Who cares.quote:
SPOILER: hoe kan het ook anders, s;gOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:00 schreef Xaryna het volgende:
[ http://img17.imageshack.us/img17/2522/scoreea.jpg (copy/paste deze link) ]
275 baby!
en dan? heb je een plaatje opnieuw geupload, nee daar heb je wat aan?....quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:03 schreef outcast_within het volgende:
Met firefox heb ik rehost image add on. Gewoon rechtermuisknop upload en klaar.
copy url -> tinypic upload from url -> copy image linkquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:14 schreef outcast_within het volgende:
He? is handig toch. Stel je vind een plaatje op internet en wilt het posten. Hoef je het niet te saven en uploaden en de link plakken.
Plaatje zien, uploaden drukken en ctrl+v'en. En als het plaatje op je pc staat plaatje schuiven in browser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taste my vengeance.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 20:38:35 ]
mijne is dus sneller. muaha.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
copy url -> tinypic upload from url -> copy image link
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHAHA XARYNA YOU LOST THE WAR!!!YOU MAY HAVE WON THIS BATTLE, BUT YOU WON'T WIN THE WAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taste my vengeance.
Mijn moeder vindt Wolverine niet sexy.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kurisu![]()
![]()
Pfsh, alleen maar omdat imageshack en fok oorlog hebben, moet ik zeker een andere uploader gaan accounten enzo. Nuh-uh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
fok, ik ga namelijk geen urls kopieeren..
Dinsdag rond 9 of 10 uur 's avonds zie 'm meestal verschijnen.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Bakakame het volgende:
Woa, het einde van Steins;Gate 22...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnIk vind Kurisu ook een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kurisu![]()
![]()
uiteraard.. ben niet achterlijk...quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pfsh, alleen maar omdat imageshack en fok oorlog hebben, moet ik zeker een andere uploader gaan accounten enzo. Nuh-uh.
Besides, omdat hij niet imagete, heb ik de score die in de afbeelding staat eronder gezet.
Volg je het nog?
Zeg ik ook niet, maar ik was nogal creatief met taal en dan weet ik niet of het nog te volgen is of niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard.. ben niet achterlijk...
Zo langquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dinsdag rond 9 of 10 uur 's avonds zie 'm meestal verschijnen.
Gebruik de add-on geen account nodigquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Pfsh, alleen maar omdat imageshack en fok oorlog hebben, moet ik zeker een andere uploader gaan accounten enzo. Nuh-uh.
Besides, omdat hij niet imagete, heb ik de score die in de afbeelding staat eronder gezet.
Volg je het nog?
ach, dat stelde niet echt veel voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar ik was nogal creatief met taal en dan weet ik niet of het nog te volgen is of niet.
Imgur.com heb je geen account voor nodig en is heel handigquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volg je het nog?
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, iemand al ideeën voor de nieuwe TT?
Mm, ik weet er geen dus het lijkt me wel een goed idee dat ik de lapo pak.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Daarom moet ik ook de lapo hebben
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mm, ik weet er geen dus het lijkt me wel een goed idee dat ik de lapo pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |