Ik ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik schatje. Ik ben het punt van de discussie kwijt volgens mij_!
Joa!quote:
Patatje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:34 schreef Insomnium het volgende:
Ik wou even zeggen.
Dat ik van de kapsalon hou.
Fatty foodquote:
Debiel, afgewisselt met minder debiel, afgewisselt met leuk, afgewisselt met mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Al enig idee wat je wilt draaien?
Daarom bemoei ik me er niet meer mee.quote:
Wait... jij had toch tagliatelle met zalm op?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Fatty food
Patat + shoarma + salade + kaas
Kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait... jij had toch tagliatelle met zalm op?![]()
D van debiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Debiel, afgewisselt met minder debiel, afgewisselt met leuk, afgewisselt met mooi
Nee dan deze:quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
Green... Je bent mijn held vandaag*blijft nog wat dansen
*
Oh The Bingo Playersquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga te bed. Shawshank Redemption tijd.
.
Slaap lekker straks ! En kijk ze !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
.
Die lach en die show.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee dan deze:![]()
![]()
Dit meisje kijkt naar een show en moet lachen![]()
Ze blijkt naar deze show te kijken![]()
![]()
![]()
quote:
Niks mis met jouw lach.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die lach en die show._! Dacht dat ik een kutlach had.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
.
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die lach en die show._! Dacht dat ik een kutlach had.
Soms is het net die lach uit Thriller van Jackson.quote:
nou , de meeste female stylistes zien er toch jummie uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die heb ik idd nog niet eerder gehoord ofzo...
Ik ken alleen je hoge lach, en die is tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms is het net die lach uit Thriller van Jackson.
Ik heb verschillende ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken alleen je hoge lach, en die is tof
Tsss prejudicesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nou , de meeste female stylistes zien er toch jummie uit
Nee hoor, eigen ervaring... okee, nu kies ik ook de juiste salons uit natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tsss prejudicesNet zoals IT vrouwen er nooit uitzien...
Dus stiekem toch heel erg subjectiefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee hoor, eigen ervaring... okee, nu kies ik ook de juiste salons uit natuurlijk
Waarom heb ik die nog niet gehoord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms is het net die lach uit Thriller van Jackson.
Nee, als ik mijn hoofd lange tijd in mijn nek gooi komt er zo'n horreurlach uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De hoge is een soort algemene lach en de horrorlach eentje als het grappiger is?
Moet je vaker bij TALmeets zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik die nog niet gehoord.
Oh zo 1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn hoofd lange tijd in mijn nek gooi komt er zo'n horreurlach uit.
Das dan weer jammerquote:
niet echt... want: stylistes hebben vaak goede smaak en weten goed te camoufleren en te accentueren... Ogen, haar en ronde vormen weten ze nog vrouwelijker te krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus stiekem toch heel erg subjectief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |