onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook vrijheid van geloof staat er in. En dat weegt in Nederland nog steeds achterlijk zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |