Ga je samen met Daaps?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Spannend weer. Dan ga ik nu nadenken over een verhaal
We houden van jequote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik op tijd ben vanavond, ga me verdomme aub ook niet lastig vallen met pm's, msn, sms , wa etc.
Ik ben al bloedchagrijnig als de pest, en mij ermee lastig vallen helpt dus ook niet.
Natuurlijk niet!quote:
Daaps zei dat jullie samen gingen heerschen door gelijkspel.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Ik hoop dat die door Patje, jou of Lompehork wordt uitgeschakeld vanavond.
Daaps zegt zoveelquote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Daaps zei dat jullie samen gingen heerschen door gelijkspel.
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef Monopoly het volgende:
Zo oorglogsverklaringen zijn de deur uit.
Vandaag komen de verhalen etc later. Ik ga klussen en ben pas laat thuis, dus de landen hebben tot 0.00 de tijd om hun verhalen in te sturen.
Na middernacht komen dus ook de verhalen hier, en men heeft tot 12.00 morgenmiddag de tijd om te stemmen.
Daarna komt de finale
We hebben 3 oorlogsverklaringen dit keer.
1 persoon is uitgeloot tegen Nectar. Helaas heeft nectar ban, en is die persoon dus automatisch door naar de finale.
Niet de leukste manier, maar het is niet anders.
Fijne dag allemaal!!
1 persoon heeft dus vrijstelling!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:38 schreef Jac0bus het volgende:
Ehmm dan zijn we dus met 5 personen?
Appeltje eitjequote:Op donderdag 1 september 2011 14:39 schreef summer2bird het volgende:
Jeuh! Nederland heeft Rusland verslagen.
Ze weet 't nog niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Daaps zei dat jullie samen gingen heerschen door gelijkspel.
Subtiel.quote:
Het verhaal der verhalen is zojuist geschreven.. Mijn fantasie is echter al flink uitgeput.. Hopelijk kan ik nog wat verzinnen voor de finale!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef JellyBeanz het volgende:
Vandaag hoop ik dat er epische verhalen worden geschreven!
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn verhaal is voor de helft af, nog niet veel tijd gehad maar kan vanavond nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |