Dat wel maar nu lopen we weer een verhaaltje misquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens, hij had het ook geheel aan zichzelf te danken. Moet je maar niet zo achterlijk doen.
Dit spel draait op het forum, hij heeft een forumban.quote:
Omdat hij gisteren z'n eigen glazen heeft ingegooid + bovenstaand.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon nog pmen?
Waarom zou die dan niet meer mee mogen doen?
Dus hij is gediskwalificeerd ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit spel draait op het forum, hij heeft een forumban.
Teksten uit zijn naam hier plaatsen is dus niet toegestaan.
(posten uit naam van gebande is zelfs een ban)
[..]
Omdat hij gisteren z'n eigen glazen heeft ingegooid + bovenstaand.
Hij capituleert dusquote:
Doe zelf mee dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef smegmanus het volgende:
Kun je geen nieuwe tegenstander aanwijzen?
Oke en dankje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij capituleert dus![]()
Feli met je overwinning
Maar maak toch maar een leuk verhaaltje
Idd dit soort verliezingen zijn altijd grote decepties.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Damnnnn dat was close, 1 andere stem en voilamaarja tegen Nederland he
![]()
Ik zal vanavond wel even weer stemmen
Dude, gaat het niet ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil wel de nieuwe tegenstander zijn. Nee eigenlijk niet. Misschien, maar je moet het wel lief vragen. Nee geintje, ik wil liever deelnemen aan compleet nieuwe ronde. Ik wil dan Wit-Rusland zijn als dat mag. Maar ik wil best nieuwe tegenstander zijn dus, maar liever Wit-Rusland bij nieuwe ronde. Zeg maar wanneer de nieuwe ronde begint en anders ben ik wel de nieuwe tegenstander maar eigenlijk doe ik liever mee aan een compleet nieuwe ronde!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil wel de nieuwe tegenstander zijn. Nee eigenlijk niet. Misschien, maar je moet het wel lief vragen. Nee geintje, ik wil liever deelnemen aan compleet nieuwe ronde. Ik wil dan Wit-Rusland zijn als dat mag. Maar ik wil best nieuwe tegenstander zijn dus, maar liever Wit-Rusland bij nieuwe ronde. Zeg maar wanneer de nieuwe ronde begint en anders ben ik wel de nieuwe tegenstander maar eigenlijk doe ik liever mee aan een compleet nieuwe ronde!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef computerprobleem het volgende:
Alsof je dan nog fatsoenlijk kunt typenquote:
Beetje gedronken, niets erg, ben nog helder. Was het zo'n rare post dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dude, gaat het niet ofzo?
Wat heb jij geslikt?
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme daaps hou eens op met iedereen vertellen tegen wie je moet
Ok ok een lichtere variant dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alsof je dan nog fatsoenlijk kunt typen
Ik win toch welquote:
Mijn verhaal is al uren klaar en verstuurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |