SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Ja het was een beetje kort dag om weer een quiz of zo te bedenken, en deze had ik nog van de vorige keer klaar staan, grotendeels.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alweer?![]()
ToT heb je niks anders?
EN waar blijven de stemmen dan? Kom kom!
Carnaval zie ik,
Kermis zie ik, en Car Classics.. Maar neit echt 1 die meer stemmen heeft dan de ander..
Ik kan ook gaan mengen natuurlijk
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
De beste bazen TT blijft toch wel: waar we luisteren naar muziek
quote:
Klopt maar je moet hem niet te veel willen gebruiken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
De beste bazen TT blijft toch wel: waar we luisteren naar muziek
Ach ja, heb die superhelden shizzle gister ook in 2uur in elkaar gezetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was een beetje kort dag om weer een quiz of zo te bedenken, en deze had ik nog van de vorige keer klaar staan, grotendeels.
Ja. Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faye liefje, ben je thuis en roostertoegang?
TVquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Fijn, dan krijg je van die klb toestanden. Waar gaan wij heen? MUZ?
Is goed, komt zo, ik regel even onderling wat met ToTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja. Nee.zo wel, pleur maar in de pm
Hoiquote:
Priempjeeeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:47 schreef PriemGirl het volgende:
Zo alles weer gestreken
* PriemGirl pleurt zichzelf weer op de bank
geen schoenenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Is het gelukt met de kleding ?
Toch nog gedeeltelijk geslaagd danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen schoenen
wel rokje, jurkje, shirtje en sokken
Ik heb nog een paar honderd paar liggen voor een leuke prijs.quote:
Insom liebchenquote:
Mijn Mams.. Heeft leuke Betty Boop spulletjes gekocht toen ze in Turkije was vorige weekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wou hello kitty sokken kopen
maar mijn mams vond dat stom.
dus toen heb ik mijn tong uitgestoken en betty boop sokken gekocht
Je hebt 2 minuten. Ik moet zo gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is goed, komt zo, ik regel even onderling wat met ToT
Nah, ga maar, ik moet nog roggelen met ToT enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je hebt 2 minuten. Ik moet zo gaan
Ik haal je op van Zaltbommel, je moet wel achterop de fiets! Erg?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je hebt 2 minuten. Ik moet zo gaan
Ik zou Faye laten fietsen, die is het gewendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik haal je op van Zaltbommel, je moet wel achterop de fiets! Erg?
quote:
Wij zijn eerlijke dj's wij kopen allesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
downloaden bedoel je Zeker
Nee die heb ik eerlijk gekocht!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
downloaden bedoel je Zeker
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zijn eerlijke dj's wij kopen alles
Joh!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohne Dich, en dat zonder naar VLC te kijken
Nee hoor, tis wel bboers hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik haal je op van Zaltbommel, je moet wel achterop de fiets! Erg?
Ze moet nog energie overhebben voor vannacht harharquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou Faye laten fietsen, die is het gewend
Ik wordt spontaan ergens anders aangemeld, dat is vreemd..quote:
Rightquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze moet nog energie overhebben voor vannacht harhar
Harrie Jekkers en zijn hekel aan de Donald Duckquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wordt spontaan ergens anders aangemeld, dat is vreemd..
Heb ik ook eens gehad!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wordt spontaan ergens anders aangemeld, dat is vreemd..
Aangenaam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Werken is voor het klootjesvolk.
Betaald Photoshoppen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja bah ! Geld verdienen om te levenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga zwemmen of doe spelletjes voor 2
Ik wil ook spelletjes doen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lekker joh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef heloef het volgende:
Zo even wat bamisoep naar binnen gewerkt.
Ik wil de volgende keer revanche met Monopoly.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
HET ZIJN NOODLESquote:
Mag ik naat meenemen tegen mijn chronische geilheid? Tevens zou ik niet met jou op een eiland moeten zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef ValHallen het volgende:
Faye, zullen we later naar Rottumerplaat verhuizen en daar compleet zelfvoorzienend gaan leven?
Jawohl.quote:
Als we ook scrabble gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer revanche met Monopoly.
Ja maar Faye noemt het bamisoep.quote:
Naat mag alleen mee als hij elke dag op en neer gaat om de krant te halen. En waarom zou dat fout gaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mag ik naat meenemen tegen mijn chronische geilheid? Tevens zou ik niet met jou op een eiland moeten zittendat zou hoe dan ook totaal fout gaan
Komt goed schat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als we ook scrabble gaan doen
Wij lijken te veel op elkaar, dan krijg je een keer een clashquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naat mag alleen mee als hij elke dag op en neer gaat om de krant te halen. En waarom zou dat fout gaan?
frietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar Faye noemt het bamisoep.![]()
Dit is van een zelfde orde als de friet/patat discussie.
Tis frietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon noodles.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
ZIE JE FAYE HOOR JE HET OOK VAN EEN ANDERquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon noodles.
Bami ziet er ook gewoon heel anders uit.
Die clash gaat sowieso komen als je samen op een eiland zit. Wij lossen het eerder en beter op omdat we elkaar beter begrijpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij lijken te veel op elkaar, dan krijg je een keer een clash
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Oké, nog één keer.
Goed oplettten kinders.
PA-TAT is het. PA-TAT.
Zo duidelijk?
quote:
Jullie snappen dat wel.quote:
Hans snapt het weer niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Oké, nog één keer.
Goed oplettten kinders.
PA-TAT is het. PA-TAT.
Zo duidelijk?
[..]
[..]
Oké, nog één keer.
Goed oplettten kinders.
PA-TAT is het. PA-TAT.
Zo duidelijk?
[..]
[..]
Oké, nog één keer.
Goed oplettten kinders.
PA-TAT is het. PA-TAT.
Zo duidelijk?
Misschien wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die clash gaat sowieso komen als je samen op een eiland zit. Wij lossen het eerder en beter op omdat we elkaar beter begrijpen.
Oh wat lekker friet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen lekker friet eten. Lekker. Friet. Friet. Hmmm
Meer niet... hahahaquote:Patat
Patat kan verwijzen naar:
in België en delen van zuidelijk Nederland: aardappel
in (noord-)Nederland en delen van Zuid-Nederland: friet
Dat komt dan weer omdat dat een amerikaanse keten is en het aan der andere kant van de wereld French Fries heet.quote:
Dat valt me van je tegen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen dat wel.
[..]
Hans snapt het weer niet.
Verwijst naar friet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef WickedTunes het volgende:
Wiki over patat:
[..]
Meer niet... hahaha
Jullie in het Oosten zijn de weg kwijt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
En als ik hier in de patatzaak friet bestel, kijken ze me eerst heel gek aan en vragen dan of ik soms patat bedoel.
En ja, dat heb ik een keer uitgeprobeerd.
Ja, en ik bestel een patatje oorlog, niet een frietje oorlog... raar he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
En als ik hier in de patatzaak friet bestel, kijken ze me eerst heel gek aan en vragen dan of ik soms patat bedoel.
En ja, dat heb ik een keer uitgeprobeerd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, iedereen klaar voor de Kids Zomerhits?![]()
De sloerie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef ValHallen het volgende:
Faye, kom te bed. Het is koud zonder je aanwezigheid.
* PriemGirl tunet uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het kost me nu al luisteraars
Nee geintje, Pure Car Classics komen er aan
Ga je K3 draaien?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het kost me nu al luisteraars
Nee geintje, Pure Car Classics komen er aan
Dan is het wel heel erg slechte spreektaal....nauwelijks niets!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef WickedTunes het volgende:
Hardly nothing kan wel hoor.... in NL: "Dat kost bijna niets..." Het is spreektaal, maar wel alom geaccepteerd. Zo ook in het Engels
Dingetje!!![]()
![]()
(deze versie van het verhaaltje met die vrouw heb ik op casettebandje)
Mijn geweten, wat doe je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef ValHallen het volgende:
Faye, kom te bed. Het is koud zonder je aanwezigheid.
quote:
Uiteraard!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef WickedTunes het volgende:
En met een zuidwestertje, want dat moet er ook op natuurlijk....![]()
Ja dat doet ze bij mij nooit.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet je nog Faye, midden in dat parkje?
Mijn buikjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu is niet de tijd om daar over na te denken
Ze weet het nog, ze vertelt me net over je "probleempje" toen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet je nog Faye, midden in dat parkje?
HET IS FRIET JULLIE IN HET OOSTEN ZIJN GESTOORDquote:
Dat te kleine condoom.. Ja, dat was een beetje naar..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze weet het nog, ze vertelt me net over je "probleempje" toen.
Ik prefereer een pinpas met een slodder geld op de rekening.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat te kleine condoom.. Ja, dat was een beetje naar..
Goed gecounterd, hulde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
HET IS FRIET PATAT JULLIE IN HET OOSTEN WESTEN ZIJN GESTOORD![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
HET IS FRIET JULLIE IN HET OOSTEN ZIJN GESTOORD![]()
![]()
![]()
![]()
Dat van die condoom vond ze wel grappig. Iets minder was je klaarkomen nog voordat je was begonnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat van die condoom vond ze wel grappig. Iets minder was je klaarkomen nog voordat je was begonnen.
Dat was haar eigen schuld, ze kon er niet vanaf blijven..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat van die condoom vond ze wel grappig. Iets minder was je klaarkomen nog voordat je was begonnen.
Dat hoorde ik al niet meer was al uitgetunedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef ToT het volgende:
Zegt-ie ook dat hij ons in de maling gaat nemen terwijl ik net zo'n goed voorzetje heb gegeven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Dank u!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef WickedTunes het volgende:
Lekker los programma ToT. Nicely done!
Je was geblinddoekt toch? Voelde ze wat harig aan en hijgde ze zwaar in je oor? Dat was Faye niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was haar eigen schuld, ze kon er niet vanaf blijven..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was geblinddoekt toch? Voelde ze wat harig aan en hijgde ze zwaar in je oor? Dat was Faye niet.
Oh.. crap..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was geblinddoekt toch? Voelde ze wat harig aan en hijgde ze zwaar in je oor? Dat was Faye niet.
Ghehe... bahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij tijger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heerlijke show weer ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef WickedTunes het volgende:
Lekker los programma ToT. Nicely done!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
There comes the monkey out of the sleave.quote:
Mijn oma moest ook aan der trekken komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn oma moest ook aan der trekken komen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ok, Faye, dit wordt te ranzigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het echt lief van je, weet je dat? Jij denkt ook aan de mensen die je niet kunnen krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou aan mij heeft ze niet gedacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het echt lief van je, weet je dat? Jij denkt ook aan de mensen die je niet kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou aan mij heeft ze niet gedacht.
Jij denkt dat Gerrie echt bestaat? Het is een robot, ontworpen door Faye.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou aan mij heeft ze niet gedacht.
Heldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat Gerrie echt bestaat? Het is een robot, ontworpen door Faye.
Hier breekt me de bek toch wel even open.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Tschuss!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness
Tot later
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness
Tot later
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness
Tot later
En dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.
fantastisch pleonasmequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier breekt me de bek toch wel even open.
Tofufokkerquote:
Beetje cardio moet toch wel kunnen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.
Nicequote:
Het is een gave.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
fantastisch pleonasme
- Nu breekt me de klomp
- Breek me de bek niet open
- Hier valt m'n mond van open
hahaha...
uhuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:49 schreef WickedTunes het volgende:
Rooster zegt nog ToT namelijk...
Ik heb er verder ook geen ervaring mee. Maar een half uurtje fietsen, roeien en hardlopen, of een uur voetbaltraining ontloopt elkaar niet veel denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou er flink mee uitkijken. Ga gewoon op een sport.
Klopt, Faaltje van Samzzquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:49 schreef WickedTunes het volgende:
Rooster zegt nog ToT namelijk...
pas op... niet doen... *duikt schuilkelder in*quote:
Jamaar waarom dan een duur fitness abbo nemen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook geen ervaring mee. Maar een half uurtje fietsen, roeien en hardlopen, of een uur voetbaltraining ontloopt elkaar niet veel denk ik.
Waar ben jij bang voor?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
pas op... niet doen... *duikt schuilkelder in*
Samzz en haar zweepje.quote:
Ik was alleen niet zo goed met namen verzinnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Je had toch wel een betere naam kunnen kiezen dan Geraldine Kemper verdorie!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was alleen niet zo goed met namen verzinnen.
Wacht maar tot je zon dressuurdingetje over over je ballen gekletst krijgt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pff, dat dressuurdingetje is niks..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zon dressuurdingetje over over je ballen gekletst krijgt.
Dan piep je wel anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Hmmmquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan piep je wel anders.
Wie zegt dat ik het niet prettig zou vinden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan piep je wel anders.
Gerardine van gerard (ekdom jwz) en Kemper omdat ze een beetje kamper leek, maar kamper was niet zo tactvolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had toch wel een betere naam kunnen kiezen dan Geraldine Kemper verdorie!
Contaminatiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
fantastisch pleonasme
- Nu breekt me de klomp
- Breek me de bek niet open
- Hier valt m'n mond van open
hahaha...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me het is nietsquote:Daar heb je een goed punt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet prettig zou vinden?Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ach, kont-animatie, neoplasme of boutologie... je snapt me toch welquote:
Mijn Gerrie lijkt heul niet op een kamper!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gerardine van gerard (ekdom jwz) en Kemper omdat ze een beetje kamper leek, maar kamper was niet zo tactvol
Een man die overduidelijk spreekt uit ervaring.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ach, kont-animatie, neoplasme of boutologie... je snapt me toch wel
Een ex van mij wou wat nieuws uitproberen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn Gerrie lijkt heul niet op een kamper!
[..]
Een man die overduidelijk spreekt uit ervaring.
Dat snap ik dan ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar waarom dan een duur fitness abbo nemen?Fietsen en hardlopen kun je ook buiten doen, in de frisse lucht.
Zachtjes beginnen is the key..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een ex van mij wou wat nieuws uitproberen.
En ja ze reed ook paard.
Geloof mij ik heb bijna lopen janken als een chinees meisje dat in een steeg getrokken word door een tentakel pokemon.
Ik vond het persoonlijk niets en pijnlijk
Ja dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zachtjes beginnen is the key..
Ik had der geprogrammeerd als sletje, en alsnog lukt het je niet om er iets mee te doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn Gerrie lijkt heul niet op een kamper!
[..]
Een man die overduidelijk spreekt uit ervaring.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had der geprogrammeerd als sletje, en alsnog lukt het je niet om er iets mee te doen
Uhuh een sletje met al 5 jaar een vaste vriend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had der geprogrammeerd als sletje, en alsnog lukt het je niet om er iets mee te doen
Nee, dat was huppel, niet mijn foutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef ValHallen het volgende:
Dit is overigens topgeheim maar ik zeg het lekker toch: Tijdens de 3 weken durende afwezigheid van Naatje heeft Faye nog een robot gebouwd. Echter kreeg deze robot een eigen wil en is ontsnaptHij kent iedereen uit het radiotopic en is ze van plan 1 voor 1 om te leggen en hun hersenen over te nemen. Waarom denken jullie bijvoorbeeld dat Knetter een tijdje niet heeft gepost? Of dat Outpost er zo weinig is de laatste tijd?
Denk daar maar eens over na en laat het licht aan als je gaat slapen.
Ouch..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Ze dacht er blijkbaar anders over
Als ze het hard doet ga ik ook huilen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een ex van mij wou wat nieuws uitproberen.
En ja ze reed ook paard.
Geloof mij ik heb bijna lopen janken als een chinees meisje dat in een steeg getrokken word door een tentakel pokemon.
Ik vond het persoonlijk niets en pijnlijk
Ze was mijn eerste project, niet hatenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Uhuh een sletje met al 5 jaar een vaste vriend.
Ja subtiel moet het best een aparte ervaring zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze het hard doet ga ik ook huilen.![]()
Maar als het zo heel subtiel gebeurt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef ValHallen het volgende:
Dit is overigens topgeheim maar ik zeg het lekker toch: Tijdens de 3 weken durende afwezigheid van Naatje heeft Faye nog een robot gebouwd. Echter kreeg deze robot een eigen wil en is ontsnaptHij kent iedereen uit het radiotopic en is ze van plan 1 voor 1 om te leggen en hun hersenen over te nemen. Waarom denken jullie bijvoorbeeld dat Knetter een tijdje niet heeft gepost? Of dat Outpost er zo weinig is de laatste tijd?
Denk daar maar eens over na en laat het licht aan als je gaat slapen.
OUCHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja subtiel moet het best een aparte ervaring zijn.
Maar op een gegeven moment voelde ze zich geloof ik King Kong en mijn ballen waren de vliegtuigen rond haar hoofd.
Sletje van mequote:[img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/ img] Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Eens met TT.
Huppel heeft foto's bewerkt zodat je aids krijgt als je ze bekijkt. Jij had toch echt die robot gemaakt. Een sex-slaaf met een eigen wil. Ontkennen heeft geen zin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, dat was huppel, niet mijn fout
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja subtiel moet het best een aparte ervaring zijn.
Maar op een gegeven moment voelde ze zich geloof ik King Kong en mijn ballen waren de vliegtuigen rond haar hoofd.
Ja je wordt bedankt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze was mijn eerste project, niet haten
Ah dus jij hebt de echte Naatje overgenomen. Wat is er met naatje gebeurd tijdens zijn vakantie. Heeft hij dan toch al die mensen omgelegd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben de robot van Faye. Eat your brains out.
Ik was al de robot van Faye. Ik ben nooit iemand anders geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt de echte Naatje overgenomen. Wat is er met naatje gebeurd tijdens zijn vakantie. Heeft hij dan toch al die mensen omgelegd?
Dit stond niet in het rapport. Even mijn bazen bellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was al de robot van Faye. Ik ben nooit iemand anders geweest.
Je draaft er in door. De Grap is er af.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Vinden jullie het niet knap van mijn baas? Dat ze zo'n ingenieuze levensechte robot heeft gebouwd...
Was het een grap dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je draaft er in door. De Grap is er af.
Wij volgen haar al niet voor niets al jaren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Vinden jullie het niet knap van mijn baas? Dat ze zo'n ingenieuze levensechte robot heeft gebouwd...
vertel...quote:
Naïef dat je dit een grap vind.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je draaft er in door. De Grap is er af.
Je was een beetje een misbaksel, maar ik vond je wel leuk, dus ik hield je maar, dan had de rest van de wereld er geen last van. Toen werd je slim..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Naatje's Plaatje, elke week op Gouwestad (op woensdag): http://gouwestad.nl/luisterenquote:
Had Disney daar niet ook een film over gemaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je was een beetje een misbaksel, maar ik vond je wel leuk, dus ik hield je maar, dan had de rest van de wereld er geen last van. Toen werd je slim..
Ze denken zelfs dat het een grap is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je was een beetje een misbaksel, maar ik vond je wel leuk, dus ik hield je maar, dan had de rest van de wereld er geen last van. Toen werd je slim..
Jullie eerste date?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie eerste date?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Had Disney daar niet ook een film over gemaakt?(Lang leve A.I. trouwens dan... )
Het vuistdikke rapport dat voor me ligt zegt dat het geen grap is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze denken zelfs dat het een grap is.
Zo was onze eerste zoen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie eerste date?
[ afbeelding ]
quote:
Ik schiet spontaan volquote:
Romantisch hequote:
Consider this foreplayquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
De eerste keer ging overigens wel op een langzame manier:
SEX dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dan kunnen naatje en faye niet meer reageren
Ik gluur er wel eens inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb geen KPD toegang.
Zou ik niet weten wat ik er moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |