SPOILER: stuk over twitterdemocratie van mijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef mr-green het volgende:
oja zal ik ook gewoon Heloef zijn nummer er doorheen doen?
De elite waste zich dus gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was een koningin die "overdreven proper genoemd werd omdat ze MAARLIEFST 2x per jaar in bad ging.
Boeren lieten zich voor de winter in hun ondergoed naaien en dat ging pas tegen de lente weer uit.
Daarom moet je daar oplossingen voor vinden. Vroeger kwam je bij elkaar op een plein, nu kan je discussiėren via een forum of via twitter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Dat weet ik.. Maar Griekenland is niet meer wat het was en modellen van vroeger zijn lastig toepasbaar in een wereld zoals het nu is.
Jij weet dat de Grieken bezet waren door de Romeinen? Wegen bouwen > gewauwel over de zin van het leven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar waar kwamen Plato, Aristoteles en Socrates vandaan? Bovendien, waar baseerde de Romeinen zich op?
Het gaat niet om kwantiteitquote:
Moet kunnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whehe al dat serieuze gedoe.. en dan kom straks om elf uur
whahaha
Dat neigt naar aristocratie. Het is wel de bedoeling dat iedereen die geboren wordt de kans heeft om president te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus een beetje met oligarchische elementen erin verwerkt?
Eens.quote:
Ja, dat weet ik, maar dat was na Socrates en Plato, die leerschool van Athene was toch echt voor de Romeinse overheersing.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij weet dat de Grieken bezet waren door de Romeinen? Wegen bouwen > gewauwel over de zin van het leven.
thanxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
Deze mix klopt gewoon... lekker hoor!
Ik wacht er anders met smart opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whehe al dat serieuze gedoe.. en dan kom ik straks om elf uur
whahaha
Familie van senor Chang.quote:
Weet ik schatje. Ik ben het punt van de discussie kwijt volgens mijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar dat was na Socrates en Plato, die leerschool van Athene was toch echt voor de Romeinse overheersing.
Maar wat is mijn plaat nou? The Pope of Dope?quote:
Al enig idee wat je wilt draaien?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whehe al dat serieuze gedoe.. en dan kom ik straks om elf uur
whahaha
Dirty south represent.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is mijn plaat nou? The Pope of Dope?
Niks zeggen! White Lies?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Let's grow old together, and die the same time!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |