In het licht van België doet elk land het helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus ik snap dat er dan deukjes komen in het vertrouwen van de mens in democratie. Maar feit blijft dat het in Nederland nog niet zo verkeerd werkt.
Wat nou onjuist?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Onjuist, als je niet stemt stem je voor de grootste partij (restzetels)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, ik blijf wel luisteren en de meeste nummers ken ik ook wel hoor
Je komt sowieso nergens meer zonder een dosis opportunisme.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Als ik een eigen partij op zou richten zou dat zo verschrikkelijk liberaal zijn dat ik mezelf overal tegenspreek en de partij klapt na een maand.
Nee inderdaad, blijft een verschrikking daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In het licht van België doet elk land het helemaal niet verkeerd
Volgens mij ben ik ook zo liberaal als de pestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
Als ik een eigen partij op zou richten zou dat zo verschrikkelijk liberaal zijn dat ik mezelf overal tegenspreek en de partij klapt na een maand.
Oh maar ik heb ook nergens gezegd dat we het slecht hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus ik snap dat er dan deukjes komen in het vertrouwen van de mens in democratie. Maar feit blijft dat het in Nederland nog niet zo verkeerd werkt.
Ik slaap dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef WickedTunes het volgende:
Oh ik zie dt Knetter uurtje van 23-00 al vult...
Dan vraagje aan jullie: wie is er nog wakker voor een klein uurtje een "bordspel speciaaltje" van 00-01?
Vanavond niet vrees ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef WickedTunes het volgende:
Oh ik zie dt Knetter uurtje van 23-00 al vult...
Dan vraagje aan jullie: wie is er nog wakker voor een klein uurtje een "bordspel speciaaltje" van 00-01?
Anders ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook zo liberaal als de pest.
Ja maar ik ben geen oppurtunist. Partij v/d Twijfel is mijn partij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je komt sowieso nergens meer zonder een dosis opportunisme.
Nederland is alleen een land van compromissen. Alles is half-half. Iedereen krijgt een beetje gelijk maar er komen nooit echt goede, volle besluiten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar ik heb ook nergens gezegd dat we het slecht hebbenNederland is natuurlijk ook een democratische bakermat. Alles zit mee, de instelling van de mensen, het economische klimaat etc. Hell, we hebben de moderne democratie uitgevonden.
http://www.demorgen.be/dm(...)dse-toestanden.dhtmlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In het licht van België doet elk land het helemaal niet verkeerd
Ik heb een periode gehad dat ze van mij iedere mogelijke vorm van bijstond mochten afschaffenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Sommigen vinden mij een anarchist
Wat een perectie voeding is voor democratie. Nederland is het laatste land ter wereld waar een dictator aan de macht zou komen. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederland is alleen een land van compromissen. Alles is half-half. Iedereen krijgt een beetje gelijk maar er komen nooit echt goede, volle besluiten.
Joa, en daar gaat juist dat artikel over wat ik net postte...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een perectie voeding is voor democratie. Nederland is het laatste land ter wereld waar een dictator aan de macht zou komen. Ben ik heilig van overtuigd.
En uiteindelijk komen we nergens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederland is alleen een land van compromissen. Alles is half-half. Iedereen krijgt een beetje gelijk maar er komen nooit echt goede, volle besluiten.
Waarom verbaast mij dit niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)dse-toestanden.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |