en die zijn er al ook al uitquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand Matavz erbij zetten? Hij heeft al 3x gescoord.
INCLUSIEF bonussen dus na bonussen 6 miljoen.quote:
Gewoon 300 posts hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Vorige topic had maar 7 pagina's? wtf
Dat is hier altijd ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb altijd 7 pagina's maxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:09 schreef Doublepain het volgende:
Ja? ik 13quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb altijd 7 pagina's max
Met deze verdediging? Ik heb er nog een behoorlijk hard hoofd in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
We worden gewoon kampioen jongens! Nu al zin in 18 september.
Dat kan je zelf instellen door de URL te veranderen. Zie bijvoorbeeld: Het grote PSV topic #500 - Met 9 versterkingen voor de titel gaan.quote:
O dat wist ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je zelf instellen door de URL te veranderen. Zie bijvoorbeeld: Het grote PSV topic #500 - Met 9 versterkingen voor de titel gaan.
Nja ik wil het nog wel eens zien, laten we wachten tot de winterstopquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
We worden gewoon kampioen jongens! Nu al zin in 18 september.
Beetje optimisme mag wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik wil het nog wel eens zien, laten we wachten tot de winterstop
Vleminckxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Dit jaar gaat het tussen: Matavz, Sightorson en Janko.
Eindelijk, eerst was het Fleminxkc, Bulykin en Junker.
Rotte speler vond ik dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een kut naam heeft hij ook. Ik moest lachen toen hij voor België speelde, wat een coach.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fantastisch. We hebben ons echt onwaarschijnlijk versterkt. Al die jaren van goede spelers vervangen door mindere spelers zijn voorbij. Er wordt eindelijk eens serieus ingekocht.
Gemeente Eindhoven: BEDANKT!
en Sanders natuurlijk, die hopelijk een standbeeld (op de kosten van de gemeentequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Fantastisch. We hebben ons echt onwaarschijnlijk versterkt. Al die jaren van goede spelers vervangen door mindere spelers zijn voorbij. Er wordt eindelijk eens serieus ingekocht.
Dat is inderdaad wel eens tijd, dat de topclubs eindelijk eens een scorende spits hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Ja, enorm bedankt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nou ja, over 2 jaar weer terug bij af. Daar ben je lekker meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
Die gozer heeft een lucky jaartje, net als Ruiz toen. Die krijgt kansen, die je gewoon niet kan missen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel eens tijd, dat de topclubs eindelijk eens een scorende spits hebben. Alhoewel ik denk dat Janko ergens halverwege een inzakking krijgt.
Johan Fruitschaal van 2012: PSV (kampioen) tegen Excelsior (bekerwinnaar)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Frey het volgende:
Waarom wordt Excelsior - PSV pas zo laat gespeeld?
Mertens wordt gewoon clubtopscorerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Bwoehaha. Nee man, toch geweldig al die jaloerse idioten. Ik vind het fantastisch dat de beste speler van Voice-Over zijn favoriete club dankzij de gemeente Eindhoven bij PSV speelt.... Heerlijk toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hou je van kut discussies ofzo???
Jepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mertens wordt gewoon clubtopscorer
Normaal gesproken ga je dikke winst maken op de aankopen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, over 2 jaar weer terug bij af. Daar ben je lekker mee
Nee man. Topselectie voor de lange termijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, over 2 jaar weer terug bij af. Daar ben je lekker mee
Ik doelde op spitsen, maar Mertens gaat idd ook voor die prijs spelen. Held dat hij is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mertens wordt gewoon clubtopscorer
Weet je op welke voetballer hij lijkt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doelde op spitsen, maar Mertens gaat idd ook voor die prijs spelen. Held dat hij is.
Messi?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je op welke voetballer hij lijkt?
Ik vind hem een soort Belgische Robben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet je op welke voetballer hij lijkt?
Nou Dries lijkt meer op Eric Addo dan op Rafael hoor..quote:
Als niet kenner en über-hetero concludeer ik dat Mertens een veel vriendelijker en symmetrischer gezicht heeft.quote:
Komt omdat hij belt met zijn moeder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als niet kenner en über-hetero concludeer ik dat Mertens een veel vriendelijker gezicht heeft.
En omdat ik van der Vaart een achterbakse smerige gluiperige kwal vind. Daar kan het ook aan liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt omdat hij belt met zijn moeder.
Mits ze allemaal gaan presteren en jullie CL bereiken. En dat is toch nog best een groot risicoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je dikke winst maken op de aankopen...
Ik ben het met je eens dat Mertens een vriendelijker gezicht heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En omdat ik van der Vaart een achterbakse smerige gluiperige kwal vind. Daar kan het ook aan liggen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En omdat ik van der Vaart een achterbakse smerige gluiperige kwal vind. Daar kan het ook aan liggen.
Misschien is het wel z'n minnaar of schuldeiser, verandert je mening dan ineens?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt omdat hij belt met zijn moeder.
Waarom denk je dat? Ik ben een groot fan van de broertjes de Boer. Kennelijk kun jij niet verder kijken dan clubkleuren en projecteer je dat op mij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. zeker omdat ie bij Ajax vandaan komt.
Zo kwam je een beetje over door deze postquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik ben een groot fan van de broertjes de Boer. Kennelijk kun jij niet verder kijken dan clubkleuren en projecteer je dat op mij?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bwoehaha. Nee man, toch geweldig al die jaloerse idioten. Ik vind het fantastisch dat de beste speler van Voice-Over zijn favoriete club dankzij de gemeente Eindhoven bij PSV speelt.... Heerlijk toch?
Ik beoordeel voetballers in eerste instantie op hun voetballende kwaliteiten en daar is bij VDV niets mis mee. Maar daarnaast heb ik ook een mening over sommige mensen als persoonlijkheid. Zo gunde ik de Boer het kampioenschap enorm, waar ik het Jol (en het grootste deel van de rest van Ajax) bijvoorbeeld niet gunde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo kwam je een beetje over door deze post. En omdat hij echt het tegenovergestelde van een gluiper is, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
[..]
quote:
Lol, wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef GGMM het volgende:
Dat kan je zelf instellen door de URL te veranderen. Zie bijvoorbeeld: Het grote PSV topic #500 - Met 9 versterkingen voor de titel gaan.
Is al gezegd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand opgevallen dat dit topic 500 is?
Dus dat is wachten op de eerste blessure?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind hem een soort Belgische Robben.
Zeefuik wel hoor, NEC heeft geen enkele echte spits in de selectie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef StijnDa het volgende:
Goed dat Zeefuik en Mokhtar verhuurd zijn trouwens, ben benieuwd of ze de basis weten te halen.
care?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand opgevallen dat dit topic 500 is?
Het is ze niet zomaar gegeven, ze betalen nu een behoorlijke huursom.. dus probeer niks te insinuerenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef tech4u het volgende:
Dat belastinggeld heeft PSV geen windeieren gelegd!
We zijn hier vorig topic al mee gestopt kneus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef tech4u het volgende:
Ze blijven komen, net kakkerlakken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We zijn hier vorig topic al mee gestopt kneus.
Top. Betaal ik graag voor!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef tech4u het volgende:
In ruil daarvoor mag elke andere club eredivisie club een spandoek naar keuze in het stadion van PSV ophangen toch? Dat zou wel een succes wordenquote:
Aangezien je er aan mee betaalt, voelt naar de Herdgang dan min of meer als naar huis gaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan ga ik ruil wel eens kijken bij de Herdgang, woon er immers toch naast.
Mijn thuis is niet in Eindhovenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Aangezien je er aan mee betaalt, voelt naar de Herdgang dan min of meer als naar huis gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kunnen we dan gewoon live opnieuw kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
De 1-5 hoeft je niet te posten hoor, dan kunnen we nog wel even doorgaan...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kunnen we dan gewoon live opnieuw kijken
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over 2,5 weken eerste krachtmetingAch, in principe wonnen we cq. verloor Ajax in die wedstrijd uiteindelijk het kampioenschap door dat ene onwaarschijnlijk waardevolle doelpuntje van Kluivert die het verschil van één doelpunt in het doelsaldo maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
De sloveen leert de zweed het!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef Frey het volgende:
Matavs zal Berg eens laten zien hoe het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |