Tschuss!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness
Tot later
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness
Tot later
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga naar fitness
Tot later
En dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.
fantastisch pleonasmequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier breekt me de bek toch wel even open.
Tofufokkerquote:
Beetje cardio moet toch wel kunnen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fitnessen met een kinderlichaam is slecht voor je.
Nicequote:
Het is een gave.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
fantastisch pleonasme
- Nu breekt me de klomp
- Breek me de bek niet open
- Hier valt m'n mond van open
hahaha...
uhuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:49 schreef WickedTunes het volgende:
Rooster zegt nog ToT namelijk...
Ik heb er verder ook geen ervaring mee. Maar een half uurtje fietsen, roeien en hardlopen, of een uur voetbaltraining ontloopt elkaar niet veel denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou er flink mee uitkijken. Ga gewoon op een sport.
Klopt, Faaltje van Samzzquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:49 schreef WickedTunes het volgende:
Rooster zegt nog ToT namelijk...
pas op... niet doen... *duikt schuilkelder in*quote:
Jamaar waarom dan een duur fitness abbo nemen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook geen ervaring mee. Maar een half uurtje fietsen, roeien en hardlopen, of een uur voetbaltraining ontloopt elkaar niet veel denk ik.
Waar ben jij bang voor?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
pas op... niet doen... *duikt schuilkelder in*
Samzz en haar zweepje.quote:
Ik was alleen niet zo goed met namen verzinnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat Gerrie echt bestaat? Het is een robot, ontworpen door Faye.
Je had toch wel een betere naam kunnen kiezen dan Geraldine Kemper verdorie!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was alleen niet zo goed met namen verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |