Dat net hebben gehoordquote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef Pedroso het volgende:
He, wat hoorde ik net ?
Heeft de gemeente Eindhoven PSV gesponsord ?
Vond ik ook een prachtige overgang. VOlgend jaar PSV-Eindhoven!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Mohktar naar FC Eindhoven, die gaan volgend jaar gewoon in de Eredivisie spelen.
Ja, voor het seizoen 2012-2013.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef Tarado het volgende:
Maar wat denken jullie zelf, staat er nu een kampioenselftal?
Dan ook ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, voor het seizoen 2012-2013.
En dan die vier jaar daarna. Dit jaar geloof ik er nog niet in, al verandert de komst van Matavz natuurlijk wel veel. Als hij gaat scoren en we er volgend jaar Reis weer terug bij krijgen (hoop ik dan maar), dan zou dit jaar ook best kunnen.quote:
Nee, Fred Rutten is nog steeds de coach namelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef Tarado het volgende:
Maar wat denken jullie zelf, staat er nu een kampioenselftal?
Aanvallend zijn er nu smaken genoeg (zal nog een beetje puzzelen en mensen teleurstellen worden om de juiste samenstelling te vinden ) en ik zou niet meer op Reis rekenen, achilleshiel is toch wel de verdediging.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En dan die vier jaar daarna. Dit jaar geloof ik er nog niet in, al verandert de komst van Matavz natuurlijk wel veel. Als hij gaat scoren en we er volgend jaar Reis weer terug bij krijgen (hoop ik dan maar), dan zou dit jaar ook best kunnen.
Toch denk ik dat Ajax op dit moment de beste papieren heeft.
Hier nog wat argumentatie:quote:Op donderdag 1 september 2011 18:31 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Dat net hebben gehoord
Mensen die dat nóg steeds vragen.
Overigens wil ik een topic erover openen,klaagbak of vbl?
quote:In het Algemeen Dagblad reageerde Tiny Sanders op de kritiek over de investeringen in spelers terwijl de gemeente bij moest springen met de gronddeal. 'Toen de gronddeal met de gemeente in juni werd gerealiseerd, hebben wij aangekondigd dat dit komende seizoen een tekort van tien miljoen euro zou opleveren. Ook met deze aankopen blijven we binnen die marge. Vergeet niet dat we het afgelopen jaar veel geld hebben verdiend met een aantal andere verkopen.'
Bron
Nop.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Caland het volgende:
Hadden ze niet gewoon 10 euro minder kunnen uitgeven om dat tekort te dichten?
Talentvolle familie heeft hijquote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Leuk broertje van jullie PSVér.
Hopelijk kan Fuikje vlammen bij NEC en maakt hij PSV volgens jaar kampioenquote:Op donderdag 1 september 2011 08:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor die jongen is het beter, krijgt waarschijnlijk veel speeltijd en kan zich goed ontwikkelen, en vergeet niet dat het op huurbasis is.
En Wijnaldum en Lens vallen in.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel mooi zijn, morgen Pieters en Strootman in de basis in het Philips stadion
Fikst.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kompany vindt dat hij wat aan zijn accent moet doen, hij heeft een Nederlands accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |