hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Reden te meer om ook op Nederland te stemmen en vooral niet op Turkije.
Ik stem voor Zwedenquote:
Ja drm. Lees nog een keerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wordt nog altijd met een a gespeld: Moldavië
Haha Zweden is aan het huilenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef Haifisch het volgende:
Ik zie veel mensen die alleen Moldavië stemmen
Stem dan gewoon op alle oorlogen.
Ok gestemd, waar is me bier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef JellyBeanz het volgende:
Als je op Denemarken stemt, krijg je gratis Deense bier!!
[ afbeelding ]
Neuh, 't is maar een spelletje.quote:
Dan worden ze een dubbelmonarchiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat doen we eigenlijk als 2 vechtende landen allebei evenveel stemmen hebben?
Worden ze 1, en mag je ze zelf een naam geven, stel ik word met zweden gelijk, dan wordt de naam:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem aan dat heer Mono dan zijn stem mag uitbrengen en het geschil mag beinvloeden als eindoordeelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan krijgen we een westelijk en oostelijk rijk, voorbeeld Zweden vs. Moldavië:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Bij gelijkspel gaan beide landen door naar de volgende ronde
Let op dat je bij het zoeken op zowel ##VOTE als ## VOTE zoekt. Mono zei '## VOTE', maar de meeste posten met ##VOTE. Neem aan dat je zo de votes trackedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
##VOTE
Bijgewerkt tot hier
En naat geen angst hoor. Denemarken heeft meer stemmen dan Spanje tot nu toe
Dan telt de stem gewoon nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Let op dat je bij het zoeken op zowel ##VOTE als ## VOTE zoekt. Mono zei '## VOTE', maar de meeste posten met ##VOTE. Neem aan dat je zo de votes tracked
Komt goudquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Let op dat je bij het zoeken op zowel ##VOTE als ## VOTE zoekt. Mono zei '## VOTE', maar de meeste posten met ##VOTE. Neem aan dat je zo de votes tracked
Fix het danquote:
Ik zal even met mijn cartograaf overleggen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vind het alleen wel lullig dat nu ik Irak veroverd heb, dat dat land niet eens meer op de landkaart staat... Op de eerste kaart was dat wel het geval, daarom mocht diegene ook Irak kiezen...
En een hele bende gezinnen met jonge kinderen want legoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef JellyBeanz het volgende:
Mensen die stemmen op spanje, daar heb je alleen Nederlandse toeristen
Denemarken vol met bier en lekkere vrouwen
----~REMOVED~----quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een hele bende gezinnen met jonge kinderen want lego
Ik heb feesteiland ibiza![]()
Kinderen heb je overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een hele bende gezinnen met jonge kinderen want lego
Ik heb feesteiland ibiza![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef JellyBeanz het volgende:
Volgens mij staat huppelmuts met 1 punt voor mij
Iemand maak het gelijk
quote:
Monopoly volgend x doe je gewoon mee, dan ben ik maar spelleiderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het jammer dat ik zelf niet kan meedoen
Maar als spelleider is het ook wel leuk
Ik ga je pmenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik laat het even aan de vakjury over, die informeert mij zometeen over het stemverloop
Do NOT underestimate the power of the boobsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:33 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
DE UITSLAG VAN HET STEMMEN VAN DE 1E RONDE
Nederland [ afbeelding ] - Rusland [ afbeelding ] 13 - 12
Italië [ afbeelding ] - Turkije [ afbeelding ] 16 - 8
Zweden [ afbeelding ] - Moldavië [ afbeelding ] 12 - 17
Groot-Britannië [ afbeelding ] - Zwitserland [ afbeelding ] 3 - 21
Noorwegen [ afbeelding ] - Ijsland [ afbeelding ] 14 - 8
Denenmarken [ afbeelding ] - Spanje [ afbeelding ] 9 - 15
Portugal [ afbeelding ] - Duitsland [ afbeelding ] 6 - 17
Griekenland [ afbeelding ] - België [ afbeelding ] 15 - 9
Je hebt goed gestreden.quote:
Voor mijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:40 schreef JellyBeanz het volgende:
Wacht is het nou 15 punttenn voor jou of mij, ik benn in de war :S
Pas als ik dictator benquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:43 schreef JellyBeanz het volgende:
Okey z als ke had beloofd, nu tetten
Nee dictator want volgens jou heb ik een penersquote:
Ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:48 schreef JellyBeanz het volgende:
Huppelmuts wil je oud Denemarkens geheiemen weten?
Ja fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:50 schreef Monopoly het volgende:
Zo, uitslagen en nieuwe oorlogsverklaringen zijn verstuurd aan de winnaars van vorige ronde
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:08 schreef JellyBeanz het volgende:
Oh eer mij
Oh ik wil ook een gouden standbeeld ten ere van mijn grootheid!
Eckte vikingers? Verkeerde land!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:06 schreef JellyBeanz het volgende:
Geheim 1: datt je vikingen je graag helpen maar bij mij kwamen ze niet opdagen
Check de geschiedenis en mijn verhaal maar nog een keerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eckte vikingers? Verkeerde land!
Jij gaat heersenquote:
Zolang hij geen PM ban heeft kan hij gewoon verhaaltje insturen. Alleen stemmen wordt lastig voor hemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Jac0bus het volgende:
Oh en crocod1le heeft een ban zo te zien. Moet geen probleem zijn met verhaaltje opsturen lijkt me toch?
Boooooooh die rechter gek!quote:
Zo klopt ie!! Nectar stond in beide rijtjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:01 schreef Monopoly het volgende:
Deze deelnemerslijst is up-to-date en kan in de OP gezet worden door een MOD
1. JJH Nederland [ afbeelding ] + Rusland [ afbeelding ]
2. DAAPS Italië [ afbeelding ] + Turkije [ afbeelding ]
3. Nectar Zweden [ afbeelding ] + Moldavië [ afbeelding ]
4. Patje1987 Groot-Britannië [ afbeelding ] + Zwitserland [ afbeelding ]
5. LompeHork Noorwegen [ afbeelding ] + IJsland [ afbeelding ]
6. Huppelmuts Denenmarken [ afbeelding ] + Spanje [ afbeelding ]
7. Crocodi1e Polen [ afbeelding ] + Frankrijk [ afbeelding ]
8. Osvaldo2 Ierland [ afbeelding ] + Iraq [ afbeelding ]
9. WAHRHEIT Portugal [ afbeelding ] + Duitsland [ afbeelding ]
10. Jac0bus Griekenland [ afbeelding ] + België [ afbeelding ]
Zij die de strijd helaas niet hebben overleefd en bruut zijn vermoord door de nieuwe heerschers van hun land, eren wij hier.
#Heloef Ijsland
# Haifisch Zweden
# Stokstraart Frankrijk
# Gulmez Turkije
# Drommeldaris Rusland
# Specularium Iraq
# BroodjeHamKaas Groot-Britannië
# AnaalFaBtje Portugal
# muhahaha België
# JellyBeanz Denenmarken
Vermoord natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:18 schreef JellyBeanz het volgende:
Huppelmuts had je mij nnou vermoord of je seksslaaf gemaakt
Hoe typ ik danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe verhalen
Hij kan nog wel pmen dus in principe kan hij gewoon zijn verhaal opsturen. Alleen kan hij niet stemmen danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef Nectar het volgende:
Wat als je tegenstander een ban heeft?
Geen idee. 1 land krijgt een ronde om bij te komen misschienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:02 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe gaat het volgende ronde, met 5 deelnemers?
Nee jongen, helaas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef muhahaha het volgende:
Belgie doet dan stiekem weer mee, de regering is gesettled
Doe maar niet. Een ban == helaas niet meer meedoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang hij geen PM ban heeft kan hij gewoon verhaaltje insturen. Alleen stemmen wordt lastig voor hem
Want?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Doe maar niet. Een ban == helaas niet meer meedoen.
Mee eens, hij had het ook geheel aan zichzelf te danken. Moet je maar niet zo achterlijk doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon nog pmen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat wel maar nu lopen we weer een verhaaltje misquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens, hij had het ook geheel aan zichzelf te danken. Moet je maar niet zo achterlijk doen.
Dit spel draait op het forum, hij heeft een forumban.quote:
Omdat hij gisteren z'n eigen glazen heeft ingegooid + bovenstaand.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon nog pmen?
Waarom zou die dan niet meer mee mogen doen?
Dus hij is gediskwalificeerd ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit spel draait op het forum, hij heeft een forumban.
Teksten uit zijn naam hier plaatsen is dus niet toegestaan.
(posten uit naam van gebande is zelfs een ban)
[..]
Omdat hij gisteren z'n eigen glazen heeft ingegooid + bovenstaand.
Hij capituleert dusquote:
Doe zelf mee dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:36 schreef smegmanus het volgende:
Kun je geen nieuwe tegenstander aanwijzen?
Oke en dankje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij capituleert dus![]()
Feli met je overwinning
Maar maak toch maar een leuk verhaaltje
Idd dit soort verliezingen zijn altijd grote decepties.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Damnnnn dat was close, 1 andere stem en voilamaarja tegen Nederland he
![]()
Ik zal vanavond wel even weer stemmen
Dude, gaat het niet ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil wel de nieuwe tegenstander zijn. Nee eigenlijk niet. Misschien, maar je moet het wel lief vragen. Nee geintje, ik wil liever deelnemen aan compleet nieuwe ronde. Ik wil dan Wit-Rusland zijn als dat mag. Maar ik wil best nieuwe tegenstander zijn dus, maar liever Wit-Rusland bij nieuwe ronde. Zeg maar wanneer de nieuwe ronde begint en anders ben ik wel de nieuwe tegenstander maar eigenlijk doe ik liever mee aan een compleet nieuwe ronde!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef computerprobleem het volgende:
Ik wil wel de nieuwe tegenstander zijn. Nee eigenlijk niet. Misschien, maar je moet het wel lief vragen. Nee geintje, ik wil liever deelnemen aan compleet nieuwe ronde. Ik wil dan Wit-Rusland zijn als dat mag. Maar ik wil best nieuwe tegenstander zijn dus, maar liever Wit-Rusland bij nieuwe ronde. Zeg maar wanneer de nieuwe ronde begint en anders ben ik wel de nieuwe tegenstander maar eigenlijk doe ik liever mee aan een compleet nieuwe ronde!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef computerprobleem het volgende:
Alsof je dan nog fatsoenlijk kunt typenquote:
Beetje gedronken, niets erg, ben nog helder. Was het zo'n rare post dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dude, gaat het niet ofzo?
Wat heb jij geslikt?
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme daaps hou eens op met iedereen vertellen tegen wie je moet
Ok ok een lichtere variant dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alsof je dan nog fatsoenlijk kunt typen
Ik win toch welquote:
Mijn verhaal is al uren klaar en verstuurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |