en die zijn er al ook al uitquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand Matavz erbij zetten? Hij heeft al 3x gescoord.
INCLUSIEF bonussen dus na bonussen 6 miljoen.quote:
Gewoon 300 posts hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Vorige topic had maar 7 pagina's? wtf
Dat is hier altijd ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb altijd 7 pagina's maxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Ja? ik 13quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb altijd 7 pagina's max
Met deze verdediging? Ik heb er nog een behoorlijk hard hoofd in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
We worden gewoon kampioen jongens! Nu al zin in 18 september.
Dat kan je zelf instellen door de URL te veranderen. Zie bijvoorbeeld: Het grote PSV topic #500 - Met 9 versterkingen voor de titel gaan.quote:
O dat wist ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je zelf instellen door de URL te veranderen. Zie bijvoorbeeld: Het grote PSV topic #500 - Met 9 versterkingen voor de titel gaan.
Nja ik wil het nog wel eens zien, laten we wachten tot de winterstopquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
We worden gewoon kampioen jongens! Nu al zin in 18 september.
Beetje optimisme mag wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik wil het nog wel eens zien, laten we wachten tot de winterstop
Vleminckxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Dit jaar gaat het tussen: Matavz, Sightorson en Janko.
Eindelijk, eerst was het Fleminxkc, Bulykin en Junker.
Rotte speler vond ik dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een kut naam heeft hij ook. Ik moest lachen toen hij voor België speelde, wat een coach.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fantastisch. We hebben ons echt onwaarschijnlijk versterkt. Al die jaren van goede spelers vervangen door mindere spelers zijn voorbij. Er wordt eindelijk eens serieus ingekocht.
Gemeente Eindhoven: BEDANKT!
en Sanders natuurlijk, die hopelijk een standbeeld (op de kosten van de gemeentequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fantastisch. We hebben ons echt onwaarschijnlijk versterkt. Al die jaren van goede spelers vervangen door mindere spelers zijn voorbij. Er wordt eindelijk eens serieus ingekocht.
Dat is inderdaad wel eens tijd, dat de topclubs eindelijk eens een scorende spits hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Ja, enorm bedankt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nou ja, over 2 jaar weer terug bij af. Daar ben je lekker meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Die gozer heeft een lucky jaartje, net als Ruiz toen. Die krijgt kansen, die je gewoon niet kan missen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel eens tijd, dat de topclubs eindelijk eens een scorende spits hebben. Alhoewel ik denk dat Janko ergens halverwege een inzakking krijgt.
Johan Fruitschaal van 2012: PSV (kampioen) tegen Excelsior (bekerwinnaar)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Frey het volgende:
Waarom wordt Excelsior - PSV pas zo laat gespeeld?
Mertens wordt gewoon clubtopscorerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Bwoehaha. Nee man, toch geweldig al die jaloerse idioten. Ik vind het fantastisch dat de beste speler van Voice-Over zijn favoriete club dankzij de gemeente Eindhoven bij PSV speelt.... Heerlijk toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hou je van kut discussies ofzo???
Jepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mertens wordt gewoon clubtopscorer
Normaal gesproken ga je dikke winst maken op de aankopen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, over 2 jaar weer terug bij af. Daar ben je lekker mee
Nee man. Topselectie voor de lange termijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, over 2 jaar weer terug bij af. Daar ben je lekker mee
Ik doelde op spitsen, maar Mertens gaat idd ook voor die prijs spelen. Held dat hij is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mertens wordt gewoon clubtopscorer
Weet je op welke voetballer hij lijkt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde op spitsen, maar Mertens gaat idd ook voor die prijs spelen. Held dat hij is.
Messi?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je op welke voetballer hij lijkt?
Ik vind hem een soort Belgische Robben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je op welke voetballer hij lijkt?
Nou Dries lijkt meer op Eric Addo dan op Rafael hoor..quote:
Als niet kenner en über-hetero concludeer ik dat Mertens een veel vriendelijker en symmetrischer gezicht heeft.quote:
Komt omdat hij belt met zijn moeder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als niet kenner en über-hetero concludeer ik dat Mertens een veel vriendelijker gezicht heeft.
En omdat ik van der Vaart een achterbakse smerige gluiperige kwal vind. Daar kan het ook aan liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt omdat hij belt met zijn moeder.
Mits ze allemaal gaan presteren en jullie CL bereiken. En dat is toch nog best een groot risicoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je dikke winst maken op de aankopen...
Ik ben het met je eens dat Mertens een vriendelijker gezicht heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En omdat ik van der Vaart een achterbakse smerige gluiperige kwal vind. Daar kan het ook aan liggen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En omdat ik van der Vaart een achterbakse smerige gluiperige kwal vind. Daar kan het ook aan liggen.
Misschien is het wel z'n minnaar of schuldeiser, verandert je mening dan ineens?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt omdat hij belt met zijn moeder.
Waarom denk je dat? Ik ben een groot fan van de broertjes de Boer. Kennelijk kun jij niet verder kijken dan clubkleuren en projecteer je dat op mij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. zeker omdat ie bij Ajax vandaan komt.
Zo kwam je een beetje over door deze postquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik ben een groot fan van de broertjes de Boer. Kennelijk kun jij niet verder kijken dan clubkleuren en projecteer je dat op mij?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bwoehaha. Nee man, toch geweldig al die jaloerse idioten. Ik vind het fantastisch dat de beste speler van Voice-Over zijn favoriete club dankzij de gemeente Eindhoven bij PSV speelt.... Heerlijk toch?
Ik beoordeel voetballers in eerste instantie op hun voetballende kwaliteiten en daar is bij VDV niets mis mee. Maar daarnaast heb ik ook een mening over sommige mensen als persoonlijkheid. Zo gunde ik de Boer het kampioenschap enorm, waar ik het Jol (en het grootste deel van de rest van Ajax) bijvoorbeeld niet gunde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo kwam je een beetje over door deze post. En omdat hij echt het tegenovergestelde van een gluiper is, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
[..]
quote:
Lol, wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef GGMM het volgende:
Dat kan je zelf instellen door de URL te veranderen. Zie bijvoorbeeld: Het grote PSV topic #500 - Met 9 versterkingen voor de titel gaan.
Is al gezegd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand opgevallen dat dit topic 500 is?
Dus dat is wachten op de eerste blessure?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind hem een soort Belgische Robben.
Zeefuik wel hoor, NEC heeft geen enkele echte spits in de selectie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef StijnDa het volgende:
Goed dat Zeefuik en Mokhtar verhuurd zijn trouwens, ben benieuwd of ze de basis weten te halen.
care?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand opgevallen dat dit topic 500 is?
Het is ze niet zomaar gegeven, ze betalen nu een behoorlijke huursom.. dus probeer niks te insinuerenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef tech4u het volgende:
Dat belastinggeld heeft PSV geen windeieren gelegd!
We zijn hier vorig topic al mee gestopt kneus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef tech4u het volgende:
Ze blijven komen, net kakkerlakken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We zijn hier vorig topic al mee gestopt kneus.
Top. Betaal ik graag voor!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef tech4u het volgende:
In ruil daarvoor mag elke andere club eredivisie club een spandoek naar keuze in het stadion van PSV ophangen toch? Dat zou wel een succes wordenquote:
Aangezien je er aan mee betaalt, voelt naar de Herdgang dan min of meer als naar huis gaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan ga ik ruil wel eens kijken bij de Herdgang, woon er immers toch naast.
Mijn thuis is niet in Eindhovenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Aangezien je er aan mee betaalt, voelt naar de Herdgang dan min of meer als naar huis gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kunnen we dan gewoon live opnieuw kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
De 1-5 hoeft je niet te posten hoor, dan kunnen we nog wel even doorgaan...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kunnen we dan gewoon live opnieuw kijken
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over 2,5 weken eerste krachtmetingAch, in principe wonnen we cq. verloor Ajax in die wedstrijd uiteindelijk het kampioenschap door dat ene onwaarschijnlijk waardevolle doelpuntje van Kluivert die het verschil van één doelpunt in het doelsaldo maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
De sloveen leert de zweed het!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef Frey het volgende:
Matavs zal Berg eens laten zien hoe het moet.
Nee, een Rotterdammer zei het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
Oh god, gaan die boertjes nu ook al met dat sterrengezwam aan de haal, geďntroduceerd door de pannenkoekenman
Ik vind het ook een beetje teveel van het goede. 24 uur geleden stond ie nog onder contract bij Sparta...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
Oh god, gaan die boertjes nu ook al met dat sterrengezwam aan de haal, geďntroduceerd door de pannenkoekenman
Hij is 17, dus dan ben je sneller verliefd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje teveel van het goede. 24 uur geleden stond ie nog onder contract bij Sparta...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef Doublepain het volgende:
Jetro: ''Natuurlijk die 3de ster erbij''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk hij begrijpt het.
Ik wil eerst Mata bij Barça zien, dan pas geloof ik NOS pas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef mrstylo het volgende:
NOS zegt dat PSV voor Matavz 7 miljoen heeft betaald.
Hahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil eerst Mata bij Barça zien, dan pas geloof ik NOS pas.
Wie zou hun verrotte bron zijn? in ieder geval niet Brands, Sanders, Nijland of de zaakwaarnemer van Matavz. Vast die topbron die wist te vertellen dat Musa naar PSV zou komen. Oeps. Misschien moeten ze eens aan hun bronnen gaan werken als ze nog serieus nieuws willen brengen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef mrstylo het volgende:
NOS zegt dat PSV voor Matavz 7 miljoen heeft betaald.
Wat is het bedrag dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wie zou hun verrotte bron zijn? in ieder geval niet Brands, Sanders, Nijland of de zaakwaarnemer van Matavz. Vast die topbron die wist te vertellen dat Musa naar PSV zou komen. Oeps. Misschien moeten ze eens aan hun bronnen gaan werken als ze nog serieus nieuws willen brengen.
Grote Beek?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan ga ik ruil wel eens kijken bij de Herdgang, woon er immers toch naast.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:40:02Vermeulen vergeet de helft van alle inkomsten bij #PSV en snapt daarom niet waar geld vandaan komt. #fail voor onze nationale televisie reageer retweet
9 is vrijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Met de spelers die we hebben, moeten we minimaal elke wedstrijd met 4 doelpunten of meer winnen.
Edit: Is het al bekend wat zijn rugnummer gaat worden?![]()
Hij legde de salarisstrookjes van PSV en Sparta naast elkaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje teveel van het goede. 24 uur geleden stond ie nog onder contract bij Sparta...
Ik zie het ook hier staanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef mrstylo het volgende:
6 mil inclusief bonussen.
Bron: FC groningen site.
Jij met je Zeefuikquote:Op donderdag 1 september 2011 00:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben toch wel in rouw dat De Fuik ons heeft verlaten.
Je zou willen dat m'n liefde voor jou net zo intens was he?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
Feit blijft dat PSV zonder de de gemeentelijke steun nooit al deze spelers had kunnen kopen maar schulden af had moeten betalen. Dus de gemeente Eindhoven heeft deze transfers mede mogelijk gemaakt. Punt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:40:02Vermeulen vergeet de helft van alle inkomsten bij #PSV en snapt daarom niet waar geld vandaan komt. #fail voor onze nationale televisie reageer retweet
Discussie was al afgesloten volgens mij? Puntquote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feit blijft dat PSV zonder de de gemeentelijke steun nooit al deze spelers had kunnen kopen maar schulden af had moeten betalen. Dus de gemeente Eindhoven heeft deze transfers mede mogelijk gemaakt. Punt.
Lekker door blijven trollen. Puntquote:Op donderdag 1 september 2011 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch heeft hij daar een punt. Punt.
Zijn punt klopt komma maar ach komma wat maakt jullie dat uit. Punt het heeft jullie een geweldige selectie opgeleverd punt.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker door blijven trollen. Punt
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feit blijft dat PSV zonder de de gemeentelijke steun nooit al deze spelers had kunnen kopen maar schulden af had moeten betalen. Dus de gemeente Eindhoven heeft deze transfers mede mogelijk gemaakt. Punt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch heeft hij daar een punt. Punt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn punt klopt komma maar ach komma wat maakt jullie dat uit. Punt het heeft jullie een geweldige selectie opgeleverd punt.
Ik ging ook geen discussie aan. PSV leeft van overheidsgeld. Fact.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Discussie was al afgesloten volgens mij? Punt
Ik zou daar trots op zijn. Want meer zal er niet gewonnen wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Psv wint iig qua binnenlandse transfers met 4 van de 5 spelers uit de top 5 van hoogste bedragen
Onzin er zal heus een thuisoverwinning op Feyenoord komen. Ik zag dat die overwinning toch nog als prijs is ontvangen in Mensen die Feyenoord typenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou daar trots op zijn. Want meer zal we niet gewonnen worden
Niet alleen de CL zeg maar gerust kampioen.quote:
Ja, maar toch zie ik ze niet zo snel van Ajax winnenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin er zal heus een thuisoverwinning op Feyenoord komen. Ik zag dat die overwinning toch nog als prijs is ontvangen in Mensen die Feyenoord typen
[..]
Niet alleen de CL zeg maar gerust kampioen.
Met minder was het dat ook geweestquote:Op donderdag 1 september 2011 01:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Na 27 miljoen uitgegeven te hebben is de doelstelling toch echt wel kampioen worden ..
Lijkt mij van wel. Volgende competitiewedstrijd zal het bepalen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Na 27 miljoen uitgegeven te hebben is de doelstelling toch echt wel kampioen worden ..
Rutten was er niet zo zeker van...quote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met minder was het dat ook geweest
Die daarna pas toch? Naja het zal allemaal wel ik heb er iig zin in, Interlandvoetbalquote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel. Volgende competitiewedstrijd zal het bepalen.
Bron?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rutten was er niet zo zeker van...
1 wedstrijd bepaalt niet de doelstelling voor het seizoen, iets meer nadenken aub. En minder trollen dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel. Volgende competitiewedstrijd zal het bepalen.
Als ze gelijk spelen tegen VVV....quote:Op donderdag 1 september 2011 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die daarna pas toch? Naja het zal allemaal wel ik heb er iig zin in, Interlandvoetbal
Eerste wedstrijd, interview Rutten op EL.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bron?
[..]
1 wedstrijd bepaalt niet de doelstelling voor het seizoen, iets meer nadenken aub.
Aha. Die heb ik niet gezien/herinner ik me niet. De twijfel heeft niet lang geduurd in ieder geval, daarvoor en daarna was de doelstelling kampioen worden. Nutteloze discussie verder ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd, interview Rutten op EL.
Ja echt jammer dat Fuikje weg isquote:Op donderdag 1 september 2011 00:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben toch wel in rouw dat De Fuik ons heeft verlaten.
Ik denk dat ze na al die uitgaven weinig keus hebben. Eerst was het een doelstelling, en nu zijn ze het bijna financieel verplicht om gezond te blijvenquote:Op donderdag 1 september 2011 02:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV de vorm tegen Excelsior (tweede helft) vasthoudt, zie ik PSV nog kampioen worden
Je maakt je er wel maar druk om he?quote:Op donderdag 1 september 2011 06:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na al die uitgaven weinig keus hebben. Eerst was het een doelstelling, en nu zijn ze het bijna financieel verplicht om gezond te blijven.
Je volgt het nieuws niet zo goed is het wel? PSV zal bij het opmaken van de begroting NIET meer uitgaan van het kampioenschap en deelname champions league. Dus geen financiele verplichtingen. Dat is nou juist het mooie van het geheel. Deze aankopen konden gedaan worden door tranfers van spelers (en het wegvallen van de hoge salarissen die daarbij horen) en geleend geld van Philips, en het geld van andere sponsoren.quote:Op donderdag 1 september 2011 06:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na al die uitgaven weinig keus hebben. Eerst was het een doelstelling, en nu zijn ze het bijna financieel verplicht om gezond te blijven.
Voor die jongen is het beter, krijgt waarschijnlijk veel speeltijd en kan zich goed ontwikkelen, en vergeet niet dat het op huurbasis is.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt jammer dat Fuikje weg is
Ik maak mij nergens druk om. Ik weet dat jij dat misschien graag wilt horen zodat je kan zeggen dat ik jaloers ben, maar dat is niet zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je maakt je er wel maar druk om he?
Ik denk dat als PSV geen kampioen wordt, en de spelers die ze hebben gekocht zich op deze manier door blijven ontwikkelen, dat ze over een jaar of 2-3 een hoop centen kunnen cashen.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik maak mij nergens druk om. Ik weet dat jij dat misschien graag wilt horen zodat je kan zeggen dat ik jaloers ben, maar dat is niet zo.
Gemeentelijke steun? Dat klinkt als sponsoren. Als je je bril af zet en er realistisch naar kijkt dan zie je dat het een doodnormale businessdeal is die overal in de wereld dagelijks worden gesloten. Dat het 'toevallig' de gemeente is, basta. Het had net zo goed een bedrijf kunnen zijn. Uiteindelijk is PSV degene die hier verlies op lijdt.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is er nogquote:Op donderdag 1 september 2011 10:47 schreef Tarado het volgende:
Is Engelaar er nog of toch verkocht/verhuurd?
Over dit bericht moest je lang nadenken hequote:Op donderdag 1 september 2011 10:17 schreef voice-over het volgende:
Brands: "Een titel kun je niet kopen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel! Het mooiste is, nog van jouw geld ook! En alle andere belastingbetalersquote:Op donderdag 1 september 2011 10:17 schreef voice-over het volgende:
Brands: "Een titel kun je niet kopen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, inderdaad, kan het me nog herinneren begin april 2006, kampioen, een fris zonnetje, maar warmer dan 13 graden werd het niet, toch anders dan het hoort. Als ajax ooit weer kampioen wordt denk ik echter niet dat jullie nog mogen feestvieren in de binnenstad, p2 lijkt me een leuke locatie.:')quote:Op donderdag 1 september 2011 11:30 schreef J2T het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen [/gaston]
Wat is jullie ideale opstelling? En wie wordt kind van de rekening nu Matavz is gehaald? Labyad of Lens?
Ik ben eigenlijk wel blij dat PSV zo goed heeft ingekocht, was al bang dat wij met kerst al kampioen zouden worden... is toch ook niet leuk om met -10 op het t'Leidse te staan![]()
Tyton, Hutchinson, Derijck, Bouma, Pieters, Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Mertens, Matavz, Lens.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:30 schreef J2T het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen [/gaston]
Wat is jullie ideale opstelling? En wie wordt kind van de rekening nu Matavz is gehaald? Labyad of Lens?
Ik ben eigenlijk wel blij dat PSV zo goed heeft ingekocht, was al bang dat wij met kerst al kampioen zouden worden... is toch ook niet leuk om met -10 op het t'Leidse te staan ;-)
De gemeente heeft voor een hoog bedrag leningen hergefinancierd waarbij het risico bij de gemeente komt te liggen, tegen dubieuze voorwaarden.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef baaart het volgende:
[..]
Gemeentelijke steun? Dat klinkt als sponsoren. Als je je bril af zet en er realistisch naar kijkt dan zie je dat het een doodnormale businessdeal is die overal in de wereld dagelijks worden gesloten. Dat het 'toevallig' de gemeente is, basta. Het had net zo goed een bedrijf kunnen zijn. Uiteindelijk is PSV degene die hier verlies op lijdt.
PSV groeit langzaam uit tot de meeste gehate club van Nederland. Dat begrijpen jullie wel toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef Doublepain het volgende:
lekker toch, geen druk niks. Laat ajax emn twente maar vechten. Zul je zien dat psv toch eerste gaat worden.
Erger dan Ajax zullen we nooit gehaat worden, nooitquote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
PSV groeit langzaam uit tot de meeste gehate club van Nederland. Dat begrijpen jullie wel toch?
Ja, vast. Vandaar dat wij overal zonder problemen kunnen komen, maar de Kuip en de ArenA al enkele jaren zonder uitsupporters zitten. Geen poep gaan lopen verkondigen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
PSV groeit langzaam uit tot de meeste gehate club van Nederland. Dat begrijpen jullie wel toch?
Ik heb het over de huidige ontwikkelingenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, vast. Vandaar dat wij overal zonder problemen kunnen komen, maar de Kuip en de ArenA al enkele jaren zonder uitsupporters zitten. Geen poep gaan lopen verkondigen.
Ik vind het heerlijk dat Ajax in elk stadion van NL wordt uitgefloten.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Erger dan Ajax zullen we nooit gehaat worden, nooit
En al worden we gehaat, who the hell cares?
Wij trekken een topman van Campina binnen met verstand van zaken. Met zijn kennis en expertise zorgt hij voor een topdeal in combi met gemeente Eindhoven, Duitse bank, Philips en investeerders. Daarna verpatsen we een aantal spelers met torenhoge salarissen en weinig rendement. Van dat geld kapen we grote talenten bij concurrenten weg en dat alles zonder druk van moeten presteren, want we zitten nog prima in de groene cijfertjes zonder kampioenschap of CL.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik heb het over de huidige ontwikkelingen
Maakt kampioenschappen stukken leuker.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat Ajax in elk stadion van NL wordt uitgefloten.
Love that shit (L)
Klopt. Een Sanders laat niet met zich sollen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Frey het volgende:
Tegen Sanders legt uiteindelijk iedereen het af.
Fixedquote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Frey het volgende:
Tegen Sanders een grote pot met subsidie legt uiteindelijk iedereen het af.
Gelukkig dat jij het wel snapt wijsneus.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt de hele zaak rondom dat nog niet hé
Ik vermoed dat het eerder een kwestie is van niet willen snappen. Zo moeiljik is het allemaal niet. En lekker door blijven jammeren over onwaarheden is natuurlijk veel leuker dan de waarheid accepteren.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt de hele zaak rondom dat nog niet hé
quote:
Dat antwoord : Jammerquote:
Nee hoor, ik jammer niet. Gooi alleen af en toe wat olie op het vuur.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het eerder een kwestie is van niet willen snappen. Zo moeiljik is het allemaal niet. En lekker door blijven jammeren over onwaarheden is natuurlijk veel leuker dan de waarheid accepteren.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, ik jammer niet. Gooi alleen af en toe wat olie op het vuur.
Hoe je het ook wend of keert, zonder deze financiele injectie hadden ze maar een fractie van het bedrag van wat er nu uitgegeven is kunnen besteden.
Wel goed ingekocht overigens, goede leeftijden en talentvol (al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van Strootman).
Mertens en Wijnaldum gaan met dikke winst verkocht worden (of de transfermarkt moet helemaal inzakken maar daar zullen alle clubs dan last van hebben).
Alleen een beetje jammer dat je de 150e bent die dat doet..quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe je het ook wend of keert, zonder deze financiele injectie hadden ze maar een fractie van het bedrag van wat er nu uitgegeven is kunnen besteden.
Wel goed ingekocht overigens, goede leeftijden en talentvol (al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van Strootman).
Mertens en Wijnaldum gaan met dikke winst verkocht worden (of de transfermarkt moet helemaal inzakken maar daar zullen alle clubs dan last van hebben).
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet je toch wel tegen kunnen als topclub zijnde.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat je de 150e bent die dat doet..
quote:Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
quote:De nieuwste aanwinsten Betancourt en Willems zijn donderdagmorgen al op de Herdgang te vinden. Ook goed nieuws uit Slovenie, waar Tim Matavz definitief PSV’er is nu zijn medische keuring in orde was.
Nee, is er direct bijgehaald.quote:
quote:Nu kunnen we als (kritische) supporters twee dingen doen; Orlando bij elke invalbeurt uitfluiten of hem, net zoals de rest van het team, steunen.
quote:Laten we als 12e man achter het team gaan staan want WIJ ZIJN PSV!
Erg mooi stukje!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:12 schreef StijnDa het volgende:
Steun Orlando Engelaar
Hij heeft niet goed gespeeld afgelopen seizoen maar de jaren daarvoor is hij wel belangrijk geweest voor het elftal, de schrijver van dit artikel heeft het bij het rechte eind naar mijn mening
[..]
[..]
Er staat toch ook niet dat je voor iedere bal of wat dan ook moet applaudisserenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:32 schreef tja77 het volgende:
Heb weinig zin om voor iemand te applaudiseren (aan te moedigen) die keer op keer niet het gewenste niveau haalt. Uitfluiten is natuurlijk het andere uiterste, maar als je zo'n salaris elke maand opstrijkt, dan mag er toch van je verlangd worden, dat je ook als dusdanig presteert. Zo niet, dan krijg je kritiek. Kun je daar niet tegen, dan had je geen voetballer moeten worden.
Precies, Engelaar heeft wel veel betekend voor PSV in eerdere seizoenen en verdient daar respect voor, in de kleedkamer schijnt hij ook nog steeds belangrijk te zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat je voor iedere bal of wat dan ook moet applaudisseren
Er staan alleen dat hij niet voor iedere slechte bal of gewoon zomaar uitgefloten moet worden.
Uitfluiten mag van mij, als het maar aan het einde van de wedstrijd gebeurt. Je gaat toch niet midden in een wedstrijd je team uitfluiten. Lekkere 12e man ben je dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef tja77 het volgende:
Ben benieuwd of dit stukje ook was gepost als PSV minder had ingekocht. Nu heerst er een optimistische sfeer. Ik vind het prima hoor, maar je moet mensen niet een andere wil dan hun eigen wil opleggen.
Als iemand wilt fluiten, moet je vooral doen. Zelfde als iemand wil vloeken of schelden, gewoon ventileren, das nog altijd beter dan opkroppen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uitfluiten mag van mij, als het maar aan het einde van de wedstrijd gebeurt. Je gaat toch niet midden in een wedstrijd je team uitfluiten. Lekkere 12e man ben je dan.
quote:
Dat is 1 manier om ermee om te gaan, je kan je rug ook nog een keer bollen, en extra je best doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
hij wordt dan uitgefloten en speelt nog wat kutter omdat niemand vertrouwen in hem heeft. Hetzelfde geldt als het hele team wordt uitgefloten,
Bij sommige spelers werkt dat ja, maar lang niet bij allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is 1 manier om ermee om te gaan, je kan je rug ook nog een keer bollen, en extra je best doen.
Ik bedoel tijdens een wedstrijd, maar dit faalt wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
Ben ik het niet mee eens, die mensen vinden maar een andere manier om hun onvrede te uiten. Als je iemand de huid vol scheldt zal hij ook niet meer nadenken over wat je eigenlijk te zeggen hebt, dat is gewoon niet de manier als je iets wil bereiken.
Als Engelaar mag invallen grijpt hij die kans natuurlijk, hij wordt dan uitgefloten en speelt nog wat kutter omdat niemand vertrouwen in hem heeft. Hetzelfde geldt als het hele team wordt uitgefloten, steun je club, door dik en dun.
[..]
[..]
Nee je onvrede laten blijken door na de wedstrijd met witte zakdoekjes te gaan zwaaien.... Niemand vloekt hier tijdens de wedstrijd? Of niemand zegt kut Engelaar, of Kut Isaksson?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uitfluiten mag van mij, als het maar aan het einde van de wedstrijd gebeurt. Je gaat toch niet midden in een wedstrijd je team uitfluiten. Lekkere 12e man ben je dan.
Daar doelde ik ook niet op, het was gewoon een voorbeeld omdat jij hem ook gebruikte (zie hieronder).quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee je onvrede laten blijken door na de wedstrijd met witte zakdoekjes te gaan zwaaien.... Niemand vloekt hier tijdens de wedstrijd? Of niemand zegt kut Engelaar, of Kut Isaksson?
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef tja77 het volgende:
Zelfde als iemand wil vloeken of schelden, gewoon ventileren, das nog altijd beter dan opkroppen.
Tuurlijk zegt iedereen dat wel, maar dat is anders vind ik. Maar een team/speler uitlfuiten tijdens een wedstrijd hoeft van mij niet. Doe dat aan het einde van de wedstrijd maar. Dan weten ze ook wel dat ze niet goed hebben gespeeld.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee je onvrede laten blijken door na de wedstrijd met witte zakdoekjes te gaan zwaaien.... Niemand vloekt hier tijdens de wedstrijd? Of niemand zegt kut Engelaar, of Kut Isaksson?
Een fluitconcert aan het einde van de wedstrijd is vrij algemeen. Je ziet het vrijwel nooit dat het hele team faalt. Er zijn er ook die bij een onnodige nederlaag wel hun benen onder hun kont vandaan hebben gelopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt iedereen dat wel, maar dat is anders vind ik. Maar een team/speler uitlfuiten tijdens een wedstrijd hoeft van mij niet. Doe dat aan het einde van de wedstrijd maar. Dan weten ze ook wel dat ze niet goed hebben gespeeld.
.
Okéquote:Op donderdag 1 september 2011 15:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een fluitconcert aan het einde van de wedstrijd is vrij algemeen. Je ziet het vrijwel nooit dat het hele team faalt. Er zijn er ook die bij een onnodige nederlaag wel hun benen onder hun kont vandaan hebben gelopen.
Zoals ik al zei, ik praat het niet goed, maar kan het me wel voorstellen.
Voice-over houdt er van oude koeien uit de sloot te halen.. En als ze er dan terug in gemieterd zijn haalt hij ze er nog een keer uit, en nog een keer, en nog een keer.. enzovoorts..quote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je weet dat dit een oud bericht is.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Dankzij Feyenoord werd PSV geen kampioen, dankzij Feyenoord heeft PSV nu zoveel geld, dankzij Feyenoord hebben we Mertens.
Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, nu moeten ze in de Champions League volgend jaar weer spelen onder de naam PSV Eindhoven.....quote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef Pedroso het volgende:
He, wat hoorde ik net ?
Heeft de gemeente Eindhoven PSV gesponsord ?
Dat net hebben gehoordquote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef Pedroso het volgende:
He, wat hoorde ik net ?
Heeft de gemeente Eindhoven PSV gesponsord ?
Vond ik ook een prachtige overgang. VOlgend jaar PSV-Eindhoven!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Mohktar naar FC Eindhoven, die gaan volgend jaar gewoon in de Eredivisie spelen.
Ja, voor het seizoen 2012-2013.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef Tarado het volgende:
Maar wat denken jullie zelf, staat er nu een kampioenselftal?
Dan ook ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, voor het seizoen 2012-2013.
En dan die vier jaar daarna. Dit jaar geloof ik er nog niet in, al verandert de komst van Matavz natuurlijk wel veel. Als hij gaat scoren en we er volgend jaar Reis weer terug bij krijgen (hoop ik dan maar), dan zou dit jaar ook best kunnen.quote:
Nee, Fred Rutten is nog steeds de coach namelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef Tarado het volgende:
Maar wat denken jullie zelf, staat er nu een kampioenselftal?
Aanvallend zijn er nu smaken genoeg (zal nog een beetje puzzelen en mensen teleurstellen worden om de juiste samenstelling te vinden ) en ik zou niet meer op Reis rekenen, achilleshiel is toch wel de verdediging.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En dan die vier jaar daarna. Dit jaar geloof ik er nog niet in, al verandert de komst van Matavz natuurlijk wel veel. Als hij gaat scoren en we er volgend jaar Reis weer terug bij krijgen (hoop ik dan maar), dan zou dit jaar ook best kunnen.
Toch denk ik dat Ajax op dit moment de beste papieren heeft.
Hier nog wat argumentatie:quote:Op donderdag 1 september 2011 18:31 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Dat net hebben gehoord
Mensen die dat nóg steeds vragen.
Overigens wil ik een topic erover openen,klaagbak of vbl?
quote:In het Algemeen Dagblad reageerde Tiny Sanders op de kritiek over de investeringen in spelers terwijl de gemeente bij moest springen met de gronddeal. 'Toen de gronddeal met de gemeente in juni werd gerealiseerd, hebben wij aangekondigd dat dit komende seizoen een tekort van tien miljoen euro zou opleveren. Ook met deze aankopen blijven we binnen die marge. Vergeet niet dat we het afgelopen jaar veel geld hebben verdiend met een aantal andere verkopen.'
Bron
Nop.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Caland het volgende:
Hadden ze niet gewoon 10 euro minder kunnen uitgeven om dat tekort te dichten?
Talentvolle familie heeft hijquote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Leuk broertje van jullie PSVér.
Hopelijk kan Fuikje vlammen bij NEC en maakt hij PSV volgens jaar kampioenquote:Op donderdag 1 september 2011 08:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor die jongen is het beter, krijgt waarschijnlijk veel speeltijd en kan zich goed ontwikkelen, en vergeet niet dat het op huurbasis is.
En Wijnaldum en Lens vallen in.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel mooi zijn, morgen Pieters en Strootman in de basis in het Philips stadion
Fikst.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kompany vindt dat hij wat aan zijn accent moet doen, hij heeft een Nederlands accent.
Even een late reactie, maar welke 'jaren'?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:12 schreef StijnDa het volgende:
Steun Orlando Engelaar
Hij heeft niet goed gespeeld afgelopen seizoen maar de jaren daarvoor is hij wel belangrijk geweest voor het elftal, de schrijver van dit artikel heeft het bij het rechte eind naar mijn mening
[..]
[..]
Maar tegelijkertijd ga je ook weer kapot.quote:
Daar heb je wel gelijk in, maar niet normaal hoe mooie tijd het toen was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd ga je ook weer kapot.
toch wordt elke rechtsback zijn bitch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
Mertens klinkt echt als een gay als hij voor de camera staat
Mertens vs Blackcard zou wel grappig zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
toch wordt elke rechtsback zijn bitch.
Zo te zien gaat dit niet lukken als de losse kaartverkoop zo snel erdoorheen gaat. Dan ga ik wel eens naar Heracles oid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:16 schreef Adames het volgende:
Even een topvraag trouwens hier. Ik wil eigenlijk graag PSV-Ajax zien, de verkoop start overmorgen. Kan ik overmorgen naar de PSV shop toe gaan en daar een ticket kopen in het thuisvak?
Zo te zien moet ik namelijk minstens eens Ons PSV pakket m halen, maar verwerking duurt 2 weken. Is het mogelijk om dan direct een ticket te kopen of moet ik eerst 2 weken wachten.
Als je geen lid bent van ONS PSV XL kun je het al vergeten. Als je dat wel bent, moet je alsnog veel geluk hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:16 schreef Adames het volgende:
Even een topvraag trouwens hier. Ik wil eigenlijk graag PSV-Ajax zien, de verkoop start overmorgen. Kan ik overmorgen naar de PSV shop toe gaan en daar een ticket kopen in het thuisvak?
Zo te zien moet ik namelijk minstens eens Ons PSV pakket m halen, maar verwerking duurt 2 weken. Is het mogelijk om dan direct een ticket te kopen of moet ik eerst 2 weken wachten.
Helemaal omdat ze beide in vorm zijn. Boerrigter tegen Manolev wordt wel lachenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens vs Blackcard zou wel grappig zijn
Mertens Matavs Labyadquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Helemaal omdat ze beide in vorm zijn. Boerrigter tegen Manolev wordt wel lachen
Ik denk dat je nu de Ajax offensie onderschat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:14 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Mertens Matavs Labyad
Daarbij vergeleken is:
Boerrigter sighthorsson sulejmani
Niks.
Misschien sulejmani die beter is dan lens/labyad.
Maar Mertens de beste van de eredivisie op linksvoor,en matavs (een van,zoniet de) beste spits.
Allemaal leuk, maar op papier was Suarez-Huntelaar-Sulejmani ook de beste voorhoede. En wat heeft dat opgeleverd? Geen kampioenschap.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:14 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Mertens Matavs Labyad
Daarbij vergeleken is:
Boerrigter sighthorsson sulejmani
Niks.
Misschien sulejmani die beter is dan lens/labyad.
Maar Mertens de beste van de eredivisie op linksvoor,en matavs (een van,zoniet de) beste spits.
Je probeert het zo te verkopen, dat het normaal is dat je met een vrijwel volledig nieuw elftal meteen kampioen wordt. Als je er een beetje kijk op zou hebben, zou je weten dat er meer dan alleen individuele kwaliteit nodig is, om een ploeg te laten voetballen. Het team heeft in deze samenstelling nog niet 1 wedstrijd gespeeld, maar zoals jij het zegt, zou het lachwekkend zijn als PSV geen kampioen wordt dit jaar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar op papier was Suarez-Huntelaar-Sulejmani ook de beste voorhoede. En wat heeft dat opgeleverd? Geen kampioenschap.
Het zou echt te lachwekkend en triest voor woorden zijn als jullie met deze aankopen geen kampioen gaat worden. Het zou wel aantonen dat de organisatie belangrijker is dan koopwoede.
Daarom ook mijn laatste zin. Maar omdat de competitie een betrekkelijk laag niveau heeft is het makkelijker om met een gekocht team om de prijzen mee te spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je probeert het zo te verkopen, dat het normaal is dat je met een vrijwel volledig nieuw elftal meteen kampioen wordt. Als je er een beetje kijk op zou hebben, zou je weten dat er meer dan alleen individuele kwaliteit nodig is, om een ploeg te laten voetballen. Het team heeft in deze samenstelling nog niet 1 wedstrijd gespeeld, maar zoals jij het zegt, zou het lachwekkend zijn als PSV geen kampioen wordt dit jaar.
Eerst kijken wat we bij VVV doen, wat wij denk ik wel kunnen winnenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je probeert het zo te verkopen, dat het normaal is dat je met een vrijwel volledig nieuw elftal meteen kampioen wordt. Als je er een beetje kijk op zou hebben, zou je weten dat er meer dan alleen individuele kwaliteit nodig is, om een ploeg te laten voetballen. Het team heeft in deze samenstelling nog niet 1 wedstrijd gespeeld, maar zoals jij het zegt, zou het lachwekkend zijn als PSV geen kampioen wordt dit jaar.
Maar wel dit seizoen sowieso nog met een tekort van 10 miljoen euro zittenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:30 schreef Caland het volgende:
Bijna 30 miljoen aan aankopen, dan kan je je niet gaan verschuilen achter smoesjes als 'ingespeeld raken.' Helemaal niet in de eredivisie inderdaad.
Alles lager dan de eerste plek en je hebt gewoon gefaald.
Dat is jouw visie, en veel Ajax en Twente supporters gebruiken die stelling gewoon om zichzelf in te dekken. Als Ajax en Twente geen kampioen worden, zullen ze zeggen "ja, maar PSV heeft zoveel ingekocht"quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:30 schreef Caland het volgende:
Bijna 30 miljoen aan aankopen, dan kan je je niet gaan verschuilen achter smoesjes als 'ingespeeld raken.' Helemaal niet in de eredivisie inderdaad.
Alles lager dan de eerste plek en je hebt gewoon gefaald.
Verklaar de term te kort van 10 miljoen eens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar wel dit seizoen sowieso nog met een tekort van 10 miljoen euro zitten
Bron dat het eigen vermogen van PSV hoger is dan dat van Ajax?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verklaar de term te kort van 10 miljoen eens.
Het eigen vermogen van PSV is hoger dan dat van Ajax. En de spelers die ze hebben gekocht, zijn voor het overgrote deel gekocht van transfergeld.
Eens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:42 schreef tja77 het volgende:
Ik had van de week een link gepost, waarin stond dat het eigen vermogen van ajax de laatste 4-5 jaar terug was gezakt van meer dan 70, naar iets meer dan 40 miljoen. PSV stond tot net voor de financiele injectie een heel stuk lager, maar als je daar het gemeente geld. het geld van Philips (20 miljoen) en het geld van de overige sponsoren bijtelt. Ben je de club met het grootste eigen vermogen lijkt me....
Ajax heeft flink lopen cashen met CL dus dat eigen vermogen is bij Ajax ook wel flink gestegen (2e jaar op een rij nu?)quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:42 schreef tja77 het volgende:
Ik had van de week een link gepost, waarin stond dat het eigen vermogen van ajax de laatste 4-5 jaar terug was gezakt van meer dan 70, naar iets meer dan 40 miljoen. PSV stond tot net voor de financiele injectie een heel stuk lager, maar als je daar het gemeente geld. het geld van Philips (20 miljoen) en het geld van de overige sponsoren bijtelt. Ben je de club met het grootste eigen vermogen lijkt me....
Dat zal inderdaad ook flink helpen voor Ajax.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax heeft flink lopen cashen met CL dus dat eigen vermogen is bij Ajax ook wel flink gestegen (2e jaar op een rij nu?)
Al ben ik dan geen Ajax- of Twente supporter. Ik kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat CL voetbal toch best noodzakelijk gaat zijn helemaal gezien de dure aankopen en dito salarissen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is jouw visie, en veel Ajax en Twente supporters gebruiken die stelling gewoon om zichzelf in te dekken. Als Ajax en Twente geen kampioen worden, zullen ze zeggen "ja, maar PSV heeft zoveel ingekocht"
Zoals al eerder gerefereerd, een voorhoede van Suarez, Sulejmani, en Huntelaar, bracht ook geen landstitel.
Boerigter vs Manolev ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens vs Blackcard zou wel grappig zijn
De salarissen bij Ajax zijn ook naar beneden geschroefd en ze werken met een ander premiestelsel, dus dat argument gaat al niet meer op.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:52 schreef tja77 het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)stevig-verlies.dhtml
http://www.telegraaf.nl/t(...)ieel_ongezond__.html
Dus echt een vetpot zal het niet zijn, trouwens Ajax heeft ook voor ruim 15 miljoen aan spelers gekocht. En de salarissen bij Ajax liggen al jaren hoger dan bij PSV, zeker nu het bij PSV naar beneden is geschroefd.
Dito salarissen? Ik denk dat PSV qua salaris een HEEL stuk lager zit dan bijv. AJAX. PSV heeft jonge talentvolle spelers aangetrokken die een relatief laag salaris hebben. Tel daarbij de winst die die talenten opleveren, en het feit dat de begroting is opgesteld ZONDER deelname aan de CL mee te rekenen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Al ben ik dan geen Ajax- of Twente supporter. Ik kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat CL voetbal toch best noodzakelijk gaat zijn helemaal gezien de dure aankopen en dito salarissen.
Wat gebeurt er met de financiele positie van PSV als ze, laten we zeggen, de komende 3 seizoenen geen CL halen?
Jij weet nu al wat ze gaan opleveren? Geef mij ook een glazen bol danquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dito salarissen? Ik denk dat PSV qua salaris een HEEL stuk lager zit dan bijv. AJAX. PSV heeft jonge talentvolle spelers aangetrokken die een relatief laag salaris hebben. Tel daarbij de winst die die talenten opleveren, en het feit dat de begroting is opgesteld ZONDER deelname aan de CL mee te rekenen.
Dus wat gebeurt er? Niks bijzonders. Boze supporters misschien
Stekelenburg is weg. Dat scheelt flink. De grootverdieners bij Ajax zijn nu Vertonghen en El Hamdaoui volgens mij? Ajax heeft flink lopen snoeien na de komst van de Boer ik heb er dan ook vertrouwen in dat het bij Ajax wel goedkomt als ze kampioen blijven. Bij PSV weet ik niet of ze het goed aanpakken. 9 spelers kopen is erg duur als je al jaren geen CL speelt en je het nu dus MOET halen. Het is een flinke gok met Twente en Ajax om je heen. Gaat het fout kan het echt fout lopenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:52 schreef tja77 het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)stevig-verlies.dhtml
http://www.telegraaf.nl/t(...)ieel_ongezond__.html
Dus echt een vetpot zal het niet zijn, trouwens Ajax heeft ook voor ruim 15 miljoen aan spelers gekocht. En de salarissen bij Ajax liggen al jaren hoger dan bij PSV, zeker nu het bij PSV naar beneden is geschroefd.
Dmitri Boelykin Rusland RSC Anderlecht Transfervrij Zomerquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De salarissen bij Ajax zijn ook naar beneden geschroefd en ze werken met een ander premiestelsel, dus dat argument gaat al niet meer op.
En Ajax heeft voor 15 miljoen aan spelers gekocht? Ik kom op een goede 12 miljoen uit. Sigthorsson 4, Janssen 3, Serero 2,5 en Cilessen 3,25.
Daarbij kan ik ook vermelden dat Ajax zowel Stekelenburg als De Zeeuw voor rond de 6 miljoen hebben verkocht. En dan tel ik de transfer van ruim 20 miljoen Euro van Suarez van afgelopen winter niet eens mee.
Linksom of rechtsom zal het geld terugverdiend moeten worden. Als ze niet op CL speculeren dan doen ze dat dus op transferinkomsten in de toekomst. Maar dan blijft het speculeren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dito salarissen? Ik denk dat PSV qua salaris een HEEL stuk lager zit dan bijv. AJAX. PSV heeft jonge talentvolle spelers aangetrokken die een relatief laag salaris hebben. Tel daarbij de winst die die talenten opleveren, en het feit dat de begroting is opgesteld ZONDER deelname aan de CL mee te rekenen.
Dus wat gebeurt er? Niks bijzonders. Boze supporters misschien
Bron dat Bulykin boven de 1 miljoen salaris zit?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dmitri Boelykin Rusland RSC Anderlecht Transfervrij Zomer
Jasper Cillessen Nederland N.E.C. ¤ 3.200.000 Zomer
Kolbeinn Sigthórsson IJsland AZ ¤ 4.000.000 Zomer
Nick de Bondt Nederland Vitesse Transfervrij Zomer
Theo Janssen Nederland FC Twente ¤ 3.200.000 Zomer
Thulani Serero Zuid-Afrika Ajax Cape Town ¤ 2.500.000 Zomer
Derk Boerrigter Nederland RKC Waalwijk ¤ 600.000 Zomer
Mats Rits België Germinal Beerschot Antwerpen Transfervrij Zomer
Viktor Fischer Denemarken FC Midtjylland ¤ 1.300.000 Zomer
Voor het gemak vergeet je ook dat PSV ook flink heeft gecashed bij de verkoop van een aantal spelers. En dat er bij PSV niemand boven de 1 miljoen salaris zit van de nieuwe aankopen. Ik meen dat die overgewaarde overjarige rus, dus al duurder is als mannen als Mertens. En die heeft Ajax voor de bank gehaald.
Zoals ik al eerder zei, dit team is lang niet zo duur als hetzelfde team 1 jaar geleden. Mannen als Doedelzak, en Afellay zijn weg, en die streken heel wat salaris op.Isaksson en Doedelzak strijken samen 3 miljoen per jaar op, en na dit jaar is ook Isaksson weg. Bakkal, kostte ook 850.000 per jaar, Rodriguez had ook een behoorlijk salaris. Dat zijn dus allemaal kosten die bespaard worden. Dus CL is echt niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stekelenburg is weg. Dat scheelt flink. De grootverdieners bij Ajax zijn nu Vertonghen en El Hamdaoui volgens mij? Ajax heeft flink lopen snoeien na de komst van de Boer ik heb er dan ook vertrouwen in dat het bij Ajax wel goedkomt als ze kampioen blijven. Bij PSV weet ik niet of ze het goed aanpakken. 9 spelers kopen is erg duur als je al jaren geen CL speelt en je het nu dus MOET halen. Het is een flinke gok met Twente en Ajax om je heen. Gaat het fout kan het echt fout lopen
Waarom zet je Afellay en Amrabat erbij? Die waren al verkocht voor dit seizoen hoor?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog even overzicht
Mertens 8.500.000
Matavs 7.000.000
Wijnaldum 5.000.000
Strootman 4.500.000
Derijck 750.000
Willems ?
Tyton ?
25.750.000
Dzsudzsák 14.000.000
Maza 1.800.000
Afellay 3.000.000
Amrabat 1.100.000
19.900.000
Verhuren:
Vukovic
Zoet
Nijland
Bakkal
Mokhtar
Zeefuik
Ik neem aan dat Feyenoord niet het gehele salaris van Bakkal heeft overgenomen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, dit team is lang niet zo duur als hetzelfde team 1 jaar geleden. Mannen als Doedelzak, en Afellay zijn weg, en die streken heel wat salaris op.Isaksson en Doedelzak strijken samen 3 miljoen per jaar op, en na dit jaar is ook Isaksson weg. Bakkal, kostte ook 850.000 per jaar, Rodriguez had ook een behoorlijk salaris. Dat zijn dus allemaal kosten die bespaard worden. Dus CL is echt niet noodzakelijk
Je vergeet het verschil in salaris dat de nieuwe groep per jaar minder kost, dan de vorige groep. Daarmee los je die 10 miljoen makkelijk mee op, aangezien allemaal voor 4-5 jaar vastliggen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bron dat Bulykin boven de 1 miljoen salaris zit?
En ik miste inderdaad Boerrigter en Fischer, my bad.
En dan even de transferinkomsten van PSV en Ajax:
12 miljoen Ajax dit seizoen.
15.8 miljoen voor PSV
De uitgaven van PSV en Ajax:
25.750.000 voor PSV
15.000.000 voor Ajax
Er zit maar een verschil van 10 miljoen Euro in de inkomsten en uitgaven patroon van PSV
Dan doet Ajax het toch een stuk beter, helemaal omdat ze geen grond hebben verkocht om toch extra eigen vermogen te kunnen genereren in vorm van 2 x CL plaatsing.
Ik wacht nog steeds op je bron va het salaris van Bulykin.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet het verschil in salaris dat de nieuwe groep per jaar minder kost, dan de vorige groep. Daarmee los je die 10 miljoen makkelijk mee op, aangezien allemaal voor 4-5 jaar vastliggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |