Ik vind het heerlijk dat Ajax in elk stadion van NL wordt uitgefloten.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Erger dan Ajax zullen we nooit gehaat worden, nooit
En al worden we gehaat, who the hell cares?
Wij trekken een topman van Campina binnen met verstand van zaken. Met zijn kennis en expertise zorgt hij voor een topdeal in combi met gemeente Eindhoven, Duitse bank, Philips en investeerders. Daarna verpatsen we een aantal spelers met torenhoge salarissen en weinig rendement. Van dat geld kapen we grote talenten bij concurrenten weg en dat alles zonder druk van moeten presteren, want we zitten nog prima in de groene cijfertjes zonder kampioenschap of CL.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik heb het over de huidige ontwikkelingen
Maakt kampioenschappen stukken leuker.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat Ajax in elk stadion van NL wordt uitgefloten.
Love that shit (L)
Klopt. Een Sanders laat niet met zich sollen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Frey het volgende:
Tegen Sanders legt uiteindelijk iedereen het af.
Fixedquote:Op donderdag 1 september 2011 13:08 schreef Frey het volgende:
Tegen Sanders een grote pot met subsidie legt uiteindelijk iedereen het af.
Gelukkig dat jij het wel snapt wijsneus.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt de hele zaak rondom dat nog niet hé
Ik vermoed dat het eerder een kwestie is van niet willen snappen. Zo moeiljik is het allemaal niet. En lekker door blijven jammeren over onwaarheden is natuurlijk veel leuker dan de waarheid accepteren.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt de hele zaak rondom dat nog niet hé
quote:
Dat antwoord : Jammerquote:
Nee hoor, ik jammer niet. Gooi alleen af en toe wat olie op het vuur.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het eerder een kwestie is van niet willen snappen. Zo moeiljik is het allemaal niet. En lekker door blijven jammeren over onwaarheden is natuurlijk veel leuker dan de waarheid accepteren.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, ik jammer niet. Gooi alleen af en toe wat olie op het vuur.
Hoe je het ook wend of keert, zonder deze financiele injectie hadden ze maar een fractie van het bedrag van wat er nu uitgegeven is kunnen besteden.
Wel goed ingekocht overigens, goede leeftijden en talentvol (al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van Strootman).
Mertens en Wijnaldum gaan met dikke winst verkocht worden (of de transfermarkt moet helemaal inzakken maar daar zullen alle clubs dan last van hebben).
Alleen een beetje jammer dat je de 150e bent die dat doet..quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe je het ook wend of keert, zonder deze financiele injectie hadden ze maar een fractie van het bedrag van wat er nu uitgegeven is kunnen besteden.
Wel goed ingekocht overigens, goede leeftijden en talentvol (al ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van Strootman).
Mertens en Wijnaldum gaan met dikke winst verkocht worden (of de transfermarkt moet helemaal inzakken maar daar zullen alle clubs dan last van hebben).
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet je toch wel tegen kunnen als topclub zijnde.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat je de 150e bent die dat doet..
quote:Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
quote:De nieuwste aanwinsten Betancourt en Willems zijn donderdagmorgen al op de Herdgang te vinden. Ook goed nieuws uit Slovenie, waar Tim Matavz definitief PSV’er is nu zijn medische keuring in orde was.
Nee, is er direct bijgehaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |