Simpel en sneu gedragquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
##VOTE
Spanje (Had je maar niet voor mij moeten posten hobbelmuts)
Italie
Zwitserland
Ierland
Gefeliciteerd trouwens met je 2e overwinningquote:
Dank je wel :p, lol jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met je 2e overwinning. Jouw tegenstander was toch een lul dus
NINJA LEGO MAN!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Haha ik vind ze allebei wel leuk, ik kan niet kiezen
Ja ik moet nog wel iets overhouden voor volgende oorlogen hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:56 schreef Prophecy67 het volgende:
##Vote
Huppelmuts (Omdat Lego en Denemarken. Eerst Denemarken veroveren en dan met LEGO counteren.Held.. Jammer dat je de Lego Star Wars Limited Edition X-Wings van een halve meter vergat.. :p)
==En dan de rest!!==
Patje1987 (Omdat Tom Waes Cervezas! Goed gevonden wel! )
LompeHork (Omdat Noren en Ierse whisky halen)
WAHRHEIT (Omdat.. ja.. Waarom eigenlijk? Omdat je een langer verhaal hebt dan je zogenaamde tegenstander!)
Het volle offensief is nog niet gearriveerd! Ik heb nog wat in pettoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:56 schreef Prophecy67 het volgende:
Verhaal van mn tegenstanderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:56 schreef Prophecy67 het volgende:
##Vote
Huppelmuts (Omdat Lego en Denemarken. Eerst Denemarken veroveren en dan met LEGO counteren.Held.. Jammer dat je de Lego Star Wars Limited Edition X-Wings van een halve meter vergat.. :p)
==En dan de rest!!==
Patje1987 (Omdat Tom Waes Cervezas! Goed gevonden wel! )
WAHRHEIT (Omdat.. ja.. Waarom eigenlijk? Omdat je een langer verhaal hebt dan je zogenaamde tegenstander!)
Hmm, als ik de votes hier bekijk word ik toch een beetje zenuwachtig... Straks valt ons geliefde Ierland in handen van die Noordse barbaren die onze whiskey komen stelen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het volle offensief is nog niet gearriveerd! Ik heb nog wat in petto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |