Glasvezelbehang gebruiken dat jeukt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Sommige mensen kan ik echt achter het behang plakken.
Wat heeft die dekselse naat nu weer gedaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat heeft naatje nou weer gedaan dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat heeft die dekselse naat nu weer gedaan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat heeft die dekselse naat nu weer gedaan?
Jullie waren me voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heeft naatje nou weer gedaan dan?
Ademt dat nou makkelijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry, ik ben al achter het behang.
Ja, eigenlijk mag je er wel lekker bijhangen, mij niet terugmailen,je verzint maar watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry, ik ben al achter het behang.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk mag je er wel lekker bijhangen, mij niet terugmailen,je verzint maar wat
Hoe kan ik er bijhangen als ik er al hang?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk mag je er wel lekker bijhangen, mij niet terugmailen,je verzint maar wat
quote:
Elektronische muziek moet je ook eerst ontdekken en voelen voordat je ervan kan genietenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb niet veel met elektronische muziek.
Maar dingen zoals Goa en industrial en dergelijke wel ontzettend goed vinden en echt van genieten.
EDIT: En dubstep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |