Nee, een Rotterdammer zei het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
Oh god, gaan die boertjes nu ook al met dat sterrengezwam aan de haal, geïntroduceerd door de pannenkoekenman
Ik vind het ook een beetje teveel van het goede. 24 uur geleden stond ie nog onder contract bij Sparta...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
Oh god, gaan die boertjes nu ook al met dat sterrengezwam aan de haal, geïntroduceerd door de pannenkoekenman
Hij is 17, dus dan ben je sneller verliefd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje teveel van het goede. 24 uur geleden stond ie nog onder contract bij Sparta...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef Doublepain het volgende:
Jetro: ''Natuurlijk die 3de ster erbij''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk hij begrijpt het.
Ik wil eerst Mata bij Barça zien, dan pas geloof ik NOS pas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef mrstylo het volgende:
NOS zegt dat PSV voor Matavz 7 miljoen heeft betaald.
Hahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil eerst Mata bij Barça zien, dan pas geloof ik NOS pas.
Wie zou hun verrotte bron zijn? in ieder geval niet Brands, Sanders, Nijland of de zaakwaarnemer van Matavz. Vast die topbron die wist te vertellen dat Musa naar PSV zou komen. Oeps. Misschien moeten ze eens aan hun bronnen gaan werken als ze nog serieus nieuws willen brengen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef mrstylo het volgende:
NOS zegt dat PSV voor Matavz 7 miljoen heeft betaald.
Wat is het bedrag dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wie zou hun verrotte bron zijn? in ieder geval niet Brands, Sanders, Nijland of de zaakwaarnemer van Matavz. Vast die topbron die wist te vertellen dat Musa naar PSV zou komen. Oeps. Misschien moeten ze eens aan hun bronnen gaan werken als ze nog serieus nieuws willen brengen.
Grote Beek?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan ga ik ruil wel eens kijken bij de Herdgang, woon er immers toch naast.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:40:02Vermeulen vergeet de helft van alle inkomsten bij #PSV en snapt daarom niet waar geld vandaan komt. #fail voor onze nationale televisie reageer retweet
9 is vrijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Met de spelers die we hebben, moeten we minimaal elke wedstrijd met 4 doelpunten of meer winnen.
Edit: Is het al bekend wat zijn rugnummer gaat worden?![]()
Hij legde de salarisstrookjes van PSV en Sparta naast elkaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje teveel van het goede. 24 uur geleden stond ie nog onder contract bij Sparta...
Ik zie het ook hier staanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef mrstylo het volgende:
6 mil inclusief bonussen.
Bron: FC groningen site.
Jij met je Zeefuikquote:Op donderdag 1 september 2011 00:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben toch wel in rouw dat De Fuik ons heeft verlaten.
Je zou willen dat m'n liefde voor jou net zo intens was he?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
Feit blijft dat PSV zonder de de gemeentelijke steun nooit al deze spelers had kunnen kopen maar schulden af had moeten betalen. Dus de gemeente Eindhoven heeft deze transfers mede mogelijk gemaakt. Punt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 22:40:02Vermeulen vergeet de helft van alle inkomsten bij #PSV en snapt daarom niet waar geld vandaan komt. #fail voor onze nationale televisie reageer retweet
Discussie was al afgesloten volgens mij? Puntquote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feit blijft dat PSV zonder de de gemeentelijke steun nooit al deze spelers had kunnen kopen maar schulden af had moeten betalen. Dus de gemeente Eindhoven heeft deze transfers mede mogelijk gemaakt. Punt.
Lekker door blijven trollen. Puntquote:Op donderdag 1 september 2011 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch heeft hij daar een punt. Punt.
Zijn punt klopt komma maar ach komma wat maakt jullie dat uit. Punt het heeft jullie een geweldige selectie opgeleverd punt.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker door blijven trollen. Punt
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feit blijft dat PSV zonder de de gemeentelijke steun nooit al deze spelers had kunnen kopen maar schulden af had moeten betalen. Dus de gemeente Eindhoven heeft deze transfers mede mogelijk gemaakt. Punt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch heeft hij daar een punt. Punt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn punt klopt komma maar ach komma wat maakt jullie dat uit. Punt het heeft jullie een geweldige selectie opgeleverd punt.
Ik ging ook geen discussie aan. PSV leeft van overheidsgeld. Fact.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Discussie was al afgesloten volgens mij? Punt
Ik zou daar trots op zijn. Want meer zal er niet gewonnen wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Psv wint iig qua binnenlandse transfers met 4 van de 5 spelers uit de top 5 van hoogste bedragen
Onzin er zal heus een thuisoverwinning op Feyenoord komen. Ik zag dat die overwinning toch nog als prijs is ontvangen in Mensen die Feyenoord typenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou daar trots op zijn. Want meer zal we niet gewonnen worden
Niet alleen de CL zeg maar gerust kampioen.quote:
Ja, maar toch zie ik ze niet zo snel van Ajax winnenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin er zal heus een thuisoverwinning op Feyenoord komen. Ik zag dat die overwinning toch nog als prijs is ontvangen in Mensen die Feyenoord typen
[..]
Niet alleen de CL zeg maar gerust kampioen.
Met minder was het dat ook geweestquote:Op donderdag 1 september 2011 01:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Na 27 miljoen uitgegeven te hebben is de doelstelling toch echt wel kampioen worden ..
Lijkt mij van wel. Volgende competitiewedstrijd zal het bepalen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Na 27 miljoen uitgegeven te hebben is de doelstelling toch echt wel kampioen worden ..
Rutten was er niet zo zeker van...quote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met minder was het dat ook geweest
Die daarna pas toch? Naja het zal allemaal wel ik heb er iig zin in, Interlandvoetbalquote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel. Volgende competitiewedstrijd zal het bepalen.
Bron?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rutten was er niet zo zeker van...
1 wedstrijd bepaalt niet de doelstelling voor het seizoen, iets meer nadenken aub. En minder trollen dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt mij van wel. Volgende competitiewedstrijd zal het bepalen.
Als ze gelijk spelen tegen VVV....quote:Op donderdag 1 september 2011 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die daarna pas toch? Naja het zal allemaal wel ik heb er iig zin in, Interlandvoetbal
Eerste wedstrijd, interview Rutten op EL.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bron?
[..]
1 wedstrijd bepaalt niet de doelstelling voor het seizoen, iets meer nadenken aub.
Aha. Die heb ik niet gezien/herinner ik me niet. De twijfel heeft niet lang geduurd in ieder geval, daarvoor en daarna was de doelstelling kampioen worden. Nutteloze discussie verder ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd, interview Rutten op EL.
Ja echt jammer dat Fuikje weg isquote:Op donderdag 1 september 2011 00:20 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben toch wel in rouw dat De Fuik ons heeft verlaten.
Ik denk dat ze na al die uitgaven weinig keus hebben. Eerst was het een doelstelling, en nu zijn ze het bijna financieel verplicht om gezond te blijvenquote:Op donderdag 1 september 2011 02:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV de vorm tegen Excelsior (tweede helft) vasthoudt, zie ik PSV nog kampioen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |