Die clash gaat sowieso komen als je samen op een eiland zit. Wij lossen het eerder en beter op omdat we elkaar beter begrijpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wij lijken te veel op elkaar, dan krijg je een keer een clash
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Oké, nog één keer.
Goed oplettten kinders.
PA-TAT is het. PA-TAT.
Zo duidelijk?
quote:
Jullie snappen dat wel.quote:
Hans snapt het weer niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Oké, nog één keer.
Goed oplettten kinders.
PA-TAT is het. PA-TAT.
Zo duidelijk?
[..]
[..]
Oké, nog één keer.
Goed oplettten kinders.
PA-TAT is het. PA-TAT.
Zo duidelijk?
[..]
[..]
Oké, nog één keer.
Goed oplettten kinders.
PA-TAT is het. PA-TAT.
Zo duidelijk?
Misschien wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die clash gaat sowieso komen als je samen op een eiland zit. Wij lossen het eerder en beter op omdat we elkaar beter begrijpen.
Oh wat lekker friet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen lekker friet eten. Lekker. Friet. Friet. Hmmm
Meer niet... hahahaquote:Patat
Patat kan verwijzen naar:
in België en delen van zuidelijk Nederland: aardappel
in (noord-)Nederland en delen van Zuid-Nederland: friet
Dat komt dan weer omdat dat een amerikaanse keten is en het aan der andere kant van de wereld French Fries heet.quote:
Dat valt me van je tegen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen dat wel.
[..]
Hans snapt het weer niet.
Verwijst naar friet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef WickedTunes het volgende:
Wiki over patat:
[..]
Meer niet... hahaha
Jullie in het Oosten zijn de weg kwijt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
En als ik hier in de patatzaak friet bestel, kijken ze me eerst heel gek aan en vragen dan of ik soms patat bedoel.
En ja, dat heb ik een keer uitgeprobeerd.
Ja, en ik bestel een patatje oorlog, niet een frietje oorlog... raar he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
En als ik hier in de patatzaak friet bestel, kijken ze me eerst heel gek aan en vragen dan of ik soms patat bedoel.
En ja, dat heb ik een keer uitgeprobeerd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, iedereen klaar voor de Kids Zomerhits?![]()
De sloerie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef ValHallen het volgende:
Faye, kom te bed. Het is koud zonder je aanwezigheid.
* PriemGirl tunet uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het kost me nu al luisteraars
Nee geintje, Pure Car Classics komen er aan
Ga je K3 draaien?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het kost me nu al luisteraars
Nee geintje, Pure Car Classics komen er aan
Dan is het wel heel erg slechte spreektaal....nauwelijks niets!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef WickedTunes het volgende:
Hardly nothing kan wel hoor.... in NL: "Dat kost bijna niets..." Het is spreektaal, maar wel alom geaccepteerd. Zo ook in het Engels
Dingetje!!![]()
![]()
(deze versie van het verhaaltje met die vrouw heb ik op casettebandje)
Mijn geweten, wat doe je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef ValHallen het volgende:
Faye, kom te bed. Het is koud zonder je aanwezigheid.
quote:
Uiteraard!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef WickedTunes het volgende:
En met een zuidwestertje, want dat moet er ook op natuurlijk....![]()
Ja dat doet ze bij mij nooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |