Mooiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Bij gelijkspel gaan beide landen door naar de volgende ronde
Let op dat je bij het zoeken op zowel ##VOTE als ## VOTE zoekt. Mono zei '## VOTE', maar de meeste posten met ##VOTE. Neem aan dat je zo de votes trackedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
##VOTE
Bijgewerkt tot hier
En naat geen angst hoor. Denemarken heeft meer stemmen dan Spanje tot nu toe
Dan telt de stem gewoon nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Let op dat je bij het zoeken op zowel ##VOTE als ## VOTE zoekt. Mono zei '## VOTE', maar de meeste posten met ##VOTE. Neem aan dat je zo de votes tracked
Komt goudquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Let op dat je bij het zoeken op zowel ##VOTE als ## VOTE zoekt. Mono zei '## VOTE', maar de meeste posten met ##VOTE. Neem aan dat je zo de votes tracked
Fix het danquote:
Ik zal even met mijn cartograaf overleggen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vind het alleen wel lullig dat nu ik Irak veroverd heb, dat dat land niet eens meer op de landkaart staat... Op de eerste kaart was dat wel het geval, daarom mocht diegene ook Irak kiezen...
En een hele bende gezinnen met jonge kinderen want legoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef JellyBeanz het volgende:
Mensen die stemmen op spanje, daar heb je alleen Nederlandse toeristen
Denemarken vol met bier en lekkere vrouwen
----~REMOVED~----quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een hele bende gezinnen met jonge kinderen want lego
Ik heb feesteiland ibiza![]()
Kinderen heb je overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een hele bende gezinnen met jonge kinderen want lego
Ik heb feesteiland ibiza![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |