Je maakt je er wel maar druk om he?quote:Op donderdag 1 september 2011 06:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na al die uitgaven weinig keus hebben. Eerst was het een doelstelling, en nu zijn ze het bijna financieel verplicht om gezond te blijven.
Je volgt het nieuws niet zo goed is het wel? PSV zal bij het opmaken van de begroting NIET meer uitgaan van het kampioenschap en deelname champions league. Dus geen financiele verplichtingen. Dat is nou juist het mooie van het geheel. Deze aankopen konden gedaan worden door tranfers van spelers (en het wegvallen van de hoge salarissen die daarbij horen) en geleend geld van Philips, en het geld van andere sponsoren.quote:Op donderdag 1 september 2011 06:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na al die uitgaven weinig keus hebben. Eerst was het een doelstelling, en nu zijn ze het bijna financieel verplicht om gezond te blijven.
Voor die jongen is het beter, krijgt waarschijnlijk veel speeltijd en kan zich goed ontwikkelen, en vergeet niet dat het op huurbasis is.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt jammer dat Fuikje weg is
Ik maak mij nergens druk om. Ik weet dat jij dat misschien graag wilt horen zodat je kan zeggen dat ik jaloers ben, maar dat is niet zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je maakt je er wel maar druk om he?
Ik denk dat als PSV geen kampioen wordt, en de spelers die ze hebben gekocht zich op deze manier door blijven ontwikkelen, dat ze over een jaar of 2-3 een hoop centen kunnen cashen.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik maak mij nergens druk om. Ik weet dat jij dat misschien graag wilt horen zodat je kan zeggen dat ik jaloers ben, maar dat is niet zo.
Gemeentelijke steun? Dat klinkt als sponsoren. Als je je bril af zet en er realistisch naar kijkt dan zie je dat het een doodnormale businessdeal is die overal in de wereld dagelijks worden gesloten. Dat het 'toevallig' de gemeente is, basta. Het had net zo goed een bedrijf kunnen zijn. Uiteindelijk is PSV degene die hier verlies op lijdt.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feit blijft dat PSV zonder de de gemeentelijke steun nooit al deze spelers had kunnen kopen maar schulden af had moeten betalen. Dus de gemeente Eindhoven heeft deze transfers mede mogelijk gemaakt. Punt.
Is er nogquote:Op donderdag 1 september 2011 10:47 schreef Tarado het volgende:
Is Engelaar er nog of toch verkocht/verhuurd?
Over dit bericht moest je lang nadenken hequote:Op donderdag 1 september 2011 10:17 schreef voice-over het volgende:
Brands: "Een titel kun je niet kopen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel! Het mooiste is, nog van jouw geld ook! En alle andere belastingbetalersquote:Op donderdag 1 september 2011 10:17 schreef voice-over het volgende:
Brands: "Een titel kun je niet kopen"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, inderdaad, kan het me nog herinneren begin april 2006, kampioen, een fris zonnetje, maar warmer dan 13 graden werd het niet, toch anders dan het hoort. Als ajax ooit weer kampioen wordt denk ik echter niet dat jullie nog mogen feestvieren in de binnenstad, p2 lijkt me een leuke locatie.:')quote:Op donderdag 1 september 2011 11:30 schreef J2T het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen [/gaston]
Wat is jullie ideale opstelling? En wie wordt kind van de rekening nu Matavz is gehaald? Labyad of Lens?
Ik ben eigenlijk wel blij dat PSV zo goed heeft ingekocht, was al bang dat wij met kerst al kampioen zouden worden... is toch ook niet leuk om met -10 op het t'Leidse te staan![]()
Tyton, Hutchinson, Derijck, Bouma, Pieters, Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Mertens, Matavz, Lens.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:30 schreef J2T het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen [/gaston]
Wat is jullie ideale opstelling? En wie wordt kind van de rekening nu Matavz is gehaald? Labyad of Lens?
Ik ben eigenlijk wel blij dat PSV zo goed heeft ingekocht, was al bang dat wij met kerst al kampioen zouden worden... is toch ook niet leuk om met -10 op het t'Leidse te staan ;-)
De gemeente heeft voor een hoog bedrag leningen hergefinancierd waarbij het risico bij de gemeente komt te liggen, tegen dubieuze voorwaarden.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef baaart het volgende:
[..]
Gemeentelijke steun? Dat klinkt als sponsoren. Als je je bril af zet en er realistisch naar kijkt dan zie je dat het een doodnormale businessdeal is die overal in de wereld dagelijks worden gesloten. Dat het 'toevallig' de gemeente is, basta. Het had net zo goed een bedrijf kunnen zijn. Uiteindelijk is PSV degene die hier verlies op lijdt.
PSV groeit langzaam uit tot de meeste gehate club van Nederland. Dat begrijpen jullie wel toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef Doublepain het volgende:
lekker toch, geen druk niks. Laat ajax emn twente maar vechten. Zul je zien dat psv toch eerste gaat worden.
Erger dan Ajax zullen we nooit gehaat worden, nooitquote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
PSV groeit langzaam uit tot de meeste gehate club van Nederland. Dat begrijpen jullie wel toch?
Ja, vast. Vandaar dat wij overal zonder problemen kunnen komen, maar de Kuip en de ArenA al enkele jaren zonder uitsupporters zitten. Geen poep gaan lopen verkondigen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
PSV groeit langzaam uit tot de meeste gehate club van Nederland. Dat begrijpen jullie wel toch?
Ik heb het over de huidige ontwikkelingenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, vast. Vandaar dat wij overal zonder problemen kunnen komen, maar de Kuip en de ArenA al enkele jaren zonder uitsupporters zitten. Geen poep gaan lopen verkondigen.
Ik vind het heerlijk dat Ajax in elk stadion van NL wordt uitgefloten.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Erger dan Ajax zullen we nooit gehaat worden, nooit
En al worden we gehaat, who the hell cares?
Wij trekken een topman van Campina binnen met verstand van zaken. Met zijn kennis en expertise zorgt hij voor een topdeal in combi met gemeente Eindhoven, Duitse bank, Philips en investeerders. Daarna verpatsen we een aantal spelers met torenhoge salarissen en weinig rendement. Van dat geld kapen we grote talenten bij concurrenten weg en dat alles zonder druk van moeten presteren, want we zitten nog prima in de groene cijfertjes zonder kampioenschap of CL.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik heb het over de huidige ontwikkelingen
Maakt kampioenschappen stukken leuker.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat Ajax in elk stadion van NL wordt uitgefloten.
Love that shit (L)
Klopt. Een Sanders laat niet met zich sollen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Frey het volgende:
Tegen Sanders legt uiteindelijk iedereen het af.
Fixedquote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Frey het volgende:
Tegen Sanders een grote pot met subsidie legt uiteindelijk iedereen het af.
Gelukkig dat jij het wel snapt wijsneus.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt de hele zaak rondom dat nog niet hé
Ik vermoed dat het eerder een kwestie is van niet willen snappen. Zo moeiljik is het allemaal niet. En lekker door blijven jammeren over onwaarheden is natuurlijk veel leuker dan de waarheid accepteren.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt de hele zaak rondom dat nog niet hé
quote:
Dat antwoord : Jammerquote:
Nee hoor, ik jammer niet. Gooi alleen af en toe wat olie op het vuur.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het eerder een kwestie is van niet willen snappen. Zo moeiljik is het allemaal niet. En lekker door blijven jammeren over onwaarheden is natuurlijk veel leuker dan de waarheid accepteren.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, ik jammer niet. Gooi alleen af en toe wat olie op het vuur.
Hoe je het ook wend of keert, zonder deze financiele injectie hadden ze maar een fractie van het bedrag van wat er nu uitgegeven is kunnen besteden.
Wel goed ingekocht overigens, goede leeftijden en talentvol (al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van Strootman).
Mertens en Wijnaldum gaan met dikke winst verkocht worden (of de transfermarkt moet helemaal inzakken maar daar zullen alle clubs dan last van hebben).
Alleen een beetje jammer dat je de 150e bent die dat doet..quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe je het ook wend of keert, zonder deze financiele injectie hadden ze maar een fractie van het bedrag van wat er nu uitgegeven is kunnen besteden.
Wel goed ingekocht overigens, goede leeftijden en talentvol (al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van Strootman).
Mertens en Wijnaldum gaan met dikke winst verkocht worden (of de transfermarkt moet helemaal inzakken maar daar zullen alle clubs dan last van hebben).
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet je toch wel tegen kunnen als topclub zijnde.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat je de 150e bent die dat doet..
quote:Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
quote:De nieuwste aanwinsten Betancourt en Willems zijn donderdagmorgen al op de Herdgang te vinden. Ook goed nieuws uit Slovenie, waar Tim Matavz definitief PSV’er is nu zijn medische keuring in orde was.
Nee, is er direct bijgehaald.quote:
quote:Nu kunnen we als (kritische) supporters twee dingen doen; Orlando bij elke invalbeurt uitfluiten of hem, net zoals de rest van het team, steunen.
quote:Laten we als 12e man achter het team gaan staan want WIJ ZIJN PSV!
Erg mooi stukje!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:12 schreef StijnDa het volgende:
Steun Orlando Engelaar
Hij heeft niet goed gespeeld afgelopen seizoen maar de jaren daarvoor is hij wel belangrijk geweest voor het elftal, de schrijver van dit artikel heeft het bij het rechte eind naar mijn mening
[..]
[..]
Er staat toch ook niet dat je voor iedere bal of wat dan ook moet applaudisserenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:32 schreef tja77 het volgende:
Heb weinig zin om voor iemand te applaudiseren (aan te moedigen) die keer op keer niet het gewenste niveau haalt. Uitfluiten is natuurlijk het andere uiterste, maar als je zo'n salaris elke maand opstrijkt, dan mag er toch van je verlangd worden, dat je ook als dusdanig presteert. Zo niet, dan krijg je kritiek. Kun je daar niet tegen, dan had je geen voetballer moeten worden.
Precies, Engelaar heeft wel veel betekend voor PSV in eerdere seizoenen en verdient daar respect voor, in de kleedkamer schijnt hij ook nog steeds belangrijk te zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet dat je voor iedere bal of wat dan ook moet applaudisseren
Er staan alleen dat hij niet voor iedere slechte bal of gewoon zomaar uitgefloten moet worden.
Uitfluiten mag van mij, als het maar aan het einde van de wedstrijd gebeurt. Je gaat toch niet midden in een wedstrijd je team uitfluiten. Lekkere 12e man ben je dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef tja77 het volgende:
Ben benieuwd of dit stukje ook was gepost als PSV minder had ingekocht. Nu heerst er een optimistische sfeer. Ik vind het prima hoor, maar je moet mensen niet een andere wil dan hun eigen wil opleggen.
Als iemand wilt fluiten, moet je vooral doen. Zelfde als iemand wil vloeken of schelden, gewoon ventileren, das nog altijd beter dan opkroppen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uitfluiten mag van mij, als het maar aan het einde van de wedstrijd gebeurt. Je gaat toch niet midden in een wedstrijd je team uitfluiten. Lekkere 12e man ben je dan.
quote:
Dat is 1 manier om ermee om te gaan, je kan je rug ook nog een keer bollen, en extra je best doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
hij wordt dan uitgefloten en speelt nog wat kutter omdat niemand vertrouwen in hem heeft. Hetzelfde geldt als het hele team wordt uitgefloten,
Bij sommige spelers werkt dat ja, maar lang niet bij allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is 1 manier om ermee om te gaan, je kan je rug ook nog een keer bollen, en extra je best doen.
Ik bedoel tijdens een wedstrijd, maar dit faalt wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef StijnDa het volgende:
Ben ik het niet mee eens, die mensen vinden maar een andere manier om hun onvrede te uiten. Als je iemand de huid vol scheldt zal hij ook niet meer nadenken over wat je eigenlijk te zeggen hebt, dat is gewoon niet de manier als je iets wil bereiken.
Als Engelaar mag invallen grijpt hij die kans natuurlijk, hij wordt dan uitgefloten en speelt nog wat kutter omdat niemand vertrouwen in hem heeft. Hetzelfde geldt als het hele team wordt uitgefloten, steun je club, door dik en dun.
[..]
[..]
Nee je onvrede laten blijken door na de wedstrijd met witte zakdoekjes te gaan zwaaien.... Niemand vloekt hier tijdens de wedstrijd? Of niemand zegt kut Engelaar, of Kut Isaksson?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uitfluiten mag van mij, als het maar aan het einde van de wedstrijd gebeurt. Je gaat toch niet midden in een wedstrijd je team uitfluiten. Lekkere 12e man ben je dan.
Daar doelde ik ook niet op, het was gewoon een voorbeeld omdat jij hem ook gebruikte (zie hieronder).quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee je onvrede laten blijken door na de wedstrijd met witte zakdoekjes te gaan zwaaien.... Niemand vloekt hier tijdens de wedstrijd? Of niemand zegt kut Engelaar, of Kut Isaksson?
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef tja77 het volgende:
Zelfde als iemand wil vloeken of schelden, gewoon ventileren, das nog altijd beter dan opkroppen.
Tuurlijk zegt iedereen dat wel, maar dat is anders vind ik. Maar een team/speler uitlfuiten tijdens een wedstrijd hoeft van mij niet. Doe dat aan het einde van de wedstrijd maar. Dan weten ze ook wel dat ze niet goed hebben gespeeld.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee je onvrede laten blijken door na de wedstrijd met witte zakdoekjes te gaan zwaaien.... Niemand vloekt hier tijdens de wedstrijd? Of niemand zegt kut Engelaar, of Kut Isaksson?
Een fluitconcert aan het einde van de wedstrijd is vrij algemeen. Je ziet het vrijwel nooit dat het hele team faalt. Er zijn er ook die bij een onnodige nederlaag wel hun benen onder hun kont vandaan hebben gelopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt iedereen dat wel, maar dat is anders vind ik. Maar een team/speler uitlfuiten tijdens een wedstrijd hoeft van mij niet. Doe dat aan het einde van de wedstrijd maar. Dan weten ze ook wel dat ze niet goed hebben gespeeld.
.
Okéquote:Op donderdag 1 september 2011 15:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een fluitconcert aan het einde van de wedstrijd is vrij algemeen. Je ziet het vrijwel nooit dat het hele team faalt. Er zijn er ook die bij een onnodige nederlaag wel hun benen onder hun kont vandaan hebben gelopen.
Zoals ik al zei, ik praat het niet goed, maar kan het me wel voorstellen.
Voice-over houdt er van oude koeien uit de sloot te halen.. En als ze er dan terug in gemieterd zijn haalt hij ze er nog een keer uit, en nog een keer, en nog een keer.. enzovoorts..quote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je weet dat dit een oud bericht is.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Dankzij Feyenoord werd PSV geen kampioen, dankzij Feyenoord heeft PSV nu zoveel geld, dankzij Feyenoord hebben we Mertens.
Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, nu moeten ze in de Champions League volgend jaar weer spelen onder de naam PSV Eindhoven.....quote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef Pedroso het volgende:
He, wat hoorde ik net ?
Heeft de gemeente Eindhoven PSV gesponsord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |