Goeie comeback.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw paleisje wordt het hondenhok voor mijn hondje
Daar is jouw moeder al voor me aan het koken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Daaps het volgende:
[..]
Goeie comeback.![]()
En nou naar je aanrecht.
Ja, eindelijk van dat mens af..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is jouw moeder al voor me aan het koken.
Het arme mensje was al overgelopen naar Spanje nog voordat ik mijn aanval had ingezet
Meisjes plagen......quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef muhahaha het volgende:
Wat een kutnijd roept zo een spelletje op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patje1987![]()
VS JJH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Osvaldo2![]()
VS LompeHork LompeHork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jac0bus![]()
VS WAHRHEIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------------------------------------
Op deze onderste oorlog kan niet gestemd worden. 1 van de betrokkenen heeft gecapituleerd.
Nectar![]()
VS Crocodi1e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Franzosisch-Poolse Rijk van keizer Crocodi1e is getroffen door anarchie en wanorde. Na diverse waarschuwingen van diverse NAVO leden (Smegmanus, Myraela) werden zijn spuwingen en overmatige opmerkingen over etnische minderheden niet langer getolereerd. Zijn leiderschap is hem afgenomen door zijn volk, derhalve capituleert het Frans-Poolse Verbond.
Wij feliciteren Nectar met een makkelijke overwinning.![]()
##Vote
Patje1987
Lompehork
Jac0busIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kanker een eind op met je kut posts, ga lekker ergens anders de klootzak uithangenquote:
Mongool.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 22:19:01 ]![]()
##VOTE
Huppelmuts
Patje1987
-
Jac0bus
-------
Ik heb hard moeten lachen, geweldig die verhalen! Hulde aan iedereen!![]()
![]()
Ah, Croc ligt eruit.![]()
Simpel en sneu gedragquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
##VOTE
Spanje (Had je maar niet voor mij moeten posten hobbelmuts)
Italie
Zwitserland
Ierland
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ff lezen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Gefeliciteerd trouwens met je 2e overwinningquote:. Jouw tegenstander was toch een lul dus
Who motivates the motivator?![]()
Dank je wel :p, lol jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met je 2e overwinning. Jouw tegenstander was toch een lul dus
![]()
##VOTE
Huppelmuts
Patje1987
---
WAHRHEIT
Mooie verhalen weer, goed werk allemaal...
Photoshop your own reality...![]()
##VOTE
Huppelmuts
--
LompeHork
Jac0busWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
##vote
-
Patje1987
Osvaldo2
Jac0bus
Hulde aan allen!ik heb genoten.
Huppel, wat ben je stil? Druk in de keuken aan t koken voor me?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: