quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was geblinddoekt toch? Voelde ze wat harig aan en hijgde ze zwaar in je oor? Dat was Faye niet.
Oh.. crap..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was geblinddoekt toch? Voelde ze wat harig aan en hijgde ze zwaar in je oor? Dat was Faye niet.
Ghehe... bahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij tijger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heerlijke show weer ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef WickedTunes het volgende:
Lekker los programma ToT. Nicely done!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
There comes the monkey out of the sleave.quote:
Mijn oma moest ook aan der trekken komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn oma moest ook aan der trekken komen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ok, Faye, dit wordt te ranzigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het echt lief van je, weet je dat? Jij denkt ook aan de mensen die je niet kunnen krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou aan mij heeft ze niet gedacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het echt lief van je, weet je dat? Jij denkt ook aan de mensen die je niet kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou aan mij heeft ze niet gedacht.
Jij denkt dat Gerrie echt bestaat? Het is een robot, ontworpen door Faye.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou aan mij heeft ze niet gedacht.
Heldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat Gerrie echt bestaat? Het is een robot, ontworpen door Faye.
Hier breekt me de bek toch wel even open.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat Gerrie echt bestaat? Het is een robot, ontworpen door Faye.
Tschuss!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness
Tot later
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness
Tot later
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness
Tot later
En dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.
fantastisch pleonasmequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier breekt me de bek toch wel even open.
Tofufokkerquote:
Beetje cardio moet toch wel kunnen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |