Je maakt je er wel maar druk om he?quote:Op donderdag 1 september 2011 06:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na al die uitgaven weinig keus hebben. Eerst was het een doelstelling, en nu zijn ze het bijna financieel verplicht om gezond te blijven.
Je volgt het nieuws niet zo goed is het wel? PSV zal bij het opmaken van de begroting NIET meer uitgaan van het kampioenschap en deelname champions league. Dus geen financiele verplichtingen. Dat is nou juist het mooie van het geheel. Deze aankopen konden gedaan worden door tranfers van spelers (en het wegvallen van de hoge salarissen die daarbij horen) en geleend geld van Philips, en het geld van andere sponsoren.quote:Op donderdag 1 september 2011 06:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na al die uitgaven weinig keus hebben. Eerst was het een doelstelling, en nu zijn ze het bijna financieel verplicht om gezond te blijven.
Voor die jongen is het beter, krijgt waarschijnlijk veel speeltijd en kan zich goed ontwikkelen, en vergeet niet dat het op huurbasis is.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt jammer dat Fuikje weg is
Ik maak mij nergens druk om. Ik weet dat jij dat misschien graag wilt horen zodat je kan zeggen dat ik jaloers ben, maar dat is niet zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je maakt je er wel maar druk om he?
Ik denk dat als PSV geen kampioen wordt, en de spelers die ze hebben gekocht zich op deze manier door blijven ontwikkelen, dat ze over een jaar of 2-3 een hoop centen kunnen cashen.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik maak mij nergens druk om. Ik weet dat jij dat misschien graag wilt horen zodat je kan zeggen dat ik jaloers ben, maar dat is niet zo.
Gemeentelijke steun? Dat klinkt als sponsoren. Als je je bril af zet en er realistisch naar kijkt dan zie je dat het een doodnormale businessdeal is die overal in de wereld dagelijks worden gesloten. Dat het 'toevallig' de gemeente is, basta. Het had net zo goed een bedrijf kunnen zijn. Uiteindelijk is PSV degene die hier verlies op lijdt.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feit blijft dat PSV zonder de de gemeentelijke steun nooit al deze spelers had kunnen kopen maar schulden af had moeten betalen. Dus de gemeente Eindhoven heeft deze transfers mede mogelijk gemaakt. Punt.
Is er nogquote:Op donderdag 1 september 2011 10:47 schreef Tarado het volgende:
Is Engelaar er nog of toch verkocht/verhuurd?
Over dit bericht moest je lang nadenken hequote:Op donderdag 1 september 2011 10:17 schreef voice-over het volgende:
Brands: "Een titel kun je niet kopen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel! Het mooiste is, nog van jouw geld ook! En alle andere belastingbetalersquote:Op donderdag 1 september 2011 10:17 schreef voice-over het volgende:
Brands: "Een titel kun je niet kopen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, inderdaad, kan het me nog herinneren begin april 2006, kampioen, een fris zonnetje, maar warmer dan 13 graden werd het niet, toch anders dan het hoort. Als ajax ooit weer kampioen wordt denk ik echter niet dat jullie nog mogen feestvieren in de binnenstad, p2 lijkt me een leuke locatie.:')quote:Op donderdag 1 september 2011 11:30 schreef J2T het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen [/gaston]
Wat is jullie ideale opstelling? En wie wordt kind van de rekening nu Matavz is gehaald? Labyad of Lens?
Ik ben eigenlijk wel blij dat PSV zo goed heeft ingekocht, was al bang dat wij met kerst al kampioen zouden worden... is toch ook niet leuk om met -10 op het t'Leidse te staan![]()
Tyton, Hutchinson, Derijck, Bouma, Pieters, Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Mertens, Matavz, Lens.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:30 schreef J2T het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen [/gaston]
Wat is jullie ideale opstelling? En wie wordt kind van de rekening nu Matavz is gehaald? Labyad of Lens?
Ik ben eigenlijk wel blij dat PSV zo goed heeft ingekocht, was al bang dat wij met kerst al kampioen zouden worden... is toch ook niet leuk om met -10 op het t'Leidse te staan ;-)
De gemeente heeft voor een hoog bedrag leningen hergefinancierd waarbij het risico bij de gemeente komt te liggen, tegen dubieuze voorwaarden.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef baaart het volgende:
[..]
Gemeentelijke steun? Dat klinkt als sponsoren. Als je je bril af zet en er realistisch naar kijkt dan zie je dat het een doodnormale businessdeal is die overal in de wereld dagelijks worden gesloten. Dat het 'toevallig' de gemeente is, basta. Het had net zo goed een bedrijf kunnen zijn. Uiteindelijk is PSV degene die hier verlies op lijdt.
PSV groeit langzaam uit tot de meeste gehate club van Nederland. Dat begrijpen jullie wel toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef Doublepain het volgende:
lekker toch, geen druk niks. Laat ajax emn twente maar vechten. Zul je zien dat psv toch eerste gaat worden.
Erger dan Ajax zullen we nooit gehaat worden, nooitquote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
PSV groeit langzaam uit tot de meeste gehate club van Nederland. Dat begrijpen jullie wel toch?
Ja, vast. Vandaar dat wij overal zonder problemen kunnen komen, maar de Kuip en de ArenA al enkele jaren zonder uitsupporters zitten. Geen poep gaan lopen verkondigen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
PSV groeit langzaam uit tot de meeste gehate club van Nederland. Dat begrijpen jullie wel toch?
Ik heb het over de huidige ontwikkelingenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, vast. Vandaar dat wij overal zonder problemen kunnen komen, maar de Kuip en de ArenA al enkele jaren zonder uitsupporters zitten. Geen poep gaan lopen verkondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |