Ouch..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Ze dacht er blijkbaar anders over
Als ze het hard doet ga ik ook huilen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een ex van mij wou wat nieuws uitproberen.
En ja ze reed ook paard.
Geloof mij ik heb bijna lopen janken als een chinees meisje dat in een steeg getrokken word door een tentakel pokemon.
Ik vond het persoonlijk niets en pijnlijk
Ze was mijn eerste project, niet hatenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Uhuh een sletje met al 5 jaar een vaste vriend.
Ja subtiel moet het best een aparte ervaring zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze het hard doet ga ik ook huilen.![]()
Maar als het zo heel subtiel gebeurt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef ValHallen het volgende:
Dit is overigens topgeheim maar ik zeg het lekker toch: Tijdens de 3 weken durende afwezigheid van Naatje heeft Faye nog een robot gebouwd. Echter kreeg deze robot een eigen wil en is ontsnaptHij kent iedereen uit het radiotopic en is ze van plan 1 voor 1 om te leggen en hun hersenen over te nemen. Waarom denken jullie bijvoorbeeld dat Knetter een tijdje niet heeft gepost? Of dat Outpost er zo weinig is de laatste tijd?
Denk daar maar eens over na en laat het licht aan als je gaat slapen.
OUCHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja subtiel moet het best een aparte ervaring zijn.
Maar op een gegeven moment voelde ze zich geloof ik King Kong en mijn ballen waren de vliegtuigen rond haar hoofd.
Sletje van mequote:[img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/ img] Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Eens met TT.
Huppel heeft foto's bewerkt zodat je aids krijgt als je ze bekijkt. Jij had toch echt die robot gemaakt. Een sex-slaaf met een eigen wil. Ontkennen heeft geen zin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, dat was huppel, niet mijn fout
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja subtiel moet het best een aparte ervaring zijn.
Maar op een gegeven moment voelde ze zich geloof ik King Kong en mijn ballen waren de vliegtuigen rond haar hoofd.
Ja je wordt bedankt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze was mijn eerste project, niet haten
Ah dus jij hebt de echte Naatje overgenomen. Wat is er met naatje gebeurd tijdens zijn vakantie. Heeft hij dan toch al die mensen omgelegd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben de robot van Faye. Eat your brains out.
Ik was al de robot van Faye. Ik ben nooit iemand anders geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt de echte Naatje overgenomen. Wat is er met naatje gebeurd tijdens zijn vakantie. Heeft hij dan toch al die mensen omgelegd?
Dit stond niet in het rapport. Even mijn bazen bellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was al de robot van Faye. Ik ben nooit iemand anders geweest.
Je draaft er in door. De Grap is er af.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Vinden jullie het niet knap van mijn baas? Dat ze zo'n ingenieuze levensechte robot heeft gebouwd...
Was het een grap dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je draaft er in door. De Grap is er af.
Wij volgen haar al niet voor niets al jaren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Vinden jullie het niet knap van mijn baas? Dat ze zo'n ingenieuze levensechte robot heeft gebouwd...
vertel...quote:
Naïef dat je dit een grap vind.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je draaft er in door. De Grap is er af.
Je was een beetje een misbaksel, maar ik vond je wel leuk, dus ik hield je maar, dan had de rest van de wereld er geen last van. Toen werd je slim..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Naatje's Plaatje, elke week op Gouwestad (op woensdag): http://gouwestad.nl/luisterenquote:
Had Disney daar niet ook een film over gemaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je was een beetje een misbaksel, maar ik vond je wel leuk, dus ik hield je maar, dan had de rest van de wereld er geen last van. Toen werd je slim..
Ze denken zelfs dat het een grap is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je was een beetje een misbaksel, maar ik vond je wel leuk, dus ik hield je maar, dan had de rest van de wereld er geen last van. Toen werd je slim..
Jullie eerste date?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie eerste date?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Had Disney daar niet ook een film over gemaakt?(Lang leve A.I. trouwens dan... )
Het vuistdikke rapport dat voor me ligt zegt dat het geen grap is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze denken zelfs dat het een grap is.
Zo was onze eerste zoen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie eerste date?
[ afbeelding ]
quote:
Ik schiet spontaan volquote:
Romantisch hequote:
Consider this foreplayquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
De eerste keer ging overigens wel op een langzame manier:
SEX dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dan kunnen naatje en faye niet meer reageren
Ik gluur er wel eens inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb geen KPD toegang.
Zou ik niet weten wat ik er moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |