Ho ho, ik word ook zenuwachtig, het is redelijk 50-50, als het onder mijn handen komt beloof ik dat er veel Irish Whiskey geschonken zal worden en dat de tradities in stand worden gehouden!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmm, als ik de votes hier bekijk word ik toch een beetje zenuwachtig... Straks valt ons geliefde Ierland in handen van die Noordse barbaren die onze whiskey komen stelen...![]()
Maar ik geef toe dat mijn aanvalsplan niet perfect was... Het ging in het begin al meteen mis na het droppen van mijn leprechaun brigades... Ik had er geen rekening mee gehouden dat er in Noorwegen nog zoveel wilde arenden zijn... Foutje...
Ook ik beloof bij een overwinning goed voor de overgebleven bevolking te zorgen... Wat ze ook allemaal over jullie vikingen zeggen, er zitten best goede mensen tussen...quote:Op donderdag 1 september 2011 01:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, ik word ook zenuwachtig, het is redelijk 50-50, als het onder mijn handen komt beloof ik dat er veel Irish Whiskey geschonken zal worden en dat de tradities in stand worden gehouden!
Die van mij had ook zijn foutjes, dit was de vierde revisie (vraag maar aan Mono) in ieder geval een zeer aardige tegenstander gevonden!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Bij gelijkspel gaan beide landen door naar de volgende ronde
Zijn naar Mono gepmd. Zullen straks wel in het topic komenquote:
Stemmen was mogelijk tot 6 uurquote:Op donderdag 1 september 2011 07:42 schreef JellyBeanz het volgende:
Kan ik nog voten?
Zo ja pm voor mij naar hem (ben op mobiel)
##vote
Huppelmuts! Omdat denemarken en die inzet vann lego
Gelijkspel?.. daar kan ik mee leven.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stemmen was mogelijk tot 6 uur![]()
Bedankt he, nu is het gelijkspel omdat jij te laat bent
Nee!quote:Op donderdag 1 september 2011 07:54 schreef Daaps het volgende:
[..]
Gelijkspel?.. daar kan ik mee leven.
Maar dan gaan we dus toch samen heerschen.![]()
Nee, omdat je zo graag tegen me stemtquote:Op donderdag 1 september 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stemmen was mogelijk tot 6 uur![]()
Bedankt he, nu is het gelijkspel omdat jij te laat bent
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, omdat je zo graag tegen me stemtAnders had je gewonnen, muts.
Daar ben ik WAHRHEIT voorquote:Op donderdag 1 september 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Kinderachtig bezig jij maar ja
quote:
Thx brah, ik hoop er wat van te maken. Wordt wel steeds moeilijkerquote:Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Feli ouwe. Maak er wat van. (Tip: mocht je tegen Huppelmuts moeten, verzin een list om d'r boobies lek te prikken. Geen boobs = geen stemmen)
Haha mooie ninjaquote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Zo oorglogsverklaringen zijn de deur uit.
Vandaag komen de verhalen etc later. Ik ga klussen en ben pas laat thuis, dus de landen hebben tot 0.00 de tijd om hun verhalen in te sturen.
Na middernacht komen dus ook de verhalen hier, en men heeft tot 12.00 morgenmiddag de tijd om te stemmen.
Daarna komt de finale
We hebben 3 oorlogsverklaringen dit keer.
1 persoon is uitgeloot tegen Nectar. Helaas heeft nectar ban, en is die persoon dus automatisch door naar de finale.
Niet de leukste manier, maar het is niet anders.
Fijne dag allemaal!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |