Nee hoor, ik acht de kans gewoon klein dat jouw verhaal beter is dan dat van Patjequote:Op donderdag 1 september 2011 16:32 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ze weet 't nog niet.
[..]
Subtiel.
May the best win!
Huppel stemt sowieso al tegen me, want die is bang om me in de finale tegen te komen.
quote:
Tss...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik acht de kans gewoon klein dat jouw verhaal beter is dan dat van Patje![]()
En sowieso Patje![]()
Zo mijn verhaal is ingestuurd
Als je morgenochtend maar op mij stemt.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef --3S-- het volgende:
Goed dat ik niet gestemd had, allebei door
Yepz tot 12 uurquote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Daaps het volgende:
[..]
Als je morgenochtend maar op mij stemt.
Tot wanneer konden we overigens stemmen? 12 uur toch?.. dan moet ik ff onder de les stemmen
Gewoon wekker zetten johquote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef --3S-- het volgende:
Voor 12 uurdan weet ik niet of ik ga stemmen, misschien als ik straks nog wakker ben...
Heb je ze wel al gelezen? Moest je lachen? Ben je weer vrolijk? Kusjes en liefde van Ezechielkquote:Op donderdag 1 september 2011 23:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de trein. Rond half 1 komen de verhalen online.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de trein. Rond half 1 komen de verhalen online.
Anders ik wel!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik zit al een tijdje te wachten op de verhaaltjens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaps![]()
VS Patje1987
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------
Op de onderste strijd kan niet gestemd worden, Nectar heeft een ban te pakken en is daardoor uitgeschakeld.
LompeHork![]()
![]()
![]()
VS Nectar
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
##VOTE
Huppelmuts
Patje1987
---------------
Briljant en scheelde echt heel erg weinig tussen iedereen, maar vooral om de beeldspraak van Patje heb ik ontzettend hard moeten lachen!(Noorwegen heeft ook een Olga
)
Hulde aan iedereen!
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 00:58:37 ]![]()
## VOTE
Huppelmuts
Patje1987
Leuke verhaaltjes weer... Maar ik ben ergens toch ook een beetje teleurgesteld... Als ik nog had meegedaan...
Photoshop your own reality...![]()
Ik heb wel de trots van het Ierse volk kunnen reddenquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Leuke verhaaltjes weer... Maar ik ben ergens toch ook een beetje teleurgesteld... Als ik nog had meegedaan...![]()
![]()
Volgende spel ben je weer van de partijquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Leuke verhaaltjes weer... Maar ik ben ergens toch ook een beetje teleurgesteld... Als ik nog had meegedaan...![]()
![]()
Schrijf mij ook alvast inquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende spel ben je weer van de partij![]()
Top dat je er zoveel werk in steekt trouwens! Gelukt met klussen?![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 01:08:42 ]![]()
Het valt op zich wel mee, ik heb alle vlaggetjes klaar staan in een kladblok bestandje, en ik hou het in een ander txt bestandje goed bij, het is meer knip en plakwerkquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schrijf mij ook alvast in![]()
Top dat je er zoveel werk in steekt trouwens! Gelukt met klussen?![]()
Klussen ging goed, wat plintjes weg gehaald, spullen van huisgenoot boven gezet, en laminaat en ondervloer gekocht.
Was alleen vergeten dat we geen lift hebben en ik op 4 hoog kom te wonen
45 pakken laminaat á 15 kilo per verpakking en 15 pakken ondervloerFML
![]()
Geef me een paar dagen rust om mij van mijn smadelijke nederlaag te herstellen en dan ben ik weer klaar voor het volgende spel...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende spel ben je weer van de partijVind dit leuk...
Daarvoor dank en moge de whiskey u smaken...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb wel de trots van het Ierse volk kunnen redden
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daarvoor dank en moge de whiskey u smaken...Dank u, de volgende keer eis ik overigens wel dat Engeland en Schotland apart worden gerekend, ik wil graag met Schotland spelen om de Ieren bij te staan
![]()
![]()
En dan verdelen we Engeland onder elkaar??? Eindelijk gerechtigheid na al die eeuwen!!! Goed plan...quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank u, de volgende keer eis ik overigens wel dat Engeland en Schotland apart worden gerekend, ik wil graag met Schotland spelen om de Ieren bij te staan
Mag ik me ook vast aanmelden voor de volgende ronde ??
Tevens denk ik dat patje wint, ik hoop dat huppelmuts wint vanwege de tieten in haar ui, maarja vrouwen en humor....![]()
Ga dan stemmen! Mensen die niet mee doen mogen ook stemmen uiteraardquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:21 schreef vieze_freddie het volgende:
Mag ik me ook vast aanmelden voor de volgende ronde ??
Tevens denk ik dat patje wint, ik hoop dat huppelmuts wint vanwege de tieten in haar ui, maarja vrouwen en humor....![]()
![]()
##Vote
Patje![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: