SPOILER: vorige spelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde #2: USA
Welkom lieden bij ronde #2 van het Oorlogsspel.
Dit keer gaan we strijden om de VS!
In eerste instantie doen er 16 mensen mee, zitten we snel vol dan gaan we gewoon door voor 32 spelers! (heb geen idee of we 32 spelers halen)
Oké, hoe dan ?
We spelen dit spel met 16 of 32 mensen. Zij kunnen zich aanmelden hier in het topic.
Als er 16 mensen zijn aangemeld, dan kijken we of er animo is voor een 32 spel. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
En dat aanvallen, hoe gaat dat ?
Heel simpel. Je krijgt per PM je tegenstander ( Random gekozen door ) en jullie 2 hebben oorlog met elkaar. Je moet dan een invasieplan schrijven ( verhaal(tje) ) op een leuke, grappige, medogenloze, grove manier en zo de stemmen van users winnen
Uiteindelijk bepalen de users hier d.m.v van stemmen wie de schermutseling met succes heeft gewonnen.
Ik wil meedoen! En nu?
Simpel, kies een staat en een kleur (zwart en wit doen we niet) en plaats deze in het topic. Probeer een beetje op elkaar te letten zodat we niet allemaal dezelfde staat en kleur kiezen. Probeer het overzichtelijk te houden!
Aanmelden kan tot morgenmiddag 12:00.
Hulp nodig met kiezen?
http://www.50states.com/flag/
Deelnemerslijst:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
[ Bericht 10% gewijzigd door Myraela op 05-09-2011 12:44:50 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn verhaal is al uren klaar en verstuurd![]()
Ik ben best creatief geweest. Op deze manier is nog nooit oorlig gevoerd
Ik noem mezelf liever Baas. Opperbaas Daaps de Eerste van Italie, Turkije en binnenkort Spanje+ Denemarken.quote:
Als het echt niks is stemmen we jou er ook gewoon uit. Hebben we de volgende ronde tenminste weer een even aantalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Nectar het volgende:
Zo een kort dom verhaaltje opgestuurd van 3 zinnetjes
Wat?! Nee ik heb het al opgestuurdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het echt niks is stemmen we jou er ook gewoon uit. Hebben we de volgende ronde tenminste weer een even aantal
Geen nood, jij bent sowieso door naar de volgende rondequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat?! Nee ik heb het al opgestuurd
quote:
Okay.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood, jij bent sowieso door naar de volgende ronde
Geef het op, ik win toch welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef Daaps het volgende:
.. Ik denk dat ik schrijver wordt.. Zo episch is mijn verhaal.
Heb je hem al ingezonden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef Daaps het volgende:
[..]Niet. Als jij mijn verhaal leest stem je sowieso op mij.. Of 't nou mag of niet.
Ja, echt niet..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je hem al ingezonden?
Zullen we onze verhalen naar elkaar sturen? Jij eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |