Waarom heeft het geen zin?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet meer stemmen, denk ik. Het heeft toch geen zin.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt een mening over denk ik.
Onjuist, als je niet stemt stem je voor de grootste partij (restzetels)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Dan ook nooit meer zeiken op het kabinet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben muzikant, kan er niks aan doen... dat nr klonk wel lekker, hahaquote:
Gewoon je eigen politieke partij opdrichtenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Blijf luisteren ... er komt nog meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ben muzikant, kan er niks aan doen... dat nr klonk wel lekker, haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 21:30:46 ]
wat is opdrichten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon je eigen politieke partij opdrichten
klopt, behalve zeuren over de samenzweringen achter de schermen en de reden waaarom ze niet stemmenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Insomnium het volgende:
Mensen die niet stemmen mogen er ook niet over zeuren.
D van democratie?quote:
Dat was echt heel pijnlijk jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Al is het jammer dat je soms toch voor iets stemt, en dat de regering er niets van aantrekt. Met dat referendumdebacle toentertijd.
opdebielrichten !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
D van democratie?
demotivatie?
debiel?
D van Dat raad je nooitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende: