Aangenaam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Werken is voor het klootjesvolk.
Betaald Photoshoppen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja bah ! Geld verdienen om te levenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga zwemmen of doe spelletjes voor 2
Ik wil ook spelletjes doen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lekker joh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef heloef het volgende:
Zo even wat bamisoep naar binnen gewerkt.
Ik wil de volgende keer revanche met Monopoly.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
HET ZIJN NOODLESquote:
Mag ik naat meenemen tegen mijn chronische geilheid? Tevens zou ik niet met jou op een eiland moeten zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef ValHallen het volgende:
Faye, zullen we later naar Rottumerplaat verhuizen en daar compleet zelfvoorzienend gaan leven?
Jawohl.quote:
Als we ook scrabble gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer revanche met Monopoly.
Ja maar Faye noemt het bamisoep.quote:
Naat mag alleen mee als hij elke dag op en neer gaat om de krant te halen. En waarom zou dat fout gaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mag ik naat meenemen tegen mijn chronische geilheid? Tevens zou ik niet met jou op een eiland moeten zittendat zou hoe dan ook totaal fout gaan
Komt goed schat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als we ook scrabble gaan doen
Wij lijken te veel op elkaar, dan krijg je een keer een clashquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naat mag alleen mee als hij elke dag op en neer gaat om de krant te halen. En waarom zou dat fout gaan?
frietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar Faye noemt het bamisoep.![]()
Dit is van een zelfde orde als de friet/patat discussie.
Tis frietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon noodles.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
ZIE JE FAYE HOOR JE HET OOK VAN EEN ANDERquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon noodles.
Bami ziet er ook gewoon heel anders uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |