quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Stop er een ichigo-chan in, maak haar 18, maar later blijkt dat ze 14 was.
Probeer maar eens elke dag een PC mee te slepen van en naar school.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef mschol het volgende:
laptops
(i7 860 + 8GB + ati 5870 + SSD =)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ee verhaal over een 20-jarig meisje, die een relatie heeft met een 40-jarige man. Achteraf blijkt het meisje 14 te zijn en komen ze in de problemen.
Lijkt me een leuk verhaal
/carequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een slechte TT, daar zat veel meer in.
tja kan altijd nog veranderd worden denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een slechte TT, daar zat veel meer in.
HP Elitebook 8530w met dualcore 2.8GHz, 4GB RAM en 512MB NVIDIA Quadro grafische kaartquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef mschol het volgende:
laptops
en de prijs, ruim 2x zoveel als dat ik heb betaald voor mijn setup...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
HP Elitebook 8530w met dualcore 2.8GHz, 4GB RAM en 512MB NVIDIA Quadro grafische kaart
Kan 'm met me meenemen en hij doet alles wat ik wil. Snel
Wat was jouw briljante toevoeging dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef Xaryna het volgende:
Docent: Wat is de hoogste vorm van interactie?
Klasgenoot: een holodeck.
Docent: okay… iets wat je echt hebt meegemaakt?
Andere klasgenoot: seks.
Kan wel merken dat dit vooral jongens zijn.
Ik probeerde het maar had de first post in plaats daarvan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hadden jullie maar topic moeten sluiten
Ik houd me afzijdig en laat de alfamannetjes het uitvechten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat was jouw briljante toevoeging dan?
Ik vond het hele goede suggesties, maar wel kenmerkend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:58 schreef outcast_within het volgende:
Kritiek hebben vanaf de zijlijn, maar zelf iets toevoegen ho maar.
1300 via de TUquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
en de prijs, ruim 2x zoveel als dat ik heb betaald voor mijn setup...
"Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs ¤ 2.712,- op dinsdag 14 juni 2011"
Wat een baasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef Xaryna het volgende:
Docent: Wat is de hoogste vorm van interactie?
Klasgenoot: een holodeck.
Docent: okay… iets wat je echt hebt meegemaakt?
Andere klasgenoot: seks.
Kan wel merken dat dit vooral jongens zijn.
als we toch bezig zijn dan wil ik ook pimpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef mschol het volgende:
laptops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:59 schreef outcast_within het volgende:
steins gateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]Vertel me dan waarom het niet een dag later kan gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Got me.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Vertel me dan waarom het niet een dag later kan gebeuren.
opslag heb ik niet genoemd.. maar dat komt ergens rond de 15TB in totaal uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als we toch bezig zijn dan wil ik ook pimpen
I7 920 , 12gb , GTX460top , velociraptor 10k schijf , en naja heel veel tb's aan andere schijven
Ik heb nu al zin in de volgendequote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Aww, aflevering 22
Dacht even dat de serie ten einde was. Gelukkig niet. Het had wel helemaal zo'n vibe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft Makisu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat betreft dat stukje tijdens/na de aftiteling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg mooie aflevering verder, waarin je even denkt dat alles afgerond is en toch weer een nieuwe kink in kabel gevonden wordt. Wel mooi wat Mayuri tegen Okabe zei nadat ie terug was in de oorspronkelijke tijdlijn en wat zei Makisu vlak daarvoor eigenlijk?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:52 schreef Weakling het volgende:
Steins Gate, geweldige aflevering en wat betreft Mayuri:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou haast Steins;Gate gaan kijken zodat ik al die verdraaide spoilers kan lezen en mee kan praten.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
SteinsgateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:13 schreef outcast_within het volgende:
SteinsgateSmiesterd !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:09 schreef Xaryna het volgende:
Ik zou haast Steins;Gate gaan kijken zodat ik al die verdraaide spoilers kan lezen en mee kan praten.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:59 schreef outcast_within het volgende:
Dat klopt deels ook denk ik, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Zo, nu maar eens de eerste 3 afleveringen van Steins gedownload.
Vanaf wanneer wordt het een beetje spannend? Want de eerste paar zouden saai zijn, right?![]()
Vanaf ongeveer aflevering 8 gaat het verhaal echt goed lopen, maar ik vond het vanaf het begin al niet saai. Ik vond het zelfs intrigerend. Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het begin minder goed trekken en dus als saai bestempelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:05 schreef Bakakame het volgende:
Zo, nu maar eens de eerste 3 afleveringen van Steins gedownload.
Vanaf wanneer wordt het een beetje spannend? Want de eerste paar zouden saai zijn, right?ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Ik vond het begin ook heel leuk inderdaad. Vanaf 8 begint het zoals je al zegt echt te knallenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer aflevering 8 gaat het verhaal echt goed lopen, maar ik vond het vanaf het begin al niet saai. Ik vond het zelfs intrigerend. Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het begin minder goed trekken en dus als saai bestempelen.![]()
![]()
Vanaf aflevering 8?
Als het daarvoor inderdaad saai is, dan kan de serie na aflevering 8 nog zo hard knallen als het wil, dan is het in mijn ogen geen goede serie meer
Een goede serie pakt je vanaf het begin, of misschien 2 of 3 later. Maar 8 afleveringen is wel érg lang![]()
![]()
een medestanderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:31 schreef Bakakame het volgende:
Vanaf aflevering 8?
Als het daarvoor inderdaad saai is, dan kan de serie na aflevering 8 nog zo hard knallen als het wil, dan is het in mijn ogen geen goede serie meer
Een goede serie pakt je vanaf het begin, of misschien 2 of 3 later. Maar 8 afleveringen is wel érg lang![]()
![]()
Maar het is helemaal niet saai van aflevering 1 t/m 7! Tis geen serie van wilde achtervolgingen en flitsende actie, maar een slow burner waar langzaam stukje bij beetje het verhaal wordt ontvouwd. De aflevering 8 redenatie is alleen maar omdat tegen die tijd iets behoorlijk onverwachts gebeurt dat de boel nog meer op zijn kop zet, maar de afleveringen daarvoor zijn absoluut niet slaapverwerkkend. Maar goed, iedereen moet er lekker van vinden wat ie zelf wil.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Weakling op 31-08-2011 10:46:07 ]There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Dit is inderdaad een meer genuanceerde uitleg. Ik zou zeggen, ga gewoon kijken Baka. Zie je vanzelf of het leuk is. Eerste aflevering denk je: "wtf is dit voor weirde shit?!" en dat vind je intrigerend/leuk of niet en daarna ga je lekker verder kijken. Maar die eerste aflevering is vrij belangrijk!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:37 schreef Weakling het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet saai van aflevering 1 t/m 7! Tis geen serie van wilde achtervolgingen en flitsende actie, maar een slow burner waar langzaam stukje bij beetje het verhaal wordt ontvouwd. De aflevering 8 redenatie is alleen maar omdat tegen die tijd iets behoorlijk onverwachts gebeurt dat de boel nog meer op zijn kop zet, maar de afleveringen daarvoor zijn absoluut niet slaapverwerkkend. Maar goed, iedereen moet er lekker van vinden wat ie zelf wil.
Zoals ik zei, ik vond het vanaf het begin al een goeie serie. Met de kanttekening dat in mijn ogen een goeie serie niet direct fast-paced hoeft te zijn
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
De eerste aflevering is zéker interessant. Ik vraag me nu heel wat dingen af..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een meer genuanceerde uitleg. Ik zou zeggen, ga gewoon kijken Baka. Zie je vanzelf of het leuk is. Eerste aflevering denk je: "wtf is dit voor weirde shit?!" en dat vind je intrigerend/leuk of niet en daarna ga je lekker verder kijken. Maar die eerste aflevering is vrij belangrijk!
Zoals ik zei, ik vond het vanaf het begin al een goeie serie. Met de kanttekening dat in mijn ogen een goeie serie niet direct fast-paced hoeft te zijn
Want die satelliet is gecrasht op de dag dat Makise gestabbed werd, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus is hij naar het verleden gestuurd? Of wat![]()
Blij dat ik 'm niet vanaf het begin gekeken heb, nu kan ik gelijk door
Edit: Trouwens, spoilertags of kunnen we er vanuit gaan dat iedereen die nu nog niet begonnen is, ook wel niet zal beginnen? Ik heb maar spoilertags gebruikt voor Xaryna, mocht die nog willen gaan kijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De eerste aflevering is zéker interessant. Ik vraag me nu heel wat dingen af..
Want die satelliet is gecrasht op de dag dat Makise gestabbed werd, maarAangezien het een nog lopende serie is denk ik dat spoilertags geen overbodige luxe zijn. Zeker voor diegenen die nog moeten beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus is hij naar het verleden gestuurd? Of wat![]()
Blij dat ik 'm niet vanaf het begin gekeken heb, nu kan ik gelijk door
Edit: Trouwens, spoilertags of kunnen we er vanuit gaan dat iedereen die nu nog niet begonnen is, ook wel niet zal beginnen? Ik heb maar spoilertags gebruikt voor Xaryna, mocht die nog willen gaan kijkenSPOILER: begin Steins;GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gewoon verder kijken, dan wordt het je wel duidelijk. Volgens mij hoef je niet zo lang op die uitleg te wachten. Als je het dan nog niet begrijpt dan wil ik het je met liefde uitleggen.
ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Aangezien het een nog lopende serie is denk ik dat spoilertags geen overbodige luxe zijn. Zeker voor diegenen die nog moeten beginnen.Zoiets verwachtte ik al.SPOILER: begin Steins;GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gewoon verder kijken, dan wordt het je wel duidelijk. Volgens mij hoef je niet zo lang op die uitleg te wachten. Als je het dan nog niet begrijpt dan wil ik het je met liefde uitleggen.
Daar komt nu bij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus erg interessant!![]()
Ik vind het ook fijn dat alles in spoilertags staat hoor, want ik wil hem nog wel proberen later, als er meer afleveringen uit zijn.
Ik word alleen moe van bladzijdes vol met gespoilerde conversatie waar ik niet aan mee kan doen.
Chocoladetaartjes.
Ja dat kan heel naar zijn, maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:35 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind het ook fijn dat alles in spoilertags staat hoor, want ik wil hem nog wel proberen later, als er meer afleveringen uit zijn.
Ik word alleen moe van bladzijdes vol met gespoilerde conversatie waar ik niet aan mee kan doen.SPOILER: Steins;Gate HUGE spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja dat kan heel naar zijn, maarSPOILER: Steins;Gate HUGE spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ja ik lees veel spoilers, en dan lijkt die serie best aardig.. maar om de een of andere reden heb ik dat niet bij de anime zelf..)
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja dat kan heel naar zijn, maarIk lees ze niet, alleen die van O_W en deze heb ik gelezen omdat het vrij duidelijk was dat die niet over SG gingen.SPOILER: Steins;Gate HUGE spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van gespoilerd worden.
Chocoladetaartjes.
Vroeger keek ik ook nooit trailers, omdat ik verrast wou worden door de game/filmquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik lees ze niet, alleen die van O_W en deze heb ik gelezen omdat het vrij duidelijk was dat die niet over SG gingen.
Nu heb ik een grens, spoilers doe ik niet, maar trailers e.d. wel.![]()
Ik heb ze wel allemaal gelezen maar ik nam het niet echt op, want ik kende de namen niet en de gebeurtenissen begreep ik ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik lees ze niet, alleen die van O_W en deze heb ik gelezen omdat het vrij duidelijk was dat die niet over SG gingen.
Maar als ik ze nu ga lezen dan heb ik wel pech ben ik bang
Moest je trouwens niet naar school? Of vandaag vrij?![]()
Net een preview gekeken van het herfst seizoen, staan paar koele dingen tussen.
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Shinryaku! Ika Musume! 2!![]()
Persona 4 The Animation (ziet er interessant uit)
Fate/Zero (door o.a. ufotable (Garden of Sinners), ben nog bezig met Fate/Stay Night. Heb m in 1080)
Mijn badkamer wordt vandaag opnieuw gevoegd, gekit en gepimped. Ben lekker vrij
ANIMEES.
- Scamp![]()
IKA MUSUME???quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef .Cake. het volgende:
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Fate/Zero (door o.a. ufotable (Garden of Sinners), ben nog bezig met Fate/Stay Night. Heb m in 1080)
En Bakuman, altijd winAl lees ik nu de manga
En Last Exile moet ik nog altijd een keer kijken![]()
![]()
Ik heb de games van Persona nooit gespeeld. Fate/Zero kijk ik ook wel naar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef .Cake. het volgende:
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Mijn badkamer wordt vandaag opnieuw gevoegd, gekit en gepimped. Ben lekker vrij![]()
![]()
Schijnt een prequel te zijn. Ik weet niet zeker of je ook Fate/Stay Night gezien moet hebben, maar ik ga m toch kijken voor de zekerheid. En omdat het de laatste serie is die ik aan het kijken was voordat mijn vorige pc overleed, dus ben al halverwegequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef mschol het volgende:
fate/zero, is dat vervolg ofzo op fate/stay night?
IKA MUSUME! DE GESU!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
IKA MUSUME???
En Bakuman, altijd winAl lees ik nu de manga
En Last Exile moet ik nog altijd een keer kijken
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik zit gewoon op school hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb ze wel allemaal gelezen maar ik nam het niet echt op, want ik kende de namen niet en de gebeurtenissen begreep ik ook niet
Maar als ik ze nu ga lezen dan heb ik wel pech ben ik bang
Moest je trouwens niet naar school? Of vandaag vrij?
Hoelang kan je niet douchen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef .Cake. het volgende:
Last Exile 2
Bakuman 2![]()
Chocoladetaartjes.
Tut-tut! Studeren moet je!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor.![]()
[..]
Hoelang kan je niet douchen?![]()
En douchen is voor vieze mensen![]()
![]()
Een dagje maar, dus valt mee. Heb gisteravond grondig gedouched en morgenmiddag zou het weer moeten kunnen. Beetje extra deo gebruiken en ik kan weer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor.![]()
[..]
Hoelang kan je niet douchen?ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een dagje maar, dus valt mee. Heb gisteravond grondig gedouched en morgenmiddag zou het weer moeten kunnen. Beetje extra deo gebruiken en ik kan weer!![]()
![]()
Dat zou ooit ook mijn mening zijn, maarrr....steins gate has proven me wrong.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:31 schreef Bakakame het volgende:
Vanaf aflevering 8?
Een goede serie pakt je vanaf het begin, of misschien 2 of 3 later. Maar 8 afleveringen is wel érg lang
Ik snap net als O_W niet waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap net als O_W niet waaromZie mijn eerdere theorie over Mayuri, niet dat het dat moet zijn, maar ik *denk* het wel te snappen. Goed kans dat ik binnenkort op mijn vingers getikt moet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere theorie over Mayuri, niet dat het dat moet zijn, maar ik *denk* het wel te snappen. Goed kans dat ik binnenkort op mijn vingers getikt moet worden.We zullen zien. Jouw voorspelling lijkt me wel aanneembaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 16:37:12 ]![]()
SPOILER: A-TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
De posters vonden het toch niet zo'n goede serie en zijn er mee gestopt.quote:
*rent hard wegThere he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
hij staat er al 40 min op, had iemand wel mogen meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
De posters vonden het toch niet zo'n goede serie en zijn er mee gestopt.
*rent hard weg
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Hey, hij staat er al 40 minuten op! Dat jullie het ff weten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij staat er al 40 min op, had iemand wel mogen melden
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Xaryna het volgende:
A-Team is baas, de tv serie iigSPOILER: A-TeamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de film is grappig maar geensinds een redelijk iets t.o.v. de serie..
ik ga steins;gate ep2 vanavond maar eens proberen..
spice & wolf staat mij bij als redelijk saai... maar wist mij toch te boeien...![]()
Nog een nummer van hun geluisterd en vind het echt tofquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef NeeEcht het volgende:
Electro/Screamo
Fear and Loathing in Las Vegas heet die band![]()
Alleen staan ze erbij als mogolen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
A-Team is baas, de tv serie iig
de film is grappig maar geensinds een redelijk iets t.o.v. de serie..
ik ga steins;gate ep2 vanavond maar eens proberen..
spice & wolf staat mij bij als redelijk saai... maar wist mij toch te boeien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 19:31:31 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Ja, spoilertags zijn vrij irritant. Daarom ga ik een keer een spoiler gewoon hier in de titel van de spoiler tag zetten, zodat iedereen zijn lesje leert muhahahahahaa goh ik kan wel lekker lang doortypen ik vraag mij af hoeveel tekst hiervan nog te zien blijft en gewoon lekker doortypen he zonder hoofdletters of interpunctie heeeeeerlijk vind ik datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:11 schreef .Cake. het volgende:
IK SNAP HET NIET, WAAROM HEEFT JE SPOILER ZO'N GROOT ONDERWERPSPOILER: Ja, spoilertags zijn vrij irritant. Daarom ga ik een keer een spoiler gewoon hier in de titel van de spoiler tag zetten, zodat iedereen zijn lesje leert muhahahahahaa goh ik kan wel lekker lang doortypen ik vraag mij af hoeveel tekst hiervan nog te zien blijft en gewoon lekker doortypen he zonder hoofdletters of interpunctie heeeeeerlijk vind ik datOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: hoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef Bakakame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef gniffie het volgende:
Spoilertags of een onderwerp?SPOILER: hoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei sinds ik me kan herinneren
Vanavond nog een paar afleveringen Steins kijken, ben nu begonnen aan afl 5. Daarna Despicable Me!![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]Je bent zelf baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderwerp erin zetten natuurlijk, zo dom ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Spoilertags of een onderwerp?
Vanavond nog een paar afleveringen Steins kijken, ben nu begonnen aan afl 5. Daarna Despicable Me!
Is het nieuwe animeseizoen al weer begonnen? :S als ik het goed herinner kwam er een nieuwe gundam
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
voor kidsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef Frag_adder het volgende:
Is het nieuwe animeseizoen al weer begonnen? :S als ik het goed herinner kwam er een nieuwe gundam"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Despicable me is geweldigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Spoilertags of een onderwerp?
Vanavond nog een paar afleveringen Steins kijken, ben nu begonnen aan afl 5. Daarna Despicable Me!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
Despicable me is geweldig
[..]Heb van iedereen niets dan goeds gehoord en zag vandaag een klein stukje in de Mediamarkt, waardoor ik er weer aan moest denken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus na vanavond hoor ik ook bij de inner circle![]()
![]()
niet direct bij begin aftiteling afzettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb van iedereen niets dan goeds gehoord en zag vandaag een klein stukje in de Mediamarkt, waardoor ik er weer aan moest denken!
Dus na vanavond hoor ik ook bij de inner circle![]()
![]()
Thanks! Meestal laat ik 'm op de achtergrond doorgaan, dan hoor ik 't wel als er nog wat komtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
niet direct bij begin aftiteling afzettenMaar nu weet ik 't zeker en blijf ik sowieso gewoon kijken
![]()
![]()
Kaiji 22 is irritant. Pokke ballen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
als ik niet weet dat er nog wat komt zet ik het af en mis ik het in het geheel over het algemeenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Thanks! Meestal laat ik 'm op de achtergrond doorgaan, dan hoor ik 't wel als er nog wat komtMaar nu weet ik 't zeker en blijf ik sowieso gewoon kijken
heb je How to train your dragon gezien? ook erg leuk, en een bijzondere mix van elementen (draken en vikings)![]()
Toevallig een tijd terug gezien toen m'n ouders net digitale TV hadden op Film1 gezien! Inderdaad ook leuk! Ik wil ook nog Cars 2 zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik niet weet dat er nog wat komt zet ik het af en mis ik het in het geheel over het algemeen
heb je How to train your dragon gezien? ook erg leuk, en een bijzondere mix van elementen (draken en vikings)![]()
![]()
Wat een kut episode is Amagami SS 20.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat en tegenvallende film was dat zegquote:![]()
Had er wat van verwacht maar was gewoon een standaard animatie film. Niet mijn ding.![]()
Hoe durf je dat te zeggen in dit topic!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
Wat en tegenvallende film was dat zeg![]()
Had er wat van verwacht maar was gewoon een standaard animatie film. Niet mijn ding.Chocoladetaartjes.
ik vond hem grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
Wat en tegenvallende film was dat zeg![]()
Had er wat van verwacht maar was gewoon een standaard animatie film. Niet mijn ding.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Fate/Stay Night...SPOILER: Alweeeerrrrrr zo'n mooie spoilertag titel, maar deze keer mét inhoud! Serieus. Oudere serie, I know, maar als beleefdheidsvorm kan het geen kwaad.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:10 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Stay Night...really? dat kan ik me heul maal nie meer herrinnerenSPOILER: Alweeeerrrrrr zo'n mooie spoilertag titel, maar deze keer mét inhoud! Serieus. Oudere serie, I know, maar als beleefdheidsvorm kan het geen kwaad.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef mschol het volgende:
die minions maken wat mij betreft de film...
dat eindstukje, tijdesn aftiteling ookErg leuk!
Net aflevering 8 gezien van Steins. Interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar verder kijken, want nu moet ik de hond uitlaten en dan wordt het tijd om wat te slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
InderdaadErg leuk!
Net aflevering 8 gezien van Steins. Interessant!Er staat je nog veel te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar verder kijken, want nu moet ik de hond uitlaten en dan wordt het tijd om wat te slapen![]()
![]()
![]()
gister in 1 ruk the world god only knows S2 uitgegeken..
was wel geinig maar teveel van hetzelfde, hoop dat ze dus in S3 er een einde aan breiden..![]()
Net afl 9 gekeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er staat je nog veel te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was volgens jullie dé gebeurtenis in aflevering 8?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 10:58 schreef Bakakame het volgende:
Net afl 9 gekeken.Dat nummer is zijn eigen leven gaan leiden. Kan ook best aflevering 10 of 12 zijn. Je zult het moment zelf absoluut herkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was volgens jullie dé gebeurtenis in aflevering 8?
Edit: heb het ff opgezocht, het moment wat ik bedoel is idd aflevering 12 "pas"
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Nouja, het is nog steeds vermakelijk en interessant tot nu toe. Ben nu in aflevering 11 dus hoef niet meer zo lang te wachten.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:26 schreef Weakling het volgende:
![]()
[..]
Dat nummer is zijn eigen leven gaan leiden. Kan ook best aflevering 10 of 12 zijn. Je zult het moment zelf absoluut herkennen.
Edit: heb het ff opgezocht, het moment wat ik bedoel is idd aflevering 12 "pas"![]()
![]()
U jaagt ze er lekker doorheen zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:39 schreef Bakakame het volgende:
Nouja, het is nog steeds vermakelijk en interessant tot nu toe. Ben nu in aflevering 11 dus hoef niet meer zo lang te wachten.
Heb deze week nog vakantiequote:Op donderdag 1 september 2011 11:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
U jaagt ze er lekker doorheen zo.![]()
![]()
Ik snap wat jullie bedoelden
Misschien is het beter om te zeggen dat het daarvoor ook al interessant is, maar vanaf aflevering 12 raakt het in een stroomversnelling
Tenminste, dat verwacht ik dat nu gaat gebeuren
Xaryna, wanneer begin jij!![]()
![]()
Wat ik nog wel moeilijk te begrijpen vind isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dat het namelijk een stuk duidelijker zou maken voor iedereen daar![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:10 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Stay Night...Toen had ik 'm gelukkig al gedroppenSPOILER: Alweeeerrrrrr zo'n mooie spoilertag titel, maar deze keer mét inhoud! Serieus. Oudere serie, I know, maar als beleefdheidsvorm kan het geen kwaad.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef Bakakame het volgende:
Wat ik nog wel moeilijk te begrijpen vind isHmmm ja, als ik iets moet verzinnen, dan denk ik omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dat het namelijk een stuk duidelijker zou maken voor iedereen daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hmmm ja, als ik iets moet verzinnen, dan denk ik omdatJa inderdaad, maar eerst vertelde hij het haar ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu, aflevering 16, gaat het al beter![]()
![]()
Ow, oeps, dat was dus een spoiler van me in de spoiler, die ik nog niet had moeten spoileren als reactie op jouw spoiler vraag, maar per ongeluk toch gespoilerd heb. Uhm, watte?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef Bakakame het volgende:
Ja inderdaad, maar eerst vertelde hij het haar ook niet
Maar nu, aflevering 16, gaat het al beterThere he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Toen ik postte was het nog niet gebeurd, maar toen jij postte welquote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ow, oeps, dat was dus een spoiler van me in de spoiler, die ik nog niet had moeten spoileren als reactie op jouw spoiler vraag, maar per ongeluk toch gespoilerd heb. Uhm, watte?Dus je hebt niks gespoiled
Later vandaag maar verder kijken, maar niet om half 9 want dan.... Expeditie Robinson!![]()
![]()
![]()
Ik boycot SG ivm alle spoilers hier.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef Bakakame het volgende:
Ik snap wat jullie bedoelden
Misschien is het beter om te zeggen dat het daarvoor ook al interessant is, maar vanaf aflevering 12 raakt het in een stroomversnelling
Tenminste, dat verwacht ik dat nu gaat gebeuren
Xaryna, wanneer begin jij!
Chocoladetaartjes.
steinsgateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Flauwe protestactie hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik boycot SG ivm alle spoilers hier.![]()
![]()
Werkt het?quote:
Chocoladetaartjes.
whehehequote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik boycot SG ivm alle spoilers hier.
je weet dat je er weinig mee opschiet he![]()
![]()
Dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
you is only missing out yo![]()
![]()
sow ik heb de nieuwe bleach film ook gezienhij was wel vermakelijk maar niet super
ze verzinnen dr altijd krachten bij die op nog minder slaan
tsjah het blijft bleach en een verhaal dat geen impact mag hebben op de manga. Gewoon verstand op nul en verwachtingen omlaag gooien.![]()
het was in ieder geval vermakelijker dan naruto filmsquote:Op donderdag 1 september 2011 17:26 schreef outcast_within het volgende:
tsjah het blijft bleach en een verhaal dat geen impact mag hebben op de manga. Gewoon verstand op nul en verwachtingen omlaag gooien.![]()
Maar een film die geen impact heeft op het verhaal van een serie kan nog steeds zelf meer verhaal bevatten. Ik vond de professor layton film lache
Njah er mag niks al te schokkends gebeuren of het moet gereset worden op het einde.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het was in ieder geval vermakelijker dan naruto films![]()
Maar een film die geen impact heeft op het verhaal van een serie kan nog steeds zelf meer verhaal bevatten. Ik vond de professor layton film lache
Tjah naruto films zijn al helemaal een drama. Daar rehashen ze het hele verhaal gewoon. Oh kijk weer iemand die eenzaam en onbegrepen is, met de kracht van guts en vriendschap overwinnen we alles.![]()
Toch vond ik de eerste Naruto film wel kijkbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Njah er mag niks al te schokkends gebeuren of het moet gereset worden op het einde.
Tjah naruto films zijn al helemaal een drama. Daar rehashen ze het hele verhaal gewoon. Oh kijk weer iemand die eenzaam en onbegrepen is, met de kracht van guts en vriendschap overwinnen we alles.![]()
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry
Maar de makkelijkste optie is natuurlijk om het te kijken
Chocoladetaartjes.
Tegenwoordig kan ik ook anime kijken in de schoolpauzes, of als ik klaar ben met een opdrachtquote:![]()
Maar tijd is nooit genoeg van inderdaad. Morgen met de klas paintball trouwens .![]()
![]()
Ja, kan ik ook doen, maar ik gebruik tegenwoordig de tijd op school liever om aan opdrachten te werken, zodat ik thuis kan ontspannen.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik ook anime kijken in de schoolpauzes, of als ik klaar ben met een opdracht![]()
Maar tijd is nooit genoeg van inderdaad. Morgen met de klas paintball trouwens .
Chocoladetaartjes.
Jij hebt dan ook veel meer opdrachten dan bij een MBO opleiding hoop ikquote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook doen, maar ik gebruik tegenwoordig de tijd op school liever om aan opdrachten te werken, zodat ik thuis kan ontspannen.
Trieste boel is het hier trouwens, er zijn maar een paar mensen waar je fatsoenlijk mee kan praten![]()
![]()
Ik heb het eerste jaar met MBO doorstromers gezeten, ik weet hoe droef het is.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook veel meer opdrachten dan bij een MBO opleiding hoop ik
Trieste boel is het hier trouwens, er zijn maar een paar mensen waar je fatsoenlijk mee kan praten
Chocoladetaartjes.
Kan je nagaan dat ik met niveau 3 doorstromers zit!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb het eerste jaar met MBO doorstromers gezeten, ik weet hoe droef het is.![]()
![]()
* Xaryna aait.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat ik met niveau 3 doorstromers zit!Chocoladetaartjes.
Had ik vroeger ook wel eens, dat ik om me heen keek en dacht jezus wat een mongolen. En een seconde later dacht ik, wacht ff ik zit hier wel midden in. Wat maakt mij dat dan?![]()
Viel bij mij wel mee, de ergste mongolen haakten tijdens of vlak na het eerste semester af en zag ik nooit meer terug.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef outcast_within het volgende:
Had ik vroeger ook wel eens, dat ik om me heen keek en dacht jezes wat een mongolen. En een seconde later dacht ik, wacht ff ik zit hier wel midden in. Wat maakt mij dat dan?Chocoladetaartjes.
Zijn gmail inbox danquote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef outcast_within het volgende:
Ik sta meer te kijken dat hij zoveel rode dingen heeft in zijn facebook.![]()
![]()
wtfquote:
Chocoladetaartjes.
Vanavond Marley & Me op tv!![]()
Chocoladetaartjes.
"A family learns important life lessons from their adorable, but naughty and neurotic dog."quote:
![]()
Een neurotische hond. Hahahaha.![]()
DIe film is zo geweldig.
Nou verder kijken naar huilende Amerikanen (extreme home make over)
Vrouw: 'i'm the first responder so I see the people who got in... -snif- car crashes and -sob- accidents. -wails- 'Chocoladetaartjes.
Dating in the dark is ook zo'n geniaal programma.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:48 schreef Xaryna het volgende:
DIe film is zo geweldig.
Nou verder kijken naar huilende Amerikanen (extreme home make over)
Vrouw: 'i'm the first responder so I see the people who got in... -snif- car crashes and -sob- accidents. -wails- '![]()
![]()
83 haal ik voor de eerste keer proberen. De vierde test kwam een beetje onverwacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef outcast_within het volgende:
Benieuwd naar de scores van de vrouwen in dit topic
Game: Multitask![]()
First try: 54. Ik raakte in de war met de wasd en de pijltjes. Had ze liever andersom gehad.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef outcast_within het volgende:
Game: Multitask
Chocoladetaartjes.
Second try: 74. Maar ik ben autistisch dus het telt niet!
Chocoladetaartjes.
Ik heb 104 en ben ook autistischquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Xaryna het volgende:
Second try: 74. Maar ik ben autistisch dus het telt niet!![]()
Third try btw.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 19:58:57 ]![]()
Third try: 101!
Ik haal je in!
Chocoladetaartjes.
I hate you.Chocoladetaartjes.
Correctedquote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook doen, maar ik gebruik tegenwoordig de tijd op school liever om aan opdrachten te werken, zodat ik thuis kan ontspannen.anime (en dan met name Steins;Gate) kan kijken
Maar echt doen, leuke serie! Of anders op z'n minst de eerste twee afleveringen?![]()
![]()
Ik ben nog niet met Kaiji klaar!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Corrected
Maar echt doen, leuke serie! Of anders op z'n minst de eerste twee afleveringen?
Chocoladetaartjes.
Steins;Gate >>>>>>> Kaiji want Kaiji SUCKSquote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet met Kaiji klaar!![]()
En en en ik heb geen harde schijf hier atm dus alles moet op mijn PC opgeslagen worden, en die is bijna volquote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Steins;Gate >>>>>>> Kaiji want Kaiji SUCKS
Chocoladetaartjes.
Heb ik ook. Delete Kaiji en kijk 1 afl per keer, ze downloaden redelijk snel!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En en en ik heb geen harde schijf hier atm dus alles moet op mijn PC opgeslagen worden, en die is bijna volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms dan download ik anime op school en dan vind ik het ook zo balen dat het op mijn laptop harde schijf moet. Hoeveel GB/TB harde-schijfruimte heb je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En en en ik heb geen harde schijf hier atm dus alles moet op mijn PC opgeslagen worden, en die is bijna vol
1 TB is bij mij wel voldoende. Sowieso verbruik ik in linux veel minder schijfruimte dan in windows. Bij windows ga ik allemaal crap en games installeren die ik toch nooit ga gebruiken![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb ik ook. Delete Kaiji en kijk 1 afl per keer, ze downloaden redelijk snel!Ik wil nog niet tot er meer afleveringen zijn, ik Kaiji af heb (seizoen 1 dan), meer tijd heb, een harde schijf heb want ik wil niks weggooien, en jullie eens nokken met al die spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
59GB totaal, 12 GB vrij.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms dan download ik anime op school en dan vind ik het ook zo balen dat het op mijn laptop harde schijf moet. Hoeveel GB/TB harde-schijfruimte heb je eigenlijk als ik vragen mag?
1 TB is bij mij wel voldoende. Sowieso verbruik ik in linux veel minder schijfruimte dan in windows. Bij windows ga ik allemaal crap en games installeren die ik toch nooit ga gebruiken
Chocoladetaartjes.
12GB vrij is meer dan genoeg joh!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik wil nog niet tot er meer afleveringen zijn, ik Kaiji af heb (seizoen 1 dan), meer tijd heb, een harde schijf heb want ik wil niks weggooien, en jullie eens nokken met al die spoilers.![]()
![]()
Ja, ik moest WoW al deinstalleren op mijn laptop omdat anders de programma's voor school er niet meer op pasten. Ik ga het niet van mijn PC halen voor een anime!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. dan snap ik het. Wat zuur voor je
Chocoladetaartjes.
WoWquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, ik moest WoW al deinstalleren op mijn laptop omdat anders de programma's voor school er niet meer op pasten. Ik ga het niet van mijn PC halen voor een anime!![]()
MIJN TRIAL IS VERLOPEN!!!
Maar dat begrijp ik inderdaad. Ik heb vroeger ook met 80gb moeten leven. Harde tijden waren dat![]()
![]()
Private server. Lich King is net uit.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
WoW![]()
MIJN TRIAL IS VERLOPEN!!!
Maar dat begrijp ik inderdaad. Ik heb vroeger ook met 80gb moeten leven. Harde tijden waren dat
Chocoladetaartjes.
Tja, private server. Ik heb dat ook met Warcraft 3 gedaan en het was toch net niet zo leuk als de normale battle.net servers.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Private server. Lich King is net uit.
Ik ga ook niet meer Xbox Live verlengen, want waarschijnlijk word ik toch zo gebanned
Overigens kut, want ik heb heel veel spellen origineel (zie foto's). En heb maar iets van 2 games illegaal gespeeld.![]()
Private servers hehe. Ik heb het geprobeerd? Maar kon geen fatsoenlijke vinden. Allemaal hadden ze XP maal x, Super items die je met geld kon kopen en drama met hacks, attacks, server shutdowns en rollbacks.![]()
Dat spelletje van jou is echt frustrerend. En Robin blijft maar hoger scoren!
Chocoladetaartjes.
Ach je hebt meer punten dan ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Xaryna het volgende:
Dat spelletje van jou is echt frustrerend. En Robin blijft maar hoger scoren!![]()
MARLEY & ME is begonnen! Op net5!![]()
Chocoladetaartjes.
Verschil moet er wezen hequote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Xaryna het volgende:
Dat spelletje van jou is echt frustrerend. En Robin blijft maar hoger scoren!![]()
![]()
Jij bent nog jong, wacht maar tot je ouder bent en zie of je dan nog zo praat!quote:
Chocoladetaartjes.
Ik ben nog gefocussed dankzij Counter Strike. Ook veel multitaskenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, wacht maar tot je ouder bent en zie of je dan nog zo praat!![]()
Veel mensen waren jaloers op mijn scores en gingen zichzelf toen robin008bond, robin009bond, robin0010bond noemenOp ten duur nam iedereen verbasteringen op mijn naam.
Onder de 35 mag je leeftijd niet als excuus gebruiken trouwens.![]()
![]()
67 bij multitask eerste keer trouwens. Had die met de bal blijkbaar zo stil weten te leggen dat ik er niks meer mee hoefde te doen
Daarna de fout in gegaan omdat ik pijltjes ipv wasd gebruikte![]()
![]()
Eens kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef outcast_within het volgende:
Game: Multitask![]()
Ik heb Kaiji opgezocht met google. Trekt mij ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Steins;Gate >>>>>>> Kaiji want Kaiji SUCKS![]()
Probeer anders op deze site: http://armorgames.com/play/4369/multitaskquote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat multitask spel zuigt. Mijn right en left arrow keys doen niks
Verder denk ik dat het niet echt je multitask vermogens test. Het zal er wel mee te maken hebben, maar het komt er vooral op neer dat je net zoals bij ieder spel, moet oefenen om een hogere score te krijgen.![]()
Het doet gewoon helemaal niks. Ik kom nu telkens op een score van 8.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer anders op deze site: http://armorgames.com/play/4369/multitask
Verder denk ik dat het niet echt je multitask vermogens test. Het zal er wel mee te maken hebben, maar het komt er vooral op neer dat je net zoals bij ieder spel, moet oefenen om een hogere score te krijgen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het doet gewoon helemaal niks. Ik kom nu telkens op een score van 8.
Kan het aan jouw flash liggen misschien? Ik heb nergens last van.Chocoladetaartjes.
GRRR! Nu kom ik weer niet voorbij jouw scorequote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kan het aan jouw flash liggen misschien? Ik heb nergens last van.
Die techno op de achtergrond helpt er niet echt bij
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 21:06:29 ]![]()
Geen idee. Ik druk vanalles in maar dat ding blijft maar kantelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kan het aan jouw flash liggen misschien? Ik heb nergens last van.![]()
![]()
*giegel*quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GRRR! Nu kom ik weer niet voorbij jouw score
Die techno op de achtergrond helpt er niet echt bij
MEISJES ZIJN DE BAAS
*schuift Strawberry snel achter de sofa*Chocoladetaartjes.
HAHAHHAHA!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
*giegel*
MEISJES ZIJN DE BAAS
*schuift Strawberry snel achter de sofa*![]()
![]()
THIS IS WAR! sonuvabitch~quote:Chocoladetaartjes.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
*giegel*
MEISJES ZIJN DE BAAS
*schuift Strawberry snel achter de sofa*![]()
![]()
Ja. Ik heb vaak dat ik denk van: "Oh dat is wel interessant om nog even in te verdiepen"quote:Op donderdag 1 september 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom ben je op wiki aan het zoeken naar neuroses?
Door de neurotische hond opmerking zeker?![]()
Oh ennuh, tabbladen en bookmarkspieker jij!![]()
![]()
Het viel me op dat je zoveel had open staan dus ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vaak dat ik denk van: "Oh dat is wel interessant om nog even in te verdiepen"![]()
Oh ennuh, tabbladen en bookmarkspieker jij!
Ik wil het multitask spel kunnen spelen.![]()
![]()
Copy paste 007's screenshot, photoshop er een score van 392 op en dan zal iedereen tegen je op kijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het viel me op dat je zoveel had open staan dus ik kon het niet laten.
Ik wil het multitask spel kunnen spelen.![]()
![]()
229, good enough.
Chocoladetaartjes.
't Is reclame.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Marley & Me kijken was?Chocoladetaartjes.
Ik vind die Naturella maandverband reclame echt heel disturbing.
Chocoladetaartjes.
Ik FOK! tijdens reclames, geen idee welke je bedoeltquote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind die Naturella maandverband reclame echt heel disturbing.
Zielugggg![]()
![]()
Aggut.
Chocoladetaartjes.
Het is wel een van de liefste verpakkingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind die Naturella maandverband reclame echt heel disturbing.![]()
![]()
Maar de reclame is disturbing!Chocoladetaartjes.
Als vrouw zou ik ze gelijk kopen door die schattige verpakking.quote:
Raar dat ze dan zo'n afschrikwekkende reclame maken. Dat matched niet met het imago dan.![]()
Het matcht wel, maar ik vind het gewoon disturbing.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als vrouw zou ik ze gelijk kopen door die schattige verpakking.
Raar dat ze dan zo'n afschrikwekkende reclame maken. Dat matched niet met het imago dan.
Chocoladetaartjes.
Ik ben nu wel benieuwd, kun je de reclame ergens vinden online?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het matcht wel, maar ik vind het gewoon disturbing.![]()
![]()
ik vind die chilly reclame disturbing..quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind die Naturella maandverband reclame echt heel disturbing.![]()
http://www.chilly.nl/tv-commercial![]()
Naja, http://www.spotsdoorzien.(...)-vooral-een-parodie/ daar istie in het .. um... buitenlands, maar hier op TV issie hetzelfde, alleen in het Nederlands. Iets met 'natuurlijke bloemen' en een 'vleugje kamille'Chocoladetaartjes.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die chilly reclame disturbing..![]()
http://www.chilly.nl/tv-commercial
Ik wil geen ijsklontjes in mijn vagina, en ik wil mijn vagina liever ook niet Chilly noemen.
Chocoladetaartjes.
mhee ik zie er alleen het begin van een porno film inquote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef Xaryna het volgende:
Naja, http://www.spotsdoorzien.(...)-vooral-een-parodie/ daar istie in het .. um... buitenlands, maar hier op TV issie hetzelfde, alleen in het Nederlands. Iets met 'natuurlijke bloemen' en een 'vleugje kamille'
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Maar denk er nou eens bij dat dit voor de ongesteldheid is.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mhee ik zie er alleen het begin van een porno film in
SNAP JE HEMChocoladetaartjes.
maar maar het is zo geweldig dat je dat niet meer merkt, naturella geeft je zon natuurlijk gevoel dat het lijkt alsof je door het gras rent op je blote voetjes ect. ect.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar denk er nou eens bij dat dit voor de ongesteldheid is.
SNAP JE HEM
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Jaaaaja, en dan haalt iemand een bloemetje uit je maandverband en doopt het in honing.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar maar het is zo geweldig dat je dat niet meer merkt, naturella geeft je zon natuurlijk gevoel dat het lijkt alsof je door het gras rent op je blote voetjes ect. ect.
Chocoladetaartjes.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet en zal het laten werken.Succes!
Chocoladetaartjes.
nu maak je het gewoon vies XDquote:Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jaaaaja, en dan haalt iemand een bloemetje uit je maandverband en doopt het in honing.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
* hier trouwens weer eens een verse install gedaan..
geniaal die USB install van windows 7.. moest alleen nog 15 updates installeren en voor de rest was alles al geinstalleerd, in minder als een half uur kon ik aan de slag
das een recordtijd![]()
![]()
Ja wat, dat was het eerste wat ik dacht toen ik dat zag.quote:Wow.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef mschol het volgende:
geniaal die USB install van windows 7.. moest alleen nog 15 updates installeren en voor de rest was alles al geinstalleerd, in minder als een half uur kon ik aan de slag
das een recordtijd
Chocoladetaartjes.
Heb mijn lieve linux systeempje nooit hoeven herinstalleren.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef mschol het volgende:
das een recordtijd
Mijn windows laptop tot nu toe ook nog niet![]()
![]()
DAMN. Lijkt me een smerige reclame, maar curiosity is killing me.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jaaaaja, en dan haalt iemand een bloemetje uit je maandverband en doopt het in honing.![]()
het moest ook niet... (had het al 2-3 maanden uitgesteld)quote:Op donderdag 1 september 2011 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb mijn lieve linux systeempje nooit hoeven herinstalleren.
Mijn windows laptop tot nu toe ook nog niet
maar wilde het wel![]()
![]()
Op windows weet ik altijd MBR virussen te krijgen, omdat ik gewend ben dat je elke site kan openen en elke download kan vertrouwenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het moest ook niet...
maar wilde het wel![]()
![]()
ach, ik kan ook alles downloaden wat ik wil downloaden, ik kom niet obscure pornositesquote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op windows weet ik altijd MBR virussen te krijgen, omdat ik gewend ben dat je elke site kan openen en elke download kan vertrouwen![]()
![]()
IEquote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel verdraaid, het werkt in IE!![]()
Ach, nod32 houdt het meeste wel tegen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ik kan ook alles downloaden wat ik wil downloaden, ik kom niet obscure pornosites
En what the fuck, juist de meest grote pornosites hebben die kutpopups van partypoker en livejasmin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 23:55:19 ]![]()
Ja, IE is bagger. Maar in firefox en chrome deed ie niks.quote:
Overigens zuig ik er hard in. ADD in de familie. Jullie hebben autisme, ik geef dat de schuld.![]()
![]()
Trouwens, kan iemand me uitliggen hoe het zit met Feyris' D-Mail?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
och, popup's zijn niet echt boeiend...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, nod32 houdt het meeste wel tegen.
En what the fuck, juist de meest grote pornosites hebben die kutpopups van partypoker en livejasmin.posted vanuit IE8quote:![]()
IE9 suckt qua GUI.. als ik ze side-by-side kon installeren had ik dat wel gedaan![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, kan iemand me uitliggen hoe het zit met Feyris' D-Mail?Oei...te lang geleden, weet ik niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk juist dat ik m'n goede scores er aan te danken heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, IE is bagger. Maar in firefox en chrome deed ie niks.
Overigens zuig ik er hard in. ADD in de familie. Jullie hebben autisme, ik geef dat de schuld.
Trouwens, je moet ook wel veel geluk hebben. Soms heb je mazzel dat je bij dat 4e spelletje bijna niks hoeft te doen, eveneens bij de 2e. Bij de 3e druk je zomaar wat in en je haalt het meestal nog.
Dat 4e spelletje is altijd mijn moment van falen. Aangezien ik bij de spatie altijd ga spacen met de pijltjes. Dan hou ik vaak één pijl ingedrukt en valt het balletje er af. Vaak is het te laat om te corrigeren dan.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 23:58:35 ]![]()
Oké, dit dan misschien:quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oei...te lang geleden, weet ik niet meer.SPOILER: Begin van de serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat later in de serie, rond afl 10 ofzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor XarynaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oké, dit dan misschien:Ja, dat klopt.SPOILER: Begin van de serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb ik dat dan helemaal gemist?Zie het nu namelijk ook in een bespreking van aflevering 14 staan
![]()
Wat ik me trouwens net bedenk: in aflevering 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Commie heeft maar t/m afl 17, dus die morgen maar kijken.quote:
Hoe is Commie met releasen? Wekelijks, maandelijks, ..?![]()
Pfff, teveel gespam om allemaal nu nog te gaan lezen. Ik geloof het wel![]()
Nog ff over Fate/Stay Night: Ik heb die Archer welgeteld twee keer een boog zien vasthouden en slechts één keer een pijl zien afschieten. WTF? Ik zie honderden zwaarden bij die gast, maar toch blijven ze hem "Archer" noemen?
Fate/Plot Hole indeed.ANIMEES.
- Scamp![]()
Volg jij je naamserie nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:08 schreef .Cake. het volgende:
Pfff, teveel gespam om allemaal nu nog te gaan lezen. Ik geloof het wel![]()
Nog ff over Fate/Stay Night: Ik heb die Archer welgeteld twee keer een boog zien vasthouden en slechts één keer een pijl zien afschieten. WTF? Ik zie honderden zwaarden bij die gast, maar toch blijven ze hem "Archer" noemen?
Fate/Plot Hole indeed.![]()
Jep, uiteraard! Heb laatst ingehaald t/m 21. Wacht op Steins;Sub van aflevering 22.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:09 schreef Bakakame het volgende:
Volg jij je naamserie nou eigenlijk?
Goeie serie!
Maar nu ga ik slapen, morgen weer iets van 14 uur draaien ofzo, dus heb slaap nodig!
ANIMEES.
- Scamp![]()
Commie heeft gewoon alle afleveringen hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Commie heeft maar t/m afl 17, dus die morgen maar kijken.
Hoe is Commie met releasen? Wekelijks, maandelijks, ..?
![]()
![]()
Oh, op hun site staat het maar tot en met 17, maar ik zal straks nog wel even op TokyoTosho kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Commie heeft gewoon alle afleveringen hoor.
![]()
![]()
http://img17.imageshack.us/img17/2522/scoreea.jpg (copy/paste deze link)
275 baby!
Chocoladetaartjes.
imageshackquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:00 schreef Xaryna het volgende:
[ http://img17.imageshack.us/img17/2522/scoreea.jpg (copy/paste deze link) ]
275 baby!![]()
![]()
Who cares.quote:
Chocoladetaartjes.
SPOILER: hoe kan het ook anders, s;gOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht maar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:00 schreef Xaryna het volgende:
[ http://img17.imageshack.us/img17/2522/scoreea.jpg (copy/paste deze link) ]
275 baby!
Het is nog steeds oorlog![]()
![]()
en dan? heb je een plaatje opnieuw geupload, nee daar heb je wat aan?....quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef outcast_within het volgende:
Met firefox heb ik rehost image add on. Gewoon rechtermuisknop upload en klaar.
installatie van chrome is trouwens ook kut zeg
die kent maar 1 install locatie, precies waar ik hem NIET wil hebben![]()
![]()
He? is handig toch. Stel je vind een plaatje op internet en wilt het posten. Hoef je het niet te saven en uploaden en de link plakken.
Plaatje zien, uploaden drukken en ctrl+v'en. En als het plaatje op je pc staat plaatje schuiven in browser.![]()
copy url -> tinypic upload from url -> copy image linkquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:14 schreef outcast_within het volgende:
He? is handig toch. Stel je vind een plaatje op internet en wilt het posten. Hoef je het niet te saven en uploaden en de link plakken.
Plaatje zien, uploaden drukken en ctrl+v'en. En als het plaatje op je pc staat plaatje schuiven in browser.![]()
![]()
HAHAHAHA XARYNA YOU LOST THE WAR!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taste my vengeance.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 20:38:35 ]![]()
mijne is dus sneller. muaha.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
copy url -> tinypic upload from url -> copy image link![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHAHA XARYNA YOU LOST THE WAR!!!YOU MAY HAVE WON THIS BATTLE, BUT YOU WON'T WIN THE WAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taste my vengeance.
Mijn moeder vindt Wolverine niet sexy.
Chocoladetaartjes.
Woa, het einde van Steins;Gate 22...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kurisu![]()
![]()
![]()
Pfsh, alleen maar omdat imageshack en fok oorlog hebben, moet ik zeker een andere uploader gaan accounten enzo. Nuh-uh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
fok, ik ga namelijk geen urls kopieeren..
Besides, omdat hij niet imagete, heb ik de score die in de afbeelding staat eronder gezet.
Volg je het nog?Chocoladetaartjes.
Dinsdag rond 9 of 10 uur 's avonds zie 'm meestal verschijnen.quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Bakakame het volgende:
Woa, het einde van Steins;Gate 22...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnIk vind Kurisu ook een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kurisu![]()
![]()
![]()
uiteraard.. ben niet achterlijk...quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pfsh, alleen maar omdat imageshack en fok oorlog hebben, moet ik zeker een andere uploader gaan accounten enzo. Nuh-uh.
Besides, omdat hij niet imagete, heb ik de score die in de afbeelding staat eronder gezet.
Volg je het nog?![]()
Zeg ik ook niet, maar ik was nogal creatief met taal en dan weet ik niet of het nog te volgen is of niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard.. ben niet achterlijk...
Chocoladetaartjes.
Zo langquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dinsdag rond 9 of 10 uur 's avonds zie 'm meestal verschijnen.![]()
![]()
Gebruik de add-on geen account nodigquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pfsh, alleen maar omdat imageshack en fok oorlog hebben, moet ik zeker een andere uploader gaan accounten enzo. Nuh-uh.
Volg je het nog?![]()
![]()
ach, dat stelde niet echt veel voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar ik was nogal creatief met taal en dan weet ik niet of het nog te volgen is of niet.![]()
![]()
Imgur.com heb je geen account voor nodig en is heel handigquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volg je het nog?![]()
![]()
Xaryna hoeveel afleveringen kijk je gemiddeld per week als je een serie kijkt die volledig af is? Of marathon je alles in 2 dagen?![]()
![]()
http://multitaskhighscores.wordpress.com/
Als iemand mijn score kan inhalen, roep dan maar. Stuur me een dm of geef een comment op de post, dan zorg ik dat jouw score er in komt![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, iemand al ideeën voor de nieuwe TT?
Daarom moet ik ook de lapo hebben![]()
![]()
Mm, ik weet er geen dus het lijkt me wel een goed idee dat ik de lapo pak.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Daarom moet ik ook de lapo hebben
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mm, ik weet er geen dus het lijkt me wel een goed idee dat ik de lapo pak.
![]()
Foei!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: