En wat nou als die een superslecht verhaal hebben?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
Bij voorbaat stem ik al op belgië en Nederland.
Ik ben nu ook België en ik heb een superverhaalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat nou als die een superslecht verhaal hebben?
Dan nog. Ik ben een Nederlander met een voorliefde voor België.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat nou als die een superslecht verhaal hebben?
Het gaat om de verhalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog. Ik ben een Nederlander met een voorliefde voor België.
Ik zou daar niet al mn geld op zetten als ik jou wasquote:
Wat een bazenstrijd wordt dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou daar niet al mn geld op zetten als ik jou was
Jouw paleisje wordt het hondenhok voor mijn hondjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Daaps het volgende:
[..]
Wat een bazenstrijd wordt dit.![]()
Maar toch win ik. Maar maak je niet dik, tetten.Ik heb vast nog wel een plaatsje in mijn paleis voor je.
Goeie comeback.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw paleisje wordt het hondenhok voor mijn hondje
Daar is jouw moeder al voor me aan het koken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Daaps het volgende:
[..]
Goeie comeback.![]()
En nou naar je aanrecht.
Ja, eindelijk van dat mens af..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is jouw moeder al voor me aan het koken.
Het arme mensje was al overgelopen naar Spanje nog voordat ik mijn aanval had ingezet
Meisjes plagen......quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef muhahaha het volgende:
Wat een kutnijd roept zo een spelletje op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patje1987![]()
VS JJH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Osvaldo2![]()
VS LompeHork LompeHork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jac0bus![]()
VS WAHRHEIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------------------------------------
Op deze onderste oorlog kan niet gestemd worden. 1 van de betrokkenen heeft gecapituleerd.
Nectar![]()
VS Crocodi1e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Franzosisch-Poolse Rijk van keizer Crocodi1e is getroffen door anarchie en wanorde. Na diverse waarschuwingen van diverse NAVO leden (Smegmanus, Myraela) werden zijn spuwingen en overmatige opmerkingen over etnische minderheden niet langer getolereerd. Zijn leiderschap is hem afgenomen door zijn volk, derhalve capituleert het Frans-Poolse Verbond.
Wij feliciteren Nectar met een makkelijke overwinning.![]()
##Vote
Patje1987
Lompehork
Jac0busIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kanker een eind op met je kut posts, ga lekker ergens anders de klootzak uithangenquote:
Mongool.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 22:19:01 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: