Ho ho, ik word ook zenuwachtig, het is redelijk 50-50, als het onder mijn handen komt beloof ik dat er veel Irish Whiskey geschonken zal worden en dat de tradities in stand worden gehouden!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmm, als ik de votes hier bekijk word ik toch een beetje zenuwachtig... Straks valt ons geliefde Ierland in handen van die Noordse barbaren die onze whiskey komen stelen...![]()
Maar ik geef toe dat mijn aanvalsplan niet perfect was... Het ging in het begin al meteen mis na het droppen van mijn leprechaun brigades... Ik had er geen rekening mee gehouden dat er in Noorwegen nog zoveel wilde arenden zijn... Foutje...
Ook ik beloof bij een overwinning goed voor de overgebleven bevolking te zorgen... Wat ze ook allemaal over jullie vikingen zeggen, er zitten best goede mensen tussen...quote:Op donderdag 1 september 2011 01:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, ik word ook zenuwachtig, het is redelijk 50-50, als het onder mijn handen komt beloof ik dat er veel Irish Whiskey geschonken zal worden en dat de tradities in stand worden gehouden!
Die van mij had ook zijn foutjes, dit was de vierde revisie (vraag maar aan Mono) in ieder geval een zeer aardige tegenstander gevonden!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Bij gelijkspel gaan beide landen door naar de volgende ronde
Zijn naar Mono gepmd. Zullen straks wel in het topic komenquote:
Stemmen was mogelijk tot 6 uurquote:Op donderdag 1 september 2011 07:42 schreef JellyBeanz het volgende:
Kan ik nog voten?
Zo ja pm voor mij naar hem (ben op mobiel)
##vote
Huppelmuts! Omdat denemarken en die inzet vann lego
Gelijkspel?.. daar kan ik mee leven.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stemmen was mogelijk tot 6 uur![]()
Bedankt he, nu is het gelijkspel omdat jij te laat bent
Nee!quote:Op donderdag 1 september 2011 07:54 schreef Daaps het volgende:
[..]
Gelijkspel?.. daar kan ik mee leven.
Maar dan gaan we dus toch samen heerschen.![]()
Nee, omdat je zo graag tegen me stemtquote:Op donderdag 1 september 2011 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stemmen was mogelijk tot 6 uur![]()
Bedankt he, nu is het gelijkspel omdat jij te laat bent
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, omdat je zo graag tegen me stemtAnders had je gewonnen, muts.
Daar ben ik WAHRHEIT voorquote:Op donderdag 1 september 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Kinderachtig bezig jij maar ja
quote:
Thx brah, ik hoop er wat van te maken. Wordt wel steeds moeilijkerquote:Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Feli ouwe. Maak er wat van. (Tip: mocht je tegen Huppelmuts moeten, verzin een list om d'r boobies lek te prikken. Geen boobs = geen stemmen)
Haha mooie ninjaquote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Zo oorglogsverklaringen zijn de deur uit.
Vandaag komen de verhalen etc later. Ik ga klussen en ben pas laat thuis, dus de landen hebben tot 0.00 de tijd om hun verhalen in te sturen.
Na middernacht komen dus ook de verhalen hier, en men heeft tot 12.00 morgenmiddag de tijd om te stemmen.
Daarna komt de finale
We hebben 3 oorlogsverklaringen dit keer.
1 persoon is uitgeloot tegen Nectar. Helaas heeft nectar ban, en is die persoon dus automatisch door naar de finale.
Niet de leukste manier, maar het is niet anders.
Fijne dag allemaal!!
Ga je samen met Daaps?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Spannend weer. Dan ga ik nu nadenken over een verhaal
We houden van jequote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik op tijd ben vanavond, ga me verdomme aub ook niet lastig vallen met pm's, msn, sms , wa etc.
Ik ben al bloedchagrijnig als de pest, en mij ermee lastig vallen helpt dus ook niet.
Natuurlijk niet!quote:
Daaps zei dat jullie samen gingen heerschen door gelijkspel.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Ik hoop dat die door Patje, jou of Lompehork wordt uitgeschakeld vanavond.
Daaps zegt zoveelquote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Daaps zei dat jullie samen gingen heerschen door gelijkspel.
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Zo oorglogsverklaringen zijn de deur uit.
Vandaag komen de verhalen etc later. Ik ga klussen en ben pas laat thuis, dus de landen hebben tot 0.00 de tijd om hun verhalen in te sturen.
Na middernacht komen dus ook de verhalen hier, en men heeft tot 12.00 morgenmiddag de tijd om te stemmen.
Daarna komt de finale
We hebben 3 oorlogsverklaringen dit keer.
1 persoon is uitgeloot tegen Nectar. Helaas heeft nectar ban, en is die persoon dus automatisch door naar de finale.
Niet de leukste manier, maar het is niet anders.
Fijne dag allemaal!!
1 persoon heeft dus vrijstelling!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:38 schreef Jac0bus het volgende:
Ehmm dan zijn we dus met 5 personen?
Appeltje eitjequote:Op donderdag 1 september 2011 14:39 schreef summer2bird het volgende:
Jeuh! Nederland heeft Rusland verslagen.
Ze weet 't nog niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Daaps zei dat jullie samen gingen heerschen door gelijkspel.
Subtiel.quote:
Het verhaal der verhalen is zojuist geschreven.. Mijn fantasie is echter al flink uitgeput.. Hopelijk kan ik nog wat verzinnen voor de finale!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef JellyBeanz het volgende:
Vandaag hoop ik dat er epische verhalen worden geschreven!
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn verhaal is voor de helft af, nog niet veel tijd gehad maar kan vanavond nog
Nee hoor, ik acht de kans gewoon klein dat jouw verhaal beter is dan dat van Patjequote:Op donderdag 1 september 2011 16:32 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ze weet 't nog niet.
[..]
Subtiel.
May the best win!
Huppel stemt sowieso al tegen me, want die is bang om me in de finale tegen te komen.
quote:
Tss...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik acht de kans gewoon klein dat jouw verhaal beter is dan dat van Patje![]()
En sowieso Patje![]()
Zo mijn verhaal is ingestuurd
Als je morgenochtend maar op mij stemt.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef --3S-- het volgende:
Goed dat ik niet gestemd had, allebei door
Yepz tot 12 uurquote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Daaps het volgende:
[..]
Als je morgenochtend maar op mij stemt.
Tot wanneer konden we overigens stemmen? 12 uur toch?.. dan moet ik ff onder de les stemmen
Gewoon wekker zetten johquote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef --3S-- het volgende:
Voor 12 uurdan weet ik niet of ik ga stemmen, misschien als ik straks nog wakker ben...
Heb je ze wel al gelezen? Moest je lachen? Ben je weer vrolijk? Kusjes en liefde van Ezechielkquote:Op donderdag 1 september 2011 23:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de trein. Rond half 1 komen de verhalen online.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de trein. Rond half 1 komen de verhalen online.
Anders ik wel!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik zit al een tijdje te wachten op de verhaaltjens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaps![]()
VS Patje1987
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------
Op de onderste strijd kan niet gestemd worden, Nectar heeft een ban te pakken en is daardoor uitgeschakeld.
LompeHork![]()
![]()
![]()
VS Nectar
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
##VOTE
Huppelmuts
Patje1987
---------------
Briljant en scheelde echt heel erg weinig tussen iedereen, maar vooral om de beeldspraak van Patje heb ik ontzettend hard moeten lachen!(Noorwegen heeft ook een Olga
)
Hulde aan iedereen!
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 00:58:37 ]![]()
## VOTE
Huppelmuts
Patje1987
Leuke verhaaltjes weer... Maar ik ben ergens toch ook een beetje teleurgesteld... Als ik nog had meegedaan...
Photoshop your own reality...![]()
Ik heb wel de trots van het Ierse volk kunnen reddenquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Leuke verhaaltjes weer... Maar ik ben ergens toch ook een beetje teleurgesteld... Als ik nog had meegedaan...![]()
![]()
Volgende spel ben je weer van de partijquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Leuke verhaaltjes weer... Maar ik ben ergens toch ook een beetje teleurgesteld... Als ik nog had meegedaan...![]()
![]()
Schrijf mij ook alvast inquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende spel ben je weer van de partij![]()
Top dat je er zoveel werk in steekt trouwens! Gelukt met klussen?![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 01:08:42 ]![]()
Het valt op zich wel mee, ik heb alle vlaggetjes klaar staan in een kladblok bestandje, en ik hou het in een ander txt bestandje goed bij, het is meer knip en plakwerkquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schrijf mij ook alvast in![]()
Top dat je er zoveel werk in steekt trouwens! Gelukt met klussen?![]()
Klussen ging goed, wat plintjes weg gehaald, spullen van huisgenoot boven gezet, en laminaat en ondervloer gekocht.
Was alleen vergeten dat we geen lift hebben en ik op 4 hoog kom te wonen
45 pakken laminaat á 15 kilo per verpakking en 15 pakken ondervloerFML
![]()
Geef me een paar dagen rust om mij van mijn smadelijke nederlaag te herstellen en dan ben ik weer klaar voor het volgende spel...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende spel ben je weer van de partijVind dit leuk...
Daarvoor dank en moge de whiskey u smaken...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb wel de trots van het Ierse volk kunnen redden
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daarvoor dank en moge de whiskey u smaken...Dank u, de volgende keer eis ik overigens wel dat Engeland en Schotland apart worden gerekend, ik wil graag met Schotland spelen om de Ieren bij te staan
![]()
![]()
En dan verdelen we Engeland onder elkaar??? Eindelijk gerechtigheid na al die eeuwen!!! Goed plan...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank u, de volgende keer eis ik overigens wel dat Engeland en Schotland apart worden gerekend, ik wil graag met Schotland spelen om de Ieren bij te staan
Mag ik me ook vast aanmelden voor de volgende ronde ??
Tevens denk ik dat patje wint, ik hoop dat huppelmuts wint vanwege de tieten in haar ui, maarja vrouwen en humor....![]()
Ga dan stemmen! Mensen die niet mee doen mogen ook stemmen uiteraardquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:21 schreef vieze_freddie het volgende:
Mag ik me ook vast aanmelden voor de volgende ronde ??
Tevens denk ik dat patje wint, ik hoop dat huppelmuts wint vanwege de tieten in haar ui, maarja vrouwen en humor....![]()
![]()
##Vote
Patje![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
##VOTE
Huppelmuts
Patje1987There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Stemmen mag doorgaan tot 18.00 vandaag. Ik ga weer klussen dus ben laat thuis ( als ik al thuis kom) en ik heb nog geen internet op de nieuwe locatie. Na 18.00 komt er wel een uitslag. Daar verzin ik wel wat op!
![]()
Dat is stom.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:28 schreef Monopoly het volgende:
Stemmen mag doorgaan tot 18.00 vandaag. Ik ga weer klussen dus ben laat thuis ( als ik al thuis kom) en ik heb nog geen internet op de nieuwe locatie. Na 18.00 komt er wel een uitslag. Daar verzin ik wel wat op!
Doe dan stemmen gewoon tot 12 uur en de volgende ronde komt morgen, ofzo. Niet opeens het stemmen verlengen dat gaat chaos worden
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
##vote
Huppelmuts
Puur en alleen omdat ze mijn kind draagt en ik hopeloos verloren ben.
Hopelijk zal mijn zoon, Baas Daaps de Tweede, een goed troonopvolger zijn van spanje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:07 schreef Daaps het volgende:
##vote
Huppelmuts
Puur en alleen omdat ze mijn kind draagt en ik hopeloos verloren ben.
Hopelijk zal mijn zoon, Baas Daaps de Tweede, een goed troonopvolger zijn van spanje.
[b]AirwiN schreef [/b]
##vote
HuppelmutsWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Holy shit was mijn verhaal zo slecht?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Doe jij nog wel mee? Je hebt echt uhm 0 stemmenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uitslag ronde 3!
Mono zal er misschien nog wel een leuk verhaaltje van maken. Maar omdat hij had aangegeven dat hij geen idee heeft of hij uberhaupt wel thuis komt vanavond post ik de uitslag gewoon even. Geen idee wanneer de nieuwe ronde begint daar durf ik mono ook even niet over te whatsappen![]()
Patje1987 - Daaps 9-0
Huppelmuts - Jac0bus 9-2
LompeHork had het makkelijk en is ook gewoon door!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij nog wel mee? Je hebt echt uhm 0 stemmen
Maar, aangezien wij gelijk speelden lijkt het me dat wij van dezelfde klasse zijn.
Conclusie: Sorry, maar Patje walst over je heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar tieten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Jac0bus het volgende:
Holy shit was mijn verhaal zo slecht?
Ja nee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: