SPOILER: vorige spelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde #2: USA
Welkom lieden bij ronde #2 van het Oorlogsspel.
Dit keer gaan we strijden om de VS!
In eerste instantie doen er 16 mensen mee, zitten we snel vol dan gaan we gewoon door voor 32 spelers! (heb geen idee of we 32 spelers halen)
Oké, hoe dan ?
We spelen dit spel met 16 of 32 mensen. Zij kunnen zich aanmelden hier in het topic.
Als er 16 mensen zijn aangemeld, dan kijken we of er animo is voor een 32 spel. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
En dat aanvallen, hoe gaat dat ?
Heel simpel. Je krijgt per PM je tegenstander ( Random gekozen door ) en jullie 2 hebben oorlog met elkaar. Je moet dan een invasieplan schrijven ( verhaal(tje) ) op een leuke, grappige, medogenloze, grove manier en zo de stemmen van users winnen
Uiteindelijk bepalen de users hier d.m.v van stemmen wie de schermutseling met succes heeft gewonnen.
Ik wil meedoen! En nu?
Simpel, kies een staat en een kleur (zwart en wit doen we niet) en plaats deze in het topic. Probeer een beetje op elkaar te letten zodat we niet allemaal dezelfde staat en kleur kiezen. Probeer het overzichtelijk te houden!
Aanmelden kan tot morgenmiddag 12:00.
Hulp nodig met kiezen?
http://www.50states.com/flag/
Deelnemerslijst:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
[ Bericht 10% gewijzigd door Myraela op 05-09-2011 12:44:50 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn verhaal is al uren klaar en verstuurd![]()
Ik ben best creatief geweest. Op deze manier is nog nooit oorlig gevoerd
Ik noem mezelf liever Baas. Opperbaas Daaps de Eerste van Italie, Turkije en binnenkort Spanje+ Denemarken.quote:
Als het echt niks is stemmen we jou er ook gewoon uit. Hebben we de volgende ronde tenminste weer een even aantalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Nectar het volgende:
Zo een kort dom verhaaltje opgestuurd van 3 zinnetjes
Wat?! Nee ik heb het al opgestuurdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het echt niks is stemmen we jou er ook gewoon uit. Hebben we de volgende ronde tenminste weer een even aantal
Geen nood, jij bent sowieso door naar de volgende rondequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat?! Nee ik heb het al opgestuurd
quote:
Okay.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood, jij bent sowieso door naar de volgende ronde
Geef het op, ik win toch welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef Daaps het volgende:
.. Ik denk dat ik schrijver wordt.. Zo episch is mijn verhaal.
Heb je hem al ingezonden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef Daaps het volgende:
[..]Niet. Als jij mijn verhaal leest stem je sowieso op mij.. Of 't nou mag of niet.
Ja, echt niet..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je hem al ingezonden?
Zullen we onze verhalen naar elkaar sturen? Jij eerst
Kan toch niet, is al verstuurdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:49 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, echt niet..
Dan ga je de jouwe verbeteren.
Je wacht maar.
Jij eerst. Of DM een tip?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan toch niet, is al verstuurd
Mata Hariquote:
Dudequote:
quote:... executed by firing squad in France for espionage...
Was een Nederlandse vrouw hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef Daaps het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mata_Hari ?
[..]
Haar ken ik van de scheurkalender op mijn plee, 365 dagen geschiedenisquote:
Nee zonderquote:
Niet zeggen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn tegenstander is al bang. Heeft het op de DM al over voorstellen doen enz![]()
Ik ga dit zo hard winnen
Die bij mij hoort. Thxquote:
En wat nou als die een superslecht verhaal hebben?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
Bij voorbaat stem ik al op belgië en Nederland.
Ik ben nu ook België en ik heb een superverhaalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat nou als die een superslecht verhaal hebben?
Dan nog. Ik ben een Nederlander met een voorliefde voor België.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat nou als die een superslecht verhaal hebben?
Het gaat om de verhalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog. Ik ben een Nederlander met een voorliefde voor België.
Ik zou daar niet al mn geld op zetten als ik jou wasquote:
Wat een bazenstrijd wordt dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou daar niet al mn geld op zetten als ik jou was
Jouw paleisje wordt het hondenhok voor mijn hondjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Daaps het volgende:
[..]
Wat een bazenstrijd wordt dit.![]()
Maar toch win ik. Maar maak je niet dik, tetten.Ik heb vast nog wel een plaatsje in mijn paleis voor je.
Goeie comeback.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw paleisje wordt het hondenhok voor mijn hondje
Daar is jouw moeder al voor me aan het koken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Daaps het volgende:
[..]
Goeie comeback.![]()
En nou naar je aanrecht.
Ja, eindelijk van dat mens af..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is jouw moeder al voor me aan het koken.
Het arme mensje was al overgelopen naar Spanje nog voordat ik mijn aanval had ingezet
Meisjes plagen......quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef muhahaha het volgende:
Wat een kutnijd roept zo een spelletje op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patje1987![]()
VS JJH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Osvaldo2![]()
VS LompeHork LompeHork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jac0bus![]()
VS WAHRHEIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------------------------------------
Op deze onderste oorlog kan niet gestemd worden. 1 van de betrokkenen heeft gecapituleerd.
Nectar![]()
VS Crocodi1e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Franzosisch-Poolse Rijk van keizer Crocodi1e is getroffen door anarchie en wanorde. Na diverse waarschuwingen van diverse NAVO leden (Smegmanus, Myraela) werden zijn spuwingen en overmatige opmerkingen over etnische minderheden niet langer getolereerd. Zijn leiderschap is hem afgenomen door zijn volk, derhalve capituleert het Frans-Poolse Verbond.
Wij feliciteren Nectar met een makkelijke overwinning.![]()
##Vote
Patje1987
Lompehork
Jac0busIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kanker een eind op met je kut posts, ga lekker ergens anders de klootzak uithangenquote:
Mongool.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 22:19:01 ]![]()
##VOTE
Huppelmuts
Patje1987
-
Jac0bus
-------
Ik heb hard moeten lachen, geweldig die verhalen! Hulde aan iedereen!![]()
![]()
Ah, Croc ligt eruit.![]()
Simpel en sneu gedragquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
##VOTE
Spanje (Had je maar niet voor mij moeten posten hobbelmuts)
Italie
Zwitserland
Ierland
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ff lezen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Gefeliciteerd trouwens met je 2e overwinningquote:. Jouw tegenstander was toch een lul dus
Who motivates the motivator?![]()
Dank je wel :p, lol jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met je 2e overwinning. Jouw tegenstander was toch een lul dus
![]()
##VOTE
Huppelmuts
Patje1987
---
WAHRHEIT
Mooie verhalen weer, goed werk allemaal...
Photoshop your own reality...![]()
##VOTE
Huppelmuts
--
LompeHork
Jac0busWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
##vote
-
Patje1987
Osvaldo2
Jac0bus
Hulde aan allen!ik heb genoten.
Huppel, wat ben je stil? Druk in de keuken aan t koken voor me?![]()
![]()
NINJA LEGO MAN!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Haha ik vind ze allebei wel leuk, ik kan niet kiezen
Duidelijk toch welke dan beter is
[b]AirwiN schreef [/b]
##Vote
Huppelmuts (Omdat Lego en Denemarken. Eerst Denemarken veroveren en dan met LEGO counteren.Held.. Jammer dat je de Lego Star Wars Limited Edition X-Wings van een halve meter vergat.. :p)
==En dan de rest!!==
Patje1987 (Omdat Tom Waes Cervezas! Goed gevonden wel! )
LompeHork (Omdat Noren en Ierse whisky halen)
WAHRHEIT (Omdat.. ja.. Waarom eigenlijk? Omdat je een langer verhaal hebt dan je zogenaamde tegenstander!)![]()
Ja ik moet nog wel iets overhouden voor volgende oorlogen hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:56 schreef Prophecy67 het volgende:
##Vote
Huppelmuts (Omdat Lego en Denemarken. Eerst Denemarken veroveren en dan met LEGO counteren.Held.. Jammer dat je de Lego Star Wars Limited Edition X-Wings van een halve meter vergat.. :p)
==En dan de rest!!==
WAHRHEIT (Omdat.. ja.. Waarom eigenlijk? Omdat je een langer verhaal hebt dan je zogenaamde tegenstander!)
[b]AirwiN schreef [/b]
Het volle offensief is nog niet gearriveerd! Ik heb nog wat in pettoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:56 schreef Prophecy67 het volgende:
![]()
![]()
##vote
Huppelmuts
Patje1987
Osvaldo2
Jac0busThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Verhaal van mn tegenstanderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:56 schreef Prophecy67 het volgende:
##Vote
==En dan de rest!!==
WAHRHEIT (Omdat.. ja.. Waarom eigenlijk? Omdat je een langer verhaal hebt dan je zogenaamde tegenstander!)En toch gaat 'ie winnen. Geen finale NL-GER
Ja nee![]()
Nectar is geband en doet dus ook niet meer mee!!
Dus hebben we de volgende ronde gewoon nog steeds een even aantal spelers
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm, als ik de votes hier bekijk word ik toch een beetje zenuwachtig... Straks valt ons geliefde Ierland in handen van die Noordse barbaren die onze whiskey komen stelen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het volle offensief is nog niet gearriveerd! Ik heb nog wat in petto![]()
Maar ik geef toe dat mijn aanvalsplan niet perfect was... Het ging in het begin al meteen mis na het droppen van mijn leprechaun brigades... Ik had er geen rekening mee gehouden dat er in Noorwegen nog zoveel wilde arenden zijn... Foutje...
Ho ho, ik word ook zenuwachtig, het is redelijk 50-50, als het onder mijn handen komt beloof ik dat er veel Irish Whiskey geschonken zal worden en dat de tradities in stand worden gehouden!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmm, als ik de votes hier bekijk word ik toch een beetje zenuwachtig... Straks valt ons geliefde Ierland in handen van die Noordse barbaren die onze whiskey komen stelen...![]()
Maar ik geef toe dat mijn aanvalsplan niet perfect was... Het ging in het begin al meteen mis na het droppen van mijn leprechaun brigades... Ik had er geen rekening mee gehouden dat er in Noorwegen nog zoveel wilde arenden zijn... Foutje...
Die van mij had ook zijn foutjes, dit was de vierde revisie (vraag maar aan Mono) in ieder geval een zeer aardige tegenstander gevonden!
![]()
![]()
Ook ik beloof bij een overwinning goed voor de overgebleven bevolking te zorgen... Wat ze ook allemaal over jullie vikingen zeggen, er zitten best goede mensen tussen...quote:Op donderdag 1 september 2011 01:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, ik word ook zenuwachtig, het is redelijk 50-50, als het onder mijn handen komt beloof ik dat er veel Irish Whiskey geschonken zal worden en dat de tradities in stand worden gehouden!
Die van mij had ook zijn foutjes, dit was de vierde revisie (vraag maar aan Mono) in ieder geval een zeer aardige tegenstander gevonden!
Wel gaat de accijns op drank in Noorwegen flink omlaag, we moeten wel wat te exporteren hebben...![]()
Moge de beste winnen...
Kom je met de hakken over de grond de eerste ronde door, sta je tegenover patje.
Maar goed, de stemmen.
##VOTE
Daaps
Osvaldo2
Jac0bus![]()
Gelijkspel met Daapsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Bij gelijkspel gaan beide landen door naar de volgende ronde
[ Bericht 70% gewijzigd door Huppelmuts op 01-09-2011 07:07:46 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn naar Mono gepmd. Zullen straks wel in het topic komenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan ik nog voten?
Zo ja pm voor mij naar hem (ben op mobiel)
##vote
Huppelmuts! Omdat denemarken en die inzet vann lego![]()
![]()
Stemmen was mogelijk tot 6 uurquote:Op donderdag 1 september 2011 07:42 schreef JellyBeanz het volgende:
Kan ik nog voten?
Zo ja pm voor mij naar hem (ben op mobiel)
##vote
Huppelmuts! Omdat denemarken en die inzet vann lego![]()
Bedankt he, nu is het gelijkspel omdat jij te laat bent
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelijkspel?.. daar kan ik mee leven.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stemmen was mogelijk tot 6 uur![]()
Bedankt he, nu is het gelijkspel omdat jij te laat bent
Maar dan gaan we dus toch samen heerschen.![]()
![]()
![]()
Nee!quote:Op donderdag 1 september 2011 07:54 schreef Daaps het volgende:
[..]
Gelijkspel?.. daar kan ik mee leven.
Maar dan gaan we dus toch samen heerschen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, omdat je zo graag tegen me stemtquote:Op donderdag 1 september 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stemmen was mogelijk tot 6 uur![]()
Bedankt he, nu is het gelijkspel omdat jij te laat bentAnders had je gewonnen, muts.
Ja nee![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, omdat je zo graag tegen me stemtAnders had je gewonnen, muts.
![]()
Kinderachtig bezig jij maar ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar ben ik WAHRHEIT voorquote:Op donderdag 1 september 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Kinderachtig bezig jij maar ja![]()
Ja nee![]()
Oei ik win weer zie ik?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Feli ouwe. Maak er wat van. (Tip: mocht je tegen Huppelmuts moeten, verzin een list om d'r boobies lek te prikken. Geen boobs = geen stemmen)
Ja nee![]()
Ik vind dat Mono wakker moet worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Thx brah, ik hoop er wat van te maken. Wordt wel steeds moeilijkerquote:Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Feli ouwe. Maak er wat van. (Tip: mocht je tegen Huppelmuts moeten, verzin een list om d'r boobies lek te prikken. Geen boobs = geen stemmen)
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Goedemorgen!
JJH - Patje1987 1-11
Huppelmuts - Daaps 6-6
LompeHork - Osvaldo2 7-5
Wahrheit - Jac0bus 3 - 10
1 gelijkspel, dus beide landen gaan door.
Nectar heeft een ban te pakken ( Niet geheel onverwachts ) dus die is exit. Zijn landen vallen in de neutraliteit.
Even de nieuwe oorlogsverklaringen PM'en![]()
Hoe doe je dat nu? 5 landen over enz.
2 oorlogen en 1 is vrij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo oorglogsverklaringen zijn de deur uit.
Vandaag komen de verhalen etc later. Ik ga klussen en ben pas laat thuis, dus de landen hebben tot 0.00 de tijd om hun verhalen in te sturen.
Na middernacht komen dus ook de verhalen hier, en men heeft tot 12.00 morgenmiddag de tijd om te stemmen.
Daarna komt de finale
We hebben 3 oorlogsverklaringen dit keer.
1 persoon is uitgeloot tegen Nectar. Helaas heeft nectar ban, en is die persoon dus automatisch door naar de finale.
Niet de leukste manier, maar het is niet anders.
Fijne dag allemaal!!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 11:40:25 ]![]()
Haha mooie ninjaquote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag komen de verhalen etc later. Ik ga klussen en ben pas laat thuis, dus de landen hebben tot 0.00 de tijd om hun verhalen in te sturen.
Na middernacht komen dus ook de verhalen hier, en men heeft tot 12.00 morgenmiddag de tijd om te stemmen.
Daarna komt de finale
1 persoon is uitgeloot tegen Nectar. Helaas heeft nectar ban, en is die persoon dus automatisch door naar de finale.
Fijne dag allemaal!!
Spannend weer. Dan ga ik nu nadenken over een verhaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet trouwens niet of ik op tijd ben vanavond, ga me verdomme aub ook niet lastig vallen met pm's, msn, sms , wa etc.
Ik ben al bloedchagrijnig als de pest, en mij ermee lastig vallen helpt dus ook niet.![]()
Ga je samen met Daaps?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Spannend weer. Dan ga ik nu nadenken over een verhaalI had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
We houden van jequote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik op tijd ben vanavond, ga me verdomme aub ook niet lastig vallen met pm's, msn, sms , wa etc.
Ik ben al bloedchagrijnig als de pest, en mij ermee lastig vallen helpt dus ook niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Natuurlijk niet!quote:
Ik hoop dat die door Patje, jou of Lompehork wordt uitgeschakeld vanavond.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daaps zei dat jullie samen gingen heerschen door gelijkspel.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Ik hoop dat die door Patje, jou of Lompehork wordt uitgeschakeld vanavond.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Daaps zegt zoveelquote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Daaps zei dat jullie samen gingen heerschen door gelijkspel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet tegen Daaps.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ehmm dan zijn we dus met 5 personen?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Lees deze post even door:quote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Daarna komt de finale
Fijne dag allemaal!!1 persoon heeft dus vrijstelling!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:38 schreef Jac0bus het volgende:
Ehmm dan zijn we dus met 5 personen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 12:42:02 ]![]()
Het was een lange en zware strijd en mijn dappere soldaten hebben voor elke meter land gevochten. Maar de tegenstand was te groot...
Nu ben ik al mijn land kwijt en rest mij alleen nog een plaatsje in de jury...![]()
Ik wens de laatste vijf allemaal veel succes en ik ben benieuwd naar jullie verhalen...
Appeltje eitjequote:Op donderdag 1 september 2011 14:39 schreef summer2bird het volgende:
Jeuh! Nederland heeft Rusland verslagen.![]()
![]()
Ze weet 't nog niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Daaps zei dat jullie samen gingen heerschen door gelijkspel.Subtiel.quote:
May the best win!
Huppel stemt sowieso al tegen me, want die is bang om me in de finale tegen te komen.![]()
![]()
't Wordt wel moeilijk om iets te verzinnen..![]()
Patje, wat zijn je zwakke punten?.. Ben je zwart zoals die vent in je UI?![]()
![]()
Het verhaal der verhalen is zojuist geschreven.. Mijn fantasie is echter al flink uitgeput.. Hopelijk kan ik nog wat verzinnen voor de finale!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef JellyBeanz het volgende:
Vandaag hoop ik dat er epische verhalen worden geschreven!![]()
![]()
Mijn verhaal is voor de helft af, nog niet veel tijd gehad maar kan vanavond nog
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn verhaal is voor de helft af, nog niet veel tijd gehad maar kan vanavond nogDoe je 't in twee etappes?
Ohgod.
Eh.. Ik.. ben al 6 jaar over deze strijd aan 't schrijven.Hij telt nu 211 pagina's.
![]()
Ik moet nog beginnen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: