Dat hoorde ik al niet meer was al uitgetunedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef ToT het volgende:
Zegt-ie ook dat hij ons in de maling gaat nemen terwijl ik net zo'n goed voorzetje heb gegeven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Dank u!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef WickedTunes het volgende:
Lekker los programma ToT. Nicely done!
Je was geblinddoekt toch? Voelde ze wat harig aan en hijgde ze zwaar in je oor? Dat was Faye niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was haar eigen schuld, ze kon er niet vanaf blijven..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was geblinddoekt toch? Voelde ze wat harig aan en hijgde ze zwaar in je oor? Dat was Faye niet.
Oh.. crap..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was geblinddoekt toch? Voelde ze wat harig aan en hijgde ze zwaar in je oor? Dat was Faye niet.
Ghehe... bahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij tijger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heerlijke show weer ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef WickedTunes het volgende:
Lekker los programma ToT. Nicely done!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
There comes the monkey out of the sleave.quote:
Mijn oma moest ook aan der trekken komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn oma moest ook aan der trekken komen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ok, Faye, dit wordt te ranzigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het echt lief van je, weet je dat? Jij denkt ook aan de mensen die je niet kunnen krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou aan mij heeft ze niet gedacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het echt lief van je, weet je dat? Jij denkt ook aan de mensen die je niet kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou aan mij heeft ze niet gedacht.
Jij denkt dat Gerrie echt bestaat? Het is een robot, ontworpen door Faye.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou aan mij heeft ze niet gedacht.
Heldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat Gerrie echt bestaat? Het is een robot, ontworpen door Faye.
Hier breekt me de bek toch wel even open.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat Gerrie echt bestaat? Het is een robot, ontworpen door Faye.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |